Nokia Lumia 820 puhelinluettelo

Nykyajanihmeet

Hei hankin eilen Nokia Lumia 820 ja tänään huomasin että oli tullut päivityksiä. Noh painoin päivitä mutta sitten tuli että täytyy kirjautua sisään että nämä päivitykset onnistuvat. Noh kirjauduin hotmail tililläni ja päivitykset onnistuivat. Noh tämän jälkeen huomasin että mun puhelinluettelooni oli ilmestynyt myös nämä hotmail-/skypekaverini näitten puhelinnumeroitten lisäksi. Pystyykö mitenkään poistamaan nämä skypekaverini kännykästä ilman että oikeesta skypestä poistuu nämä yhteistiedot? Haluaisin saada näkymään puhelinluettelossani vain ne joiden puhelinnumerot on. Sit kans huomasin että sähköpostiviestit tulevat kanssa kännykkääni. Pystyykö sitä mitenkään estämään etteivät tulisi puhelimeeni että tulisi pelkästään normaalisti tietokoneelleni? Sori jos oon tällänen uus avuton :'D Mut enköhän mä opi pikku hiljaa käyttämään tätä uutta kännykkää :)

15

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5230,. (500) 520

Yhteystietoluetteloa voi suodattaa niin ettei kaikki ole näkyvillä:

asetukset>ihmiset>suodata yhteystietoluettelo

tai.. ihmiset>asetukset>suodata yhteystietoluettelo

• Nykyajanihmeet

mut kun mulla suodattimes ei lue muuta kuin se hotmail ja jos otan ruksin siitä pois niin ei näy lainkaan nimiä ei ees niitä joiden puhelinnumerot mul on :/

• 5230,. (500) 520
        Nykyajanihmeet kirjoitti:

mut kun mulla suodattimes ei lue muuta kuin se hotmail ja jos otan ruksin siitä pois niin ei näy lainkaan nimiä ei ees niitä joiden puhelinnumerot mul on :/

Voi olla vaikeeta jos siellä suodata kohdassa ei ole erikseen skypea mikä ainakin mulla löytyy,niin sillon ne on ja pysyy ms tiliin yhteydessä

• Kun valitset sähköposiasetuksista kohdan "Lataa manuaalisesti" ja luet postit ensin koneeltasi, niin ne eivät tule ollenkaan puhelimeesi. Mutta jos avaat ne ensin puhelimestasi, manuaalisesti, niin ne näkyvät myös koneellasi ja poisuvat puhelimestasi seuraavan synkronoinnin yhteydessä automaattisesti edellyttäen, että olet lukenut ne koneeltasi.

• 5230,. (500) 520

Ton hotmail sähköpostin saa kokonaan pois käytöstä asetukset>sähköposti tilit>Microsoft tili>synkronoitava sisältö .. tosta täppäät pois kohdan "sähköposti" ,näin häipyy myös sov valikosta hotmail ja alotusnäytöstä hotmail tiili

• Nykyajanihmeet

Ei kyl auttanut edelleen kohdassa ihmiset on kaikki jopa ne hotmail tyypit vaikka otin ruksin pois tosta sähköposti kohasta :/ Muuten mistä löytyy radiokanavat?

• 5230,. (500) 520

Radio pitäis löytyä musiikki videot tiilen takaa mikäli olet päivittäny amberin puhelimeen,kaikki sim kortilta tuodut numerot synkataan hotmail tiliin

• Mikä radio

"Muuten mistä löytyy radiokanavat?"
      Tarkoitatko FM- radiota vai nettiradiota? Ainakin vanhoissa Nokiassa FM-radio oli tosi surkea, pätki, suhisi ja kohisi eikä esim Kampin sisällä kuulunut ollenkaan. Nettiradiot toimi ok.

• Nykyajanihmeet

Tarkotan sitä että pystyis kuunnella esim radio novaa, suomipop, nrj yms.

• 5230,. (500) 520

Radio novaa on kätevin kuunnella MTV3 uutis sovelluksella tai Novan omalla sovelluksella,noita muita TuneIn radio sovelluksella,Ylelle on omat hyvät sovellukset kaupassa (hae Yle)

• 5230,. (500) 520

täytyy vielä lisätä että tietysti NRJ radio sovelluksia löytyy myös kaupasta

• esa3esa

OOT ladannu sellaisen päivitykset tarvi varmaa purka päivitykset

• Nykyajanihmeet

Pystyykö kun ottaa kuvan niin zoomaamaan ja jos pystyy niin mistä napista?

• 5+3

Mitä vittua?

"Pystyykö kun ottaa kuvan niin zoomaamaan"

Mitä vittua x 2?

Pystyykö ____ kun ottaa kuvan, zoomaamaan niin? Eih, sattuu liikaa aivoihin.

Sanajärjestyksellä mielestäsi ole väliä ei viestissä?

• Nykyajanihmeet

Nyt tajusin sen miten zoomataan :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      309
      6682
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      65
      3719
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      203
      3066
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2737
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1912
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1652
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      204
      1630
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1518
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1511
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1398
    Aihe