kumpi parempi\?
http://www.milgear.fi/fi/product/g36c-cyma-cm011-m120/3550
http://www.milgear.fi/fi/product/m4a1-cyma-cm-010-/5607
valinnanvaikeus!!!!!!!!!
10
115
Vastaukset
- JIHAD!
Hmm...Cyma vai Cyma. Siinäpä vasta pulma.
- tt4
kumpi on parempi
- snake556
kato tiedoist vaikka ne yleensä vaheltelee mutta ehkä geggo ku voi vetää sen latus vivun näytää hienolta jos siis tekee sen oikeassa kulmassa
- snake556
Et sä ymmärtäis vaikka selittäisin
- turuk-
kukaan ei ymmärtäis, vaikka sä selittäisit mitä. burn.
Sanotaanko nyt näin että kumpikaan ei kestä ulkoisesti mitään..... Ota se kummasta itse pidät.
Juuri tuossa toisessa ketjussa sanoit että metallinen Dboys M4 kestää paremmin kuin Cyman gekko mutta nyt gekon kestävyys on samaa luokkaa Cyman metallisen M4:sen kanssa...
finsoft kirjoitti:
Juuri tuossa toisessa ketjussa sanoit että metallinen Dboys M4 kestää paremmin kuin Cyman gekko mutta nyt gekon kestävyys on samaa luokkaa Cyman metallisen M4:sen kanssa...
@finsoft Saanen nauraa sulle. Osaatko lukea? Tuossako metallinen runko? Itse en ainaskaan huomaa muutakuin kuituvahvisteisen muovirungon. Opetteles poika lukeen. :)
M4A1 (Cyma CM.010)
"Cyman valmistamaversio M4A1 aseesta kuituvahvisteisella muovirungolla. Koneistoltaan tämä on samanlainen kuin metallirunkoinen vastaava ase."soviet.sniper kirjoitti:
@finsoft Saanen nauraa sulle. Osaatko lukea? Tuossako metallinen runko? Itse en ainaskaan huomaa muutakuin kuituvahvisteisen muovirungon. Opetteles poika lukeen. :)
M4A1 (Cyma CM.010)
"Cyman valmistamaversio M4A1 aseesta kuituvahvisteisella muovirungolla. Koneistoltaan tämä on samanlainen kuin metallirunkoinen vastaava ase."Katoin kiiressä ja oletin että on vaan metallirunko, sori.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439