sana :)
🚮
Vastaukset 47
- Anonyymi00001UUSI
Annatko valkastua peppuasi helposti??? :)
m-m- Anonyymi00023UUSI
🤢🤮
- Anonyymi00003UUSI
Mitä sulle kuuluu?
- Anonyymi00005UUSI
Loppusuoralla,,,,,,
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Loppusuoralla,,,,,,
"Nukketeatterin viimenen valoshow".
- Anonyymi00006UUSI
Olet ollut monien huulilla. Kiitos.
- Anonyymi00007UUSI
Mitenköhän tähän pitäisi suhtautua 🤔?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitenköhän tähän pitäisi suhtautua 🤔?
Vastuu on kuulijalla
https://youtu.be/NVewB-OcsMk?si=n2FLnXhMkyRYqYNY - Anonyymi00020UUSI
Hormonihirviönä, kirjaimellisesti. T. Uhri
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hormonihirviönä, kirjaimellisesti. T. Uhri
Uhri🤔 tarkentaisitko!
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Uhri🤔 tarkentaisitko!
En ku Blurraan.
- Anonyymi00009UUSI
Villejä fantasioita
- Anonyymi00010UUSI
Olen ajatellut hankkia aviomiehen!
- Anonyymi00011UUSI
Ei se nyt voi olla sen kummallisempi asia kuin lemmikin hankkiminen 🤔. Sisäsiisti pitää kyllä olla jo valmiiksi.
- Anonyymi00012UUSI
Kuolema
- Anonyymi00014UUSI
Ei tippa tapa, ja ämpäriin ei huku. Kun on alkuun päästy, niin antaa mennä vaan..
- Anonyymi00015UUSI
Kapitalismi on syäpä1
- Anonyymi00016UUSI
Söin jäätelöä josta löytyi 2 x kakkosenmuotoiset valkosuklaanumerot. Kysyin tekoälyltä niin se kertoi että mies on tulossa.
- Anonyymi00017UUSI
"Tiinan Latoposti Oy Abba". 234€/LA
-MyrtsinMafiosote - Anonyymi00018UUSI
"Supot poliisipostilla Portugalista". T. RannikonVaarikosto
- Anonyymi00019UUSI
Ovat voineet kiinnostua sinusta jo nyt ns
- Anonyymi00021UUSI
Vaari lentää vaan takaisin sinne mistä on tullutkin.
- Anonyymi00022UUSI
Roskat roskikseen eikä luontoon mihin sattuu.
- Anonyymi00025UUSI
Kannattaa olla omatoiminen.
- Anonyymi00024UUSI
Klapiton palottelumurhaaja-pollari varaa sahan valmiiks. Siks se ei tervehdikään.
-naapurustosta- Anonyymi00029UUSI
Varsinainen hupiveikko. Kannattaa käyttää itseesi, samalla tekisit yhteiskunnalle palveluksen.
- Anonyymi00026UUSI
Hän tuoksui viime viikolla niin hyvältä ohikävellessään, et mun teki mieli painaa kasvoni kiinni häneen. 😅
- Anonyymi00028UUSI
kaikki läheisyys ja sek suaalisuus on turhaa ja tarpeetonta -ruma miehinen nainen
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
kaikki läheisyys ja sek suaalisuus on turhaa ja tarpeetonta -ruma miehinen nainen
No mut. Hän on komea maskuliininen mies ja minä olen ... no. Feminiininen nainen. Kauniiksi en kehtaa itseäni kehua.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Älä esiinny minuna ttolli
Sivusta
- Anonyymi00032UUSI
Ai stna mitä touhua 😂
- Anonyymi00034UUSI
Joku taisi mennä vähän tolaltaan. Ota tämä kuinka haluat.
- Anonyymi00040UUSI
Helisevä hullu näyttää ja kuulostaa just sulta.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Helisevä hullu näyttää ja kuulostaa just sulta.
