No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, niin silti olet aina mielessä ja tunteet vieläkin yhtä vahvat. Ajatteletko, että se oli vain eroottista kiihkoa? Ei, olet väärässä. Se on paljon enemmän. Liekö se syynä, että haluat minun lopettavan vai mikä. Mutta kun en pysty, et lähde pois mielestäni, koska olet liian syvälle juurtunut. Olet päässyt sydämeni sopukoiden syvimpiin piilopaikkoihin, josta sinua on mahdotonta enää saada pois. Tämä on vakavaa, tiedän sen, ja toivon, että käsität, miten paljon minulle merkitset juuri sellaisena kuin olet. Vaikka oletkin sanonut pahasti ja loukannut syvästi. Se ei asiaa muuta miksikään. Olet sinä se, jota olen koko elämäni etsinyt.
Vastaukset 54
- Anonyymi00001
Kannattais kertoa tuo hänelle kasvotusten...
- Anonyymi00003
Samaa mielipuolta, siis kertokaa se Hänelle. Mikä maksaa?!
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Samaa mielipuolta, siis kertokaa se Hänelle. Mikä maksaa?!
Ruikuttaa palstalla miksi? Miksi jakaa täällä kaikille? Mikset painu naises luo yrittämään?
- Anonyymi00002
Sä oot mun elämäni ja rakastan sua. Haluan sut elämääni.❤️🫂
- Anonyymi00004
😷
- Anonyymi00005
Antaisitko sitten minulle lisäaikaa toipua omista vaivoistani jonka tarvitsen ...!?
En voi vielä tavata mies.🤔
Naiselta- Anonyymi00007
Minusta tässä ei olla muuta tehtykään kuin odoteltu.
- Anonyymi00009
Se on kuulkaas niin, että joka pierua pidättää, niin on hällä muutakin salattavaa. Sivusta suosittelen piparminttua, saa apteekista, ehkäisee ilman kertymistä suolistoon ja poistaa ilmavaivat tehokkaasti. Elä hyvä nainen, tai sivustalla hiljaa seuraava mies, anna ilmavaivojen pilata orastavaa parisuhdetta.
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Taidan seuraavaksi
Esitellä mun mlöhömahaa sulle mies lisää ...
Katsotaan riittääkö "rakkaus "🤣 - Anonyymi00039
Anonyymi00014 kirjoitti:
Taidan seuraavaksi
Katsotaan riittääkö "rakkaus "🤣Kutsua tekijä paikalle, eikö se olisi loogisinta.
- Anonyymi00048
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sama täällä.
T. Naiselta - Anonyymi00051
Anonyymi00014 kirjoitti:
Taidan seuraavaksi
Katsotaan riittääkö "rakkaus "🤣Heh, hyvin hoksattu..
- Anonyymi00006
Tää vois olla mun kynästä.
Miehelle - Anonyymi00010
Muuten sopii myös minun puoleltani kaikki, en voi unohtaa, ikävöin, kukaan muu ei voi tulla-mielestäni en ole loukannut joten ohi. Harmi.
- Anonyymi00011
No kerro ny kenelle osoitat nämä sanasi ihanat?
- Anonyymi00013
Veikkaan, että tarinan kirjoittaja on itse AI.
- Anonyymi00015
Mikset sä sit valitse mua ja antaudu rakkaudellemme? Olen kertonut miten paljon sua rakastan ja se ei lopu koskaan. Rakastan sua just siksi kun näen kuka olet oikeasti ja että sun kanssa on hyvä olla aina. Älä pelkää. Kaikki selviää. Tee vain mitä sun sydän sanoo. Älä kuuntele mieltäsi, mitä paholainen ruokkii. Jumala haluaa et ollaan yhtä.
- Anonyymi00016
puppua
- Anonyymi00017
Älä muuta virka, mutta mitä muuta nämä ihmiset tekisivätkään ilman tätä kirjoittelua?!
