Viiltelijöiden oma palsta

Jooviiltelyy

Eli tää on niien oma palsta jotka viiltelee! Kertokaa omii kokemuksia ym. Ja ne jotka eivät viiltele, menkää pois! Teitä ei täällä tarvita!

51

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gbvc3

      Mä oon viiltänyt puusta voiveitsen.

    • trolli69ESpäriC

      olen täällä vielä vaikka en viiltele (trollface)

    • heklfstvj

      Tää ei ihan toimi

    • ( ͡ ͡° ͜ ʖ ͡ ͡°)

      AI juma viiltelin äskön ( ͡ ͡° ͜ ʖ ͡ ͡°) nyt sattuu mutta aivan sama wörtti määlyt ( ͡ ͡° ͜ ʖ ͡ ͡°)

    • kualeen

      Vittu äske viiltelin ja ny sattuu hitosti! Mut kipu on hyvä asia. Se auttaa

    • Masentunut ):

      Mä viiltelen parhaillaan. tästä pöydästä irtoo niin hyvin puulastuja. Teen näin koska kaipaan huomiota sen takia viiltelen syitten mukaisesti ettei puu vahingoitu ):

      • häpeävä 13 vuotias tyttö

        Viiltelin alle kolme kuukautta sitten koska lopetin. Mulle on jäänyt paksut ja punaset jäljet käteen ja jalkoihin:'( pidän sen takia kesäisinkin pitkiä housuja ja hupparaeita taipitkähihaisia. Kuuma on:( häpen itseäni suunnattomadti!:((


    • Viiltely?

      Kuulosta tyhmältä puuhalta.

    • afsadadagasj

      Viiltelin ensimmäisen kerran joskus 10 vuotiaana puu-ukkoja tossa läheisessä metsäs

    • haistakaavittu2

      Miks kaikki haukkuu niitä jotka viiltelee? Te ette oikeesti tiiä mitä ne on käyny läpi ja milt se tuntuu ku viiltely on ainoo keino helpottaa sitä tuskaa, Joten shut up oikeesti D:

      • hau hau

        Koska ne jotka sitä tekee on vain huomionhaluisia angstiteinejä (tuskin hirveää "tuskaa" ikinä kokeneetkaan)... Tai jos ei huomionhaluisia niin heikkoja jos tollaseen sortuvat. Ei sitä minullakaan ole helppoa elämä ollut mutta silti ei ole tullut mieleenkään tollane viiltely, todella typerää ja ei todellakaan mitenkään normaalia. Sen jopa ymmärtää jos ei halua elää nii siitä vaan valtimo auki, mutta tuollanen on aika säälittävää. Jos on ongelmia, hankkikaa apua älkääkä vain viillelkö itseänne, vaikka miten väitätte ei se yhtään auta.


      • ex viiltelijä
        hau hau kirjoitti:

        Koska ne jotka sitä tekee on vain huomionhaluisia angstiteinejä (tuskin hirveää "tuskaa" ikinä kokeneetkaan)... Tai jos ei huomionhaluisia niin heikkoja jos tollaseen sortuvat. Ei sitä minullakaan ole helppoa elämä ollut mutta silti ei ole tullut mieleenkään tollane viiltely, todella typerää ja ei todellakaan mitenkään normaalia. Sen jopa ymmärtää jos ei halua elää nii siitä vaan valtimo auki, mutta tuollanen on aika säälittävää. Jos on ongelmia, hankkikaa apua älkääkä vain viillelkö itseänne, vaikka miten väitätte ei se yhtään auta.

