Naapurin mies katsoo persettäni

Sikasila

Naapurin äijä joka noin 40-50 ja perheellinen kyylää persettäni koko ajan kun törmäämme. Olen 18 joten mielestäni ei soveliasta.

Kerran lukein lipaisi kielellä poskeaan ja teki sormella
Panomerkkiä..

58

5963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunotar-73

      Minunkn peppuani katsotaan ja vihellellään ja hameeni alle kurkistellaan, naapurin irstas ukko asialla ja en ole 18v, vaan ihan 40 v ja sinkkutyttö..
      Miehet ovat julkeita.

    • Susanna Espoosta

      Minua tiiraillaan kun otan bikineissä aurinkoa partsilla, ihme pervoja.

      • nyt sitä saa

        Te suomalaiset naiset matkustatte Turkkiin sen takia , että suomalaiset miehet ovat niin ujoja eivätkä uskalla , kuten turkkilaiset. Olisitte nyt tyytyväisiä , kun suomalainenkin käyttäytyy , kuin turkkilainen konsanaan ja heittäytyy pervoksi.


    • Naiset ovat kauniita

      Ihanaa että on tuo kauniimpi sukupuoli jota voi katsella, "katsoa saa muttei koskea". Kantakaa kauneutenne ylpeänä ja iloitkaa siitä, jos joku teitä ihailee.

      • ....................

        Inhottava tuijotus niin että kuola melkein valuu ei ole ihailua vaan ahdistelua. Eikä se tunnu kivalta vaan ahdistavalta. Muistan vieläkin kuinka yököttävää oli kun nuorena tyttönä vanhat äijät tuijottivat ja sai pelätä että käyvätkö käsiksi (osa kävikin). Silloin siihen ei osannut suhtautua niin että se on ahdistelijan häpeä vaan sen häpeän otti itseensä ja mietti että mitä minussa on vialla että minuun suhtaudutaan noin.

        Kyllä aikuisen ihmisen on kyettävä hillitsemään itsensä, me elämme sivistyneessä yhteiskunnassa jossa jokaiselta, myös miehiltä, voidaan edellyttää jonkinlaisia käytöstapoja ja toisen ihmisen kunnioittamista.


    • Hurlumhei.

      Katsoiskin takapuolta, mutta kun minun naapurini katsoo minun etupuoltani ja hissin peilistä kurkistelee minihameeni alle, on näytellyt myös käsimerkkejä ja ehdotellut.

      • akkujukka

        hississä lattia peili?


    • Jane- vm-66

      Aika pervoja miehiä, naisella on oikeus korostaa naisellisuttaan ja olla rauhassa.

      • Rok´sah

        Vastaat tavallaan itse; "...korostaa naisellisuuttaan..." korostamalla haet huomiota. Kun sitten saat huomiota, mariset huomiosta.

        Ei soveliasta katsoa 18v persettä? Tottakai on!


    • Anna sitä

      Miksi et antaisi hänelle? Oletko jotenkin parempi vai?

      • ....................

        "Annatko" sinä jokaiselle ihmiselle joka sitä haluaa? Etkö? Oletko jotenkin parempi vai?


    • Jane vm-66

      Meinaatko, että naisen pitää antaa kaikille kuolaaville ukoille?
      Minä en anna, kuin harvoille ja valituille, nainen ei ole mikään miesten panopuu.

      • Ondrei Pällinkutka

        Höh, tietenkin on. Kenenkäs sitten?


      • ....................
        Ondrei Pällinkutka kirjoitti:

        Höh, tietenkin on. Kenenkäs sitten?

        Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin seksuaalinen itsemääräämisoikeus? Kuuluu ihan kaikille.

        Ja sinun henkinen tasosi ei ehkä riitä muunlaisen seksin kuvittelemiseen kuin sellaisen jossa toinen on "panopuuna" ja toinen panijana mutta on niitäkin ihmisiä jotka pystyvät kuvittelemaan muunlaista seksiä kuin itsetyydytys toisen ihmisen kehoa välineenä käyttäen. Katsos kun nainenkin voi nauttia siitä seksistä ja haluta sellaista seksiä joka on vastavuoroista eikä mitään "panopuuna" olemista.


      • Raamattu sanoo

        Jo raamatussa on sanottu että naisten pitää toimia julkisena panopuuna, oletko sinä jumalan vihaaja?


      • ....................
        Raamattu sanoo kirjoitti:

        Jo raamatussa on sanottu että naisten pitää toimia julkisena panopuuna, oletko sinä jumalan vihaaja?

        Kyllä, olen sellaisen jumalan vihaaja joka julistaa niin raakaa ja epäinhimillistä sanomaa kuin raamatussakin on. Jos jumala on olemassa niin tuollainen hän ei ole, se sinun jumalasihan on omahyväinen, sadistinen, seksistinen, itserakas ja kostonhimoinen. Eivät ole kovin jumalallisia ominaisuuksia nuo.

        Kaikki uskonnot ovat ihmisen keksintöä ja kautta aikojen uskontoa on käytetty naisten alistamiseen.


      • sipulirengas
        .................... kirjoitti:

        Kyllä, olen sellaisen jumalan vihaaja joka julistaa niin raakaa ja epäinhimillistä sanomaa kuin raamatussakin on. Jos jumala on olemassa niin tuollainen hän ei ole, se sinun jumalasihan on omahyväinen, sadistinen, seksistinen, itserakas ja kostonhimoinen. Eivät ole kovin jumalallisia ominaisuuksia nuo.

        Kaikki uskonnot ovat ihmisen keksintöä ja kautta aikojen uskontoa on käytetty naisten alistamiseen.

        Ja ihmisten alistamiseen ja jos uskonto ei sitä tee on se sitten jokin muu asia, alistaminen loppuu hetkeksi jos kaverit saavat luvan tappaa kaikki karhut, sudet, lapamadot, pirajat, kotkat, jne... Sitten lopuksi taas ihminen kun muut ovat loppuun kaluttu. Jos ei lupaa heru ensinmäisten teurastamiseen lasten turvallisuuden nimissä niin siirrytään viimeiseen kohteeseen hiukan nopeammin.


      • skeptikko3

        Taitaa tuolla ikää olla aika hiljaista sen antamisen kanssa? Saat olla kiitollinen jos joku optikolla käymätön edes yrittää. Näin se menee. Kun nainen täyttää 30 vuotta hän on vanha.


      • ....................
        skeptikko3 kirjoitti:

        Taitaa tuolla ikää olla aika hiljaista sen antamisen kanssa? Saat olla kiitollinen jos joku optikolla käymätön edes yrittää. Näin se menee. Kun nainen täyttää 30 vuotta hän on vanha.

        Niin että tätä nykyä kun ihmisen elinikä nousee koko ajan niin naisella olisi elämästään sellaiset yli 50 vuotta vanhuksena elämistä? Ei nyt taida olla ihan tieteellisesti pitävä tuo skeptikon mielipide. Todellinen vanhuus on vähän muuta kuin teinityttöjen perässä juoksevien miesten määritelmä siitä.


    • Heidi.

      Olet sovinisti paska äijä, et saa keneltäkään naiselta yhtään mitään.

    • Kiusaaja?

      Eli tavaraa saa esitellä ja kiusata miehiä?? Niinkö?

      Kiihotutko kun miehet kuolaa??

    • Jane Vm-66

      En todellakaan esittele, hameen alla, aina pikkupöksyt ja ei todellakaan kiihoita kuolaavat äijät, YÖK, Oikea mies on gentleman ja ottaa naisen huomioon.

      • Gentemanni

        Sekin on pelkkää feikkiä, että me gentlemannit muka otetaan huomioon naisen tunteita. Ollaan kyllä ottavinamme, mutta ihan pelkkänä panopuuna pidetään aina jokaista naista. Tästä meillä gentlemannien, eli panomiesten maailmanjärjestössä on ihan omat säädökset ja direktiivit olemassa.
        Johan siitä isossa kirjassa kirjoitetaan, kuinka miesjumala teki ihmiselle panopuun tämän omasta kylkiluusta.


      • ....................
        Gentemanni kirjoitti:

        Sekin on pelkkää feikkiä, että me gentlemannit muka otetaan huomioon naisen tunteita. Ollaan kyllä ottavinamme, mutta ihan pelkkänä panopuuna pidetään aina jokaista naista. Tästä meillä gentlemannien, eli panomiesten maailmanjärjestössä on ihan omat säädökset ja direktiivit olemassa.
        Johan siitä isossa kirjassa kirjoitetaan, kuinka miesjumala teki ihmiselle panopuun tämän omasta kylkiluusta.