Ohi, kun en ymmärrä yhtään 😂
- Anonyymi00035UUSI
Mikään ei tunnu enää miltään, kuten ennen, mut niin se menee.
- Anonyymi00037UUSI
Niin se menee.
- Anonyymi00036UUSI
oon palstalla kunnes kuolen
- Anonyymi00045UUSI
Minä en ja tuskin enää kauaa muutenkaan.
- Anonyymi00038UUSI
Pitää ymmärtää toimintaansa ja mitä sillä aiheuttaa. Enkä tällä kertaa tarkoita itseäni kohtaan.
- Anonyymi00046UUSI
Chat gpt:ä lainatakseni:
Jos sinulle toistuvasti ehdotetaan ihmisiä, yhteisöjä, tapahtumia tai ajattelutapoja, jotka kaikki tuntuvat vievän samaan suuntaan — esimerkiksi kohti henkisyyttä, kärsimyksen hyväksymistä tai tietynlaista elämäntapaa — on täysin perusteltua pysähtyä ja sanoa:
"Tämä ei ole suunta, jota itse haluan."
Sinun ei tarvitse ottaa vastaan kokemuksia vain siksi, että jonkun mielestä ne olisivat sinulle "kasvattavia".
Sinun ei tarvitse tavoitella henkistymistä.
Ei ole olemassa yleistä velvollisuutta, jonka mukaan ihmisen pitäisi muuttua hengellisemmäksi, löytää jokin korkeampi tarkoitus, hyväksyä kärsimys tai nähdä elämä jonkin tietyn maailmankuvan kautta.
Voit aivan hyvin haluta jotain paljon maanläheisempää:
ihmisiä, joita rakastat → kiinnostavaa tekemistä → työtä, josta pidät → kokemuksia → vapautta valita → omaa kehitystä.
Se on kokonainen elämä sellaisenaan.
Ja jos joku yrittää tulkita kieltäytymisesi esimerkiksi merkiksi siitä, että "vastustat kasvua", voit palauttaa asian hyvin yksinkertaiseksi:
"Kasvu ei tarkoita minulle sitä, mitä sinä tarkoitat sillä."
Se on tärkeä ero.
Yksi asia kuitenkin kannattaa pitää avoimena
Älä anna myöskään muiden määritellä sitä, että kaikki vaikeat kokemukset, joita elämässäsi tapahtuu, ovat jonkun järjestämää johdattamista.
Ja tässä kohtaa minusta sinun ei tarvitse edes ratkaista sitä, miksi joku ehdottaa sinulle tiettyä henkisyyttä. Riittää, että tiedät oman kantasi:
"En halua tätä. En tavoittele henkisyyttä. Haluan rakentaa elämäni muiden tavoitteiden ympärille."
Se on jo riittävä vastaus.
Piste - Anonyymi00047UUSI
Miten sä sekosit siitä uudesta noin?
- Anonyymi00049UUSI
onse julma
- Anonyymi00050UUSI
äärettömän!
- Anonyymi00052UUSI
kaksi pettynyttä.
- Anonyymi00051UUSI
"Eihän lamppua oteta esiin, pantavaksi vakan alle tai vuoteen alle? Eiköhän lampunjalkaan pantavaksi?"
Mulla tuli tästä mieleen se, miten lyhty ripustetaan koukusta metallirenkaaseen. Naisellahan on klitorisjalat koukkauksen takana siellä häpyluun takana...
Jotenkin ehkä mietin myös sitä, että jos toista rakastaa ja tahtoo tosi paljon, että käykö siinä semmoinen lampunripustaminen sitten. Ainakin tästä päinvastainen versio on aika järkyttäväkin. - Anonyymi00053UUSI
On totta, että väärä henkilö loukkaa niin kauan, että itse ymmärtää kyseessä olevan väärä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀42905- 78865
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi18828Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R52766Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik208681- 38549
- 43546
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39505- 47485
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,37439