Millä kuvata peli video PS3

pori player

Eli otsikko kertoo hinta max 100€ sitten videossa hyvä kuvan laatu ja puheeni pitäisi kuulua

Kiitän jo etukäteen

18

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herätkää pahvit

      Ei tartte kuvata. Ketään ei kiinnosta katsoa kun pelaat...

    • Dazzle olisi varmaankin halvin mutta surkein... HD PVR suosittelen ja se maksaa sen 200€.

      • pori player

        Kiitos katson sitä laittakaa lisää vaan


      • pori player

        Ja tarviiko siihen dazzleen jotain mikrofonia erikseen


      • pori player kirjoitti:

        Ja tarviiko siihen dazzleen jotain mikrofonia erikseen

        Pori player

        Riippuu mitä meinaat puheen kuulumisella keskustelua pelissä vai commentary?

        Jos commentaryä suosittelen silloin jälkikäteen pc äänitystä.... Dazzle vaatii niin helvetillisen piuha rulianssin että huhhuh


      • No ei maksa

        Hd pvr2 maksaa 130€ luokkaa.


    • kato ihmeessä!

      avermedia gamecapture hinta 129e

      siihen saa kovalevyn, niin et tarvii edes konetta siihen tallennukseen!

      www.pixmania.fi/fifi/videon-editointi-leikkauskortti/avermedia-game-capture-hd-c281/11281953--art.html

    • Sieppauskiirus

      Pystyykä näillä videosieppareilla siis kaappaamaan kaiken mikä telkkarissa pyörii?
      Eli pystynkö vaikka hdmi kaapelilla laittamaan tietokoneelta kuvan telkkariin ja kaappaamaan sen kuvan telkkarista takaisin tietokoneelle?

      Tämä kierto siis siksi kun mitään muuta keinoa ei taida olla.

      • ollos hyvä.

        jos haluat tallentaa kuvaa tietokoneelta, niin tarvitset ohjelman sitä varten.

        www.fraps.com/

        käy kurkkaamassa tota. :)


      • Kiitti vinkistä
        ollos hyvä. kirjoitti:

        jos haluat tallentaa kuvaa tietokoneelta, niin tarvitset ohjelman sitä varten.

        www.fraps.com/

        käy kurkkaamassa tota. :)

        Tutustun tuohon kanssa, mutta ulkoinen olisi varmasti parempi kuin ohjelma ja siksi tuossa kyselin.


      • juu...
        Kiitti vinkistä kirjoitti:

        Tutustun tuohon kanssa, mutta ulkoinen olisi varmasti parempi kuin ohjelma ja siksi tuossa kyselin.

        jos tietokoneelta haluat kuvaa, niin lataa fraps. et tarvitse ulkoista laitetta.


    • Niin että .Kiire

      Eikö kukaan tiedä kuka vaikka selittää mielissään?

    • pori player

      Miten sillä dazzella voi tehä commentaryn ei välii vaikka ei olis live

      • olkaa hyvä

        kun video on kuvattu siirrä se johonkin videon käsittely ohjelmaan, ja lataa vaikka audacity (ILMAINEN!!) jolla tallennat äänen. (eli video pyörimään ja audacitystä nauhoitus päälle)

        sitten kun ääni on tallennettu, tallenna se mp3 tai wav muodossa ja vie se ääni videon käsittely ohjelmaan ja yritä saada kuva ja ääni toimimaan samaan aikaan. itsellä ei ole kokemusta tästä, mutta jotenkin noin se toimii. :)


      • No vaikka sillain että liittää mikin tietokoneeseen ja sitten pistää äänityksen päälle ja dazzlen kuvaamaan samalla ja pälättää mitä lystää, sitten vaan jollain muokkaus ohjelmalla liittää puheen ja videon esim windowsin movie makerillä pystyy tämän tekemään.


    • pori player

      Pystyykö dazzella laittamaan äänityksen päälle

    • GawCC

      CaptureCard on paras

    • kaapparivideon

      Sitten yksi halpa tapa on ostaa Magixin Video Saver. Lisäksi löytyy netistä 30 eurolla halvempia video capture -tikkuja, mutta kaikki eivät ole kovin yhteensopivia HP:n koneiden kanssa. Toinen ongelma saattaa tulla Win8:n
      kanssa.

      Lisäksi myös pitää ottaa huomioon, että pleikkarilla ei saa suoraan tallennettua hdmi -liitännän kautta. RGB -kaapelilla ja itse käytin scart hubia, jotta sain samaan aikaan kuvan tietokoneelle ja telkkariin. Silloin käytössä oli vielä heikkotasoinen tietokone, joka ei jaksanut pyörittää tallennettavaa kuvaa samaan aikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe