Kaivattusi elämästä
Vastaukset 43
- Anonyymi00001
Emme ole suhteessa, joten en tiedä millaista elämää hän elää.
- Anonyymi00041
Tiedän kyllä terpeestikin!
- Anonyymi00002
Se mies on jotenkin pahasti outo ja sekaosin
En pysty luottamaan häneen .
Ajatus tapaamisesta aiheuttaa ahdistusta ja paniikkia .
Vaisto yritää varoittaa jostain
Ja aijon sitä myös kuunella .
Naiselta .- Anonyymi00019
Ahahaha oon nauranu niin makeasti kun kävelet vastaan häpeillen ja paniikissa :DD
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ahahaha oon nauranu niin makeasti kun kävelet vastaan häpeillen ja paniikissa :DD
Missä oot nähnyt tämän trollaavan äijän? Kerro niin tuun käymään.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Missä oot nähnyt tämän trollaavan äijän? Kerro niin tuun käymään.
Täällä paikassa nimeltä jemma. Mikä hylly syödään seuraavaksi?
- Anonyymi00035
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mussa ei herätä tunteita mitään hänen näkemisensä. Ohi on.
Jos nauraisin se kertoisi tunteista.
- Anonyymi00004
Varmasti melko kiireinen.
- Anonyymi00005
Mitä sitten
- Anonyymi00006
Hän elää elämänsä parasta aikaa johon mlnä en kuulu.
- Anonyymi00008
Elämme täysin vastakohtaista elämää. Hän huolehtii vain itsestään ja omista tarpeistaan ja mielihaluistaan, voi tehdä mitä haluaa, mennä minne ja koska haluaa. Minulla toisin päin.
Naiselta- Anonyymi00038
Mitä tarkoittaa toisin päin tässä asiassa?
- Anonyymi00044
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mitä tarkoittaa toisin päin tässä asiassa?
Minä huolehdin pääasiassa muista, muiden tarpeista ja mielihaluista. En voi tehdä ja mennä minne ja koska haluaisin. Sitä.
- Anonyymi00009
Toivottavasti hänellä on kaikki hyvin.
- Anonyymi00010
Kovia kokenut mutta ihmisenä kasvanut, eletty elämä näkyy sisimmässä. M -N.
- Anonyymi00011
Sinun takia varmaan traumatisoitunut
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinun takia varmaan traumatisoitunut
E olla niin kauan tunnettu. :)
- Anonyymi00018
Joskus parasta luovuttaa .. kun tarpeeks vastustaaaaa
- Anonyymi00033
Ihmisenä henkisesti kasvaminen ei ole kasvun tuottaman tuskan väärtiä.
- Anonyymi00036
Kauniista ja tuomitsevaa ajattelua.
- Anonyymi00039
Anonyymi00018 kirjoitti:
Joskus parasta luovuttaa .. kun tarpeeks vastustaaaaa
Vastusta keskenäs.
- Anonyymi00013
Vihattu reppana :)
- Anonyymi00014
Otan osaa. Kyllä sinullekin paikka on tässä maailmassa. Teet vaikka hiekkakakkuja.
- Anonyymi00031
Millä perusteella hän on vihattu?
- Anonyymi00045
Anonyymi00031 kirjoitti:
Millä perusteella hän on vihattu?
Vihaajat vihaa
- Anonyymi00015
Että olisipa han täällä. Olisi superia olla samassa paikassa myös töissä tai samalla alalla
- Anonyymi00016
Olisi ihan paskaa jos joutuisi vielä siihen tilanteeseen
- Anonyymi00017
🙂 mielenkiintoinen kysymys, mihin en tiedä vastausta. Luultavasti arki on aika rutiininomaista ja viikonloput vaihtelevia. Tavallista ja välillä vähän poikkeavaa.
- Anonyymi00022
Mietin että nainen ei ikinä keksisi rakastaa minua. En osaa olla merkityksellinen. Mieheltä.
- Anonyymi00023
Mitä jos onkin keksinyt?
- Anonyymi00028
Oletko yrittänyt. Joskus se vastakohta on juuri se mitä hän tarvitsee.
- Anonyymi00024
ei mua oo koskaan kiinnostanu mitä vttua muut tekee heit on aina kiinnostanu mun elämä kylläkin
- Anonyymi00025
jotenka tehkööt mitä tekee vaiks pskantais pskaa pöntöllä 24/7 matkapuhelin kourassa ni ei kiinnosta se on hänen elämä ei kuulu mulle
- Anonyymi00026
Tylsää vissiin kun tarvitsee huomiota niin monelta
- Anonyymi00027
Kai sitä huomiota voi saada, vaikkei haluaisikaan.
- Anonyymi00029
Vihattu ,totta.Eräs tyyppi sanoi yllätyksekseni ettei kukaan pidä .No kenen valtuudella näin sanottiin ja kenen vaikutuksesta,ei enää kiinnosta.
No totta on myös sekin etten yritä päästä kenenkään rinkiin.Vaikuttaa junttaamiselta ja kommunistiselta toiminnalta. - Anonyymi00030
En halua ajatella sitä, koska on naimisissa. Enkä oikeastaan mitään muutakaan.
- Anonyymi00032
Onko mies ollut pitkään naimisissa? Vai juuri mennyt?
- Anonyymi00040
Anonyymi00032 kirjoitti:
Onko mies ollut pitkään naimisissa? Vai juuri mennyt?
Kumpaa sinä olet?
- Anonyymi00034
Hänellä on hyvä elämä, johon en sopisi.
- Anonyymi00037
Luulen että hänellä on asiat hyvin vaikka jokin voisi kai paremminkin olla. Ulkoisesti ja omassa mielessäkin. Luulen että hän myös ymmärtää sen että asenne merkkaa enemmän kuin ulkoiset olosuhteet.
- Anonyymi00042
Luulen, että hänellä on aina joku. Minä tahtoisin kuulua hänen elämään. En yhtään tiedä, mitä hänen elämässään on. Hän on vain rakas tunnetasolla. Luulen välillä keskustelevani hänen kanssaan täällä. Ikävä tekee sellaista, varsinkin näin pitkäkestoinen ikävä näkemättä toista. Ennen katselin hänen kuvaansa verkosta, mutta kun tajusin senkin satuttavan minua lopetin.
- Anonyymi00043
Tekevälle sattuu :) Auts.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681327KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi221232- 961151
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R691051Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84749Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni47703Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella28687Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43636- 63636
- 38619