mitä teen

kiusattu2

Eli mua on kiusattu nyt alkaa 7vuos ja siis mua haukutaan puhutaan seläntakana ja oon ainut meidän luokalta jota ei pyydetä mihinkään joten minulla ei ole kavereita.Niin mitä teen kun itken joka aamu etten halua mennä kouluun kun kuulen aina ne haukkumiset illalla itken ja joskus jopa koulussakin eikä kukaan välitä.ei ees opettajat.mitä teen?ja mä tarviin kavereita jos asut etelä-suomessa ja oot 12-14vuotias kikkaa mulle anskuhhhh

1

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai eivät opettajat välitä... Oletko varma, että he edes tietävät? Pelkkä kertominen ei välttämättä saa heitä tajuamaan... Jos on varmaa, että opettajilta ei saa apua, kannattanee kertoa vanhemmillesi. Heiltä sinun pitäisi saada ainakin tukea, vaikka he eivät välttämättä voi auttaa suoraan.
      Yhteiskunnan pitäisi lain mukaan taata sinulle turvallinen oppimisympäristö. Jos näin ei ole, älä mene kouluun. Kun viranomaiset tulevat valittamaan, kerro tapauksesta. Silloin sinua kuunnellaan ja saat apua... Voisit toki muutenkin jutella psykologille tai terveydenhoitajalle, ennen kuin alat tekemään mitään...
      Jos kiusaajasi ovat täyttäneet 15, he ovat rikoslain alaisia, jolloin poliisistakin voisi olla apua. Kirjoituksestasi tosin saa käsityksen, että kiusaaminen on lähinnä henkistä, jolloin sitä on hankala todistaa, eikä siihen välttämättä sisälly mitään varsinaista rikosta...
      Itselläni toimi kiusaajan lievä pahoinpitely (keittiöveitsellä... XD) ja pääsin kaupan päälle vielä psykologillekin, mutta en suosittele sitä sinulle, sillä siitä voi joutua hankaluuksiin... (lisäksi päättelin viestistäsi, että suunnilleen koko kouluyhteisö on sinua vastaan, jolloin kiusaajien suora vastustaminen voi olla erittäin huono idea...)
      Siinä nyt oli jotain ideoita... Toivottavasti oli edes hieman apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5870
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5373
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3054
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      41
      2143
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2098
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1691
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1687
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1666
    Aihe