..

...

.

255

503

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .2 tehtiin jo...

• Paitsi että nyt sitä ei kyllä näy enää missään... Onko ongelma koneessani, vai onko se poistettu ja jos on: miksi?

• Yksinkert.tyttö

Se poistettiin. Emmä tiiä miks :(

• ilkeää naurua

Missä mennää? Mie heräsi vasta kertokaa mulle

• se poistetii vissiin siks ku mä puhuin vähän tuhmia

• korppi™

voisitteko tulla adventure quest worlds asiaa keskusteluun siitä voisi tulla uusi piste

• korppi™
        korppi™ kirjoitti:

voisitteko tulla adventure quest worlds asiaa keskusteluun siitä voisi tulla uusi piste

.

• jumav¡ttupenis

Minulla oli khunnia tayttaa kuuluisha "Piste" se oli mahtava kokemus! puspus.

• korppi™

joo minäkin olin täyttämässä pistettä(:

• korppi™ kirjoitti:

joo minäkin olin täyttämässä pistettä(:

Mie olin kans sinne kirjotellu, mutt lopus tipuin kärryiltä :/

• kettu98 kirjoitti:

Mie olin kans sinne kirjotellu, mutt lopus tipuin kärryiltä :/

Muikku

• Koira♥
        iireka kirjoitti:

Muikku

Muikku sanoi iireka, koska söi muikkuja.

• Yksinkert.tyttö

MÄ KANS!

• ilkeää naurua

Mieki totta kai.....

• Yksinkert.tyttö

Virallinen lista ihmisistä, jotka ovat ilmoittaneet täyttäneensä pistettä

-jumavittupenis
      -Korppi
      - Kettu
      -Mä
      -Ilkeä naurumme, tietenkin (sulla on aivan mahtava nimimerkki!!)

• piece&love

Ja minä (totta kai..)!
        Yksinkertainen Tyttö, olit taas lomilla >:( *pahastunut* Saat anteeksi, muru, kunhan et enää katoile. Ja kesäkin alkaa olla ohi joten katoamisia ei kannata sysätä kesäloman syyksi (ja tää koskee kaikkia!) >;3
        Ja Piste on täynnä! Edetään tästä tämän uuden vakkarikeskustelun valloittamiseen kokonaan itsellemme.. Erityisesti harvinaisen randomit tervetulleita!

Näin illan selostajainpuheevuoro uudessa "asunnossa" lähenee loppuaan. Olemme Suolistossa muuttaneet uuteen keskusteluun, ja se tietää muutoksia.. Uusi keskustelu, uudet kujeet, wai mitä murut ;3 Syksy tulee, ja Uudet Tuulet rantautuvat Suolistoon. Syksy tuo varmasti muassaan uusia Vihollisia, uusia vakjareita JA MYÖS uusia seikkailuja... Niitä odotellessa pääselostaja lopettelee ja siirrymme yövuoroon näihin tunnelmiin.

~Piece kuittaa ja toivottaa hyvää yötä

• Yksinkert.tyttö

Ai, mä taisin kadota taas. Hups.

Anteeksi Piece! En päässyt nettiin kännykkäkohtaisista (onko sekin sana?) syistä.
      Yritän vältellä näitä mystisiä katoamisia, joten olen luultavasti täällä seuraavaan koekauteen asti.
      Uudet tuulet tuovat mukanaan koulun, tuon helvetillisen paikan. Toivon, että jokainen suolistolainen selviytyy tuosta vaativasta haasteesta.
      Ennustan myös muutoksia, uusi keskustelu houkuttaa suolistoon kaikenlaisia idiootteja. Muistutan kaikkia, että me emme hyväksy dictaattoreita, saati muita samankaltaisia.

Öitä
      -YT

• ofsscvo

Diktaattori, ei dictaattori.

• ofsscvo kirjoitti:

Diktaattori, ei dictaattori.

DICKtaattori höhöhöhöh

• korppi™
        preppertowwz kirjoitti:

DICKtaattori höhöhöhöh

voisiko adventure quest worlds asiaa keskusteusta tulla uusi piste

• ilkeää naurua
        korppi™ kirjoitti:

voisiko adventure quest worlds asiaa keskusteusta tulla uusi piste

Voisikkos ny jo lopettaa ku se vaa o nii perkellee epätodenäköstä

• kysymyksiäni

Mikä se on?

• ilkeää naurua

Mikä

• jumav¡ttupenis

Phaivan mysteeri "Mika se on?"

• Korppi™: Huomaan että olet hyvin kunnianhimoinen. Valitettavasti minun on kerrottava sinulle, ettei keskustelustasi tule uutta pistettä. Eihän kukaan edes muista sitä. Annetaan mielummin tämän kasvaa, ettei kukaan olisi paremmassa asemassa kuin muut.

• pisteitä..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................(tämä on tärkeää)........................................................................

• jumav¡ttupenis

Hyva on, puspus!

• Yritetäänkö saada tämäkin keskustelu täyteen? :)

• miksi?

• jumav¡ttupenis

Hyvä idea, aloithetaanpas heti. puspus!

• korppi™
        jumav¡ttupenis kirjoitti:

Hyvä idea, aloithetaanpas heti. puspus!

ok aloitetaan heti ensimmäinen aihe voisi olla jatketaan tarinaa yhdellä sanalla kuka haluaa sanoa ensimmäisen sanan

• korppi™ kirjoitti:

ok aloitetaan heti ensimmäinen aihe voisi olla jatketaan tarinaa yhdellä sanalla kuka haluaa sanoa ensimmäisen sanan

Ei, ei, ei, korppi™! En tiedä mitä mieltä muut ovat mutta mun mielestä se ei ole keskustelua.

• korppi™
        atrytone kirjoitti:

Ei, ei, ei, korppi™! En tiedä mitä mieltä muut ovat mutta mun mielestä se ei ole keskustelua.

........

• korppi™

ei vai

• korppi™

..............

• korppi™
        korppi™ kirjoitti:

..............

..............

• ilkeää naurua

No ei, se on tarinoimista

• korppi™
        ilkeää naurua kirjoitti:

No ei, se on tarinoimista

tarinoidaan sitten onko se hyvä idea

• korppi™ kirjoitti:

tarinoidaan sitten onko se hyvä idea

Siinä eri ole haastetta

• jumav¡ttupenis
        atrytone kirjoitti:

Siinä eri ole haastetta

Hmm, oh jaa?

• korppi™

Hmm, oh jaa?

kuka sanoo ensimmäisen sanan

• Olipa kerran kuningas, jolla oli sen pituinen se. LOPPU! Seuraava aihe?

• piece&love

Huomenta murut

• ilkeää naurua
        piece&love kirjoitti:

Huomenta murut

Mie rakastan syksyä mut sit en koulua ja varsinki tätä sykyä ku met lähemmä esiintymmää levile yheks päiväks, mie ootan sitä

tänä aamuna tosa meän kohala oli pikku kolari, säikähin pikkuse ku se tapahtu

mie oo ny lapse likkana kahtee asti....kamalaa

• piece&love kirjoitti:

Huomenta murut

No kun pitää herätä niin aikasin

• Yksinkert.tyttö

Hheeeiii!

Nyt tiedän, miten Diktaattori kirjoitetaan, kiitoos korjauksesta.
      Ihanaa! Koulu alkaa >_<
      Enään pari-vuotta, niin voin jättää sen...enään pari vuotta
      *nauraa hullusti*

Niin ja jos täällä on muitakin, jotka ovat heränneet vasta nyt,
      Niin huomenta :-)

Kuittaan
      -YT

• korppi™

piste 2 ompa mauton nimi

• Eräs trotskilainen

Kuule, toveri korppitavaramerkki, miun on pakko kysyä siulta yhtä juttua, (ja samalla rikkoa miun "pisteboikotin", mie nääs boikotoin aikuperäistä "pistettä".)

Sori, jos tää kuulostaa töykeeltä, mut onko siulla joku kompleksi tän jutun kanssa?
        Siis kun sie halusit siun keskustelusta uuden pisteen. Niinkuin monet jo sanoivat, siitä tuskin tulee uutta pistettä, kun melkein kukaan siellä ei edes tiennyt mistä puhutaan. Tai sitten tää on trolli.

• Eräs trotskilainen kirjoitti:

Kuule, toveri korppitavaramerkki, miun on pakko kysyä siulta yhtä juttua, (ja samalla rikkoa miun "pisteboikotin", mie nääs boikotoin aikuperäistä "pistettä".)

Sori, jos tää kuulostaa töykeeltä, mut onko siulla joku kompleksi tän jutun kanssa?
        Siis kun sie halusit siun keskustelusta uuden pisteen. Niinkuin monet jo sanoivat, siitä tuskin tulee uutta pistettä, kun melkein kukaan siellä ei edes tiennyt mistä puhutaan. Tai sitten tää on trolli.

Miksi boikotoit pistettä?

• Eräs trotskilainen
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Miksi boikotoit pistettä?

Piste vaikutti alunalkaen siltä, ettei siellä mitään fiksua puhuttaisi. 400 viestiä pitkää keskustelua on rasittava kelata alas kännykällä, mutta nyt mie onneksi pääsin kotiin miun tietsikan luo.

• korppi™
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

minulla ei ole todellakaan mitään kompleksia tän jutun kanssa

• ilkeää naurua
        korppi™ kirjoitti:

minulla ei ole todellakaan mitään kompleksia tän jutun kanssa

ai ei vai?

• korppi™

tästä on tainnut tulla uusi piste

• ateisti pappo

Minä pidän tästä paikasta nyt enemmän kuin ennen korppia (olen sivusta seuraaja)
        On ainoastaan hyvä asia että ilkeää naurua lähti, hän ei ollut sopivaa vakituiskävijä ainesta, niin merkityksetön hahmo täällä. Miettikää nyt, niin lyhytä mitään sanomattomia kommentteja

• ateisti pappi
        ateisti pappo kirjoitti:

Minä pidän tästä paikasta nyt enemmän kuin ennen korppia (olen sivusta seuraaja)
        On ainoastaan hyvä asia että ilkeää naurua lähti, hän ei ollut sopivaa vakituiskävijä ainesta, niin merkityksetön hahmo täällä. Miettikää nyt, niin lyhytä mitään sanomattomia kommentteja

Ateisti pappi tarkoitan, ei pappo, olen hyvin pahoillani tästä virheestä

• GreenDragon98
        ateisti pappi kirjoitti:

Ateisti pappi tarkoitan, ei pappo, olen hyvin pahoillani tästä virheestä

Onneksi tässä ei ole kova selaaminen kun ei ole vielä paljon keskustelua. Kyllä tämänkin saa täyteen. Kaikki vaan kommentoimaan.

