elikäs aseeni on: http://www.taiwangun.com/en/cm-005-rasii-cqb-full-metal-cm ja kuulat joita käytän: http://www.taiwangun.com/en/pellets-0-23g-4300-szt-guarder
ongelma: välillä kuulat lähtevät piipusta mutta eivät lennä 15m pitemmälle ja välillä tukkeutuvat piipun päähän. ase tosiaan tuli eilen päälisinpuolin piipussa ei ole mitään lommaja tai mitään. Kuulia ei saa muutakuin puhdistuspuikon avulla pois. ikinä ei ole ollu vastaavaa minkään muun valmistajan aseissa.
viallinen ase vai Guarderin kuulat huonosti valmistettu??????
18
129
Vastaukset
Koitapa putsata piippu, tarvittaessa kokonaan irti aseesta.
- XRayX
olen yrittänyt jo muttei se auta asiaa
- Liero123
Irroitappa piippu kokonaan aseesta (ei ole pakko hoppikammisota irroittaa, kunhan vain työnnät hoppikumen huulten lävitse ne kuulat) ja laita yksitellen kuulia tippumaan piipusta lävitse. Näiden tulisi valahtaa ongelmitta piipusta läpi. Mikäli huomaat, että jokin jurraa vastassa ja kuulat eivät meinaa tulla lävitse niin voidaan tuomita piippu vialliseksi. (oletetaan, että olet putsannut piipun).
- Kyseliä
Aseesi on rikki onko takuuta jos on saat uuden ja lisäksi vika on myös kuulissa
XRayX
Vika on mahdollisesti sisäpiipussa sen toinen pää on sen verran lytyssä että kuulat eivät välttämättä mahdu ulos piipusta. Kuulissakin taitaa olla pientä heittoa jos ei kaikki mahdu ulos.- XRayX
piippu ei ollut hoppikammiossa kiinni vaan ulkopiipussa jollain liimalla tai teipillä mitä teen?
Jollain piipun sisustaa suuremmalla esineellä paukuttelet sitä ulkopuolelta (ei siis siitä hoppikammion kodalta). Varmista että hoppikammio ei törmää mihinkään.
Taas tätä kiinalaista laatua.... Jota jotkut kehuvat "hyväksi". Jos on takuuta niin lähetä takuuhuoltoon.
- wisusstaja
Nykyyän hiukan harvinaisemmat maanantaikappaleet eivät tietysti kovin kivoja ole..
wisusstaja kirjoitti:
Nykyyän hiukan harvinaisemmat maanantaikappaleet eivät tietysti kovin kivoja ole..
Kaikki noi halppis kinuskit on täyttä paskaa... Tässä hyvä esimerkki siitä...
soviet.sniper kirjoitti:
Kaikki noi halppis kinuskit on täyttä paskaa... Tässä hyvä esimerkki siitä...
@soviet.sniper kaikilla ei edelleenkään ole loputtomasti rahaa...
finsoft kirjoitti:
@soviet.sniper kaikilla ei edelleenkään ole loputtomasti rahaa...
@finsoft
Kalash/Dboys on ainoa halppis kinuski valmistaja jota vähän arvostan.
Cyma=kuraa
JG=Kuraasoviet.sniper kirjoitti:
@finsoft
Kalash/Dboys on ainoa halppis kinuski valmistaja jota vähän arvostan.
Cyma=kuraa
JG=KuraaMitenkäs dboys on parempi kuin Cyma? Niin ja tässä JG MP5 sisuksia vaikka en pidäkään kyseisen käyttäjän videoista http://www.youtube.com/watch?v=LB9erCkXGik
finsoft kirjoitti:
Mitenkäs dboys on parempi kuin Cyma? Niin ja tässä JG MP5 sisuksia vaikka en pidäkään kyseisen käyttäjän videoista http://www.youtube.com/watch?v=LB9erCkXGik
DBoys/Kalash Ulkoisesti parempi materiaali kuin Cymalla, eli eri metalli seoksella ovat liikkeellä. Kalashilla on jämäkämpi ja kestävämpi metalliseos kuin Cymalla pääosin seoksessa alumiinia.
Yhdessävälissä JG ja Cyma oli surkeimpia kiinalaisvalnistajia ja tuskin ne ovat viäkään luotettavia.... Kiinalainen mikä kiinalainen........- Wissustaja
soviet.sniper kirjoitti:
DBoys/Kalash Ulkoisesti parempi materiaali kuin Cymalla, eli eri metalli seoksella ovat liikkeellä. Kalashilla on jämäkämpi ja kestävämpi metalliseos kuin Cymalla pääosin seoksessa alumiinia.
Yhdessävälissä JG ja Cyma oli surkeimpia kiinalaisvalnistajia ja tuskin ne ovat viäkään luotettavia.... Kiinalainen mikä kiinalainen........Cyma on vakiona Parempi laatuinen kuin dboys, varsinkin sisäosien puolelta.
Wissustaja kirjoitti:
Cyma on vakiona Parempi laatuinen kuin dboys, varsinkin sisäosien puolelta.
Niin, sisäosissa. Yhdessä välissä kaikki kiinalaiset oli paskoja, osa edelleen mutta joidenkin firmojen uudet mallit ovat jo todella hyviä.
- XRayX
on takuu mutta korvaako se aukastun aseen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435