ns. reikä hamsterin vatsassa APUA!

Moi ;(

Talvikko (Uros) hamsterillani on joku reikä yms. vatsassaan. Se on kellertävän ruskea!! APUAA

23

1920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi ei!

      Onko se reikä, läikkä vai kohonnut pulleama?

      Kannattaa nyt päivän seurata miten hamsterisi syö, jua ja kannattaa muutenki nyt seurata käytöstä! Jos tilanne menee pahaksi vie pienokainen heti eläinlääkäriin! Se voi olla patti, mutta onko se reikä sellainen mikä menee hamsterin läpi?

    • Moi ;(

      Vähän niinku kuoppa :( Mut ei oo haitannu menoa ;)

    • sukkamehu24

      HUI! itselläni ei ole tuollaista ikinä tapahtunut enkä osaa auttaa mutta toivottavasti ei mitään vaarallista... D:

      • Hamsuli<3

        Kuinka iso "kuoppa" hamsterisi vatsassa on?


      • Moi ;(
        Hamsuli<3 kirjoitti:

        Kuinka iso "kuoppa" hamsterisi vatsassa on?

        Noin sentin halkaisijaltaan.Sieltä tule semmoista keltaista mönjää jokabhaisee todella pahalta.


      • Moi ;(
        Moi ;( kirjoitti:

        Noin sentin halkaisijaltaan.Sieltä tule semmoista keltaista mönjää jokabhaisee todella pahalta.

        TOSI JÄRKEVÄÄ ESITTÄÄ MINUA! SE EI TODELLAKAA OO NUT ISO!!! ENINTÄÄN ½SENTTII HALKAISIJA!!! JA SIELTÄ EI TUU MITÄÄ MÖNJÄÄ!!!!!!!!!!!!


      • Moi ;(
        Moi ;( kirjoitti:

        TOSI JÄRKEVÄÄ ESITTÄÄ MINUA! SE EI TODELLAKAA OO NUT ISO!!! ENINTÄÄN ½SENTTII HALKAISIJA!!! JA SIELTÄ EI TUU MITÄÄ MÖNJÄÄ!!!!!!!!!!!!

        ahahahah


      • kuollut hamsuni
        Moi ;( kirjoitti:

        Noin sentin halkaisijaltaan.Sieltä tule semmoista keltaista mönjää jokabhaisee todella pahalta.

        Sillä on kasvain. Ei se omallanikaan ALUKSI menoa haitannut mutta sitten... No sanotaan että tarina ei saanut onnellista loppua:(


    • vie se eläinlääkäriin tarkastettavasti heti! vaikka nyt se maksaa ! mutta haluat varmaan että hamsterisi olisi kunoss aniin kannataa viedä eläin lääkäriin!

    • hamsu

      Se on hajurauhanen joka on kaikilla hamstereilla, täysin normaalia eikä ole syytä huoleen. Hajurauhasta voi putsata kostutetulla pumpulipuikolla varovasti.

      • Moi ;(

        Hamsteri heitti lusikan nurkkaan!!!!!Ei tainnut olla hajurauhanen!!!


      • valojaaaa
        Moi ;( kirjoitti:

        Hamsteri heitti lusikan nurkkaan!!!!!Ei tainnut olla hajurauhanen!!!

        IDIOOTTI! et sitten vienyt sitä eläinlääkärille! Tyhmäkö olet kun uskot jotain suomi24 vastausta?!!!! Ihan oikein sulle ja sääliks käy sun hamsteria kun on noin typerä omistaja. Se olisi voinut olla vaikka parannettavissa; tai sitten hamsterisi kuoli vanhuuteen. Nyt on myöhäistä joka tapauksessa. Taas joku 12v jonka äiti osti joululahjaks hamsterin...


      • Moi ;(
        valojaaaa kirjoitti:

        IDIOOTTI! et sitten vienyt sitä eläinlääkärille! Tyhmäkö olet kun uskot jotain suomi24 vastausta?!!!! Ihan oikein sulle ja sääliks käy sun hamsteria kun on noin typerä omistaja. Se olisi voinut olla vaikka parannettavissa; tai sitten hamsterisi kuoli vanhuuteen. Nyt on myöhäistä joka tapauksessa. Taas joku 12v jonka äiti osti joululahjaks hamsterin...

        No oon kyllä ihan 14wee!!!!!!!!Ite ostin viikkorahoilla!!!


      • Moi ;(
        Moi ;( kirjoitti:

        Hamsteri heitti lusikan nurkkaan!!!!!Ei tainnut olla hajurauhanen!!!

        Joku taas keksii ^^^


    • buhaha

      ^Ei helvetti.... "ostin viikkorahoilla!!!" xD Ja suomi24 vastaajiahan kannattaa uskoa aina, kun nehän tietää kaiken. (: Ei ikinä kannata mennä kysymään mihinkään Suomen hamsteriyhdistyksen foorumille mitään kun nää suoim24 vastaajat osaa kyllä ihan kaiken näistä jyrsijöistä.

    • Moi ;(

      EN OO KIRJOTTANU NOITA YLEMPIÄ JUTTUI! JOKU IDIOOTTI VAA ESITTÄÄ MUA!

    • asdfghjklöä'

      En pysy kärryillä, ja en ole saanut selkoa onko se menehtynyt vai mitä??! Jos ei ole niin se todentotta on hajurauhanen, se on kaikilla uros hamstereilla joka likaantuessa tulisi pestä paperilla tai vanupuikolla..

    • Huokaus~

      Kyllä jo ostaessa pitäisi tietää/tuntea hamsteri.
      Se on hajurauhanen.Uroksilla(ainakin siskollani)se haisee enemmän kuin naarailla.(omallani ei juuri ollenkaan)

    • Moi ;( *;)

      Ei oo kuollu

    • Moi;)

      OOn 2v ja asun kakkapöössä

    • Jokuw

      Voi lapset se on vain rasvarauhanen

    • Anonyymi

      Ei kai siitä oikeasti ole hamsterille pahaa koska itse huomasin omallani hamsterillani tänään samanlaisen pienen kuopan mahassa ruskean kellertävän ja olen aika huolissani hamsteristani.
      .

    • hajurauhanen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4306
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1714
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1194
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      994
    Aihe