hei piece suolistoreportteri on minun syytäni kun minä ilmestyin pulinoihin niin sinä kerroit olevasi reportteri ja sitten ilmestyi suolisto reportteri anteeksi piece
suolistoreportteri.
8
55
Vastaukset
Suolistoreportteri on lähtenyt jo kauan sitten. Asia ei liene enää ajankohtainen.
- korppi™
hyvä! olen ihan pihalla nästä jutuista mikä se pesukarhu on
korppi™ kirjoitti:
hyvä! olen ihan pihalla nästä jutuista mikä se pesukarhu on
pesukarhu on yksittäinen huomiokipeä pelle.
ei tärkeä- piece&love
preppertowwz kirjoitti:
pesukarhu on yksittäinen huomiokipeä pelle.
ei tärkeäSuolistoreportteri on tainnut laittaa pillit ja pallit pussiin (oliks se ees tyttö wai jätkä..?)... Niinhän kaikki täällä, ensin tullaan ja uhotaan täydellä volyymilla mutta ei sitten ollakkaan niitä "vakkareita" ;3 Btw suolistoreportteri jätti työnsä, se siitä! (ellei hän sitten päätä palata apulaisekseni.)
Ja pesukarhu tosiaan on wain huomionhakuinen nallerunkkari. - korppi™
piece&love kirjoitti:
Suolistoreportteri on tainnut laittaa pillit ja pallit pussiin (oliks se ees tyttö wai jätkä..?)... Niinhän kaikki täällä, ensin tullaan ja uhotaan täydellä volyymilla mutta ei sitten ollakkaan niitä "vakkareita" ;3 Btw suolistoreportteri jätti työnsä, se siitä! (ellei hän sitten päätä palata apulaisekseni.)
Ja pesukarhu tosiaan on wain huomionhakuinen nallerunkkari.ok
- korppi™
piece&love kirjoitti:
Suolistoreportteri on tainnut laittaa pillit ja pallit pussiin (oliks se ees tyttö wai jätkä..?)... Niinhän kaikki täällä, ensin tullaan ja uhotaan täydellä volyymilla mutta ei sitten ollakkaan niitä "vakkareita" ;3 Btw suolistoreportteri jätti työnsä, se siitä! (ellei hän sitten päätä palata apulaisekseni.)
Ja pesukarhu tosiaan on wain huomionhakuinen nallerunkkari.suolistoreportterin tuleminen on minun syytäni luulen niin
korppi™ kirjoitti:
suolistoreportterin tuleminen on minun syytäni luulen niin
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaaosteoria
Saitko nyt mielenrauhan? :)- korppi™
jokutyyppi19 kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaaosteoria
Saitko nyt mielenrauhan? :)sain(:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435