- Anonyymi00018
Kultaseni en kirjoita tällaista... Se on jo syttynyt vuosia sitten ja olet ainut Naiseni jonka kotiini/suhteeseen haluan...Haluan jonain päivänä herätä ilman pelkoa, että Sinut menettäisin ja huominen ei toisi pelkoa...Kyllä tästä selvitään Kulta Rakkaani... Hymyilen hiljaa vaikka sydämeni huutaa luoksesi ja en halua luovuttaa Sinusta koskaan.
Kerron totuuden...Teeskentelen olevani ehjä vaikka sydämeni on rikki ja kaipaa Sinua Rakkaani...Tarvitsen Sinua enemmän kuin ketään muuta J > E- Anonyymi00019
Aloitus oli naiselle.
- Anonyymi00034
Anonyymi00019 kirjoitti:
Aloitus oli naiselle.
Sitähän tuo kommentoija tarkoittikin. Tuli sanomaan omalle naiselleen, että ei kirjoittaisi tuollaista tekstiä kuin aloitus on.
- Anonyymi00020
Ei se rakkauta ole vaan limerenssiä. Et tunne naista juuri ollenkaan. Rakasta mielikuvaa, jonka olet luonut hänestä. Ruokit itse sitä tunnetta vellomalla ajatuksissa hänestä ja kirjoittamalla tänne. Lopeta palstalla käyminen ja aina kun ajattelet häntä, pakotat itsesi ajattelemaan jotain muuta tai ryhdyt tekemään jotain sellaista mikä estää ajattelemisen. Tapaat muita ihmisiä. Vietä aikaa muiden naisten kanssa. Käy treffeillä. Ei sen tarvitse olla niin vakavaa. Huomaat, että tuota pikaa unohdat sen limerenssin kohteen.
Tai tutustu paremmin siihen limerenssin kohteeseesi niin ruusunpunaiset lasit karisee pian.- Anonyymi00021
Samaa mieltä.
Naiselta - Anonyymi00022
Höpötystä.
- Anonyymi00023
Syyllisyydentunne teettää kaikenlaista.
- Anonyymi00028
erittäin samaa mieltä. mielenterveyshäiriö eli limerenssi kyseessä ja AI laitettu runoilemaan.
paranna itsesi ja jatka omaa elämääsi. - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
erittäin samaa mieltä. mielenterveyshäiriö eli limerenssi kyseessä ja AI laitettu runoilemaan.
paranna itsesi ja jatka omaa elämääsi.Tekstit tulee kyllä omasta ajatusmaailmastani ei tekoälyltä. Koskaan en sitä kenttää ole käyttänyt ja en tarvitse oman ajatuksiini apua muualta. Rakkaus on tekoälyni
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tekstit tulee kyllä omasta ajatusmaailmastani ei tekoälyltä. Koskaan en sitä kenttää ole käyttänyt ja en tarvitse oman ajatuksiini apua muualta. Rakkaus on tekoälyni
Vielä... Osaan ajatella ja kirjoittaa mielestäni kyllä hyvin. Voitte olla erimieltä, mutta voin sanoa, että riimit on hallussa ja pääkopassa on kaikki kunnossa... Rakkaani on iholla ja pian jotain muutakin
- Anonyymi00042
Anonyymi00030 kirjoitti:
Vielä... Osaan ajatella ja kirjoittaa mielestäni kyllä hyvin. Voitte olla erimieltä, mutta voin sanoa, että riimit on hallussa ja pääkopassa on kaikki kunnossa... Rakkaani on iholla ja pian jotain muutakin
E ❤️ J
- Anonyymi00045
Todella hyvä vastaus sellaiselle henkilölle, joka on jo kauan ruokkinut omaa mielikuvaa tietystä naisesta, vaikka nainen ei ole koskaan antanut mitään merkkiä siitä, että hän haluaisi olla tekemisissä itseään paljon nuoremman henkilön kanssa!
- Anonyymi00050
Anonyymi00042 kirjoitti:
E ❤️ J
Niin minäkin sinua Rakkani J ❤️ E... Matka on jo alkanut ja loppua ei näy
- Anonyymi00024
Olisi ahdistavaa kuulla tämmöstä. En ole ensinnäkään ketään loukannut tietoisesti ja en ota vastuuta kenenkään muun tuntemuksista joka olettaa minun ne tietävän ilman että niitä koskaan kerrotaan.
- Anonyymi00025
Jos noin asia olisi niin mikset kerro tunnisteilla tai suoraan tuota? Jos et voi kertoa niin ei se silloin ole totta eikä etenkään rakkautta.
Ja ihmettelen kyllä Jos noin olisi niin miksen tiedä asiasta mitään. - Anonyymi00026
Oisin ominut tämän, mutta valitettavasti en ole sanonut pahasti enkä tietääkseni loukannut syvästi enkä vähemmän syvästi. Joten ohi...
- Anonyymi00027
Oletko sinä sanonut hänelle pahasti?
- Anonyymi00031
Kaunis, koskettava kirjoitus ❤️ Toivottavasti saat kaivattusi.
-Ap Nainen- Anonyymi00035
Tiedätkö sinä mitä ”ap” edes tarkoittaa? 🤣
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tiedätkö sinä mitä ”ap” edes tarkoittaa? 🤣
No miksi hän ei tietäisi? 🤣
= alullepanija - Anonyymi00038
Hän on pian vaimoni...sen tiedän
- Anonyymi00032
Vastustatte ja yritätte mustamaalata tapahtumia mihin ette voi enää vaikuttaa. Olemme miten sanoisin syvässä yhteydessä tunnetasolla ja siihen väliin ei kiilauduta.
Luovuttaminen ei tule enää kysymykseen... Kortit on jo jaettu pöytään ja lusikat kiillotettu samaan lokeroon... Hyvää yötä- Anonyymi00040
Hyvää yötä Rakkaani❤️👨👩👧👦
- Anonyymi00053
Anonyymi00040 kirjoitti:
Hyvää yötä Rakkaani❤️👨👩👧👦
Toivoisin, että pian olisi massu pyöreänä ja tuntisin pieniä potkuja
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Olisi ihanaa saada kaksoset vielä näin vanhoilla päivillä!!
- Anonyymi00055
Anonyymi00053 kirjoitti:
Se pieni prinsessa vielä puuttuu...tehdäänkö hänet kultaseni
- Anonyymi00033
mä oon huono rakastamaan kumppania mun aivoihin ei jotenkin viestit kulkeudu sillä lailla kauniilla sävyillä olen rujo ja pessimistinen tykkään antaa hämmentäviä signaaleja kaikille jopa kumppanilleni tasaisen tappava meno on mulle täysin mahdotonta
- Anonyymi00036
Ohi, en ole koskaan sanonut hänelle pahasti.
- Anonyymi00041
Kenelle hänelle,ai toisen naisen miehelle?
- Anonyymi00044
Anonyymi00041 kirjoitti:
Kenelle hänelle,ai toisen naisen miehelle?
Kaivatulleni tietenkin. En ole kiinnostunut varatuista.
- Anonyymi00043
Kirjoitit mulle joskus näin (naiselle) mutta kohde vaihtui, ja kirjoitit milredille näin samallailla ilmeisesti. Kenelle nyt kohdistat nämä naiselle/nainen kirjoitukset. Ihan kun kirjottaisit vielä minulle, koska kirjoitat täysin samalla lailla, mutta en voi uskoa sitä että palaisit enään ajassa taaksepäin. Kerro siis tuntomerkit edes.
- Anonyymi00046
Ahdistelet naista yhteydenpidoilla vaikka on kielyänyt? Ei, älä tee niin. Anna hänen olla.
- Anonyymi00047
neitsyt ja härkä voisivat vain paljastella totuuden. tiedän että tuossahan nuo naapurissa kuksivat.
- Anonyymi00049
Kauniisti sanottu. Minun kaipaamani mies hylkäsi minut, taas.
- Anonyymi00056
Samat sanat...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396