listataan kaikki vakkarit eli vakituiset käyttäjät eli ei mitään eri nikeillä kirjoittavia pliis
vakituiset suomi24 oikeat kävijät
18
92
Vastaukset
- ripuliasyövähuora
.
- ernulutka4ever
oletko erinimimerkeillä kirjoittava parasta olla samalla nimimerkillä kirjoittava tai muuten et ole vakkari
ernulutka4ever kirjoitti:
oletko erinimimerkeillä kirjoittava parasta olla samalla nimimerkillä kirjoittava tai muuten et ole vakkari
miks sie oot teheny tälläsen keskustelun ku tälläne o jo? Ja tänne kuiteski tullee just tollassii ku ripuliasyövähuora, se o vaa sellanen homma et trollit ei voi vastustaa
Kuittaan.
- korppi™
.
(new user) - korppi™
korppi™ kirjoitti:
.
(new user)ripuliasyövähuora on kartiotrolli
- gffawwt
Vakio käyttäjien nimimerkki lukee sinisellä.
Mie oon kai vakkari...
- mukko
Minä
- tuksunautti
Mä oon vakkari
hä, wad is DIS SIT??
- Giganttinen Penis
Giganttinen Penis
Maybe me
- ernulutka4ever
soviet.sniper wwfs ja giganttinen penis billnyethescienceguy ei ole vakkareita
ernulutka4ever kirjoitti:
soviet.sniper wwfs ja giganttinen penis billnyethescienceguy ei ole vakkareita
Itse käyn nuorten puolella välillä, mutta pääsääntöisesti PS3, Xbox,Tietokone ja Airsoft puolella pyörin
- mutsinviilaaja92
Mä oon vakkari?
- korppi™
mutsinviilaja et ole vakkari :D;D:D:D;D:D:D:D:D
- korppi™
korppi™ kirjoitti:
mutsinviilaja et ole vakkari :D;D:D:D;D:D:D:D:D
hitsi taas fake raven™
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439