Minä ja naisystäväni olemme seurustelleet 4kk. Hän on 24 ja minä 25. Olemme olleet erittäin onnellisia parisuhteessamme, ja ajattelinkin kosia häntä jossain vaiheessa. Toissa iltana hän tuli luokseni ja istui syliini. Hän kuiskasi ja sanoi haluavansa minua. No tietenkin minäkin halusin häntä ja menimme makuuhuoneeseen. Harrastimme seksiä, ja aloin juuri laukeamaan ja minulla vähän kuin "pimeni". Tuolloin hän kuitenkin käski minua lopettamaan mutta en oikein voinut. Kun olin taas "tajuissani", huomasin hänen itkevän ja hän juoksi pois. Samalla hän huusi perään "Vitun hullu raiskasit mut!" En oikein tajua tätä tilannetta. Voinko joutua vankilaan tästä? Jos olisin ollut "tajuissani" tuolloin, olisin tietenkin lopettanut!
-Mies25
Oliko tämä muka raiskaus? VASTAUKSIA NOPEASTI
23
566
Vastaukset
- nainenvain31
Ei ollut. Ei todellakaan.
- saratytsy
Ei kyllä ollut. Hölmö akka tuo joka tuoomosta väittää. Jos haastaa sinut niin kerrot vaan totuuden, tuommosesta ei kyllä tule minkäänlaista.
- Jepsistä Jenni
"Pimennossa" olo orgasmin aikana ei kestä kuin hetken, siinäkö ajassa naisystäväsi olisi ehtinyt muuttaa mielensä ja kieltää jatkamisen? Salli mun nauraa. Jos kertomuksesi oli totta, niin naisellasi ei ole kaikki päässä kotona tai hän ei vain tiedä miehen seksuaalisuudesta yhtään mitään. Et voi joutua syytteeseen tuosta.
- Tuomio tulee 100%
Tottakai se voi joutua ja saada jopa tuomionkin.
Se riippuu ihan siitä MITÄ SE TYTTÖYSTÄVÄ VÄITTÄÄ
Ei tuomiolla tai edes syytteeseen joutumisella ole mitään tekemistä toduuden kanssa tai sen että mitä silloin todella tapahtui!
Koittakaa nyt vihdoin ymmärtää ettei sillä ettei tee mitään rikollista, voi välttyä tuomiolta!
Tuomioon riittää että joku pahantahtoinen ihminen on valmis poliisille ja oikeudessa valehtelemaan päin naamaa ja puhumaan sinusta pa-skaa!
OIkeus kun yleensä aina näissä sana-sanaa vastaan jutuissa uskoo ainoastaan asianomistajaa eli ns. uhria. Tämä siitä syystä että periaatteessa syytetyn ei tarvitse puhua totta, mutta vaikka se puhuisikin totta, niin oikeus ei välitä vaan ignooraa kaiken ja täysin sinisilmäisesti uskoo asianomistajan mielikuvitusellisimmatkin väitteet.
Valitettavasti Suomi EI ole oikeusvalto, jossa on syytön kunnes toisin todistetaan, vaan Suomessa olet niin kauan "karmean kamala seksirikollinen", kunnes ITSE pystyt todistamaan itsesi syyttömäksi. Vain harva tähän pystyy, josta syystä lähes aina tälläisissä jutuissa syytetty saa tuomion.
Juuri tästä syystä kannattaa aina TALLENTAA KAIKKI SEKSI ja näyttää video todisteena poliiseille tai viimeistään oikeudessa:
Miehen videotallenne paljasti: Nainen teki perättömän ilmoituksen raiskauksesta:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288561931257.html - Alkuperäinen kirj.
Totta on :(
- Law.
Eikö raiskauksesta yleensä jää naarmuja, mustelmia ym.
Eikö syyllisyys pidä todistaa, eikä syyttömyys.- Oikeusmurhien uhrit
juu niin OIKEUS valtiossa muttei Suomessa!
Suomessa lähes kaikki raiskaus tai muut seksirikostuomiot tulevat pelkän asianomistajan väitteiden perusteella, vaikkei ole mitään todellista näyttöä siitä että ylipäätään mitään rikosta edes olisi tapahtunut.
Tällätavoin helposti ja kivasti lähes jokainen voidaan tuomita seksuaalirikolliseksi. Riittää että joku pahantahtoinen ihminen niin haluaa ja on valmis valehtelemaan.
En kehottaisi tallentamaan yhdyntöjä videolle toisen tietämättä - siitä se vasta tuomio napsahtaakin
- Otat riskin!
Höpöhöpö. Suomessa on ihan laillista tallentaa kaikki tilanteet missä itse olet mukana!
Sen minkä omin korvin kuulet ja omin silmin näet, saa tallentaa ohjeisti rikosoikeuden professori.
On tietysti aivan sinun oma valintasi tallennatko vai et.
Otat silloin tietoisen riskin tulla perättömien väitteiden perusteella tuomituksi seksirikolliseksi. Mutta koska Suomi on vapaa maa, saat ottaa sen riskin. - salakatselu
Otat riskin! kirjoitti:
Höpöhöpö. Suomessa on ihan laillista tallentaa kaikki tilanteet missä itse olet mukana!
Sen minkä omin korvin kuulet ja omin silmin näet, saa tallentaa ohjeisti rikosoikeuden professori.
On tietysti aivan sinun oma valintasi tallennatko vai et.
Otat silloin tietoisen riskin tulla perättömien väitteiden perusteella tuomituksi seksirikolliseksi. Mutta koska Suomi on vapaa maa, saat ottaa sen riskin."Höpöhöpö. Suomessa on ihan laillista tallentaa kaikki tilanteet missä itse olet mukana"
Ei ole, jos muut asianosaiset eivät tuosta tallentamisesta tiedä. Sekoitat salakuuntelun ja salakatselun. Et saa kuvata muita salaa yksityisissä tiloissa, edes omassa asunnossasi, olit itse mukana tilanteessa tai et.. Jos kuvaat, joudut ilmoittamaan siitä kaikille, jotka asuntoosi astuvat. - SuomenLaki Suomessa
salakatselu kirjoitti:
"Höpöhöpö. Suomessa on ihan laillista tallentaa kaikki tilanteet missä itse olet mukana"
Ei ole, jos muut asianosaiset eivät tuosta tallentamisesta tiedä. Sekoitat salakuuntelun ja salakatselun. Et saa kuvata muita salaa yksityisissä tiloissa, edes omassa asunnossasi, olit itse mukana tilanteessa tai et.. Jos kuvaat, joudut ilmoittamaan siitä kaikille, jotka asuntoosi astuvat.Näytäppä sellainen lain kohta joka sen kieltää?
Suomi ei ole USA, jossa se kyllä on kielletty.
Suomessa noudatetaan Suomen lakeija, ei tv-sarjoista saatuja mielikuvia! - Saa tallettaa
salakatselu kirjoitti:
"Höpöhöpö. Suomessa on ihan laillista tallentaa kaikki tilanteet missä itse olet mukana"
Ei ole, jos muut asianosaiset eivät tuosta tallentamisesta tiedä. Sekoitat salakuuntelun ja salakatselun. Et saa kuvata muita salaa yksityisissä tiloissa, edes omassa asunnossasi, olit itse mukana tilanteessa tai et.. Jos kuvaat, joudut ilmoittamaan siitä kaikille, jotka asuntoosi astuvat.Lueppas oma juttusi. Väität ettei saa tallentaa. Mitä tallentaminen mielestäsi tarkoittaa?
Miehen videotallenne pelasti hänet tuomiolta. Mies EI saanut tuomiota salakatselusta, vaan nainen törkeästä petoksesta ja valehtelusta, koittaessaan väittää tulleensa muka raiskatuksi vaikka itse innoissaan ratsasti miehellä.
Nainen teki perättömän ilmoituksen raiskauksesta:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288561931257.html - yhteisymmärryksessä!
Saa tallettaa kirjoitti:
Lueppas oma juttusi. Väität ettei saa tallentaa. Mitä tallentaminen mielestäsi tarkoittaa?
Miehen videotallenne pelasti hänet tuomiolta. Mies EI saanut tuomiota salakatselusta, vaan nainen törkeästä petoksesta ja valehtelusta, koittaessaan väittää tulleensa muka raiskatuksi vaikka itse innoissaan ratsasti miehellä.
Nainen teki perättömän ilmoituksen raiskauksesta:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288561931257.html"Miehen mukaan seksi ja kuvaaminen tapahtuivat yhteisymmärryksessä."
Riittää että väität kuvaamisen tapahtuneen yhteisymmärryksessä.
Aivan kuiten seksuaalirikostuomioon riittää että nainen väittää tulleensa raiskatuksi, jollei miehellä ole videotallennetta todisteena siitä mitä oikeasti tapahtui!.
- Kylli-täti***
Jos hän sanoi haluavansa sinua, hän sai haluamansa.
Että eipä tuossa sen kummempaa tapahtunut. - mbuijhlöloö
Mitähän mahdat aloittaja tarkoittaa tuolla että sulle vähän "pimeni"?? Olisiko mahdollista että olet sillä hetkellä toiminut jotenkin niin että tyttöystäväsi olisi pelästynyt ja siksi pyytänyt lopettamaan? Ymmärrän ettei lopettaminen juuri sillä kriittisellä hetkellä ihan ekana tule mieleen...olisi vaan kiva tietää että mitä tuolla pimeällä hetkellä oikein tapahtui.
Toivottavasti kaikki selviää parhainpäin, eikä tyttöystäväsi ala tuollasesta tekemään mitään ilmoitusta. Oletko pystynyt juttelemaan tyttöystäväsi kanssa tilanteesta? Toivottavasti tuo nainen ei ole vaan rahan perässä juokseva huijari. Tuntuvat kuulemani mukaan monet naiset harrastavan sitä nykyään. Ehdottavat itse seksiä ja sitten väittävät tulleensa raiskatuksi että saavat korvauksia :( Tuollanen on naisille niin helppoa. Olen itsekin nainen, joten tämä ei ole mikään katkeran miehen vuodatus :) Toinen juttu mitä naiset harrastaa on se että kun tietävät jonkun miehen olevan naimisissa, houkuttelevat tämän suhteeseen kanssaan ja sitten kiristävät miheltä rahaa uhkaamalla kertoa suhteesta vaimolle. Tuo on vaarallista leikkiä, siinä voi vielä joku nainen päästä hengestään. Ei ole omakohtaista kokemusta kummastakaan, mutta läheltä olen kuullut tällasta tapahtuneen :( Mihinkään ei nykyään voi luottaa. Olkaapa miehet varovaisia ja pitäkää housut jalassa :)- Alkuperäinen kirj.
Siis aina kun laukean, minulla vähän kuin pimenee, eli en voi tehdä mitään. Itse en ikinä koskisi naiseen väkivaltaisesti, enkä tehnyt tuolloinkaan. Huoh, toivottavasti ei tee minusta rikosilmoitusta, ei ole ainakaan vielä tehnyt. En ole ikinä rakastanut ketään yhtä paljoa kuin häntä.
- tunnen narsistit
"siinä voi vielä joku nainen päästä hengestään"
Tai joku mies. Eihän ns. naistenmiehillä ole kaikki kotona muutenkaan toisten kunnioittamisen suhteen, joten ei ole mikään ihme, että he joutuvat helposti tekemisiin raiskaus- ja hyväksikäyttösyytteiden kanssa. (Sen lisäksi, että sössivät koko elämänsä: vaimo jättää, lapset halveksivat.) Heidän maailmassaan on olemassa paljon huijarinaisia ja pahoja naisia, mutta omaa käytöstään he eivät tajua eivätkä siinä vikaa näe. Eivät tajua, että itsehän he pyrkivät huijaamaan kaikkia naisia eri tavoin. Siinä vaiheessa, kun loukattu tai jollain tavalla hyväksikäytetty nainen alkaa vaatia oikeutta, narsistinen mies alkaa huutaa "kiristystä" tms.
Niin, raiskaajien maailmassa naiset ovat kovin kovin pahoja.
(Sitten on niitä miehiä, joiden maailmassa naiset ovat oikeasti ihania ja heitä sen mukaan kohdellaan. Sellaiset miehet eivät elämässään joudu kohtaamaan raiskaussyytteitä eivätkä joudu sellaisiin ongelmiin.)
