Cooper testi

coopper

Noniin. Kaikille on varmasti tuttu coopper testi ja nyt haluaisin tietää että mitä saitte tulokseksi. Kerro myös ikä, luokka jolloin suoritit sen viimeksi ja myös juostu matka. Meillä tämä kuuluisa coopper testi on vasta kahden viikon kuluttua. Ja niin kerro vielä että oletko tyttö vai poika.

28

3171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä92

      Nyt olen 21-v poika/mies/poikamies. Yläasteaikaan 8-9-luokilla juoksin sellaista 2530 m luokkaa, lukioaikana 2650 m ja armeijassa 2700 m. Tällä hetkellä veikkaan että menee 2650 m.

    • 20+9

      tyttö oon ja viime keväänä (7lk) juoksin 2050, kesällä juoksin 2150:P Ja seuraava cooper on kolmen viikon päästä.:)

    • ecc__

      Normalisti menee 2400-600m, tänään kuitenkin vaan 2000m ku kipeenä juoksin...

    • poika 14

      2800 meni äsken, etureidet oli alussa saakelin kipeet ja ekaan kierrokseen meni melkee 2 min. Keväällä meni 2900. 8 luokkalainen poika

    • Minä=D

      En ole juossut koskaan cooperia, mutta 8-9 luokan kesänä juoksin 3000 metriä alle 11 min. Olen tyttö:)

      • ei nimeää

        12v poika kävelin 1200


    • eikiinnosta

      2000m, tyttö, kasil.

    • vauhtihirmu päärynä

      Seiskalla juoksin sen 3000m ja nyt olen 8lk.

      • Minä=D

        Ootko tyttö vai poika vauhtihirmu päärynä??


    • tyttönen

      8lk juoksin 2220m (laskettiin noin tarkkaan), keväällä olis tarkotus parantaa tulokseksi n.3000m.

    • 2600 juoksin. Poika lukion ekalla.

    • Armeijassa 3210m. 7lk 2700m, 8lk 2620m, 9lk 2900m ja amiksessa 3000m.

    • su~pa~

      seiskaluokalla juoksin 2125 m, oon tyttö

    • 12v

      12V juoksin eilen 3000

    • epäammattilainen

      Olen tyttö, ja seitsemännellä luokalla juoksin 2420m, kahdeksannella varmaankin 2360m, ja yhdeksännellä taas about 2360m. Voisi siis vähän tsempata ja alkaa treenailla jos kerran parempaankin pystyisin :D

    • saatanan_homo

      1000m

    • naked-gun

      1950m sekä seiskalla että ysillä. Kestävyysjuoksu ei todellakaan ole minun lajini. (poika)

    • fer

      Viimeksi juoksin armeijassa 2003, kesällä ja talvella samat. n. 2700. Ja mies oon, tai siis poikamies

    • opspo

      keväällä meni tasan 2585 tarkkaan mitattiin 14v

    • Näinmeni

      2770m 16v poika

    • tyttö 14, 1250m seiskalla

    • tyttöjsisoekebwn

      vitosella, just täyttäny 12v tyttö 2500m joo älkää kysykö miks juostiin vitosella jo mut ope oli vähän outo:|

    • Tyttö ala asteella 2000m

    • lukioneka

      2850m
      16v poika
      lukion ekalla

    • Anonyymi

      Elikkäs viimeksi meni noin 3100m 8lk syksyllä ja huomenna taas uudestaan...

    • Anonyymi

      Oon 7lk poika ja sain 2450m

    • Anonyymi

      14 vuotta täyttäny 7lk poika juoksin just 2530

    • Anonyymi

      Ei ikinä testattu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe