Kakkonen on ykkönen

Miettikää nyt vähän!

Kysymys teille oi suuret jefu gurut? Olen vast ikään kiinnostunut lajista, mutta nyt olen huolissani että olen kiinnostunut lajista jonka seuraajista suurin osa ainakin tämän palstan perusteella on seksuaalisesti kieroutuneita HINUREITA!!

Vai mistä johtuu että suurin osa keskusteluista keskittyy pers raiskauksiin, kakkosnelosiin hanureissa ja muutenkin homppelimaiseen toimintaan??

Keskustelupalstalla liikkuvilla naisilla on aina hiekkaa vaginassa jne..

Eli onko totta että tällä palstalla liikkuvat kaikki MIEHISET homppelit?
Hatun nosto toki teille, mikään ei hetero miestä ärsytä enempää kuin neitimäiset hinurit, mutta jotenkin sairaalta kuullostaa tuo jatkuva sadistinen miesten raiskaus fantasiointi ja kakkosnelosen tunkeminen anaaliin!

Ei siinä toki mitään jos satunnaiselle palstalla kävijälle haluatte antaa lajista Tom Of Finland kuvan, mutta marginaali lajin kannatajina kannattaisi miettiä että tämäkö on kuva minkä haluatte lajista antaa??

Nuoret lajista kiinnostuneet pojat kyllä näiden viesti ketjujen jälkeen valitsevat jonkin muun lajin missä homo raiskaus ei ole näin suuressa huudossa!!
Esim Baletti,Taitoluistelu,Cheerleader tai kuorolaulu toiminnan...

5

1243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+8

Mistä tiedät että tänne kirjoittelijat on "jefu guruja".
      Jutun mukaan kiinnostuit lajista vast ikään, eihän kiinnostus vain tullut näiden juttujen mukana ja haluat päästä osille?

• 17+5

Suurin iso näistä idiooteista on tuolta kehäkolmosen sisäpuolelta niin ei voi mitään muuta odottaakkaan. niilä kun tuo ÄÖ ei ole kovin suurin.

• Axel von Oxen

Eihän siinä mitään pahaa ole, jos Sixtareiden jannut pelehtii keskenään Velon pukukopperossa. Antaa niitten pääkaupunkiseudun anaaliahmojen leikitellä ihan keskenään.

Toista se on vaikka eteläisellä Pohjanmaalla. Siellä vain tosiuroot pelehtii keskenään. Neidit hakkaa pesäpalloa siellä, Eteläisen Pohjanmaan jenkkifutis on jotain ah niin kaunista ja siistiä sisäsiittoista sontaa.

• anaalisondi

anaaliahma. runkkuroosters. jynkkyjyväskylä. pervoporvoo. suoliseinäjoki.

• Anonyymi

Kolmekymmentä vuotta sitten puhuttiin opu-pulasta ja muodollisesta pätevyydestä. Pelaajat näyttävät kentällä vielä paremmilta kuin kuvissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      151
      8224
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      427
      7279
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3743
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      146
      3412
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2904
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      47
      2438
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1966
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1823
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      35
      1629
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1488
    Aihe