        Eivät taida ne todelliset gentlemannit suomi24-palstalla pyöriä.

        Ja se iso satukirjahan on ihan ihmisen tuotosta, monilta osin aivan tarkoituksella miesten toimesta kirjoitettu naisten alistamiseksi. Ei siihen kukaan itsenäisesti ajatteleva ihminen enää 2000-luvulla usko.


      • Ei vielä ihan pappa

        Jos on vm-66 eli mummoikäinen niin pitäisi osata myös pukeutua ikäiselleen sopivalla tavalla.


      • Oyutta
        .................... kirjoitti:

        Eivät taida ne todelliset gentlemannit suomi24-palstalla pyöriä.

        Ja se iso satukirjahan on ihan ihmisen tuotosta, monilta osin aivan tarkoituksella miesten toimesta kirjoitettu naisten alistamiseksi. Ei siihen kukaan itsenäisesti ajatteleva ihminen enää 2000-luvulla usko.

        Ollaan me, mut ei me vaa jakseta commentsoida.

        Annetaan vaan plussia ja miinuksia.

        PS. Sinä muuten sait miinuksen juuri äsken =)


      • ....................
        Oyutta kirjoitti:

        Ollaan me, mut ei me vaa jakseta commentsoida.

        Annetaan vaan plussia ja miinuksia.

        PS. Sinä muuten sait miinuksen juuri äsken =)

        Minun viestiäni piti kuitenkin kommentoida. Ja vielä lapsellisesti kertoa että sinäpäs sait miinuksen, lällätilää.

        Ei ihan nyt mene gentlemannin määritelmään tämä.


    • Itsenäinen nainen.

      Mitähän se naapurin Gentelemanni katselee vieraiden perään? Ei pysty omaa vaimoaan hoitamaan, mutta naapureiden perää yrittää hiplata.
      Nainen ei ole kenenkään panopuu, paina se päähäsi Gentemanni.

      • Toosimies

        Nainen luulee olevansa täysivaltainen ja tasavertainen kumppani parisuhteessa mutta on kuitenkin miehelle pelkkä panopuu. Tosimiehelle naapurienkin vaimot on pelkkiä panopuita vaikka luulevat olevansa jotain erityistä, kun tämä veistoksellinen rakkauden jumala heitä sänkyyn kaataa. Mies vain laskee heihin siemenensä ja suuntaa valtikkansa seuraavaan naapurinrouvaan...


    • totuusnaisista

      kun jumala loi miehen ja naisen niin naisen kohdalla tuli jumalalle naista luodessa moka ja alapää meni vit.ksi ja antoi naisille tasoitusta ja teki niistä paremman näkösiä kuin miehet näin on tosi katsokaa vaikka hameen alle niin näätte että näin on tosiaan käynyt

      • varmaa tietoa.

        Voi taivas sentään! Kyllä Seppo Myllis teitä hakkaisi mielellään, ihan niin että luita menisi poikki.


      • huolestunut ihminen
        varmaa tietoa. kirjoitti:

        Voi taivas sentään! Kyllä Seppo Myllis teitä hakkaisi mielellään, ihan niin että luita menisi poikki.

        Katsooko Seppo naapurinsa persettä? Entä omaansa?


    • parastaikinäjoo

      naisille luotiin perse, tissit ja aivot, miehille ei niitä vaan munat.

    • niinpänii

      niin jos on hyvä muna niin,,,,aina se muutamat tissit ja aivot voittaa,,sehän on koettu asia se, tosi on muuten,,

    • opetellut

      Kun tietää mitä nainen haluaa, niin ei ole ollut ongelma lähestyä paljaspintaisia naisia ;)

    • ANNA BEBAA NIIN...

      SE NYT VAAN TYKKÄÄ NUORISTA POJISTA. SELLAISTA SE ON ELO VUOKRAKASARMILLA

    • se siitä

      Nauhoita ehdotukset kännykälläsi ja sitten vain naapurin rouvan juttusille.