        Juu yleesä en tänne mitää oo kirjottanu.. mut nyt oli pakko laittaa pari juttuu..
        Siis olen nyt 18 v ja poika.muutamia vuosia sitten sairastuin masennukseen. Tilanne paheni ja jossain vaiheessa tuli viiltely mukaan ja ajatukset itsarista. Nykyään olen täysin terve koska sain tarpeeksi ajoissa apua. Viiltely on asia mitä ei voi ymmärtää jos ei oikeasti ole kokenut sitä tuskaa minkä masennus tuo mukanaan. Omien kokemusten pohjalta en missåån nimesså ja tilanteessa suosittele kenellekään viiltelyä. Totta on että se auttaa hetken mutta kuin alkoholi se tuo jälkeenpäin kahta pahemman olon. On olemassa sellaisia teiniangstaajia jotka hakevat huomiota mutta he eivät viillä. Korkeintaan pieniä naarmuja mitkä näyttävät pahalta muttei satu paljoa. Oikean masennuksen kokeneille ja tällä hetkellä siinä eläville paljon tsemppiä ja pyydän että lopetatte viiltelyn ja puhutte asioista ihmisille ja hakeudutte hoitoon. Ennen kuin on liian myöhäistä!


      • soridramaqueenit

        haistakaavittu2 hahaa joo semmoset 13-16 vuotiaat teinit tietää mitä kipu on xDd joo ne ei oo tuskaa nähnykää. Niiten suurin kipu on se ku muzi ei ostanukaa mulle sitä nahkatakkii. Itse voin sanoa et oon menettäny mun vanhemmat nuorena, ja asuin kadulla (ulkomailla kun synnyin jonkin aikaa.) Vasta myöhemmin päädyin Suomeen sukulaisen avulla; -äiti oli suomalainen- ja elämäni ei koskaan ole ollut helppoa. Oikea tuska on se kun ei tiedä missä on huomenna; mistä saa ruokaa ja sadesuojan ja ei ole ketään joka auttaa. Eikä se kun se jäbä ei haluukaan mua, tai se petti mua tai mun äiti on alkoholisti. Oikea kipu ja tuska on jotain niin raastavaa ja hirveää että sitä ei mikään viiltely helpota, eikä sitä lapsi voi ymmärtää.


      • Hohohohoo
        soridramaqueenit kirjoitti:

        haistakaavittu2 hahaa joo semmoset 13-16 vuotiaat teinit tietää mitä kipu on xDd joo ne ei oo tuskaa nähnykää. Niiten suurin kipu on se ku muzi ei ostanukaa mulle sitä nahkatakkii. Itse voin sanoa et oon menettäny mun vanhemmat nuorena, ja asuin kadulla (ulkomailla kun synnyin jonkin aikaa.) Vasta myöhemmin päädyin Suomeen sukulaisen avulla; -äiti oli suomalainen- ja elämäni ei koskaan ole ollut helppoa. Oikea tuska on se kun ei tiedä missä on huomenna; mistä saa ruokaa ja sadesuojan ja ei ole ketään joka auttaa. Eikä se kun se jäbä ei haluukaan mua, tai se petti mua tai mun äiti on alkoholisti. Oikea kipu ja tuska on jotain niin raastavaa ja hirveää että sitä ei mikään viiltely helpota, eikä sitä lapsi voi ymmärtää.

        Hymyilin ääneen:--D


      • 7+15
        soridramaqueenit kirjoitti:

        haistakaavittu2 hahaa joo semmoset 13-16 vuotiaat teinit tietää mitä kipu on xDd joo ne ei oo tuskaa nähnykää. Niiten suurin kipu on se ku muzi ei ostanukaa mulle sitä nahkatakkii. Itse voin sanoa et oon menettäny mun vanhemmat nuorena, ja asuin kadulla (ulkomailla kun synnyin jonkin aikaa.) Vasta myöhemmin päädyin Suomeen sukulaisen avulla; -äiti oli suomalainen- ja elämäni ei koskaan ole ollut helppoa. Oikea tuska on se kun ei tiedä missä on huomenna; mistä saa ruokaa ja sadesuojan ja ei ole ketään joka auttaa. Eikä se kun se jäbä ei haluukaan mua, tai se petti mua tai mun äiti on alkoholisti. Oikea kipu ja tuska on jotain niin raastavaa ja hirveää että sitä ei mikään viiltely helpota, eikä sitä lapsi voi ymmärtää.

        Kiitos soridramaqueenit ^ Olin just sanomassa, että ei täällä olevat tiedä (luulevat tietävänsä) mitä kunnon kipu on ynm. On ihmisiä jotka tulee sodasta, menettää kaiken, asuu kadulla ynm. Eikä he edes viiltele! Ei viiltelyä tarvi, se ei oo pakollista. Masennuksestakin pääsee ilman viiltelyä. Viiletely on vaan sortumista ja luovuttamista, näin se vaan menee.