Olin 29.7.-5.8. Satahanka XII:llä. En ole siis ihan keskustelussa mukana. Vaihdoin huivin venäläisen kanssa ja merkin ruotsalaisten kanssa. Nyt on mukava lepäillä kotona. Väsyttääkin hieman.

• Yksinkert.tyttö

Tämä kuitenkin kasvaa joka viestillä...
      Kohta taas selaamaan kännykällä
      :-D

• Kuka oot?

Milloin aloit YT käyttää Suomi24:ää, ku en oo sua ennen nähny?! Missä ErNu on :o?

• Koira♥

Njaah, melkein kuollu keskustelu :/

• Älä vaa.... Dx

• Yksinkert.tyttö

Oon tässä pari vuotta kierrelly täällä, mutta vasta lähiaikoina keksin nimimerkin :-D
      ErNu on kadonnut mystisesti...kenelläkään tietoa olinpaikasta?
      Ja tämä keskustelu ei sitten kuole :-D

• Yksinkerr.tyttö

Nii ja missä Piece on?

• korppi™

ernua ei ole näkynyt ehkä hän on lomalla tai ehkä hän lopetti

• korppi™ kirjoitti:

ernua ei ole näkynyt ehkä hän on lomalla tai ehkä hän lopetti

Eikait hän oo lopettanut?! Toivon, et hän ei oo!

• Eräs trotskilainen
        kettu98 kirjoitti:

Eikait hän oo lopettanut?! Toivon, et hän ei oo!

Kuin kauan hyö on olleet poissa? Nimittäin yks tai kaks päivää ei vielä mua huolestuttais. Ernu ja piece on joko lomalla tai sitten hyö eivät pääse nettiin just nyt, mutta tuskin ne lopettaneet on.

• Yksinkert.tyttö

Tuskinpa. Luultavasti pitää pientä taukoa tai sitten ei pääse nettiin...
      toivotaan parasta :)

• joohee.

En usko lopettaneen. Pitävät vaan taukoa. Itsekin olen pitänyt, koska on. :D Ja en jaksa kirjautua x)

• jumav¡ttupenis

Alkaa jho huolestuttaa tuo ErNun poissaolo itse olen khannykalla niin en kirjoita kovin pitkia viestheja, puspus ;)

-JVP

• joohee.

Alkaa jho huolestuttaa tuo ErNun poissaolo itse olen khannykalla niin en kirjoita kovin pitkia viestheja, puspus ;)

-JVP

Ehkäpä ErNulla on muutakin elämää kuin suolisto. ;)

• jumav¡ttupenis
        joohee. kirjoitti:

Ehkapa :]

• korppi™
        joohee. kirjoitti:

miksi ilkeää naurua ilmoitti häipyvänsä ja seuraavana päivänä palaavansa'_'

• joohee.
        korppi™ kirjoitti:

miksi ilkeää naurua ilmoitti häipyvänsä ja seuraavana päivänä palaavansa'_'

Tiedoksi vain kaikille muillekin tyhmille, se oli trolli. Etkö erota trollia? Ja mitä väliä, vaikka ilkeää naurua lähtisi ja palaisi vaikka joka päivä? :o

• korppi™
        joohee. kirjoitti:

Tiedoksi vain kaikille muillekin tyhmille, se oli trolli. Etkö erota trollia? Ja mitä väliä, vaikka ilkeää naurua lähtisi ja palaisi vaikka joka päivä? :o

mistäs minä sen olisin tiennyt|:

• Fromniceplace
        korppi™ kirjoitti:

mistäs minä sen olisin tiennyt|:

Deep in russia you see everything

• jumavittupen¡s
        Fromniceplace kirjoitti:

Deep in russia you see everything

Jaa? Uskoisko thuota? Puspus sinne venäjällekkin !

Ps käytän nyt Ä:tä ja Ö:tä ;)
        Tiedän " hieno jhuttu " :*

• korppi™
        jumavittupen¡s kirjoitti:

Jaa? Uskoisko thuota? Puspus sinne venäjällekkin !

Ps käytän nyt Ä:tä ja Ö:tä ;)
        Tiedän " hieno jhuttu " :*

hieno juttu(:

• GreenDragon98
        korppi™ kirjoitti:

hieno juttu(:

Ei tääl ehi käyä ku koulu alkaa. Paitsi välkil.

• GreenDragon98 kirjoitti:

Ei tääl ehi käyä ku koulu alkaa. Paitsi välkil.

No entäs iltapäiväl, ku koulut on loppu? :)

• GreenDragon98
        kettu98 kirjoitti:

No entäs iltapäiväl, ku koulut on loppu? :)

No sit on aikaa.

• Mikä on teiän lempiväri? :) Mun on vihree. :>

(Tiiän, oon tämmönen kyselijä xd)

• Musta.

• jokutyyppi19 kirjoitti:

Musta.

Musta, pinkki & vihree

• Eräs trotskilainen

Punanen, ultramariini, keltanen, (Semmonen kun haisaappaissa.) limen vihree ja musta.

• Yksinkert.tyttö

Kaikki vihreen ja sinisen sävyt - ja musta

• GreenDragon98

Vihree.

• ErNuGirl
        GreenDragon98 kirjoitti:

Vihree.

Täällä taas! Musta ja keltanen

• Yksinkert.tyttö

Mäkin tykkään kysellä :-D

Missä kaupungeissa ootte asuneet? Ite oon syntynyt Kotkassa(paras paikka ikinä), asunut Kuopiossa(paras paikka), Seinäjoella, Helsingissä ja tällä hetkellä Espoossa.
      Oon muuttanu aika paljon -.-

• GreenDragon98

Jossaa kiinassa ja sit nyt Kotkassa.

• piece love fani
        GreenDragon98 kirjoitti:

Jossaa kiinassa ja sit nyt Kotkassa.

PIECE&LOVE ON KADONNUT!!!!!!!! Toimikaa kuten kunnon anonyymiystävät ja etsikää hänet. Mä haluun piece&loven takasin

• piece&love
        piece love fani kirjoitti:

PIECE&LOVE ON KADONNUT!!!!!!!! Toimikaa kuten kunnon anonyymiystävät ja etsikää hänet. Mä haluun piece&loven takasin

Minäkö kadonnut? Enkö voi edes muutamaa lomapäivää rauhassa viettää?

• piece&love kirjoitti:

Minäkö kadonnut? Enkö voi edes muutamaa lomapäivää rauhassa viettää?

Mie asun Kotkassa ja täällä oon kans syntyny.

• Yksinkert.tyttö

Löydetty on ;-)
      *huokaisu helpotuksesta*

• piece&love

Mitä vittua murut?! En toi ollu mä.. Mutta löydetty on NYT :33

En tiiä uskallanko viimekertasten seurausten takia sanoo näin, mutta toi "palannut" ErNu ei kuulosta entiseltä.. ErNu kirjotti pitempiä ja... ...erillaisia viestejä.. Sori armahainen jos oot oikea mutta kuulostat trollilta/ nickienkössijältä/ VitunPASKAlta. Tai sitten musta on waan tullut niin hemmetin vainoharhanen (kohta alan varmaan näkemään Jorma Uotiloita huoneeni seinillä xD) joten älkää piitatko jos oon wäärässä murut ;3

Pääselostaja kiittelee kuuntelusta näihin tunnelmiin. Selostusvuoro jatkuu päivän muiden kuumien uutisten parissa, joten muistakaa seurata myös muita selostettuja keskusteluja. Muistakaa myös nauttia loman viimeisistä päivistä, sillä koulut alkavat pian.. Joten kipin kapin uimaan ja jätskikiskalle! ;D

~Pääselostaja Piece kuittaa

• YT älä vaa, Kotka on paras!! Mutt aika jännä, et sie ja GD98 ootte kans asunu/asutte Kotkassa(:, vaik Kotka on suht pien kuitenki.

• Yksinkert.tyttö

Nii, on se aika jännä juttu, ehkä Kotkalaiset on just sellasii jotka tykkää liikuskella Suolistossa. :-DD Tai sitten vain sattuma :-D

PIECEEE!!! Mulla oli ikävä :-) (no joo oli...)
      Jos alat nähdä Jormia seinillä, kannattaisi ehkä pitää Suolistosta pientä taukoa :-D
      Mutta älä vaan pidä. Olen huomannut, että keskuudessame liikkuu ihmisiä, jotka kirjoittelevat toisten nimimerkeillä. He ovat matkineet Pieceä, minua (ei tällä palstalla) ja mahdollisesti ErNua. Onko kukkaan halukas ottamaan tämän tapauksen selvitettäväkseen?

• GreenDragon98

Mä asun ihan oikeesti Kotkassa. Ehkä noi pöllijät on eri henkilöitä. Siis kyl ne on eri henkilöt varmast. Mut ehkä piece ei ois vastannu mitää jollei joku ois eka matkinu sit. Et nyt piece on tääl ja kaikki on taas hyvin.

Löysin palstan jos joku oli matkinu Ernuu sit siin alapuolel oli taas Ernu joka sano ettei saa matkii tai jotaa. Se viesti oli aika lyhyt, mut taatust ei ollu sama Ernu molemmis.

Mä asun ihan oikeesti Kotkassa. Ehkä noi pöllijät on eri henkilöitä. Siis kyl ne on eri henkilöt varmast. Mut ehkä piece ei ois vastannu mitää jollei joku ois eka matkinu sit. Et nyt piece on tääl ja kaikki on taas hyvin.

Löysin palstan jos joku oli matkinu Ernuu sit siin alapuolel oli taas Ernu joka sano ettei saa matkii tai jotaa. Se viesti oli aika lyhyt, mut taatust ei ollu sama Ernu molemmis.

Ootko northern dragon?

• GreenDragon98
        atrytone kirjoitti:

Ootko northern dragon?

Empä taida olla. Poistun nyt täältä.

• korppi™
        GreenDragon98 kirjoitti:

Empä taida olla. Poistun nyt täältä.

minä synnyin kotkassa ja muutin helsinkiin:(

• TheRealErNu

Ensinnäkin Sry vaan kaikki mutta aattelin todellakin jättää Suoliston... Emmä tee täällä enää mitn jne enkä viihdy täällä enää.
      Joskus kun on tylsää saatan pistäytyä. Eli en katoa kokonaan... Nyt vastaan näihin tärkeimpiin keskusteluihin ja katoan. Jatkuvaa lapsellista paskanjauhantaa. Se. On. Totuus.
      (sisältää mm jokaisen lapsellisen nickienpöllinnän)

Riparistani sen verran, että oli mun elämän parhaita viikkoja... Sain helvetisti uusia kavereita ja KUKAAN EI OLISI HALUNNUT LÄHTEÄ POIS... (meidät aivopestiin xD)
      Nyt komfiksen käyneenä me hengataan ripariporukankin kanssa milloin missäkin...

Anteeksi vaan kaikki mut mä en enää jaksa leikkiä näitä ropeja... Ja todellakin totta;
      Riparin loppu tuntuu lapsuuden lopulta!!

SILTI SUOSITTELEN

Haistakaa paska te, jotka ette arvosta erilaisuutta, ja te joiden mielestä pitää olla samaa mieltä kaikesta, ja te, jotka epävarmuuttanne puratte pahaa oloanne muihin. Ja haistakaa myöskin paska te, jotka alennutte jatkuvasti nickienpöllintään (vaikkei se tee teistä mitenkään rasittavia, ainoastaan vitun säälittäviä)...

MÄ EN OO RIPARILLAOLOAIKANI KAHDEN VIESTIN [molemmat pisteessä] JÄLKEEN LÄHETTÄNYT TÄNNE YHTÄÄN KOMMENTTIA MIHINKÄÄN!!! (tää on eka ja ehkä ainoo kuka tietää)
      --> kaikki "olen palannut" paska on trollaamista. Trollit jos aijotte esittää mua niin perkele sentään... TEHKÄÄ SE EDES HYVIN!!!

VAJAA VIIKKO VAPAUTTA HYVÄISESTI !

~Muute lempiväri yhäkin sama eikä mikään musta keltainen;
      Jos musta ei ole väri niin lempivärini on vihreä!! ;3

Hyväisesti kaikki olen puhunut/kirjoittanut! Kiitos randomista puolvuotisesta

• korppi™

en usko että lähdet

• korppi™
        korppi™ kirjoitti:

en usko että lähdet

100

• TheRealErNu
        korppi™ kirjoitti:

en usko että lähdet

Uskot et mua kiinnostaa mihin sä uskot? :D

• piece&love
        TheRealErNu kirjoitti:

Uskot et mua kiinnostaa mihin sä uskot? :D

No moikka sitte :( Oli kiva "tuntea" (no tuntea ja tuntea, eihän me oikeesti mitenkään tunneta toisiimme xD) ErNu sut anonyymisti tän puolen wuoden ajan.. Oon vihdonki "hyväksynyt" että tyybbejä tulee ja menee ja kyllä mäkin täältä joskus häivyn kuten ErNu (vaikkei se päivä ookkaan tänään). Enkä oikeestaan oo yllättynyt/järkyttynyt päätöksestäsi, ja KYYYYLLÄHÄN mä tiedän että Suoliston roolileikit alkaa pikkuhiljaa tympäistä (itteasiassa tunnen itse samaa).. Kiitti anonyymituttavuudestamme ja siitä että saavuit puoli vuotta sitten Suolistoon (mua ennen tosin) :3 Kivaa loppuelämää sulle, ErNu-muruseni, oli kivaa sekoilla kanssasi meidän pikku randomiporukassamme

• Olette vangittuna suomi24:ssä, ettekä koskaan pääse pois. Tämä kirous loppuu vasta sitten kun kuolee... Pasta la windows vista.

• korppi™

ärrrr olen maailman paras piraatti

• piece&love

Ookko sensei warma että pystyt pitämään meitä täällä? :D Judohaakin yritti mutta epäonnistui. Pasta la windows vista ja POKS, arvaa mitä? Kirous on kumottu.. :3

Ja mähän sanoin että nyt jokainen nukkumaan (tai ainakin viittasin siihen. Ettekö ymmärrä merkkipuhetta)! "Pitää totutella koulurytmiin ja liirum laarum.." Päät tyynyyn murut!

~Pääselostaja toivottaa vielä VIIMEISEN KERRAN Hyvää Yötä.

• Yksinkert.tyttö
        korppi™ kirjoitti:

Tässä suolistossa se on huono juttu, että tavallaan koukuttuu ja ainakin mun osalta tämän lopettaminen olisi vaikeata.. Joudun varmaan johonkin vieroitukseen....
        Mutta kaikkea hyvää sinulle ErNu :)

Mestarikiusaaja ilmaisi ihanasti tuon asian mistä ylhäällä kirjoitin. Mestarikiusaaja on niin taitava

• korppi™
        Yksinkert.tyttö kirjoitti:

Tässä suolistossa se on huono juttu, että tavallaan koukuttuu ja ainakin mun osalta tämän lopettaminen olisi vaikeata.. Joudun varmaan johonkin vieroitukseen....
        Mutta kaikkea hyvää sinulle ErNu :)

Mestarikiusaaja ilmaisi ihanasti tuon asian mistä ylhäällä kirjoitin. Mestarikiusaaja on niin taitava

olen syntynyt kotkassa(:

• Minulle se ei ole kirous. Positiivisen ajattelun energia voittaa kirous24:n.

• Yksikert.tyttö

Mutku mä en halua mennä nukkumaan!! Piece matkii mun äitiä!
      Hah, MÄ EN VOI LAITTAA MUN PÄÄTÄ TYYNYYN, KOSKA MÄ HEITIN TYYNYN ULOS SATEESEEN!!
      Ok, ehkä mun tosiaankin pitäis mennä nukkumaan...

Hyvää yötä

• Yksinkert.tyttö

P.S Ja Wow! Jo neljä suolistolaista, joka on asunut Kotkassa!

• korppi™

hei mutakuonot, syökää kaikki paskaa !!!!!!!! :)))))))) varsinkin sinä, piece&love... olet turha ihminen! minä en ole
        olen teidän johtaja pikku kersat

• Rollface
        korppi™ kirjoitti:

hei mutakuonot, syökää kaikki paskaa !!!!!!!! :)))))))) varsinkin sinä, piece&love... olet turha ihminen! minä en ole
        olen teidän johtaja pikku kersat

Seems legit.

• ilkeää naurua
        Rollface kirjoitti:

Seems legit.

Sininen on mun lempiväri ehottomasti jaaa mie assui vauvana pari kuukautta sallasa ennen ku met tulimma rovaniemele, syntyny tääl lks:säsä mut virallisesti syntyjään sallalaine.

• jumav¡ttupenis
        ilkeää naurua kirjoitti:

Sininen on mun lempiväri ehottomasti jaaa mie assui vauvana pari kuukautta sallasa ennen ku met tulimma rovaniemele, syntyny tääl lks:säsä mut virallisesti syntyjään sallalaine.

Mitä ihmetthä minäkin olen asuhnut kotkassa mutta vain vähän aikhaa.

Joten jo 5 kotkalaista nhiin että oliko tuo ennäthys?

Ashun nykyään klaukkalassa, nurmijärvellä oikein mukava paikka.

- JVP

• ernugirl

Mitä ihmetthä minäkin olen asuhnut kotkassa mutta vain vähän aikhaa.

Joten jo 5 kotkalaista nhiin että oliko tuo ennäthys?

Ashun nykyään klaukkalassa, nurmijärvellä oikein mukava paikka.

- JVP

Moi! Mitä teille kuuluu? :)

• korppi™
        ernugirl kirjoitti:

Moi! Mitä teille kuuluu? :)

hyvää

zeus

• ernugirl
        korppi™ kirjoitti:

hyvää

zeus

Hyvä :) Mullekin.

• korppi™
        ernugirl kirjoitti:

Hyvä :) Mullekin.

zeus

• Yksinkert.tyttö

Onko Kotka isompi paikka, kuin luulin, vai....
      En mää tiiä Mut aika jännä juttu :)

• Levittäjä2000

Ensinnäkin Sry vaan kaikki mutta aattelin todellakin jättää Suoliston... Emmä tee täällä enää mitn jne enkä viihdy täällä enää.
Joskus kun on tylsää saatan pistäytyä. Eli en katoa kokonaan... Nyt vastaan näihin tärkeimpiin keskusteluihin ja katoan. Jatkuvaa lapsellista paskanjauhantaa. Se. On. Totuus.
(sisältää mm jokaisen lapsellisen nickienpöllinnän)

Anteeksi vaan kaikki. Minusta tuntuu , että ripari veti lopun lapsuudelle. Olen vahva ja pystyn irtautumaan täältä. Tämä ei ole trolli. Voitte vaikka tarkastaa Pulinat ja .. Hyvästi! No käyn vielä joskus. Levittäkää tätä.

• heyyyyyy, meikä sit rekisteröity ja oon ny sit tällä nickil et en oo ennää ilkeää naurua

¨~~ilkeää naurua~~

• GreenDragon98

Hyvä tietää. Kanttii olla rikisteröityny.

Hyvä tietää. Kanttii olla rikisteröityny.

sanot sie joka ei oo rekisteröityny ^._.

jaa mieki rekisteröiyin vaa ku joku on essiintyny minuna, muute vie vastustan rekisteröitymistä

• GreenDragon98
        ocean-- kirjoitti:

sanot sie joka ei oo rekisteröityny ^._.

jaa mieki rekisteröiyin vaa ku joku on essiintyny minuna, muute vie vastustan rekisteröitymistä

Nii hyvä puoli on ku kukaa ei voi esiintyy minuna. Muuten ei oo kiva rekisteröityy enkä vaa jaksais nyt. Kannattaa olla omalaatune kirjotustyyli. Sillo esiintymine on hankalampaa.

Nii hyvä puoli on ku kukaa ei voi esiintyy minuna. Muuten ei oo kiva rekisteröityy enkä vaa jaksais nyt. Kannattaa olla omalaatune kirjotustyyli. Sillo esiintymine on hankalampaa.

nii i, kylhän se huomaa et se joka o essiintyny minuna ei oo mie, mut ottaa se vaa päähä

• ocean-- kirjoitti:

nii i, kylhän se huomaa et se joka o essiintyny minuna ei oo mie, mut ottaa se vaa päähä

Kiva että rekisteröidyit :) Oceanhan sää taidat olla? Muistan sut :) Miks sää et enää käyny Oceanilla vaan vaihdoit nickin ilkeää nauruksi?

• joohee kirjoitti:

Kiva että rekisteröidyit :) Oceanhan sää taidat olla? Muistan sut :) Miks sää et enää käyny Oceanilla vaan vaihdoit nickin ilkeää nauruksi?

Se rekisteröitii :(

• ilkeää naurua
        ocean-- kirjoitti:

Se rekisteröitii :(

...........

• korppi™
        ilkeää naurua kirjoitti:

...........

näitkö ocean ei sitä olla rekisteröity

• korppi™ kirjoitti:

näitkö ocean ei sitä olla rekisteröity

Se tarkotti Oceania, se rekisteröitii, ei ilkeää naurua

• korppi™
        ocean-- kirjoitti:

Se tarkotti Oceania, se rekisteröitii, ei ilkeää naurua

joku muu tais olla nopeampi olis ollu hyvä nimimerkki ocean mutta mie voisin rekisteröidä nikin korppi™

• GreenDragon98
        korppi™ kirjoitti:

joku muu tais olla nopeampi olis ollu hyvä nimimerkki ocean mutta mie voisin rekisteröidä nikin korppi™

Pesukarhut ovat tuplasti parempi kuin muut eläimet.

Tiesittekö et pesukarhut on mahtavii eläimii? Ne syö hyvin monipuolisesti muihin eläimiin verrattuna ja ne elää sopivan pitusen elämän. Ne on tosi nopeita. Ne on erittäin suloisen näköisiä muihin eläimiin verrattuna. Nillä on hienot värit, jotka eivät vedä vertoja. 

Ne ovat eläinten kuninkaita ja kuningataria. Pesukarhut peittoavat muut eläinlajit joka lajissa. Millään muilla eläimillä ei ole pesukarhujen jaloja ja kallisarvoisia taitoja. Pesukarhuille pitäisi pystyttää patsaita ja niiden pitäisi päästä sankarien osiin eläintarinoihin. 

Niitä pitäisi ylistää enemmän. Pesukaarhut ovat hyvin älykkäitä verrattuna muihin eläimiin. Pesukarhut ovat parempi kuin muut. Mikään muu eläin ei koskaan pysty voittamaan pesukarhua. Mikään eläin ei pysty ottamaan pesukarhujen pakkoja ja nousemaan maailman herroiksi. Pesukarhut ovat eläinkunnan ihme.

• Eräs trotskilainen
        GreenDragon98 kirjoitti:

Pesukarhut ovat tuplasti parempi kuin muut eläimet.

Tiesittekö et pesukarhut on mahtavii eläimii? Ne syö hyvin monipuolisesti muihin eläimiin verrattuna ja ne elää sopivan pitusen elämän. Ne on tosi nopeita. Ne on erittäin suloisen näköisiä muihin eläimiin verrattuna. Nillä on hienot värit, jotka eivät vedä vertoja. 

Ne ovat eläinten kuninkaita ja kuningataria. Pesukarhut peittoavat muut eläinlajit joka lajissa. Millään muilla eläimillä ei ole pesukarhujen jaloja ja kallisarvoisia taitoja. Pesukarhuille pitäisi pystyttää patsaita ja niiden pitäisi päästä sankarien osiin eläintarinoihin. 

Niitä pitäisi ylistää enemmän. Pesukaarhut ovat hyvin älykkäitä verrattuna muihin eläimiin. Pesukarhut ovat parempi kuin muut. Mikään muu eläin ei koskaan pysty voittamaan pesukarhua. Mikään eläin ei pysty ottamaan pesukarhujen pakkoja ja nousemaan maailman herroiksi. Pesukarhut ovat eläinkunnan ihme.

Eivät vedä vertoja mille? Kun verrataan niin silloin täytyy olla jotakin johon verrata.

• jumav¡ttupenis
        GreenDragon98 kirjoitti:

No minulla on mhielestäni omalaatunen kirjothustyyli :D, puspus!

• Yksinkert.tyttö

Nii juu ^

• korppi™

pitkään eläköön pesukarhu

• GreenDragon98
        korppi™ kirjoitti:

pitkään eläköön pesukarhu

Hyvä johtaja on reilu ja osaa johtaa. Minusta pesu~~karhun pitäisi osata osoittaa se selvemmin, niin hän voisi saada enemmän alaisia. Tästä voi syntyä kapina. Aion sitten pitää vähän taukoa.

Hyvä johtaja on reilu ja osaa johtaa. Minusta pesu~~karhun pitäisi osata osoittaa se selvemmin, niin hän voisi saada enemmän alaisia. Tästä voi syntyä kapina. Aion sitten pitää vähän taukoa.

mie aattelen et hyvä johtaja tosiaanki on reilu, ossaa johtaa ja tuntee johdettavansa. Eihän siitä tulis mittää jos yhtäkkiä tullee joku hiippari ja yrittää johtaa porukkaa joka on tottunut vapautee, varsinkaa sillo jos ei tunne alaisiaan. Eli pesu~karhu ei todellakkaa oo hyvä johtaja, painukoo kuusee, sellane löytyy luultavasti aika läheltä

• Älkää antako tän kuolla!

• jumav¡ttupenis

Keep it alive ! Puspus.

• jumav¡ttupenis

Keep it alive ! Puspus.

Herranjumala ihmiset!! Tämä keskustelu oli jo äsken toisella sivulla ._.

Mutta! Ymmärrän jos ette jaksa/ halua käydä suolisthossa?

Mielestäni suomi24 mahtava paikka jos on tylsää, mutta ei siellä loputtomiin jaksa olla itse käyn täällä aina öisin

• jumav¡ttupenis kirjoitti:

Herranjumala ihmiset!! Tämä keskustelu oli jo äsken toisella sivulla ._.

Mutta! Ymmärrän jos ette jaksa/ halua käydä suolisthossa?

Mielestäni suomi24 mahtava paikka jos on tylsää, mutta ei siellä loputtomiin jaksa olla itse käyn täällä aina öisin

No oo ihme ku 75% kaikista aiheista on korppi™sitä ja tätä

• korppi™
        atrytone kirjoitti:

No oo ihme ku 75% kaikista aiheista on korppi™sitä ja tätä

asiat ovat alkaneet muuttua vähän huonommiksi kun palasin lomalta minusta tuli tunnetumpi ja nikkiäni alettiin hieman varastella tätä haittaa on olla vakkari jos ei ole rekisteröitynyt

t:tirehtööri

• Perkele soikoo ny unohat se vakkarin! Kukkaa ei iha oikeesti jaksa sitä ennää.

Ja ylleensä jos jonku nickiä pöllitää nii siitä ei välttis hirviästi pietä, tai se ärsyttää, uso pois, mie tiijän kyl mistä mie puhu

Asiat muuttu huonommiksi siks ku tääl ei kukkaa jaksa ennää käyä ku tääl ei paljoo muusta höpötelläkkää ku siitä saatanan adventure quest worldista tai mistä lie, eikä kukkaa tehe ennää kunnon keskusteluja...

Ja korppi eikö sulla oo muutta elämää ku suolisto? Ja kerran sitä koulua sulla o nii mitä sie hillut tääl kolmelta yöllä, äly hoi jätkä, äly hoi.

• ja on tääl siksi hiljasempaa ku koulut alkannee, sitä järkeeki voi käyttää ei millään pahal muttei kyl hyvälläkhää

• korppi™
        ocean-- kirjoitti:

ja on tääl siksi hiljasempaa ku koulut alkannee, sitä järkeeki voi käyttää ei millään pahal muttei kyl hyvälläkhää

puhutaanko adventure quest worldsista muka niin paljon

• Yksinkert.tyttö

Juuuu

• korppi™

tiedättekö mikä se on

• korppi™ kirjoitti:

tiedättekö mikä se on

no se on se sun saamarin pelis joka o ainoa asia josta sie raataat ja kettään ei kiinnosta se tai net ei ees kunnola tiiä mikä se o etkä sie meinaa uskoa ettei kettää kiinosta tai net eivät tiijä, hitto vie onko se nii hankalaa

ps. älkää sanoko et mun pitäs rauhottua, mie oo rauhalline ja haluan välillä puhhuus uuni puhtaaksi, mut aina ku mie tehen se nii joku tullee rauhottelemmaa

• laizalove
        ocean-- kirjoitti:

no se on se sun saamarin pelis joka o ainoa asia josta sie raataat ja kettään ei kiinnosta se tai net ei ees kunnola tiiä mikä se o etkä sie meinaa uskoa ettei kettää kiinosta tai net eivät tiijä, hitto vie onko se nii hankalaa

ps. älkää sanoko et mun pitäs rauhottua, mie oo rauhalline ja haluan välillä puhhuus uuni puhtaaksi, mut aina ku mie tehen se nii joku tullee rauhottelemmaa

Mä olin kans täyttämässä vähän aikaa sitä palstaa mut mä putosin kans kärryiltä....

• korppi™
        laizalove kirjoitti:

Mä olin kans täyttämässä vähän aikaa sitä palstaa mut mä putosin kans kärryiltä....

ai adventure quest worlds asiaa palstaa

• dokaaja
        ocean-- kirjoitti:

rauhoitu ocean-- mikä se adventure quest worlds on

• Miks ihmeesä mun ei anneta puhua sillee ku puhu, heti ku mie kunnola sanon mitä halluun nii heti sitä pittää tulla rauhottelemmaa.

Mie oon suorasanane, e mie pahemmi jaksa kierellä nii että hyväksykkää se tai painukhaa kuusee jos että kestä kattella mun kirjottelua.

Sanokaa suoraa jos häirittee, oikeesti.

• Minua ei ainakaan häiritse.

Minua ei ainakaan häiritse.

Saisinko jotain pientä perustelua, iha mielenkiinnosta vaa, ei oo pakko jos et haluu

Saisinko jotain pientä perustelua, iha mielenkiinnosta vaa, ei oo pakko jos et haluu

• ocean-- kirjoitti:

Oho! o.o

• ocean-- kirjoitti:

Oho! o.o

• dokaaja
        ocean-- kirjoitti:

Oho! o.o

luetteloi turhat aiheet

• jumav¡ttupenis
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Ei häiritse, olet mielestäni positiivine tyyppi mutta ehkä hyökkäät vähän liikaa tuon pikku korpin kimppuun.

No mutta, ei minua häiritse

-JVP.

• jumav¡ttupenis kirjoitti:

Ei häiritse, olet mielestäni positiivine tyyppi mutta ehkä hyökkäät vähän liikaa tuon pikku korpin kimppuun.

No mutta, ei minua häiritse

-JVP.

Oke,
        taiat olla kyllä oikeessa...

• liha
        ocean-- kirjoitti:

Oke,
        taiat olla kyllä oikeessa...

ocean-- ole rauhallisempi ommmmmmmmmmm

• yksinkert.tyttö

Oon ollu vähän aikaa poissa,nii mitäs täällä on meneillään?
      Miten koulu on alkanut?
      :D

Nii ja Ocean on kyllä rauhallinen, hän sanoo vain mielipiteensä suoraan. Ite oon kyllä pysyttelemässä poissa kaikista suoliston riidoista, niitä on himassakin ihan tarpeeksi

Viikonloppuja kaikille :)

-Yt

• piece&love

Sori murut mutta oon tosiaankin ajatellut jättäväni Suoliston.. Koulussa on nykyään "kiireitä" (mitä kiireitä nyt tämän ikäsellä woi olla :D) ja harrastuksestkin alkamassa.. Täällä waan alkaa olla tylsää koska joka neljäs keskustelu kertoo Korpista ja yhtä riitelyä koko palsta.. Ja niin nämä meidän pikku ropet.. Olen ylpeä siitä armahaiseni että olemme rakentaneet nuortenpalstalle jonkinlaisen "yhteisön" ja leikkineet sen mukaan ;3 Mutta kumminkin meillä kaikilka on menoja myös irlissä ja muutakin elämää kuin Suolisto.. On silti ollut kivaa tavata teidät amonyymisti ja olla mukana sekoilemassa ;) Ja kuka tietää, murut, ehkä vielä joskus palaan jos ei oo tekemistä tai tekee mieli käydä vilkaisemassa täällä (kuten ErNu). Luotan siihen että tunnistatte trollit.. Ja jos VitunPASKOja huvittaa esiintyä Piecenä, niin show it! Not My Business kun en oo enää paikalla myötähäpeämässä säälittävyyttänne.

Pääselostaja ja Suoliston virallinen Mertaranta2 kiittää anonyymiystävyydestä kanssanne. Jatkakaa samaan malliin, olkaa aina yhtä randomeja ja sekoilkaa paljon! Ja murut muistakaa pitää huolta toisistanne ettei palsta joudu poliisisedän seurantaan (lapsoset se ei olisi kiva juttu..)! Hyväisesti murut, nähdään joskus.. Ja tällä kertaa olen poissa pitempään kuin päivän.. ;3

~Love, piece&love, Suoliston pääselostaja ja Mertaranta2

• Yksinkert.tyttö

EIII!! ÄLÄ JÄTÄ MEITÄ!!
      Suolisto ei ole mitään ilman sinua. Se on vaan pakko kai hyväksyä, että porukka lähtee. Ite ajattelin kans lomaa, tai vastaavaa. Mutta Piece, toivottavasti törmäämme joskus :D
      Juu, meikä pitää tosiaankin pientä lomaa.
      Piece. olit just se hyypiö, joka innosti Mut tekemään vakituisen nimimerkin, voi hyvin

• GreenDragon98

Mäkin taidan lähtee vähäks aikaa. Koulu vie aikaa ku ysiluokka on kuulemma on nii tärkee. Joskus helmikuus lähetetää alustushaut. Täytyy parantaa keskiarvookii. Mun parhail ystävil on joku ysil tai kasil alkava. Mul on lukuaineitte keskiarvo 7,45. Niil taitaa olla laskettu muutkii ku lukuaineet toho keskiarvoo.

• Kaikki lähtevät... Surullista... Näkemiin. Toivottavasti palaatte joskus.

• Mie oon palannu :)

• kettu98 kirjoitti:

Mie oon palannu :)

nice

• ocean-- kirjoitti:

nice

:D

• Tyypit häipyy heti ku joku vähä aktiivisempi tyyppi lähtee ja selittää jotai randomii.
      Ja nää ropet, huoh piece....oikeesti. Tuntuu että se oli melkei ainoo jolla oli joku "rooli".

• Yksinkert.tyttö

Eiku mä ajattelin muutenkin pitää pientä paussia. Saatan joskus käydä yksittäisiä viestejä lähettelemässä, mutta aktiivisuustasoni laskee huomattavasti. Piecellä ei ole juurikaan vaikutusta asiaan, vaikka hänen lähtönsä on surullista. Tuskin tämä minun lomani kauhean pitkäksi venyy. Nii, Piece jää muistoihimme ikuisesti, ihanan persoonansa, sekä iihanan roolinsa ansiosta :D

• No en ny ihan sitä meinannu et sie tehit nii, mut siis, ihimiset tekhee sellasta

• Eräs trotskilainen

On masentavaa nähdä kuinka ajat muuttuvat. Täällä on tylsää nykyään ja miekin olen vajonnut niin hemmetin passiiviseks. Mutta mie en ole näillä näkymin lähdössä yhtään mihinkään. Siispä koen asiakseni toivottaa hyvästit teille, rakkaat toverit, Ernu, Piece, YT. Toivottavasti tapaamme vielä.

• Saksanlipun symboliikka: musta kuvaa pahoja aikoja, punainen verta, jota jouduttiin vuodattamaan päästäkseen kultaisiin hyviin aikoihin.

Me olemme menossa punaisessa. Vain vahvimmat pärjäävät kultaisiin hyviin aikoihin.

Ja ocean-- hyvä vain että sanot asiat kuten ne ovat

• Saksanlipun symboliikka: musta kuvaa pahoja aikoja, punainen verta, jota jouduttiin vuodattamaan päästäkseen kultaisiin hyviin aikoihin.

Me olemme menossa punaisessa. Vain vahvimmat pärjäävät kultaisiin hyviin aikoihin.

• korppi™

minä aion pysyä suoliston yhteisössä tulevissakin eli pysyn täällä vielä silloinkin kun tämän hetkinen vakioporukka lähtee

zeus

• korppi™ kirjoitti:

minä aion pysyä suoliston yhteisössä tulevissakin eli pysyn täällä vielä silloinkin kun tämän hetkinen vakioporukka lähtee

zeus

voin sanoa et jou'ut oottaa viel pitkää ennen ku mie häivyn

• pinkiepie120

e

• korppi™

ai aiotko sinäkin pysyä suolistossa ikiajat(sinustahan tulee suoliston pulinoiden legenda)

• ZiiZ OmG I LoVE TeBoiL
        korppi™ kirjoitti:

ai aiotko sinäkin pysyä suolistossa ikiajat(sinustahan tulee suoliston pulinoiden legenda)

Täällä on jo legendat. Ne ovat mestarisikiusaaja, Judohaa, ErNuGirl4ever (tai pelkästään ErNu tai ErNuGirl), piece&love, --ozean ja VitunPASKA. Loputkin vakkarit ovat jonkinmoisia legendoja, mutta tuossa suurimmat ja tunnetuimmat. Sinä Korppi et ole legenda.

• Korjaus vielä
        ZiiZ OmG I LoVE TeBoiL kirjoitti:

Täällä on jo legendat. Ne ovat mestarisikiusaaja, Judohaa, ErNuGirl4ever (tai pelkästään ErNu tai ErNuGirl), piece&love, --ozean ja VitunPASKA. Loputkin vakkarit ovat jonkinmoisia legendoja, mutta tuossa suurimmat ja tunnetuimmat. Sinä Korppi et ole legenda.

Korjaus: ocean-- eikä --ozean ;D

• Korjaus vielä kirjoitti:

Korjaus: ocean-- eikä --ozean ;D

Ei korppiseni, mie pysyn tääl vaa jääräpäisyyttäni. Eikä mua oikeestaan kiinnosta oonko mie legenda vai en. Mie en ees tiiä miks toi yks sannoo mua legendaksi. Mie itte en luokittele itteeni miksikkää enkä tykkää ku muut luokittellee mua johonki

• Eräs trotskilainen
        ocean-- kirjoitti:

Ei korppiseni, mie pysyn tääl vaa jääräpäisyyttäni. Eikä mua oikeestaan kiinnosta oonko mie legenda vai en. Mie en ees tiiä miks toi yks sannoo mua legendaksi. Mie itte en luokittele itteeni miksikkää enkä tykkää ku muut luokittellee mua johonki

Korppi hei, siulla taitaa olla joku pakkomielle sen vakkariuden kanssa kun sie et paljoo muusta puhu.

• jumav¡ttupenis

Korppi hei, siulla taitaa olla joku pakkomielle sen vakkariuden kanssa kun sie et paljoo muusta puhu.

^^ Tai adventure guest worldsistä mikä nyt olikaan.

• xxuntoxx

^^ Tai adventure guest worldsistä mikä nyt olikaan.

ai tarkoititko että korpilla on pakkomielle adventure quest worldsiin(:

• jujujujusarcasmmmmm
        xxuntoxx kirjoitti:

ai tarkoititko että korpilla on pakkomielle adventure quest worldsiin(:

No ei varmaankaan :D mietippä ny

• Terve taas kaikille! :) Pidin vähän taukoa, koska koulu on alkanut ja sillee. Miten teillä menee? Onko mitään erikoista tapahtunut?

• Hyvi, mennee, hyvi mennee.
        Mie varmaa piän keskiviikon aamupäivästä tai iltapäivästä lähtie tauo, en luultavasti ehi käyä tääl se jälkee parii päivää.....olipas taas nii pirun kiinnostava teksti. Sitä vois höpötella vaikka mitä kaikkea muka kiinnostavvaa, mut en taija. Päivä vaellus siel levilä, jottai seikkailu rattaa vissii, hubaa, seittemä jonnea, yks vähä henkisesti aikusempi jätkä, ja toooooosi hiljane tyär, ne kaikki mu lisäks. Niin pirun hubaa. Jos tietäsittä millasia ne.....

pitäs läksyjä tehhä taas muttei jaksa, lukia muutama kirja, äikäsä kirjotella ainetta iha kirjakielelä, tuottaa ongelmia meikäle.....

oliko tarpeeks pitkä selonteko? xD

• jumav¡ttupenis
        ocean-- kirjoitti:

Hyvi, mennee, hyvi mennee.
        Mie varmaa piän keskiviikon aamupäivästä tai iltapäivästä lähtie tauo, en luultavasti ehi käyä tääl se jälkee parii päivää.....olipas taas nii pirun kiinnostava teksti. Sitä vois höpötella vaikka mitä kaikkea muka kiinnostavvaa, mut en taija. Päivä vaellus siel levilä, jottai seikkailu rattaa vissii, hubaa, seittemä jonnea, yks vähä henkisesti aikusempi jätkä, ja toooooosi hiljane tyär, ne kaikki mu lisäks. Niin pirun hubaa. Jos tietäsittä millasia ne.....

pitäs läksyjä tehhä taas muttei jaksa, lukia muutama kirja, äikäsä kirjotella ainetta iha kirjakielelä, tuottaa ongelmia meikäle.....

oliko tarpeeks pitkä selonteko? xD

Njaa olihan se.
        No mutta puspus ja onnea matkalle 7 jonnen kanssa? :-))

-JVP

• ei ..... tää hukkuuuuuuuuuuuuuuuuuuu viel.

Meikä kävi tämmösesä -> http://www.levi.fi/fi/levi-parks/activity-park/seikkailupuisto/radat.html Pääsin kaikki viis rattaa läpi, ei ees ollu paha, ois voinu olla vaikeempiki. Kandee käyä jos o mahollisuus.

Mie saata olla lätkäsä jätkää joka saattaa pittää meikää ärsyttävänä :s se ei kertonu mulle mitä sillä o mua vastaa. Mie vissii suututinki sen :( E mie ylleensä piä sellasista tyypeistä.

Mie oo kaike lisäksi saanu iha liikaa vaikutteita pojjilta, miekän pojjilta. EIkä net meinannee uskoa et mie oo absolutisti. Blus, mie iha oikeesti saatan olla lätkäsä siihe jolloin mie oo ääriä myöten kusessa :S Mie en jukoliste oo tykänny kehestäkkää pitkää aikaa ja jos mie ny mee tykästymmää siihe nii voi .....!

Se o mun luokka eikä se siitä muuksi muutu, jos ne ei mua hyväksy nii vitut mie siitä! Sehä o sillo niien onkhelma.

Mie kadun ku mie vissii oikeesti suututin sen :( Juma oikiasti, mie en tiä mitä mie tehe....

• korppi™

huoh ketä kiinnostaa

• korppi™ kirjoitti:

huoh ketä kiinnostaa

Ei kethää. Olit trolli tai, et kandee pistää merkille että höpöti mie mitä tahansa täälä, nii ei tarvii lukhee jos ei kiinnosta, ja e mie ny paljoa välitä kiinnostaako muita vai ei, PISTE

ps. mie oo vahva tyär sannoit sie mulle mitä tahansa mie otan se vastaa kylmä viileesti joten ala laulaa, mitä sulla o mua vastaa?

• jumav¡ttupenis
        ocean-- kirjoitti:

Ei kethää. Olit trolli tai, et kandee pistää merkille että höpöti mie mitä tahansa täälä, nii ei tarvii lukhee jos ei kiinnosta, ja e mie ny paljoa välitä kiinnostaako muita vai ei, PISTE

ps. mie oo vahva tyär sannoit sie mulle mitä tahansa mie otan se vastaa kylmä viileesti joten ala laulaa, mitä sulla o mua vastaa?

Heio ocean! Olen itekki käynyt levissä se oli mahtava paikka.

• Yksinkert.tyttö

MÄ PALASIN! WOHOOOOOO!!!!!

Juu, eli mä en enään jaksanut pysyä täältä poissa. Koulukin on rauhoittunut, ekat viikot on mennyt rennosti. ( nii joo....) oon lintsannut vaan kerran ja on oli vaa liikkatunnit. Älkää nyt vaan ottako musta sellasta kuvaa, et mä tykkään kauheesti jäädä pois koulusta, mutku kaveritkin lintsas, enkö mä halunnut viettää tunteja yksin. Jep, jos mun kaverit hyppää kaivoon, mäkin hyppään - tai sitten soitan ambulanssin.

Nyt on just alkamassa pikkusiskon synttärit (jee...) onneks se ei oo enään missää prinsessa iässä :D
      Mitenkö teillä? Herätetään .. HENKIIIN, HYVÄT IHMISET, TAPELKAA

-Yt

• Täält on vaikee pysyy poissa, ku tänne on kerran menny nii on tääl aina.
        Tervetuloa takaisin! :)

• Ei jaksa enää käydä kun koko paikka on täynnä jotain zeus-, tirehtööri- ja korppi™ paskaa ja kaikilla on joku pakkomielle olla vakkari

• Ei jaksa enää käydä kun koko paikka on täynnä jotain zeus-, tirehtööri- ja korppi™ paskaa ja kaikilla on joku pakkomielle olla vakkari

• korppi™
        atrytone kirjoitti:

Ei jaksa enää käydä kun koko paikka on täynnä jotain zeus-, tirehtööri- ja korppi™ paskaa ja kaikilla on joku pakkomielle olla vakkari

tää palsta on hieman kuollut voisiko joku vastata mothersuckerin family guy kysymykseen kukaan ei tiedä sitä

• piece&love
        korppi™ kirjoitti:

tää palsta on hieman kuollut voisiko joku vastata mothersuckerin family guy kysymykseen kukaan ei tiedä sitä

Moooi murut tulin takas ja oon liittyny judohaan ja mestarisikiusaajan ninjajoukkoihin
        autoin niitä korjaan dojon siin meni pari viikkoo mut nyt TÄÄLLÄ TAAS! Piti lähtee treenaa karatee (oon siin hyvä: sensei sano eilen että IHAN VITUN PASKA, mut se o hyvin ku viime viikol se repes ja tukehtu nauruun ja sano et VITUN HUORA KERMAPERSEINEN MUIJA LUULEKS OSAAVAS HYVIN!) mut dojo vissii romahti ku mä ja judohaa sekstailtiin seinään
        Ja ainii en voi lähtee treenaa ku mullon menkat ja ne valuu pitkin mattoo ;)
        Silti comepack murut heisulivei oli kiva olla lomalla. Nyt syön pastaa jonka päällä on mun verta ja dataan

moro

• korppi™
        piece&love kirjoitti:

Moooi murut tulin takas ja oon liittyny judohaan ja mestarisikiusaajan ninjajoukkoihin
        autoin niitä korjaan dojon siin meni pari viikkoo mut nyt TÄÄLLÄ TAAS! Piti lähtee treenaa karatee (oon siin hyvä: sensei sano eilen että IHAN VITUN PASKA, mut se o hyvin ku viime viikol se repes ja tukehtu nauruun ja sano et VITUN HUORA KERMAPERSEINEN MUIJA LUULEKS OSAAVAS HYVIN!) mut dojo vissii romahti ku mä ja judohaa sekstailtiin seinään
        Ja ainii en voi lähtee treenaa ku mullon menkat ja ne valuu pitkin mattoo ;)
        Silti comepack murut heisulivei oli kiva olla lomalla. Nyt syön pastaa jonka päällä on mun verta ja dataan

moro

hei mäki haluun mestarisikiusaajan ninjajoukkoihin

tirehtööri:toivoo pääsevänsä ninja joukkoihin

zeus

• korppi™ kirjoitti:

hei mäki haluun mestarisikiusaajan ninjajoukkoihin

tirehtööri:toivoo pääsevänsä ninja joukkoihin

zeus

Jos et huomannut: tuo oli VitunPASKA.

• korppi™
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Jos et huomannut: tuo oli VitunPASKA.

ok ajattelin jo ettã tässä on jokin koira haudattuna

• korppi™
        korppi™ kirjoitti:

ok ajattelin jo ettã tässä on jokin koira haudattuna

en vain sanonut koska jos se olisi ollut oikea piece&love

• laizalove
        korppi™ kirjoitti:

en vain sanonut koska jos se olisi ollut oikea piece&love

Yllätys -.-"
        VitunPASKA taas vauhdissa.....
        P.S. EI TODELLAKAAN OLLUT EKA KERTA
        :/

• VitunPASKA
        laizalove kirjoitti:

Yllätys -.-"
        VitunPASKA taas vauhdissa.....
        P.S. EI TODELLAKAAN OLLUT EKA KERTA
        :/

Mitäs täs iha hyvi menee

• korppi™
        VitunPASKA kirjoitti:

Mitäs täs iha hyvi menee

vitunPASKA pulinoiden arkkivihollinen

• VitunPASKA
        korppi™ kirjoitti:

vitunPASKA pulinoiden arkkivihollinen

Mmm totta ärsyttävää eikö vain

• Ylläpitäjä
        VitunPASKA kirjoitti:

Mmm totta ärsyttävää eikö vain

Tääki hukkuuu :((

• Yksinkert.tyttö

TÄMÄ EI SAAA HUKKUA!
      NYT KAIKKI SUOLISTOLAISET JUTTELEMAAN, NYT!

• Mistä jutellaan?

• korppi™
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Mistä jutellaan?

adventure quest worldsista

• utyi,
        korppi™ kirjoitti:

adventure quest worldsista

pesukarhut eivät ole älykkäitä ne ovat tyhmiä

• puhutaa vaikka vanhuuesta/vanhenemisesta, mistä lie

• Joko sua pelottaa vanheneminen?

• atrytone kirjoitti:

Joko sua pelottaa vanheneminen?

Ei vaa vahuslaitoksee tai sairaalaa joutumine ja kärsimine, mie en halluu oottaa kuolemaa vanhana

• ocean-- kirjoitti:

Ei vaa vahuslaitoksee tai sairaalaa joutumine ja kärsimine, mie en halluu oottaa kuolemaa vanhana

Ei kai kukaan...

• Koira♥
        atrytone kirjoitti:

Ei kai kukaan...

Ei nii.

• Yksinkert.tyttö

Tai vanhemmuudesta :D

• jumav¡ttupenis

Åäåäå tää hukkuu taas!!!! :Dd

• korppi™

Åäåäå tää hukkuu taas!!!! :Dd

älkää yrittäkö tämän keskustelu ei edes näytä menestyvän tätä vaan yritetään väkisin jatkaa piste1 oli mahtavampi mutta tämä on vain väkisin jatkoa pisteeelle ja tätä vaan kaivetaan kokoajan esiin niinkuin nyt joku trolli kaivoi adventure quest worlds asiaa keskusteluni esiin jos tää hukkuu voitaisko antaa tän hukkua kiitos

tirehtööri:päättää puheenvuoronsa
        zeus

• TÄRKEÄÄ ASIAA! (ihmisille joita kiinnostaa)

Olen päättänyt, että poistan s24 profiilini. Syy siihen on se, että ihmiset ovat alkaneet tunnistaa minua ympäri nettiä. Olen kertonut itsestäni aivan liikaa. Asialla ei ole mitään tekemistä vitunPASKAN kanssa, eikä kenenkään muunkaan.

Teidän kanssa oli todella mukava viettää aikaa ainakin se vuosi. Olen tyytyväinen siihen aikaan, jonka atrytonena vietin. Mua odottaa täysin eri nimimerkki ja uudet ajat, eli ei huolta siitä, että häipyisin kokonaan.

KIITOS

• korppi™

miten ihmiset ovat alkaneet tunnistaa sinua
        missä sivustoilla
        onko sinua tunnistettu muualla kuin suolistossa
        miten[:

• Yksinkert.tyttö
        korppi™ kirjoitti:

miten ihmiset ovat alkaneet tunnistaa sinua
        missä sivustoilla
        onko sinua tunnistettu muualla kuin suolistossa
        miten[:

Kurja juttu atrytone :O

• Eräs trotskilainen

Maailma on ihmeen pieni. Joskus miullekin tulee tommonen fiilis, että ei hemmetti, mie kerroin niille liikaa. Onneks sie et kuitenkaan häivy kokonaan. Onnea uudelle nimimerkillesi, toveri atrytone :(

• Eräs trotskilainen

Maailma on ihmeen pieni. Miullekin tulee joskus tommonen tunne, että ei hemmetti, mie kerroin niille liikaa. Onneks sie et häivy kokonaan, onnea uudelle nimimerkillesi, toveri atrytone :(

• Eräs trotskilainen

Maailma on ihmeen pieni. Miullekin tulee joskus tommonen tunne, että ei hemmetti, mie kerroin niille liikaa. Onneks sie et häivy kokonaan, onnea uudelle nimimerkillesi, toveri atrytone :(

Sori, kännykkä sekoilee.

• VitunPASKA

Sori, kännykkä sekoilee.

Hei siis exä tajuu kuka mä oon?? Jou oon mr penis JA POLTAN rÖÖkiiKosxa oon KOOL

• VitunPASKA
        VitunPASKA kirjoitti:

Hei siis exä tajuu kuka mä oon?? Jou oon mr penis JA POLTAN rÖÖkiiKosxa oon KOOL

Vouvouvouvou, missä te ootte muute syntyny ite synnyin espoon poliisilaitoksen kolmannessa sellissä ja se rako oli pieninii pääsin karkuu sit ryömin ja ninjailin sain avaimet ja vapautin vanhemmat ja juostiin nopsaa pois sielt jätin sinne sellii lapun jossa luki "Ou snääp"

• Komisario Aki Turvanen
        VitunPASKA kirjoitti:

Vouvouvouvou, missä te ootte muute syntyny ite synnyin espoon poliisilaitoksen kolmannessa sellissä ja se rako oli pieninii pääsin karkuu sit ryömin ja ninjailin sain avaimet ja vapautin vanhemmat ja juostiin nopsaa pois sielt jätin sinne sellii lapun jossa luki "Ou snääp"

Muistan sen tapauksen 16 vuotta sitten, olin istumassa penkillä ja join kahvia ja mässytin donitsia niin kovaa että apulaiseni ärsyyntyi ja heitti oven seinään. Koska ovi oli seinässä niin sellialueelta kuului vinkunaa ja rääkymistä se oli vauva. Se oli paennut ja mietin, miten vitussa täällä oli verinen vauva ja sitten tulin loppupäätökseen että FTW, who cares ei se vauva ninjailla osaa mutta ei.... Se oli kunnon vauva se herranjumala se ninjasi minut kumoon ja otti avaimet sitten tajusin että se oli vastasyntynyt kun näin äidin. He karkasivat ja siinä oli tuo sinun lappusi mistä puhuit. Pidimme poliisietsinnän teimme ratsian jokaiseen taloon espoossa 4 vuotta sen jälkeen sain kuulla että he muuttivat takaisin espooseen joten etsin taas koko espoon ja he löytyivät kujalta nukkumasta. Passitin heidät häkkiin lapsi joutui lastenkotiin 9 vuodeksi kunnes oli 13 vuotias ja hän aloitti yläasteen ja vanhemmat pääsit pois vankilasta. Heidän isä kuoli kun poliisi ampui häntä päähän (sama tyyppi joka heitti sen oven seinään huomaa äkkipikasuudestaan) poliisi tuomittiin 4 vuodeksi vankilaan turhasta murhasta, hän ärsyyntyi hänelle kuulustelussa ja ampui silloin häntä päähän ilman varoitusta.
        He muuttivat helsinkiin ghettoalueelle vuonna 2010 ja sitten he muuttivat takaisin vuonna 2012 ja juuri sinä päivänä oli tullut vanha supermurhaaja espooseen (73 vuotias, legenda) hänet pidätettiin silmänräpäyksessä hänellä on ennätykselliset 789 siviilimurhaa ja 141 poliisimurhaa eli 930 murhaa yhteensä hän nykyään alkanut jo tottumaan mutta hän varmaan kuolee haavoihinsa minä hetkenä hyvänsä, ghänhän on ollut niin monessa tappelussa/joukkopahoinpitelyssä/tulitaistelussa. Pojan perhe on asunut tällä hetkellä vuoden ja2/4 osaa espoossa.
        Sain tänä vuonna ylennyksen komisarioksi kun estin hienosti museoryöstön, siellä oli 2 vanhaa tuttua venäläistä roistoa, Dmitri schuwenbauer ja Hossan trutscalow. He ovat ammattilaisia siellä oli myös pari suomalaista, se oli hauskaa katsoa kun he riitelivät heidän piti tulkata puhetta englanniksi. Mutta se siitä se oli semmonen tositarina 1997-2013 vuosilta että heipä hei ja hyvää yötä toivottaa, KOMISARIO AKI TURVANEN

• VitunPASKA
        Komisario Aki Turvanen kirjoitti:

Muistan sen tapauksen 16 vuotta sitten, olin istumassa penkillä ja join kahvia ja mässytin donitsia niin kovaa että apulaiseni ärsyyntyi ja heitti oven seinään. Koska ovi oli seinässä niin sellialueelta kuului vinkunaa ja rääkymistä se oli vauva. Se oli paennut ja mietin, miten vitussa täällä oli verinen vauva ja sitten tulin loppupäätökseen että FTW, who cares ei se vauva ninjailla osaa mutta ei.... Se oli kunnon vauva se herranjumala se ninjasi minut kumoon ja otti avaimet sitten tajusin että se oli vastasyntynyt kun näin äidin. He karkasivat ja siinä oli tuo sinun lappusi mistä puhuit. Pidimme poliisietsinnän teimme ratsian jokaiseen taloon espoossa 4 vuotta sen jälkeen sain kuulla että he muuttivat takaisin espooseen joten etsin taas koko espoon ja he löytyivät kujalta nukkumasta. Passitin heidät häkkiin lapsi joutui lastenkotiin 9 vuodeksi kunnes oli 13 vuotias ja hän aloitti yläasteen ja vanhemmat pääsit pois vankilasta. Heidän isä kuoli kun poliisi ampui häntä päähän (sama tyyppi joka heitti sen oven seinään huomaa äkkipikasuudestaan) poliisi tuomittiin 4 vuodeksi vankilaan turhasta murhasta, hän ärsyyntyi hänelle kuulustelussa ja ampui silloin häntä päähän ilman varoitusta.
        He muuttivat helsinkiin ghettoalueelle vuonna 2010 ja sitten he muuttivat takaisin vuonna 2012 ja juuri sinä päivänä oli tullut vanha supermurhaaja espooseen (73 vuotias, legenda) hänet pidätettiin silmänräpäyksessä hänellä on ennätykselliset 789 siviilimurhaa ja 141 poliisimurhaa eli 930 murhaa yhteensä hän nykyään alkanut jo tottumaan mutta hän varmaan kuolee haavoihinsa minä hetkenä hyvänsä, ghänhän on ollut niin monessa tappelussa/joukkopahoinpitelyssä/tulitaistelussa. Pojan perhe on asunut tällä hetkellä vuoden ja2/4 osaa espoossa.
        Sain tänä vuonna ylennyksen komisarioksi kun estin hienosti museoryöstön, siellä oli 2 vanhaa tuttua venäläistä roistoa, Dmitri schuwenbauer ja Hossan trutscalow. He ovat ammattilaisia siellä oli myös pari suomalaista, se oli hauskaa katsoa kun he riitelivät heidän piti tulkata puhetta englanniksi. Mutta se siitä se oli semmonen tositarina 1997-2013 vuosilta että heipä hei ja hyvää yötä toivottaa, KOMISARIO AKI TURVANEN

HERRANJUMALA NOIN SE JUST MENI taino en nyt tiie noist venäläisist tai tost ryöstöst mut tost superroistost oli uutisis et se pidätettiin

• Komisario Aki Turvanen
        VitunPASKA kirjoitti:

HERRANJUMALA NOIN SE JUST MENI taino en nyt tiie noist venäläisist tai tost ryöstöst mut tost superroistost oli uutisis et se pidätettiin

Sain juuri kuulla uutiset että supermurhaaja on kuollut, hän ei kestänyt haavojansa ja pyysi vartijaa auttamaan kun hänet talutettiin lääkäriin hän nappasi aseen harjoittelija Jere suhvaselta ja ampui itsensä.
        Jere järkyttyi ja pelästyi mutta hän on kunnossa, kun kuulin uutiset niin en pystynyt pidättämään kahvia suussani, se purskahti pöydälle.
        Poliisit ja apulaisministeri miettivät Espoon jatkoa vuosille 2014-2020 nyt kun murhaajaa ei enää ole mutta kuulin että hänen poikansa on elossa, Jan optio.
        Jan on myös kääntynyt kaidalle tielle niinkuin isänsä mutta hän on enemmän pikkurikollinen kuin murhaaja hänkin on istunut sen pari vuotta kun hyökkäsi turussa pankkiin vuonna 2005.