    • Older Man

      MUISTAKAAPA Arvon Nuoret Naiset ja miehet.Yksi Raaka Totuus, (tämä EI ole vihoittelua)
      TULEE PÄIVÄ,jolloin Yht'äkkiä huomaatte, että KUKAAN EI KATSO PERÄÄNNE!!!
      Se vaan on näin tässä elämässä,JOS, saa elää vanhemmaksi...eli ei kannattaisi
      ihan helvetin ylpeä olla pelkästään nuoruuden takia. Silti ymmärrän että TUIJOTUS loukkaa, eikä se EI kuulu hyviin tapoihin. Kestäkää.

    • Kyllä naisetkin ovat

      Kyllä naisetkin osaavat olla julkeita.

      Olen hyvin varustettu ja se tulee kyllä hyvin esille varsinkin pyöräilyshortseissani.

      Naisetkin osaavaat tökerösti jäädää tapittamaan etumustani. Toiset jopa sormellaan osoittavat näyttäen kaverilleen.

      Olen innokas urheilija mutta tämä huomio hieman ahdistaa kuitenkin.

      Onhan siihen joukunen humalikkokin joskus käynyt kiinni.

      • huihirvistys

        Hanki hyvä mies pitempi lahkeiset sortsit! Jää nuppi vielä kettingin väliin.


    • hiippi

      piä housut jalassa nii ei näy

    • aikuinenm

      OLKAAPA LOTIAKKEET VIELÄ HYVILLÄNNE KUN TEITÄ KATSOTAAN TULEE VIELÄ AIKA JOLLOIN TEITÄ EI KATSOTA .KAUNEUS ON KATOVAVAA MUTTA RUMASUUS LISÄÄNTYY........

    • olet täysi-ikäinen ja jos on treenattu ja kaunis perä,olisit ylpeä. tyttö

    • Keikki Hahila

      Naapurin mummo taas iskee silmää joka kerta vastaan tullessa, ja koittaa kouria munilta kun joudun samaan hissiin

    • TightA

      Joka kesä sama aloitus , ehkäpä taas kerran henkilön itsetunto saanut aknen kun kukaan ei huomaa . Ei edes sedät namupussien takaa.

    • kyrsä...

      sano sille että kyllä muuten mutta sulla on niin pieni kalikka että pissakin tuloo hiusta myöten..

    • naisella oikeus pukeutuu kuten haluaa ja antaa vaan mieheleen ei muille .naista pitää arvostaa naisena ,ei seksi sympolina.

    • jore11111

      Olen kohta 50 ja on kiva katsella nuorten ja vähän vanhempienkin naisten pyllyjä,varsinkin jos ei ole hirveitä laardi periä..

    • pecca3

      Naapurin äijä joka noin 40-50 ja perheellinen kyylää persettäni koko ajan kun törmäämme.......... oho......daamilla on siis silmät myös niskassa......!

      • cacca

        Se on perssilmä eikä se oo niskassa


    • kalle dappinen

      Anna nyt.

    • läähätän ja läkädyn

      pierase, kato miten käy !!!!!

    • dywswe

      Naapurin ämmä joka on 18 kyylää koko ajan persettäni. Minä olen 19. MItä teen. MIhin voin valittaa?
      Siis ton ap kaltaiset lumput on just niitä jotka kuvittelee että joku kyylää heidän laardipersettään koko ajan. Mitä kamnalamman näköinen tapaus sen varmempaa että itketään kyyläämisestä. Mene peilin eteen ja katso läskejäsi. Jospa se naapurin ukko säälii sinua?

    • Naapurin Jorma

      Täten ilmoitan, että karvaista läskipersettäni saa vapaasti kyylätä. Sunnuntaikyyläämisestä otan pienen korvauksen, kun pitää perseellänikin joku rauha olla.

    • tyhmä se on

      koskaan ei saa alkaa naapurin miehen kanssa edes juttelemaan, vaan pitää kiertää kaukaa...jos noin käyttäytyy..

      se on ahdistelua ja ei sallittua, irstautta...ja yksinkertaisuutta..

    • peräsmies

      Sitä katotaan kellä on hyvä perä...mitä sitten??Katon minäkin joka päivä tuota oman vaimon perää ja kehun sitä!!!

      • Naapurin Jorma

        Saanko minä tulla kyyläämään ja kehumaan? Voisin samalla vähän nusaistakin.


    • Rane-Hilda

      Minä työnnän perseeni ikkunasta ulos, tule vaan tänne kallioon, niin näytän.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe