onko kellään näistä kokemusta?
olisi muutama kysymys:
tuossa makro:
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/19831/csskm/Loreo-3D-Macro-Lens-in-a-Cap-makro-objektiivi-Canon-EOS-APS
tuossa toinen malli:
http://www.b2c.fi/tuote/loreo-lens-in-a-cap-3d---aps-c-2-generation-----canon-eos/433363/
kumpikin vastaa n 60mm täyskennosessa, eli ei mikään laajakulma. verkkokaupan sivuilla sanotaan makrosta että sopii pienten esineiden/asioiden kuvaamiseen.
onko näin pelkästään?
jälkimmäinen on kahdella 58mm linssillä joten se sopinee rajattuun esim maisemakuvaukseen?
nuo ottavat stereokuvan joten niitä joutunee käsittelemään kuvankäsittelyllä. tuossa simerkki:
http://www.eluova.fi/index.php?id=1141
olenko oikeilla jäljillä?
Loreon 3D obiska.......
8
246
Vastaukset
niin jäi pois vielä. näkyykö nuo laseilla norminäytössä vai tarviiko olla 3D:tä tukeva näyttö?
- joinied
-kumpikin vastaa n 60mm täyskennosessa, -
Tarkoitit kai kroppikennoisessa? joo, sitä tarkoitin. pieni ajatusvirhe :)
pahus kun kellään ei ole tietoa noista 3D jutuista tällä palstalla.- jhgfhqwg
Onko se niin vaikeeta?
Et ole oikeilla jäljillä. Jos lukisi koko mainoksen:
"joten stereokuvat ovat heti valmiita tulostettavaksi tai katseltavaksi ruudulta joko silmiä siristämällä tai katselua helpottavilla Pixi tai Lite 3D Viewer -apuvälineillä. Objektiivi soveltuu pienten kohteiden kuvaamiseen lähietäisyydeltä."
Esimerkkikuvia: https://www.google.se/search?q=Loreo Lens in a Cap 3D&client=firefox-a&hs=UCv&rls=org.mozilla:en-US:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=-W36UaeWLoTj4QThmoHAAg&ved=0CDIQsAQ&biw=800&bih=529.
Niitä voit heti katsella ilma apuvälineitä pienellä harjoituksella. Tuijotat vain kuvaa sopivalta etäisyydeltä, kunnes kuvat näkyy yhtenä.
Kaikki ei siihen kutenkaan pysty, vaan pitää olla stereonäkö, tai silmälasit, tai pahvinen viewer.
Tuttua hommaa entisajan kartanpiirtäjille. Nykyään nekin tehdään tietokoneella.
http://www.loreo.com/pages/products/loreo_3dcap.html
Viewer tietokoneen näytöltä katselemiseen: http://www.loreo.com/pages/products/loreo_pixi_3d_viewer.html - jhgfhqwg
jhgfhqwg kirjoitti:
Onko se niin vaikeeta?
Et ole oikeilla jäljillä. Jos lukisi koko mainoksen:
"joten stereokuvat ovat heti valmiita tulostettavaksi tai katseltavaksi ruudulta joko silmiä siristämällä tai katselua helpottavilla Pixi tai Lite 3D Viewer -apuvälineillä. Objektiivi soveltuu pienten kohteiden kuvaamiseen lähietäisyydeltä."
Esimerkkikuvia: https://www.google.se/search?q=Loreo Lens in a Cap 3D&client=firefox-a&hs=UCv&rls=org.mozilla:en-US:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=-W36UaeWLoTj4QThmoHAAg&ved=0CDIQsAQ&biw=800&bih=529.
Niitä voit heti katsella ilma apuvälineitä pienellä harjoituksella. Tuijotat vain kuvaa sopivalta etäisyydeltä, kunnes kuvat näkyy yhtenä.
Kaikki ei siihen kutenkaan pysty, vaan pitää olla stereonäkö, tai silmälasit, tai pahvinen viewer.
Tuttua hommaa entisajan kartanpiirtäjille. Nykyään nekin tehdään tietokoneella.
http://www.loreo.com/pages/products/loreo_3dcap.html
Viewer tietokoneen näytöltä katselemiseen: http://www.loreo.com/pages/products/loreo_pixi_3d_viewer.htmlPannaan vielä tämä, se kertoo koko idean.
http://www.lhup.edu/~dsimanek/3d/stereo/3dgallery5.htm
jeps asia selkeni huomattavasti.
kiitoksia :)- hgdjdh
Huomaa suurin tarkennusetäisyys.
ahaa, suurin tarkennusetäisyys.
kuvausetäisyys: 23 - 85 cm etulinssistä. tarkoittanee että pystyt tarkentamaan max 85 cm:ään? eikö siinä kuitenkin syväterävyys ole äärettömään koska aukot on alkaen 11 ja siitä ylöspäin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654