Poliisivoimiin liittyi pari uutta eilen he ovat isoja mutta pelkäävät kuitenkin vien heidät maanantaina harjoituskurssille nimet olivat
        Keijo kala ja Esa väkkärä. Repesin kun kuulin keijon nimet.... krhm

Meillä on hälytys tällä hetkellä mutta kiiruhdan sinne kohta joku pikku laukku ryöstetty ja lompakko viety.
        No mutta minäpäs kiiruhdan ottamaan ne kiinni ja hyvää yötä toivottaa EP ( espoon poliisi )

• Komisario Aki Turvanen kirjoitti:

Sain juuri kuulla uutiset että supermurhaaja on kuollut, hän ei kestänyt haavojansa ja pyysi vartijaa auttamaan kun hänet talutettiin lääkäriin hän nappasi aseen harjoittelija Jere suhvaselta ja ampui itsensä.
        Jere järkyttyi ja pelästyi mutta hän on kunnossa, kun kuulin uutiset niin en pystynyt pidättämään kahvia suussani, se purskahti pöydälle.
        Poliisit ja apulaisministeri miettivät Espoon jatkoa vuosille 2014-2020 nyt kun murhaajaa ei enää ole mutta kuulin että hänen poikansa on elossa, Jan optio.
        Jan on myös kääntynyt kaidalle tielle niinkuin isänsä mutta hän on enemmän pikkurikollinen kuin murhaaja hänkin on istunut sen pari vuotta kun hyökkäsi turussa pankkiin vuonna 2005.

Poliisivoimiin liittyi pari uutta eilen he ovat isoja mutta pelkäävät kuitenkin vien heidät maanantaina harjoituskurssille nimet olivat
        Keijo kala ja Esa väkkärä. Repesin kun kuulin keijon nimet.... krhm

Meillä on hälytys tällä hetkellä mutta kiiruhdan sinne kohta joku pikku laukku ryöstetty ja lompakko viety.
        No mutta minäpäs kiiruhdan ottamaan ne kiinni ja hyvää yötä toivottaa EP ( espoon poliisi )

Kas kun ei ollu ES

• Komisario Aki Turvanen
        ocean-- kirjoitti:

Kas kun ei ollu ES

Ei naurata, oisi ollut liian jonnemaista kuten ne muutkin nuoret siellä kaduilla varastelevat ja tuommoista niitä riittää. Olen saanut monta kiinni kiinni ja sanoin sille että soittaa itse vanhemmilleen ja sanoo että on rikkonut lakia langan päästä on tultu yleensä sanattomiksi mutta kyllä sieltä raivoakin tulee jotkut myös itkevät. Eipä varmaan siinä vaiheessa ole nuorilla niin hauskaa ja muuten saatiin se lompakkovaras kiinni.
        Toivottaa EP

• Komisario Aki Turvanen
        Komisario Aki Turvanen kirjoitti:

Ei naurata, oisi ollut liian jonnemaista kuten ne muutkin nuoret siellä kaduilla varastelevat ja tuommoista niitä riittää. Olen saanut monta kiinni kiinni ja sanoin sille että soittaa itse vanhemmilleen ja sanoo että on rikkonut lakia langan päästä on tultu yleensä sanattomiksi mutta kyllä sieltä raivoakin tulee jotkut myös itkevät. Eipä varmaan siinä vaiheessa ole nuorilla niin hauskaa ja muuten saatiin se lompakkovaras kiinni.
        Toivottaa EP

Olisiko minun pitänyt olla ankarampi niille terroristeille viime vuonna? kun nehän saivat kuolemantuomion.
        Perkele! olisin voinut kiristää heiltä tietoa heidän pomostaan tai siitä kuka heidät lähetti. Tänään oli kiva päivä kun harjoittelijat osasivat kurssin hyvin paitsi Keijo, joka ei ollut huippukunnossa mutta hän läpäisi kurssin. Mites teillä menee koulussa, onko p***** vai tylsää mutta viihtyy vaiko jopa kivaa?
        Hyviä illanjatkoja terv. EP

• Aika kuollutta täälläpäin maailmankaikkeutta... Ketään ei kai enää kiinnosta kirjoitella suomi24:ssä. Ja onhan tämä paikka toki huomattavasti tylsempi nykyään, kun ErNu ja piece ovat lähteneet ja atrytone (lisää tähän sana, jolla kuvailisit hänen "poistumistaan". Itse en sopivaa sanaa keksinyt).

• ent.atrytone

En oo mihinkään kadonnut :)

• ent.atrytone kirjoitti:

En oo mihinkään kadonnut :)

kiirettä pitäny, nytki pääsin kotii vasta seittemältä

• jumav¡ttupenis
        ocean-- kirjoitti:

kiirettä pitäny, nytki pääsin kotii vasta seittemältä

Ikr, ite pääsin kotiin puol kuudelt ( harrastukset ) Pitäis varmaa lopettaa joku niistä ku on 3, tarpeeks harjoteltavaa ;_;

• Tämä keskustelu yrittää koko ajan hukuttautua. Onkohan tänne edes mitään järkeä kirjoittaa enää...?

• korppi™

ei oo mitää järkee kirjottaa tänne oikeest ei pidä väkisin yrittää mitään 500 sataa viestiä

• GreenDragon98
        korppi™ kirjoitti:

ei oo mitää järkee kirjottaa tänne oikeest ei pidä väkisin yrittää mitään 500 sataa viestiä

Ei tosiaan pidä.

• STOPPI TÄLLE!!!!!!!
        GreenDragon98 kirjoitti:

Ei tosiaan pidä.

SEIS!!!!!! ErNun JA PIECEN VIIMEISET VIESTIT OVAT TÄÄLLÄ!!!!!!!!!!! JOS HUKUTAMME KETJUN, ERNUN JA PIECEN RAKKAIMMAT VIESTIT KATOAVAT IKIAJOIKSI, MUKANAAN MUISTOT HEISTÄ!!!!!!!!!! ÄLKÄÄ ANTAKO TÄMÄN KETJUN KUOLLAAAA....!!!!!!!!!

• GreenDragon98
        STOPPI TÄLLE!!!!!!! kirjoitti:

SEIS!!!!!! ErNun JA PIECEN VIIMEISET VIESTIT OVAT TÄÄLLÄ!!!!!!!!!!! JOS HUKUTAMME KETJUN, ERNUN JA PIECEN RAKKAIMMAT VIESTIT KATOAVAT IKIAJOIKSI, MUKANAAN MUISTOT HEISTÄ!!!!!!!!!! ÄLKÄÄ ANTAKO TÄMÄN KETJUN KUOLLAAAA....!!!!!!!!!

aha. Kyl tää joskus katoaa

• korppi™
        GreenDragon98 kirjoitti:

aha. Kyl tää joskus katoaa

ei ne viestit katoo ikiajoiksi ja nyt ei enää kommata tänne

• Viimeinen viesti
        korppi™ kirjoitti:

ei ne viestit katoo ikiajoiksi ja nyt ei enää kommata tänne

Täten julistan ..-keskustelun hukutettavaksi. Ikuisesti. Jos joku tänne tästä eteenpäin kommentoi, hän jääköön ilman vastausta. Ja mitä tulee ErNuun ja Pieceen, heidän upeat persoonansa tulevat aina säilymään mielissämme. Muisto heistä olkoot aina sydämissämme.
        Täten julistan ..-keskustelun hylätyksi.

• trololollo
        Viimeinen viesti kirjoitti:

Täten julistan ..-keskustelun hukutettavaksi. Ikuisesti. Jos joku tänne tästä eteenpäin kommentoi, hän jääköön ilman vastausta. Ja mitä tulee ErNuun ja Pieceen, heidän upeat persoonansa tulevat aina säilymään mielissämme. Muisto heistä olkoot aina sydämissämme.
        Täten julistan ..-keskustelun hylätyksi.

Kebab

• hahehi
        trololollo kirjoitti:

Kebab

Kebab uudestaan, HOHOHOO TOI EI JÄÄNY ILMAN VASTAUSTA JA TÄMÄ EI HUKU IKINÄ HOHHMHUAAHHHAHAHAAAAAA GRÄÄHHÄHÄHÄÄÄ

• hahehi kirjoitti:

Kebab uudestaan, HOHOHOO TOI EI JÄÄNY ILMAN VASTAUSTA JA TÄMÄ EI HUKU IKINÄ HOHHMHUAAHHHAHAHAAAAAA GRÄÄHHÄHÄHÄÄÄ

Kyllä muuten hukkuu. Jos ei muuten, niin viimeistään tultuaan täyteen. Olisi tietysti kätevämpää antaa tämän vain hukkua heti, eikä trollailla.

• Eräs trotskilainen
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Kyllä muuten hukkuu. Jos ei muuten, niin viimeistään tultuaan täyteen. Olisi tietysti kätevämpää antaa tämän vain hukkua heti, eikä trollailla.

Aika nihkeesti tää on pysynyt pinnalla, kun puolet viesteistä on tän tyyppisiä:

"EIIIII!!!111 ÄLkää Antako tän HUKKUA!!!"!!"!!11212"

Se hukkuu jos on hukkuakseen. Mitäpä tuota pakolla pinnalla pitämään tai hukuttamaan.

• jumav¡ttupenis

Aika nihkeesti tää on pysynyt pinnalla, kun puolet viesteistä on tän tyyppisiä:

"EIIIII!!!111 ÄLkää Antako tän HUKKUA!!!"!!"!!11212"

Se hukkuu jos on hukkuakseen. Mitäpä tuota pakolla pinnalla pitämään tai hukuttamaan.

Ei tää huku koska joku väsyny hyllerö (niinkumä täl hetkel) aina kirjottaa tänne jotain. :D ettäjuu puspus!

-JVP

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8409
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2338
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2172
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1738
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1697
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      35
      1602
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1123
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      17
      985
    Aihe