Juuri nyt, tällä hetkellä?
Vastaukset 148
- Anonyymi00001
Kyttääminen ja selän takana jauhaminen
- Anonyymi00002
Miten hän kyttää?
- Anonyymi00008
Paraskin puhuja mies
Sinä olet myös itse tehnyt tasan samaa mies
Enkä pidä siitä yhtään
Jotrn häivyn jokapaiksta misdä olet netissä.
Oikeassa maailmassa välimatka tekee saman ....
Naiselta - Anonyymi00025
Anonyymi00008 kirjoitti:
Paraskin puhuja mies
Sinä olet myös itse tehnyt tasan samaa mies
Enkä pidä siitä yhtään
Jotrn häivyn jokapaiksta misdä olet netissä.
Oikeassa maailmassa välimatka tekee saman ....
NaiseltaNämä kommentit ärsyttää
- Anonyymi00046
Anonyymi00025 kirjoitti:
Nämä kommentit ärsyttää
Niin no aika älyvapaata ois tai on eläytyä tämän trolliäijän lapsellisiin feikkidialogeihin. T naiselta
- Anonyymi00080
Aika hapokasta.
- Anonyymi00129
Anonyymi00080 kirjoitti:
Aika hapokasta.
Joo olisko joku viha-palsta parempi paikka näille viesteille. Olettais ett aikuiset tajuaa mitä IKÄVÄ tarkoittaa!! Mut eihän sitä tiedä ovatko ees aikuisia näin anonyymipalstalla.
No tää ikävä palsta on muutenkin kärsiny melkoisesta inflaatiosta jo useita vuosia eli vähän menny väärälle laidalle kirjoittelut kaiken kaikkiaan.
- Anonyymi00003
Juuri nyt? Tuhlailevaisuus, kun itsellä raha-asiat mielenpäällä. Vaikkei meillä koskaan tulekaan yhteisiä rahoja eikä asian pitäisi mitenkään minuun vaikuttaa😆
Nainen- Anonyymi00019
Somesta voi saada väärän kuvan ihmisestä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Somesta voi saada väärän kuvan ihmisestä.
Juu, tiedän. Mutta juuri nyt ei naurata sellaisilla asioilla vitsailu.
- Anonyymi00062
Anonyymi00020 kirjoitti:
Juu, tiedän. Mutta juuri nyt ei naurata sellaisilla asioilla vitsailu.
Yritä kestää ja mitä jos menisit vaikka töihin, niin ei tarvitsisi kadehtia?
- Anonyymi00065
Anonyymi00062 kirjoitti:
Tänäänkin paiskinut hommia. Kadehtimisesta ei ole kyse. Tiedän, että rahaongelmia ollut hänelläkin. Siksi välinpitämättömyys ihmetyttää.
- Anonyymi00083
Anonyymi00062 kirjoitti:
Niin tekis ainakin yhtä monta tuntia kuukauteen mitä sinä guben taaperoteatterissa roikkuva
- Anonyymi00092
Anonyymi00065 kirjoitti:
Tänäänkin paiskinut hommia. Kadehtimisesta ei ole kyse. Tiedän, että rahaongelmia ollut hänelläkin. Siksi välinpitämättömyys ihmetyttää.
Silloin kun teen rahaa, teen sitä omalla lahjakkuudella. Kumppaneihin ei ole välttämättä yhtään luottaminen.
- Anonyymi00106
Kaikki eivät ikävä kyllä opi koskaan pitämään huolta raha-asioista.
- Anonyymi00004
Saamattomuus, ei saa otettua yhteyttä.
- Anonyymi00005
liian hyvä.
- Anonyymi00016
Tää on varmaan mulle 🤪
- Anonyymi00030
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tää on varmaan mulle 🤪
kuka tietää
- Anonyymi00061
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tää on varmaan mulle 🤪
Päinvastoin 🤪
- Anonyymi00081
Minkälaisissa asioissa?
- Anonyymi00006
Hän saisi olla hiukan rohkeampi kuin tavataan ja luottaa siihen että tykkään hänestä sillaisena kun hän on.
Haluaisin silitellä hänen kauniita hiuksiaan ja nuo kiharat on tyylikkäät kuten hän aina on.- Anonyymi00022
Heh, tulee mieleen joku permanentattu mummo🤭
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Heh, tulee mieleen joku permanentattu mummo🤭
Ei ole kyseessä mikään mummo, vaan tyylikäs elegantti prinsessa.
Lisään vielä että hän saisi kommentoida täällä palstalla useammin. Tänäänkin laitoin aloituksen hänelle ja ei reaktiota vielä. - Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei ole kyseessä mikään mummo, vaan tyylikäs elegantti prinsessa.
Lisään vielä että hän saisi kommentoida täällä palstalla useammin. Tänäänkin laitoin aloituksen hänelle ja ei reaktiota vielä.Miten hän voi reagoida, jos ei ole selkeitä tunnisteita.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Miten hän voi reagoida, jos ei ole selkeitä tunnisteita.
Siis tämä sivusta
- Anonyymi00038
Anonyymi00032 kirjoitti:
Miten hän voi reagoida, jos ei ole selkeitä tunnisteita.
Hän on ennenkin reagoinut minun kivoihin kirjoituksiin. Sanoisin että siinä oli aika hyvin tunnisteita. Ymmärrän sen kyllä ettei ole täällä koko ajan.
- Anonyymi00007
Ei mikään. Koskaan.
Mutta hän onkin kaukainen, vaikka näkisin hänet. Valtaisa välimatka, vaikka olisimme samassa huoneessa. On hän kaunis kuva minulle silti. Ei ärsytä millään tavalla. - Anonyymi00009
Ei minua ärsytä hänessä mikään. Minua ärsyttää miten ollaan kaksi järkevää aikuista, mutta ei osata oikein.
- Anonyymi00054
Sepä se olikin, ei ärsyttänyt mikään ja olitiin vain kaksi järkevää aikuista, mutta muita kyllä ärsytti. M -N.❤️
- Anonyymi00056
Anonyymi00054 kirjoitti:
Sepä se olikin, ei ärsyttänyt mikään ja olitiin vain kaksi järkevää aikuista, mutta muita kyllä ärsytti. M -N.❤️
Ohi!
- Anonyymi00010
Se, että hän ei huolehdi omasta hyvinvoinnistaan.
- Anonyymi00011
Mitä tarkoitat hyvinvoinnilla?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitä tarkoitat hyvinvoinnilla?
Fyysistä ja henkistäkin hyvinvointia. Hän ei pidä itsestään kovinkaan hyvää huolta tällä hetkellä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Fyysistä ja henkistäkin hyvinvointia. Hän ei pidä itsestään kovinkaan hyvää huolta tällä hetkellä.
Ok, miehestä varmaan kyse.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ok, miehestä varmaan kyse.
Hän on mies, kyllä.
- Anonyymi00028
Ehkä ei jaksa? Et voi tietää millaista on elämä toisen ihmisen nahoissa.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ehkä ei jaksa? Et voi tietää millaista on elämä toisen ihmisen nahoissa.
Tiedän kyllä varsin hyvin millaista hänen elämänsä on. Riippuu miten määrität "jaksamisen". 10 kilon painonpudotus (tai siis putoaminen, sillä se ei ole tarkoituksellista) 3:ssa kuukaudessa olisi ihan hiton paljon lähes jokaiselle. Hän on kuitenkin jo lähtöjään hyvin hoikka, joten tuo on täysin käsittämätön luku. Hänen pitäisi ainakin syödä ... se ei kuitenkaan ihan hirveästi jaksamista vaadi.
- Anonyymi00036
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tiedän kyllä varsin hyvin millaista hänen elämänsä on. Riippuu miten määrität "jaksamisen". 10 kilon painonpudotus (tai siis putoaminen, sillä se ei ole tarkoituksellista) 3:ssa kuukaudessa olisi ihan hiton paljon lähes jokaiselle. Hän on kuitenkin jo lähtöjään hyvin hoikka, joten tuo on täysin käsittämätön luku. Hänen pitäisi ainakin syödä ... se ei kuitenkaan ihan hirveästi jaksamista vaadi.
Itsehän en ole sellainen nainen, joka yleensä miestä passaisi ja tälle esim. ruokaa etene roudaisi. Yleensä ajattelen aikuisen ihmisen hoitavan sen homman ihan itsekin, jos hänellä on nälkä. Vaan tämän yksilön kohdalla tekisin kyllä poikkeuksen 😁.
- Anonyymi00041
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tiedät siis ulkoisista asioista. Muuten ei voida tietää ihmisestä kuin vähän. Ehkä vain viisi prosenttia, eli se ulkoinen.
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Tiedät siis ulkoisista asioista. Muuten ei voida tietää ihmisestä kuin vähän. Ehkä vain viisi prosenttia, eli se ulkoinen.
Mistä päättelet, etten tietäisi muista kuin ulkoisista asioista? Miksi kuvittelet mm. ettei tietäisi miksi hän ei pidä huolta itsestään?
- Anonyymi00074
Anonyymi00041 kirjoitti:
Heh. Mitä nyt viimeksi eilen juttelin melkein tunnin hänen kanssaan näistä asioista.
- Anonyymi00131
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hän on sairas ja tarvitsee tukea ja apua?
- Anonyymi00013
Nuku riittävästi, syö terveellisesti ja harrasta liikuntaa?
- Anonyymi00031
Niin kuin kone. Suorittaa, suorittaa... Minäkin yritin sen mitä pystyin, nyt on paukut loppu. En nauti elämästäni täällä. En jaksa tehdä radikaaleja muutoksia, mitä parempi elämä vaatisi. Ikäkin jo tulee vastaan ja usko kaikkeen parempaan loppunut vähitellen, kun on nähnyt liikaa pahuutta. Tämä maailma ei ole meitä herkimpiä varten. Parhaat läheiset jo lähteneet, vain ilkiöt jäljellä. Eikä niitä hyviä ihmissuhteita muodosteta enää tästä tilasta, missä minä elän tai olen.
- Anonyymi00055
Anonyymi00031 kirjoitti:
Niin kuin kone. Suorittaa, suorittaa... Minäkin yritin sen mitä pystyin, nyt on paukut loppu. En nauti elämästäni täällä. En jaksa tehdä radikaaleja muutoksia, mitä parempi elämä vaatisi. Ikäkin jo tulee vastaan ja usko kaikkeen parempaan loppunut vähitellen, kun on nähnyt liikaa pahuutta. Tämä maailma ei ole meitä herkimpiä varten. Parhaat läheiset jo lähteneet, vain ilkiöt jäljellä. Eikä niitä hyviä ihmissuhteita muodosteta enää tästä tilasta, missä minä elän tai olen.
Voimia Sinulle!
- Anonyymi00126
Hän ei ole koskaan ollut hyvä nukkumaan (ainakaan nyt aikuisaikana, kun minä olen hänet tuntenut). Hän ei yilpäänsä syö riittävästi. Kun nyt söisi edes tarpeeksi, jos ei niin jaksaisi sitä terveellisyyttäkään miettiä. Hän liikkuu liikaakin. Tai no ei se sinällään liikaa ole, mutta energiankuluts on liian kova sen saantiin verrattuna.
Tuon kaiken seurauksena hän on sitten väsynyt ja pahantuulinen jatkuvasti, ei jaksa.
- Anonyymi00017
Epämääräisyys, epäselvyys.
- Anonyymi00018
Olet itse ollut päinvastainen? Aivan
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä olen! Mutta kiitos epäilykseståsi kanssapalstaharhailija 😉
- Anonyymi00027
Anonyymi00018 kirjoitti:
tiedoksesi vielä, että hän kyllä tietää varmasti itsekin tämän 😏
- Anonyymi00021
Se vie aika ajoin mun keskittymiskyvyn 🫠
- Anonyymi00024
Älä huoli, et ole ainut 😂 jotkut vievät myös lähes kaiken aivokapasiteetin ja sekös vasta ärsyttääkin.
- Anonyymi00037
Anonyymi00024 kirjoitti:
Älä huoli, et ole ainut 😂 jotkut vievät myös lähes kaiken aivokapasiteetin ja sekös vasta ärsyttääkin.
Välillä mietin, että kuinkahan toheloita me oltaisiin yhdessä kaivattuni kanssa 🤔
- Anonyymi00034
Kaikki. Ja niin, paljon, että jää entiseksi kaivatuksi. Kaivan itsekunnioitukseni esiin ja jatkan elämää.
- Anonyymi00058
Miesten takia ei tosiaan kannata itsetuntoaan menettää. Tsemppiä!
- Anonyymi00035
Ei mikään ärsytä hänessä. Erikoinen kysymyskin.
- Anonyymi00039
Oltais menty joskus luistelemaan ja tanssittu jäätanssia
- Anonyymi00045
`Tuo ärsyttää?
- Anonyymi00049
Anonyymi00045 kirjoitti:
`Tuo ärsyttää?
Absolutely 👨🏻🎓
- Anonyymi00040
kuitenkin nukkunut taas päikkärit ilman mua 😠
- Anonyymi00048
Niin tein 😊
Mitäs et tullut ☺️
- Anonyymi00042
Haluan selkeästi kuulla, että ajattelee minua.
- Anonyymi00044
Se että hän linjoilla, mutta ei voi edes kirjoittaa - moi!
- Anonyymi00047
Ei vastaa siis omaan vastaavaasi?
- Anonyymi00052
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ei vastaa siis omaan vastaavaasi?
Missä ihmeen linjoilla?😆
- Anonyymi00050
Ei mikään. Mikään ei erityisesti ihastuta tai vihastuta. Huono merkki. Tai hyvä, miten sen nyt ottaa. Sellainen, joka ei aiheuta tunteita, ei ole myöskään tärkeä.
- Anonyymi00053
Toivon että hän ajattelisi juuri noin. Inhoan draamaa. Sitä on elämässäni ihan riittävästi.
Nainen
- Anonyymi00051
Olen ymmärtänyt että suurin osa murheistani on minun itseni aiheuttamia. Nuorempana luulin ettei kukaan halua olla kanssani tekemisissä. Aikuisena ymmärsin, että olin liian juro ja arka enkä sopinut mihinkään joukkoon. Ymmärsin vähitellen, ettei minua oikein voi rakastaa, kun olen liian arka ollakseni herkkä itseni. En halua näyttää sitä herkkyyttä ja toisaalta haluan. En ole tarpeeksi rohkea. Epäilen myös liikaa sitä mitä itse toivon. Mutta en voi olla naisen oma jos en näytä olevani herkkä. Mieheltä.
- Anonyymi00057
Samma härr vika rahikaisessa. Mieheltä.
- Anonyymi00064
Anonyymi00057 kirjoitti:
Samma härr vika rahikaisessa. Mieheltä.
Voi, kun miehet uskaltaisivat olla herkkiä ja positiivisia. Iloita asioista, jotka ovat vähän lapsellisia.
- Anonyymi00097
Kyllä mies saa näyttää herkkyytensä. Se on jopa suotavaa. Kunhan ei ole kännissä ja läpällä.
- Anonyymi00059
- Anonyymi00060
Kaikesta huolimatta, Suomi on hyvä maa, sillä täällä ei ole isoja kärmeksiä, eikä hämähäkkiä....
https://m.youtube.com/watch?v=lgSLz5FeXUg - Anonyymi00063
häpeilemätön ja empatiakyvytön pelaaminen!
- Anonyymi00066
Miten ilmenee?
- Anonyymi00068
Anonyymi00066 kirjoitti:
Miten ilmenee?
Eiköhän itse tiedä, joten no comments.
- Anonyymi00070
Anonyymi00068 kirjoitti:
Eiköhän itse tiedä, joten no comments.
Onkohan itsellä niin hyvin toimittu kaikessa?
- Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Onkohan itsellä niin hyvin toimittu kaikessa?
Kyllä on!
- Anonyymi00140
Onkohan noin
Sulla kun pakkaa noi analyysit mennä vähän väliä vähän sinnepäin
Luulet muttet kysy ja tiedä.
- Anonyymi00067
Ei ole moist ni ei voi mikähän ärsyttää
- Anonyymi00072
Meillä menee niin ristiin kaikki ja kuitenkin uskon, että meidän rakkaus olisi niin voimakasta, ettei sitä pidättelisi mikään. Siksi tämä on surullista, kun kumpikin toimii niin typerästi.
- Anonyymi00073
Miten hän toimii typerästi?
Oletko nainen vai mies?
- Anonyymi00075
Hän on liian impulsiivinen ja meni sekaisin eräästä toisests, samoin kuin minusta aikoinaan.
- Anonyymi00076
Mistä tiedät, että olisi mennyt sekaisin jostain toisesta?
- Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
Mistä tiedät, että olisi mennyt sekaisin jostain toisesta?
minulla on silmät päässäni.
- Anonyymi00084
En kyllä keksi, kuka se toinen voisi olla. Oma aviomieskö?
- Anonyymi00091
Olisit toiminut, niin ei olisi tarvinnut hänen muista hullaantua. Nopeat syövät - hitaat eivät.
- Anonyymi00098
Anonyymi00091 kirjoitti:
Olisit toiminut, niin ei olisi tarvinnut hänen muista hullaantua. Nopeat syövät - hitaat eivät.
Ja hänkö sitten toimi?
Lähetti ristiriitaista signaalia. Ensin sanoi olevansa pitkässä suhteessa, sitten alkoi käyttäytyä kuin olisi ihastunut, sitten olikin yhtäkkiä vihainen ja välinpitämätön, sit taas neutraalin hyväntahtoinen ja sitten taas ihastuneen oloinen. Missään välissä ei sanonut, että olisi vapaa ja sitte kun ajattelin tehdä asialle jotain niin ei enää kiinnosta.
Sivu - Anonyymi00105
Anonyymi00091 kirjoitti:
Näinpä. Hän myös menettää minut hiljakseen pysyvästi. Toivottavasti ei jää katumaan. - sivulta
- Anonyymi00116
Joka on vielä impulsiivisempi palstalla.
- Anonyymi00078
ei kuule ylempi taho ei sitten millään toivettani tuonpuoleisesta no toivottavasti on päättäny hyvän päivän
- Anonyymi00079
nytkö kerron sen vanhan vitsin, että "miks just se, sillähän on isompikin".
- Anonyymi00082
🎵 Silmät tyhj (m) yydeltä suljen 🎵
- Anonyymi00085
Liian pitkät hiukset.
- Anonyymi00108
Nevö 🥀
- Anonyymi00086
Ei mikään, koska minulla ei ole kaivattua, eikä tule koskaan olemaankaan!
- Anonyymi00088
Piereskely...
- Anonyymi00089
Ei just nyt tuu mieleen mitään
- Anonyymi00090
Ristiriitaisuus
- Anonyymi00094
Ainoastaan ja vain epärehellisyys ja epäselvyys voi aiheuttaa ristiriitaisuutta.
- Anonyymi00095
Anonyymi00094 kirjoitti:
Ainoastaan ja vain epärehellisyys ja epäselvyys voi aiheuttaa ristiriitaisuutta.
Tarkotan ristiriitasta käytöstä. Tai sit en vaan osaa lukea sitä ihmistä.
- Anonyymi00096
Anonyymi00095 kirjoitti:
Tarkotan ristiriitasta käytöstä. Tai sit en vaan osaa lukea sitä ihmistä.
Kyllä osaat.
- Anonyymi00114
Anonyymi00094 kirjoitti:
Sulla ei ole kupoli kunnossa, homie. Sivusta naiselta
- Anonyymi00093
On naimisissa. 😒
- Anonyymi00099
Joskus täytyy elää epävarmoissa ja väliaikaisissa paikoissa. Sopimattomissa paikoissa. Väärissä paikoissa. Mutta hän on tehnyt siitä itselleen pysyvän olotilan.
- Anonyymi00100
Tuskin, on tarvittaessa nopealiikkeinen.
- Anonyymi00101
bxcncvnv
- Anonyymi00102
Ei ymmärrä jääneen kiinni kaikista teoistaan porukoineen ja vaikka jossain määrin ymmärtäisikin, ei riitä kapasiteetti pyytää anteeksi ja korjata asioita saati muuta.
Koko porukka saa sit kyytiä. Hölmöä.- Anonyymi00103
Porukan olisi pitänyt huomata hänen ”reiluutensa”.
- Anonyymi00104
Anonyymi00103 kirjoitti:
On ollut aikaa huomata se. Ei edelleenkään näe mitään. He.
- Anonyymi00117
Anonyymi00103 kirjoitti:
Mitä jos hän kirjoittikin toiselle eikä sulle toisaalla eikä ikävä sivustolla.
- Anonyymi00125
Anonyymi00104 kirjoitti:
On ollut aikaa huomata se. Ei edelleenkään näe mitään. He.
Eivätkä edelleenkään. Se tuli juuri äsken huomattua kuten lisää painavaa asiaa. 🤭
- Anonyymi00132
Anonyymi00125 kirjoitti:
Eivätkä edelleenkään. Se tuli juuri äsken huomattua kuten lisää painavaa asiaa. 🤭
Ja edelleen se jatkuu.
- Anonyymi00107
Ei mikään, koska meistä ei tule ystäviä koskaan, niin ajatettelen sen olevan!
- Anonyymi00109
Hän pelaa ihmissuhdepelejä, esittää itse sankaria ja juoruaa noloja. Kääntää ja vääntää totuuden mieleisilleen mutkille. Nauttii saamastaan huomiosta. Koska hän itse on hänen maailmansa paras ihminen, omasta mielestään. Ja muut ovat uhrattavissa.
- Anonyymi00112
Hän kuvitelle minut
Ihmisude peluriksi ja muuten tyypiksi joka uhras muut ihmiset.
Kun ei tunne ja käsitä minua kun harvoin .
Se johtuu erilauudedtammee.
Ainoa misdä hän oli oikeasa on herkyyteni ja etten pysty sitoumasn ihmisuhteisiin ..
Muuten on selvästi kekdinyt asioita jotka ei munuun oikei edes osu .
Mutta jos tulis joku virsnomaisasia tästä
Niin noita tommosa olis hyvä selitellä siinä sityen kun on häirinnyt rauhasni vuosikausia ...
Minä kuiten annsn asian olla jos hän antaa niin tapahtua myöskin .
En enää häiritse . - Anonyymi00119
Nyt kalikka kalahti ja siinä eräs nainen varsinkaan trilogian levittäjä itse teossa jälleen.
- Anonyymi00110
Söpöstelit siellä sitten ilman minua, niih. Onko nyt hyvä mieli, onko? Stana.
- Anonyymi00113
Ei ole mutta se ei oo enää sun asia ....
Mä annan sun mennä mies ...
Kun selvästi on jo muita suunnitelmia.
Minä pärjään jotenki vaikka olenkin täysin hajalla .
Vaikka jatkan yksin nyt
Kun ei mulla oo ihmisiä joihin luotan ....
Elämä jatkuu 🥺😭 - Anonyymi00118
Anonyymi00113 kirjoitti:
Vaikka jatkan yksin nyt
Elämä jatkuu 🥺😭Miehelle meni 😬
- Anonyymi00124
Anonyymi00113 kirjoitti:
Vaikka jatkan yksin nyt
Elämä jatkuu 🥺😭Onhan sinulla pyöräsi.
- Anonyymi00111
Mikä karvatussussasi ärsyttää juuri tällä hetkellä? Äijän kusen haju vai....
- Anonyymi00120
Seksin kinuaminen. Olemme työpaikalla ja hän haluaisi konttoritarvikevarastossa jotain 'jännittävää' ruokatunnin ajaksi. Itse haluaisin sulatellalla ateriaa ja surfata netissä. Nyt tuo moraaliton heitti pikkarinsa työpöydälleni. Joku voi tulla toimistooni ja suhteemme paljastua!
- Anonyymi00122
Ei mikään, kun minulla ei ole ollut kaivattua moneen vuoteen!
- Anonyymi00123
Haluan sut!!
Voisi päästellä vähemmän suolikaasua. Tai ainakin olla nostamatta kinttua.
- Anonyymi00127
Hulluilla hauskaa ku ratas o jumissa!
- Anonyymi00128
Mutku viittaan sillä kintulla?
- Anonyymi00130
100 ilmaiskierrosta ilman talletusta
https://spinokkio.com/?ref=7218mrs
https://pelikioski.com/?ref=zsz0yph
https://pelikaani.com/?ref=4td6d40
https://bigwin.com/?ref=n9q920d
https://pottila.com/?ref=6f5new2
+250 kierrosta lisää ensitalletuksella, kaikki kierrokset ilman kierrätysvaatimusta
(kierrokset saatavilla ainoastaan kutsulinkistä tilin avaamalla) - Anonyymi00133
Nopeus
- Anonyymi00135
Pitää olla nopea, ettei tarvitse kaatua.
- Anonyymi00134
Ei kaipaa kettään,ni ei ärsytäkään. On hyvä olla niin !
- Anonyymi00136
On hyvä asia jos on sopeutumiskykyinen, kuten olen sopeutunut vanhaksi pojaksi
- Anonyymi00139
Olit ennen nuori tyttö? Melkoinen muutos.
- Anonyymi00142
Anonyymi00139 kirjoitti:
Olit ennen nuori tyttö? Melkoinen muutos.
enää vanha räihnä naene hunningoll
- Anonyymi00141
taas sattuu
- Anonyymi00143
Laitapa ihan käsi rinnan päälle ja kuuntele ja tunne oikein tarkasti mitä enkelisi sinulle kertoo.
- Anonyymi00144
Anonyymi00143 kirjoitti:
Laitapa ihan käsi rinnan päälle ja kuuntele ja tunne oikein tarkasti mitä enkelisi sinulle kertoo.
ain sattuu
- Anonyymi00145
Lähinnä palstat ärsyttää, ei muuta. Että sekopäistä v*ttuilua kaikki täällä, oli sitten tarkoitusperä mikä tahansa. Kun ei ainakaan koskaan ollut oikeasti tavoitteena kertoa minulle mitään. Ja tottakai jokainen saa purkaa tänne mitä haluaa, minun pitäisi vaan itse osata pysyä poissa - sekin ärsyttää.
- Anonyymi00146
Testailu ei johda mihinkään. Se on vain itsesi pakoilua ja vie luottamuksen.
- Anonyymi00147
Just näin, tai en minä tiedä mitä se on, voi olla jokin muukin juttu kuin pakoilua, mutta luottamusta se vie.
- Anonyymi00149
Haluan miestä olen itse mies mulla on paikka voit olla koko yön viikonlopun
- Anonyymi00150
Hän ei ärsytä koskaan. Vain tämä tilanne.
- Anonyymi00151
Etäisyys, tunne että juuri tällä hetkellä olemme unohtaneet toisemme ja elämme täydellistä elämään toisaalla. Ei se matka, eikä se poissaolevuus, vaan kun emme näe toisiamme emmekä hymyile jälkikäteen kohtaamisten tuomille väreilyille, ja odotuksen tuomille jännityksen purkaantumisille.
https://www.youtube.com/watch?v=g6_wq6-4F-c&list=RDg6_wq6-4F-c&start_radio=1 - Anonyymi00152
Etäisyys, onko kokonaan jo vetäytynyt. Inhoaako, vihaako. Epävarma tilanne
- Anonyymi00153
Se on syönyt mun suklaat kun niitä ei näy enää.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66741
- 33632
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501