      • tyujyt67
        ex viiltelijä kirjoitti:

        Juu yleesä en tänne mitää oo kirjottanu.. mut nyt oli pakko laittaa pari juttuu..
        Siis olen nyt 18 v ja poika.muutamia vuosia sitten sairastuin masennukseen. Tilanne paheni ja jossain vaiheessa tuli viiltely mukaan ja ajatukset itsarista. Nykyään olen täysin terve koska sain tarpeeksi ajoissa apua. Viiltely on asia mitä ei voi ymmärtää jos ei oikeasti ole kokenut sitä tuskaa minkä masennus tuo mukanaan. Omien kokemusten pohjalta en missåån nimesså ja tilanteessa suosittele kenellekään viiltelyä. Totta on että se auttaa hetken mutta kuin alkoholi se tuo jälkeenpäin kahta pahemman olon. On olemassa sellaisia teiniangstaajia jotka hakevat huomiota mutta he eivät viillä. Korkeintaan pieniä naarmuja mitkä näyttävät pahalta muttei satu paljoa. Oikean masennuksen kokeneille ja tällä hetkellä siinä eläville paljon tsemppiä ja pyydän että lopetatte viiltelyn ja puhutte asioista ihmisille ja hakeudutte hoitoon. Ennen kuin on liian myöhäistä!

        Millä tavalla se auttaa edes hetken?
        Itse en - onneksi - ole kokeillut joten kysymys on ihan asian tajuamisen lisäämiseksi.


      • saatananlehmät

        Jaa, no olette vitun tyhmiä! Luulisi että jo pikkulapskin tietää että toi on vitun naurettavaa. Viillelkää sit yksinänne saatana jossain mettässä kurkku auki mutta tarviiko nyt oikeesti tulla tänne kertoo että oon viillelly käsiäni koska mua on haukuttu läskiks ja tykkään bieberistä mut muut ei niin viiltelen itteeni et kaikki ymmärtäis mua paremmin? Vai mitä vittua te itteenne silvotte saatana? Hankkikaa ny jostain apua kun vielä voitte kun taidatte olla aika sairaita ihmisiä. Siis VITTU KETÄÄN EI KIINNOSTA ETTÄ TE VIILTELETTE ITSEENNE! TE ETTE SAA SILLÄ YHTÄÄN HUOMIOO, AINAKAAN MULTA. VITUTTAA TÄMMÖSET VIILTELIJÄT saatana niin oli pakko oikein käyttää pari minuuttia tämmösen kirjottamiseen.


      • tyujyt67 kirjoitti:

        Millä tavalla se auttaa edes hetken?
        Itse en - onneksi - ole kokeillut joten kysymys on ihan asian tajuamisen lisäämiseksi.

        Voi esim tuntuu et kaikki masentava veri valuu pois tai haluaa kokea muutakin kun henkistä kipua… omasta kokemuksesta tiiän


    • rumanukketyttö

      Vittu et vihaan ihmisii! Mä viiltelen ja se auttaa ... emt. Mitä tekisin ku oikein vituttaa ja maailma kaatuu päälle jos siis en viiltelis. En ees oo aikonu lopettaa viiltelyy. Aijon hommata paremman veitsen ja viiltää syvempii koska mitä syvempi sitä enemmä helpottaa. Mul ei oo masennusta. En tajuu miks viiltely ei voi olla vaa pahan olon purkamista vaa siihe muka pitää aina liittyy masennus. Mut mä viiltelen ja aion jatkaa! Ketää ei ees kiinnosta et viiltelen hote ei se oo paha asia

    • Kiinnostava asia tämä viiltely? Onko se jonkinlaista treenaamista siihen että kroppa pystyy toimimaan vaikka olisi verenhukka? Hyödyllistä taistelussa.

      • Viiltely vapauttaa dopamiinia kehossa ja on myös joillekin tapa rangaista itseään. Viiltelemällä ei (valitettavasti) opi toimimaan verenhukassa, mutta siihen voi sen sijaan jäädä koukkuun...


    • VITTUMITÄPASKAA

      VIILTELIJÄT ON VITUN NOLOJA, SÄÄLITTÄVÄÄ PASKAA!!
      no kyl mä tos äsken viiltelin naapurin pensasaidasta peräisin olevasta tikusta makkaratikun

      • VIILTELIJÄMAGE

        VIILTELIN KERRAN JA SIT MUA SATTU JA TULI VERTA :--DDD AIETTÄ OLI IHANAA KAIKKI HUOLET HÄVIS KU VALTIMOSTA RUISKUS VERTA KAARES :--DDD


    • vittuHaistakaaPaska

      Tollaste haukkujien taki ne viilteöijät viiltelee itteesä vielä enemmän! Sit on kivaa ku toine tyylii tappaa ittesä koska joku pikkumuna runkkari haluu olla ees vähä pahempi ku vieressä istuva runkkarikaveri jonne

      • Sanoisin,.

        Että viiltely on idioottien puuhaa ja siitä voi jäädä pysyvät arvet jotka sitten hävettää myöhemmin.


      • pylly
        Sanoisin,. kirjoitti:

        Että viiltely on idioottien puuhaa ja siitä voi jäädä pysyvät arvet jotka sitten hävettää myöhemmin.

        Tunkekaa puukko pyllyynne


      • myrkyn keittäjä
        pylly kirjoitti:

        Tunkekaa puukko pyllyynne

        ei sipaseppas puukkoon koniinia kunnkon kerros viillä sitten että tekee gutaa viillä lisää ja lisää siten kun kyllästyt vetäses kunnon kulaus vielä koniinia viinan kera viillä vielä yhdenkerran kätees ja soita sitten 112 ja sano että olet saanut koniini myrkytyksen. niin ja muista kertoa missä olet. nimittäin koniini on hengen vaarallista myrkkyä.

        että sairaalassa voidaan kysyä että tunnetko varpaita tai tunnetko yleensäkkään mitään ruumiin osaa, jos et niin huonompi homma sulle.
        mutta hei! minä en keitellyt sulle sitä lientä, muuten kuolisit ennen viimeistä viiltoa.


      • nauranteille3

        vitun säälittäviä ootte=) alatte villteleen itteenne jos joku terve ihminen tulee kertomaan että siinä ei oo mitään vitun järkeä! vittu on muakin haukuttu läskiks ja saatana vaikka mikskä mutta miten vitussa se auttaa että viiltää jotain sormee voiveitsellä ja itkee ku tuli naarmu?


    • black angel

      Ne jotka väittää että viiltelijä ei ole koskaan kokenu mitään kovaa. Ja se on vaan angsti teini hommaa. Niin kattokaa vittu peiliin. Se että ihminen viiltelee ei se ole normaalii se kertoo ongelmista huonosta omatunnosta masennuksesta jne. Ja kuten tossa jo aikasemmin joka tais mainitakki,että te ette oikeesti tiiä miltä tuntuu tuntee niin voimakasta pahaa oloa et haluu viiltää ja tappaa ittensä.

      Joten pliis kasvakaa aikusisksi ja elkää ikinö haukkuko viiltäjää. Tai tehkö siitä vitsiä,koska se on vakava asia.

      Ite oon viilelly monta kertaa tässä vuosien mittaan ja miksi?
      Koska oon koulukiusattu oon sairastanu masennukset ja kaikki muutki. Silloin viiltely on ainoo keino poistaa tuskaa,koska ulkosii haavoja on helpompi hoitaa ku sisäisii. Ja jotku tuntee silloin olevansa elossa ku kipu iskee ja veri valuu. Tosin olen lopettanut jo, mutta muistan sen se jää sydämmeen. Ja ikuiset arvet.

      Juu tuli vähän sekavaa tekstii mut jos siitä ees jotain ymmärtäs?

      • pelllllleet

        niin kun ootte sellasia pikkupilluja että saatte masennuksen jos joku sanoo teitä rumiksi ja tönäsee pusikkoon?


    • ka.

