Elikä nyt sais heittää ase-ehdotuksia, ainoot kriteerit on 1. Ei AGM/ASG 2. Ei itänaapurin aseita. Jos on jenkkiläinen tai saksalainen se tuo plussaa. Budjetti n. 400€ sisältäen piipun ja kumin. Tämä koska ei tuu itelle mieleen että mitä ostas.
Ase-ehdotuksia
15
177
Vastaukset
- madmanner
rasisti реякёге
G&G GK99 ;)
- Aaaaaaaaahahahahahahaaha
Kumi: http://www.kondomishop.fi/kondomityypit/rfsu-thin-kondomit.html
Sori oli pakko
- turuk-
RK95 löytyy. Ja just sain valmiiks G&P:n SAM-R:n. Saa ehottaa siis kaikenlaista asetta paitsi haulikkoa, moiset koen tarpeettomiksi. DMR, tulitukiase, konepistooli tahi rynkky, mulla on tällä hetkellä Kalash RK05, G&G RK95, G&G SR25 ja nyt G&P SAM-R. RK05 myynnissä, venäläisiin en enää koske.
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_G_G_G_G_FN2000_FN_licensed_Long_Barrel_Black.htm
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_G_G_G_G_L85A2.htm
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_G_G_G_G_GS_550.htm
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_ARES_Ares_PPSH1_Electric_Blowback_font_color_red_Pre_Order_Now_font.htm
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_ARES_ARES_MK43_Mod_O.htm
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_ARES_ARES_Tavor_T_A_R_21_with_Rail_Set_OD.htm
http://www.evike.com/product_info.php?products_id=40463
http://www.evike.com/product_info.php?cPath=21_672_829&products_id=40082
http://www.evike.com/product_info.php?cPath=21_44_219&products_id=33103
http://www.evike.com/product_info.php?cPath=21_217_619&products_id=41238
Pari lisää :D- erska2
Sanoisin kyllä että G&G F2000 olis kova vehje mutta kallishan se on :D Itseä himottaisi se...
- jnssoft
Lonex m4
- turuk-
Kyllä toi F2000 tulee jossain vaiheesss hankittua. Tällä budjetilla en viittis vielä ostaa. Taitaa kallistua CQB-tykin puoleen.
http://shop.ehobbyasia.com/aeg/g-p-hong-kong/gandp-baby-monster.html
http://shop.ehobbyasia.com/aeg/g-p-hong-kong/g-p-baby-pig.html
http://shop.ehobbyasia.com/aeg/g-p-hong-kong/gandp-beast-fixed-stock-m4-airsoft-aeg.html
http://shop.ehobbyasia.com/aeg/g-p-hong-kong/gandp-tank-fixed-stock-m4-airsoft-aeg.html
http://shop.ehobbyasia.com/aeg/g-p-hong-kong/gandp-fighting-cat-fixed-stock-aeg.html
http://shop.ehobbyasia.com/aeg/g-p-hong-kong/g-p-paratrooper.html
http://shop.ehobbyasia.com/aeg/g-p-hong-kong/gandp-mrp-aeg-short-black.html
http://shop.ehobbyasia.com/aeg/g-p-hong-kong/gandp-stubby-killer-m4-airsoft-aeg.html- madmanner
finsoft kirjoitti:
http://shop.ehobbyasia.com/aeg/g-p-hong-kong/gandp-baby-monster.html
http://shop.ehobbyasia.com/aeg/g-p-hong-kong/g-p-baby-pig.html
http://shop.ehobbyasia.com/aeg/g-p-hong-kong/gandp-beast-fixed-stock-m4-airsoft-aeg.html
http://shop.ehobbyasia.com/aeg/g-p-hong-kong/gandp-tank-fixed-stock-m4-airsoft-aeg.html
http://shop.ehobbyasia.com/aeg/g-p-hong-kong/gandp-fighting-cat-fixed-stock-aeg.html
http://shop.ehobbyasia.com/aeg/g-p-hong-kong/g-p-paratrooper.html
http://shop.ehobbyasia.com/aeg/g-p-hong-kong/gandp-mrp-aeg-short-black.html
http://shop.ehobbyasia.com/aeg/g-p-hong-kong/gandp-stubby-killer-m4-airsoft-aeg.htmlturuk monelta myyt rk05
- partisanitissi
G&G L85A1 himoitsis, muttakun hinta vain hirvittää :D
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EGL_A1_L85.html- madmanner
turuk monel myyt sun rk05
- gekkooooo
madmanner kirjoitti:
turuk monel myyt sun rk05
Osta gsg ksk-1 luotettava ja tehokas kuulansylkijä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 54741
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32673ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175564Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492