viallinen ase vai Guarderin kuulat huonosti valmistettu??????

XRayX

18

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koitapa putsata piippu, tarvittaessa kokonaan irti aseesta.

    • XRayX

      olen yrittänyt jo muttei se auta asiaa

    • Liero123

      Irroitappa piippu kokonaan aseesta (ei ole pakko hoppikammisota irroittaa, kunhan vain työnnät hoppikumen huulten lävitse ne kuulat) ja laita yksitellen kuulia tippumaan piipusta lävitse. Näiden tulisi valahtaa ongelmitta piipusta läpi. Mikäli huomaat, että jokin jurraa vastassa ja kuulat eivät meinaa tulla lävitse niin voidaan tuomita piippu vialliseksi. (oletetaan, että olet putsannut piipun).

      • Kyseliä

        Aseesi on rikki onko takuuta jos on saat uuden ja lisäksi vika on myös kuulissa


    • XRayX

      Vika on mahdollisesti sisäpiipussa sen toinen pää on sen verran lytyssä että kuulat eivät välttämättä mahdu ulos piipusta. Kuulissakin taitaa olla pientä heittoa jos ei kaikki mahdu ulos.

    • XRayX

      piippu ei ollut hoppikammiossa kiinni vaan ulkopiipussa jollain liimalla tai teipillä mitä teen?

      • Jollain piipun sisustaa suuremmalla esineellä paukuttelet sitä ulkopuolelta (ei siis siitä hoppikammion kodalta). Varmista että hoppikammio ei törmää mihinkään.


    • soviet.sniper

      Taas tätä kiinalaista laatua.... Jota jotkut kehuvat "hyväksi". Jos on takuuta niin lähetä takuuhuoltoon.

      • wisusstaja

        Nykyyän hiukan harvinaisemmat maanantaikappaleet eivät tietysti kovin kivoja ole..


      • wisusstaja kirjoitti:

        Nykyyän hiukan harvinaisemmat maanantaikappaleet eivät tietysti kovin kivoja ole..

        Kaikki noi halppis kinuskit on täyttä paskaa... Tässä hyvä esimerkki siitä...


      • soviet.sniper kirjoitti:

        Kaikki noi halppis kinuskit on täyttä paskaa... Tässä hyvä esimerkki siitä...

        @soviet.sniper kaikilla ei edelleenkään ole loputtomasti rahaa...


      • finsoft kirjoitti:

        @soviet.sniper kaikilla ei edelleenkään ole loputtomasti rahaa...

        @finsoft

        Kalash/Dboys on ainoa halppis kinuski valmistaja jota vähän arvostan.
        Cyma=kuraa
        JG=Kuraa


      • soviet.sniper kirjoitti:

        @finsoft

        Kalash/Dboys on ainoa halppis kinuski valmistaja jota vähän arvostan.
        Cyma=kuraa
        JG=Kuraa

        Mitenkäs dboys on parempi kuin Cyma? Niin ja tässä JG MP5 sisuksia vaikka en pidäkään kyseisen käyttäjän videoista http://www.youtube.com/watch?v=LB9erCkXGik


      • finsoft kirjoitti:

        Mitenkäs dboys on parempi kuin Cyma? Niin ja tässä JG MP5 sisuksia vaikka en pidäkään kyseisen käyttäjän videoista http://www.youtube.com/watch?v=LB9erCkXGik

        DBoys/Kalash Ulkoisesti parempi materiaali kuin Cymalla, eli eri metalli seoksella ovat liikkeellä. Kalashilla on jämäkämpi ja kestävämpi metalliseos kuin Cymalla pääosin seoksessa alumiinia.

        Yhdessävälissä JG ja Cyma oli surkeimpia kiinalaisvalnistajia ja tuskin ne ovat viäkään luotettavia.... Kiinalainen mikä kiinalainen........


      • Wissustaja
        soviet.sniper kirjoitti:

        DBoys/Kalash Ulkoisesti parempi materiaali kuin Cymalla, eli eri metalli seoksella ovat liikkeellä. Kalashilla on jämäkämpi ja kestävämpi metalliseos kuin Cymalla pääosin seoksessa alumiinia.

        Yhdessävälissä JG ja Cyma oli surkeimpia kiinalaisvalnistajia ja tuskin ne ovat viäkään luotettavia.... Kiinalainen mikä kiinalainen........

        Cyma on vakiona Parempi laatuinen kuin dboys, varsinkin sisäosien puolelta.


      • Wissustaja kirjoitti:

        Cyma on vakiona Parempi laatuinen kuin dboys, varsinkin sisäosien puolelta.

        Niin, sisäosissa. Yhdessä välissä kaikki kiinalaiset oli paskoja, osa edelleen mutta joidenkin firmojen uudet mallit ovat jo todella hyviä.


    • XRayX

      on takuu mutta korvaako se aukastun aseen?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe