Joo eli osuuko noilla tarkkuuskivääreillä ihan käytännössä normi vkl peleissä ja skenaario peleissä ihmiseen.
Eli saako niillä yhtäpaljon pudotuksia kuin sähköaseilla.
Kysyn tätä siksi koska harkitsen uuden aseen ostoa ittellä on vaan kokemusta noista sähköaseista. Ja voittaako kaasu jousen
Tarkkuuskivääreien todellinen tarkkuus
14
78
Vastaukset
Riippuu pelipaikasta. Ite ostaisin sähköaseen.
- kettunapaikal
ne on tarkkoja kyllä jos osaa ja on rahaa tehdä niistä tarkkoja... kun on peliväline kohdillaan niin tarkkari on vaikuttavin elin pelikentällä. omankin joukkueen jätkät osaa jo vältellä lähes kaikki ampuma alueet kun tietävät että heti napsahtaa :)
Riippuu alueesta ja kivääristä aina.... Jos sitä ei ole viritetty/tarkkuuteen puututtu niin ei välttämättä osu. Kuulan painokin vaikuttaa jo tarkkuuteen.
Kaasu voittaa lähtönopeudessa jousen aluksi, mutta kun kaasu/co2 on lopussa niin tehot putuu huolella. Jousikiväärissä ei tipu niin nopeasti lähdöt, jos jousta ei päästä kuoleentumaan.... Tavallisesti 2-5v päästä alkaa tehot huomattavasti pudota, kun jousi kuolentuu itsestään. Jousikiväärien jousen ikääkin pysty aina pidentämään kun vapauttaa jousen joka peli jälkeen.
Halvempi ja parempi vaihtoehto on jousikivääri.- JIHAD!
Heh. Montako ihmistä tunnet, joka säilyttää asetta jousi vireessä?
- airsoftkettu
@soviet.sniper olen tästä kyllä erimieltä, mikä tahansa on parempi kuin jousitoiminen tarkkuuskivääri jos vain tietää mitä tekee, kaikilla muilla toimintaperiaatteilla saa suuremman tulinopeuden ja nopeamman tähtäyksen ja tarkkuus sekä luotettavuus on samalla tasolla kuin jousi toimisella.
Aina jos mahdollista niin puoliautomaatti, tosin pulttilukkosessa on oma fiilis, tosin sekin omasta mielestä ehdottomasti kaasu. airsoftkettu kirjoitti:
@soviet.sniper olen tästä kyllä erimieltä, mikä tahansa on parempi kuin jousitoiminen tarkkuuskivääri jos vain tietää mitä tekee, kaikilla muilla toimintaperiaatteilla saa suuremman tulinopeuden ja nopeamman tähtäyksen ja tarkkuus sekä luotettavuus on samalla tasolla kuin jousi toimisella.
Aina jos mahdollista niin puoliautomaatti, tosin pulttilukkosessa on oma fiilis, tosin sekin omasta mielestä ehdottomasti kaasu.@airsoftkettu
Kaasu käy pitmmällä tähtäimellä kalliimaaksi... ja tarkkuus ja lähdöt katoo kun kaasu on lopussa.
Ilmuskeissakin suosin aina jousitoimista tai pneumaattista, En ikinä Co2/kaasua.
JIHAD!
Mitähän tualla meinaat? :D- JIHAD!
soviet.sniper kirjoitti:
@airsoftkettu
Kaasu käy pitmmällä tähtäimellä kalliimaaksi... ja tarkkuus ja lähdöt katoo kun kaasu on lopussa.
Ilmuskeissakin suosin aina jousitoimista tai pneumaattista, En ikinä Co2/kaasua.
JIHAD!
Mitähän tualla meinaat? :D"Jousikiväärien jousen ikääkin pysty aina pidentämään kun vapauttaa jousen joka peli jälkeen."
Tuota. JIHAD! kirjoitti:
"Jousikiväärien jousen ikääkin pysty aina pidentämään kun vapauttaa jousen joka peli jälkeen."
Tuota.Vapauttaa jousen on ilmuski termejä eli purkaa jousen pois.
- JIHAD!
soviet.sniper kirjoitti:
Vapauttaa jousen on ilmuski termejä eli purkaa jousen pois.
Saattaa vähän vaan ruuvin kulua, jos esim. verurin purkaa joka pelin jälkeen.
- airsoftfin
Sähköaseella/rynkyllä kyllä yleensä pudottaa enemmän kun snipulla.
- airsoftkettu
@airsoftfin.... haluisin kyl kuulla taas perustelun tällekkin väittämälle, jos sellast edes löytyy....
- kettunapaikal
finsoft kirjoitti:
Just... Joillekin airsoft on vain tiputuksien laskemista ja "frägäämistä".
jep ja joillekkin sen täydellisen laukauksen tekemistä kun kiikarin läpi katsoo miten kaveri 60-80m päässä säpsähtää kun tyhjästä napsahtaa kuula. mikään ei voita sitä fiilistä.
Sama 30-40 rps :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2101386- 961256
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2950Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85862Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14812- 32800
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57786T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37738Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44724