- Älä hätäile
Ei ollut raiskaus, ensinnäkin tuossa tilanteessa keskeyttäminen on lähes mahdoton tehtävä. Sen naisen täytyy olla seko kun se tuollaista tekee. JOskus naiset joilla eiole kaikki ihan kohdallaan, sanovat jotain tälläistä aktin jälkeen kun heillä on huono omatunto itsensä tähden. Tuskin sinua saadaan tästä syytteeseen koska eihän hänellä enempää kuin sinullakaan ollut tapaukselle ketään todistajaa. Suuri osa naisista tosin näyttelee äidin tyttöä mies ystävälleen, siinä sinun tapauksesi naisella voi olla jotain tälläistä. Mutta uskon, ettei hän tästä juttua nosta jos hänellä vielä on hivenen tervettä järkeä tallella. Soita hänelle!
- Kannattaako soittaa?
Joo soita ihmeessä ja saa syyte vielä vainoamisestakin sekä laittomasta uhkauksesta.
- 20+12
Mitä tämä "pimeneminen" tarkoittaa? Aika monet murhaajatkin sanovat, että heillä vain "pimeni".
"Pimeneminen" ja orgasmi ovat eri asioita.
Mene psykoterapiaan tuon "pimenemisen" vuoksi.
Jos olet lauennut hänen sisäänsä vasten hänen tahtoaan, se on seksuaalista väkivaltaa.
Ei tuosta vankilaan joudu, oikeuskäytäntö on sellainen. Mutta väärin olet tehnyt silti. Niitä on isompia ja pienempiä seksuaalisten rajojen rikkomisia, joista jotkin ylittävät rikoskynnyksen ja jotkin eivät aivan. Ja jotkin ovat sellaisia, että niitä on hankala todistaa.
Mutta "pimeneminen" ei ole normaalia, ellei ole kysymys orgasmista, ja kunnon mies vetäytyy ulos vaikka kesken sen, vaikka se päähän tietysti ottaakin. Ja keskustelee sen jälkeen vaimokkeen kanssa siitä, että mikä nyt on. Eikä tee väkisin. - Pääsinpäs sanomaan
Seksi kuuluu vain avioliittoon, totean aluksi. Noilta tilanteilta voi varmasti siinäkin välttyä, kun antaa naisen olla aina päällä. Ei tule sellaista tilannetta, että pidettäisiin väkisin aloillaan.
- knftklbgg
En tiedä mitä sun kohdalla tarkoittaa tuo "vähän pimeni"
Mulla on yks miespuolinen tuttu, joka nuoruudessaan seurusteli, harrastivat erään kerran sitten seksiä tyttöystävänsä kanssa ja kaverilla pimeni... tuloksena oli että tytöllä murtui kaksi kylkiluuta.
No, se seurustelu ei sen pitempään kestänyt. En tätä tyttöä tuntenut, eikä hän siitä kylilä huudellut. Mutta tää miespuolinen kaverimme kertoi meille (omalle kaveriporukalle) tapahtuneesta... siinä meni pari vuotta ennenkun kundi toipui tapahtuneesta, oli itse niin järkyttynyt tekosestaan, ja pelkäsi ettei toista kertaa vaan satuta ketään. Noh.. muistuipa vaan mieleen tosta " pimenemisestä" kyseinen tapaus vaan.. - pse'tånib
Ellei toinen halua lapsia, mutta suht seksiä niin kyllä sekin pitäisi väkisin makaamisena ottaa.
Toinen vaihtoehto on, että hän oli neitsyt ja luuli idioottimaisesti haluavansa, vaikkei halunnut.
Tai kenties hänet oli raiskattu aikaisemmin ja flash-outit tulivat varsin elävinä tuona hetkenä. Silloin ei todellakaan pidä harrastaa seksiä ennen kuin sielunelämä on palautunut suht normitasolle (normaaliin se ei tule palaamaan, vaikka väitettäisiin).
Oikeusjärjestelmä on varsin turmeltunut ja mies-vastaajan puolella, mutta kaikki ennaltamääräämätön ja radikaali/repivä, kuten anaaliseksi - kertomatta tästä kumppanilleen - on kyllä Raiskaus.
Suomessa tietysti vaimon raiskaajan tuomiokin voi vain lyhentyä sitä mukaa, kuinka monta kertaa raiskaa, joten älähän tuon Saatanan hemmoteltu kakara huolehi - kyllä miehet siusta huolta pittää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks245286Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si493736Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut303429Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?933221Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää413158- 682631
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1242122En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri542109Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti
Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit261347- 1801227