      Miten vitussa kukaan voi tietää mitä toisen kipu ja tuska on? Eiköhän jokainen koe omat kipunsa ja tuskansa ja jokaisella on oikeus purkaa sitä miten haluaa ja päästä siitä yli miten haluaa.

    • älä tuomitse

      Niimpä.Kipu on yksilöllistä.Toinen sietää henkistä kipua enemmän kuin toinen.Ihmiset suhtautuvat asioihin eri tavoilla.

      Ymmärrän ihmisiä jotka viiltelevät.Ymmärrän sen sietämättömän tuskan,kuin pää räjähtäisi.Ymmärrän kun iltaisin menet nukkumaan ja itket itsesi uneen...minä olen sen kokenut.

      Yritin itsemurhaa lokakuussa 2012 lääkkeillä.

      KUKAAN ei käsittänyt tuskaani,ei edes psykiatri,ei vanhemmat ei kukaan.

      Itse en ole viillellyt,koska en vain pysty siihen :o mutta en halveksu niitä jotka sitä tekee.

      joo meni taas aiheen ohi mut...

      aikuiset,älkää KOSKAAN,IKINÄ aliarvioi KENENKÄÄN tuskaa.

      Masennus on sairaus,siinä missä syöpäkin...pelottava,hallitseva ja jos siitä pääsee yli,on elinikäinen pelko,uusiutuuko se vai ei...

      • menkää lääkärii

        Lol


    • fail...

      oon viilelly vajaan puol vuotta ja en aluks osannu kuvitella milt se tuntuu ekast kerrast asti se on tosissaan auttanu enkä kadu sitä
      tajuun miks jotku pitää viiltelyy säälittävänä yms. mut joillekkin se on ainoo keino kestää
      ite aattelen et viiltelijät on luovuttajii koska sellaset ei muulla tavalla osaa purkaa tunteitaan mutta en kyl tajuu vielkään miten se voi auttaa jote silee tajuu miks jotku pitää sitä outona
      ja kysymys kaikille nuorille jokka on lapsellisii jonnei tai massarunkkareita lissuja miks te syrjitte kaikkia ernuja ite oon hevari ja vittuttaa kun kaikki massat on ylimielisiä ja rasistei sellasta kohtaan jota ei ees tunne sitäpaitsi on lapsellist et ykski mun luokaleine vetää pulpetin johoki metripäähä must jos se juotuu istuun mu vieres

      • Syrjitään teitä ihan tyhmyyden takia. Miten vitussa rasismi liitty koko asiaan?


    • fail...

      vähän sama kun joku on rasistinen homoja kohtaan sillee ettei hyväksy niitä massat on raisistisia ernuja kohtaan ja yleensä kaikki massat on kyl tyhmiä en kyl väitä ettenkö itekin olis

      • Nimesi kuvaa hyvin tekstiäsi. Rasismi ei myöskään liity millään tavalla homoihin tai niiden suvaitsemiseen.


    • snuuus

      Viiltelijät kokee henkist tuskaa fyysisestä tuskasta teillä ei vittu ole TAJUAKAAN! mieki uskon et te otatte kavereitte vuoks iskui vastaa... sellasta on oikee tuska

    • Tässeioomitääjärkee

      Veistin peniksestäni puukon ja tein viiltoja tohon naapurin omenapuuhun.

    • viisaita sanoja

      Hahhahhahaaaa täällä masentuneet, avuttomat tyttöset jakaa parhaita viiltelyvinkkejään. Alhaalta ylös vai ylhäältä alas? Voi luoja. Periaatteessa naurattaa, periaatteessa säälittää.

      Menkää hakemaan apua, ette ehkä tajua nyt mutta sanotaanko 5 vuoden päästä kiität minua. Jos olet silloin vielä hengissä. Ihan oikeesti, täällä sitä apua ei saa, ja viiltelykin on ainoastaan kivun peittämistä kivulla, ja sillä ongelma ei ratkea. Se ratkeaa ainoastaan sillä, että saadaan sen ensimmäisen kivun(henkisen) alkulähde esille ja tukahdutettua. Ja se alkulähde on AINA. Väitätte mitä väitätte.

      Joko teitä on kiusattu, tai perheessä on asiat erittäin huonosti ym..

      • tyttö itkee joka päivä

        Älkää sanoko noin et me ollaan huomion hakejii ei oo sulle varmaa käyny näin
        Mun mamma kuoli joulu aattona se oli läheinen se aina sano mua kauniiks ja sano et mun hymy onnniinkaunis se aina tuijotti sitä sitte se aina kerto hauskoja tarinoita sen nuoruudesta mä naurettiin ja itkettiin samaa aikaa se oki kivaa se aina sano et oon kaunein lapsi se anto mulle yhen korun joka muistuttaa mua siitä kuka mä oon se kuoli joulu aattona vuoden hauskimpana päivänä ajatelkaa mikä vitun tylsä joulu mulle on tulossa ! Se kuoli mun käsiin se sano vaa et mä rakastan sua ja et nyt on mun aika nii siihen se kuoli joten älkää vittu menkö sanoo jos ette riiä vittuukaa mitä se ihminen tuntee sisälläi


      • fujyjjyhh
        tyttö itkee joka päivä kirjoitti:

        Älkää sanoko noin et me ollaan huomion hakejii ei oo sulle varmaa käyny näin
        Mun mamma kuoli joulu aattona se oli läheinen se aina sano mua kauniiks ja sano et mun hymy onnniinkaunis se aina tuijotti sitä sitte se aina kerto hauskoja tarinoita sen nuoruudesta mä naurettiin ja itkettiin samaa aikaa se oki kivaa se aina sano et oon kaunein lapsi se anto mulle yhen korun joka muistuttaa mua siitä kuka mä oon se kuoli joulu aattona vuoden hauskimpana päivänä ajatelkaa mikä vitun tylsä joulu mulle on tulossa ! Se kuoli mun käsiin se sano vaa et mä rakastan sua ja et nyt on mun aika nii siihen se kuoli joten älkää vittu menkö sanoo jos ette riiä vittuukaa mitä se ihminen tuntee sisälläi

        :'(:'( Joo,ei mulkaa asiat huonosti oo \ollu mut en Kyl ttajuu kui viiltely on "huomion hakemist" muka kuka hakis huomioi viiltelemäl... Ain siihen o jku syy oltava...


      • että näin
        tyttö itkee joka päivä kirjoitti:

        Älkää sanoko noin et me ollaan huomion hakejii ei oo sulle varmaa käyny näin
        Mun mamma kuoli joulu aattona se oli läheinen se aina sano mua kauniiks ja sano et mun hymy onnniinkaunis se aina tuijotti sitä sitte se aina kerto hauskoja tarinoita sen nuoruudesta mä naurettiin ja itkettiin samaa aikaa se oki kivaa se aina sano et oon kaunein lapsi se anto mulle yhen korun joka muistuttaa mua siitä kuka mä oon se kuoli joulu aattona vuoden hauskimpana päivänä ajatelkaa mikä vitun tylsä joulu mulle on tulossa ! Se kuoli mun käsiin se sano vaa et mä rakastan sua ja et nyt on mun aika nii siihen se kuoli joten älkää vittu menkö sanoo jos ette riiä vittuukaa mitä se ihminen tuntee sisälläi

        Mutta miksette hae muita tapoja käsitellä sitä surua?

        Kun sitä apua on tarjolla. Mutta kai ymmärrätte ettei se apu osaa tulla teidän kotiovelle jos te vain makuuhuoneessa salaa viiltelette.

        Viiltely on haastavaa käytöstä, jolla ihminen yrittää välittää toisille tietoa pahasta olostaan. Lisäksi viiltelyn aiheuttamat stressihormonit saa aikaan endorfiinia -> hetkellinen hyvän olon tunne.


    • masentunut19vnainen

      Voi, tiedän tuskanne paremmin kuin hyvin. Itse 5 vuotta vaikeaa masennusta sairastaneena, useat osastojaksot läpikäyneenä ja itsemurhayrityksestä selvinneenä voin kertoa, että kyllä se elämä joskus alkaa teilläkin hymyillä. Ja ei, en ole itse vielä parantunut, en lähelläkään sitä, mutta haluan uskoa, että loppujen lopuksi kaikki kääntyy hyväksi ja voin hymyillä oikeasti onnellisena.

