Mitä tossa Jing Gongin g36c:n aseessa tarkoittaa se ku milgearin aseessa on (g608) ja tradesoftissa pelkkä (608), vaikka ase on ihan sama?! haluun nyt tietää jos joku tietoinen tietää, niin kertois sitte mulle ja NOPEESTI, KIITOS :)
NYT OIKEESTI KERTOKAA!
11
64
Vastaukset
- apina1231
eikö kukaan tiedä?
- JIHAD!
Kenelläkään meistä ei ole ollut kahta JG:n geggoa, joten ei. Kukaan ei tiedä.
Ne on aseitten sarjavalmistus tunnus.. Esim tua G tarkoittaa ilmeisemmin G36c. Toiset mainostavat sitä 608 eli sen numerolla. Kun noita on esim: 608-3 yms milgearilla ne on vaan valmistus sarjan numeroita ei noista kannata välittää.
- apina1232
Kiitos! juuri tuota tietoa kaipasinkin :)
apina1232 kirjoitti:
Kiitos! juuri tuota tietoa kaipasinkin :)
Tuossa on normi g608: http://www.milgear.fi/fi/product/g36c-jing-gong-g608-/420
Ja tuossa on g608-6: http://www.milgear.fi/fi/product/g36c-vltor-jing-gong-g608-6-/1566
Muuten sama ase mutta olkatuki eri. Eli sen - jälkisellä numerolla on ainoastaan jokin merkitys eli sen aseen malli että onko pitempi piippu osuus yms.
Googlauksellakin huomaa kun istää g608 niin löytyy jopata tuo ase mutta kun pistää 608 niin löytyy kaikkea muuta.- apina1232
soviet.sniper kirjoitti:
Tuossa on normi g608: http://www.milgear.fi/fi/product/g36c-jing-gong-g608-/420
Ja tuossa on g608-6: http://www.milgear.fi/fi/product/g36c-vltor-jing-gong-g608-6-/1566
Muuten sama ase mutta olkatuki eri. Eli sen - jälkisellä numerolla on ainoastaan jokin merkitys eli sen aseen malli että onko pitempi piippu osuus yms.
Googlauksellakin huomaa kun istää g608 niin löytyy jopata tuo ase mutta kun pistää 608 niin löytyy kaikkea muuta.Kiitti hei! :) sä oot just semmonen reilu ja asiallinen kaveri etkä sellane '' Vittu sä oot paska, et sä muka tiedä tota'' yms :D
- JIHAD!
apina1232 kirjoitti:
Kiitti hei! :) sä oot just semmonen reilu ja asiallinen kaveri etkä sellane '' Vittu sä oot paska, et sä muka tiedä tota'' yms :D
Voi kiitos.
- turuk-
JIHAD! kirjoitti:
Voi kiitos.
Saanko kysyä, mitä helvettiä sä teet tolla tiedolla? Ja järjen käyttö on sallittua aina, ei poikkeuksia.
- ahmadbalivah
turuk- kirjoitti:
Saanko kysyä, mitä helvettiä sä teet tolla tiedolla? Ja järjen käyttö on sallittua aina, ei poikkeuksia.
asia ei kuulu sulle! et pidä turpas kii pelle! ei kuulu meille mitä joku tekee noilla tiedoil
- apina1232
turuk- kirjoitti:
No sitä tässä vaa mietin, että onko sama ase vaikka toi ''koodi'' tai tuo on eri. Ja joo ehkä vois käyttää järkeä, mutta itse en vain tienny -_-
apina1232 kirjoitti:
No sitä tässä vaa mietin, että onko sama ase vaikka toi ''koodi'' tai tuo on eri. Ja joo ehkä vois käyttää järkeä, mutta itse en vain tienny -_-
Riippuu ain valmistajasta. Jos puhut jg aseista niin se on eri ase sillon. 608 on oma mallinsa. 608-6 omansa. Joka numeron takana on oma mallinsa esim: 608 on se alkuperäinen 608 sarjassa sitten on nua muokatut millä on joku numero tuan - jälkeen, Eli niitä on muakattujollain muula numerolla oleva on jonkun toisen sarjan ase esim se voi olla esim 608 esikuva tai 608 voi olla sen esikuva....
Mutta ei noista numeroista knnata välittä vaan aseiden tiedoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31057Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15971Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37758Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744