      Olen itsekin viillellyt nuorempana paljonkin. Siitä todisteena useat kymmenet, ellei jopa sadat arvet ympäri kehoa. Olen jopa näin ''vanhemmalla iällä'' sortunut viiltelyyn, kun en ole enää keksinyt mikä muu auttaisi tähän tuskaan. Olin kuitenkin tuossa välissä monta vuotta viiltelemättä, enkä taas ole moneen kuukauteen terään koskenut. Uskon, että tekin jossain vaiheessa vielä pääsette siitä eroon. Joillekin siitä saattaa tulla jopa tapa, mutta kannattaa hakea apua. Itsekään en varmasti olisi tässä, jos en olisi saanut apua ajoissa. Uskaltakaa siis avata suunne. Vaikka sitten kaverille, joka voisi auttaa teitä avun saamisessa.

      Tsemppiä kaikille kamalasti!

    • Kertokaas

      Viilsin kerran käteen kokeeksi kun puukko oli niin tylsä että se ei leikannu mitään. No haavahan siihen tuli eikä mitään sen ihmeelisempää tapahtunut. Eikä edes sattunut kun vähän niin selittäkää mitä siinä viiltelyssä kiehtoo?

      • Äiti oli iloinen:)

        mää tuota viiltelin tuossa äsken äitille puu ukon :)


      • ....eisaatana
        Äiti oli iloinen:) kirjoitti:

        mää tuota viiltelin tuossa äsken äitille puu ukon :)

        vitun huomionhakuiset viiltelijät, menkää vittuun. ketään ei kiinnosta kun viiltelette ja itkette sen jälkee -.- hankkikaa elämä


      • en viiltele en ymmärrä
        ....eisaatana kirjoitti:

        vitun huomionhakuiset viiltelijät, menkää vittuun. ketään ei kiinnosta kun viiltelette ja itkette sen jälkee -.- hankkikaa elämä

        sää niinku avaat tän keskustelun ja sun on pakko tulla haukkuun niitä. Siis en mäkään sitä tajuu enkä viiltelekkään koska ei oo tarvetta. kyllähän ne hakee huomioo sillä ja se johtuu ehkä siitä et niillä ei ole kaveri- ja perhesuhteet hyvin (esim. mun luokkalainen)mutta kannattaa hakeutua hoitoon ennen kun on liian myöhästä. siis niite jotka viiltelee ku masentaa.


    • turunpoikiii

      yhdyn ei saatanaaan nimittäin ihan vitun pelleä viilellä ym.. koska tuntuu pahalle
      se kertoo teistä vaan sen ettette OSAA käsitellä ongelmianne keskenkasvuset kakarat sätänä vittu sätänä ku harmittaa tollaset sun kaltaset

      mustakin tuntunu pahalle pitkin vuosia aika-ajoin silti en veitseen sorru koska keksin parempaakin tekemistä jne.. pyrin pääsemään asioiden yli toisin kuin te jotka vatvovat samaa matikan koetta joka meni vituilleen ja itkette loppu lapsuutenne....Hommaa MUIJA....HOmmaamuijaaaaa!!!!

      tiksin lihatiskiltä niitä voi kyytiin poimiA ;D

    • Fantasy

      Vituttaa suuresti kun tästä viiltelystä on tullut jonkin sortin muoti-ilmiö.. Ja kun sitä sitten tekee ne rikkaan perheen, yhteisössä suositut pikku tenut kun eivät saaneet uutta Bieberin levyä. Näyttelevät pieniä pintanaarmujaan, ylpeilläkseen. Tämä saa oikeasti kärsivät pysymään piilossa, ettei heitä pidettäisi samanlaisina.

      Huomiohuorina, suoraan sanoen.

      Kaverillani on tapana tehdä tätä. Hän käyttää tahallaan lyhythihaisia paitoja, jotta nämä naarmut näkisivät. Eivät ole pintaraapaisua syvempiä. Hän myös esittelee niitä. Odotanpa innolla, anteeksi nyt vain, päivää kun hän joutuu kuseen asian kanssa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1336
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      829
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      783
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      754
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe