milloin ja miksi itkitte viimeksi?

mitä helvettiä??""

mä itkin tänään.ihan vaan paskasta fiiliksestä.koulussa oli ihan helvetin typerää, oli liikuntaa ja väsyi siitä.sitie kävelin kotiin ja aattelin et ois jotain kivaa tänää ku perjantai, mutta ei.piti siivota kotiin tultua ja oli vielä inhokki ruokaa.sitte tuli pahin:huomasin että mun kaikista parhain lempi paita oli jäänyt liikunta halliin, ja se oli jo suljettu....sitte vielä väsytti ihan kauheesti ni tuli siinä itku.....paskat fiilikset :/ mites teillä?

71

1180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Manly tears

      Katoin yht animee joitain kuukausii sitte ja siin oli niin surullinen loppu et kyyneleitä vieri vähän enemmänki.

    • yäääh

      Eilen koska oli niin ikävä yhtä ihmistä ja kuuntelin ihanaa musiikkia...

    • sdfsdfsdf

      Paska fiilis joka päivä
      - Ei kavereita
      - Ei koulua
      = Ei tekemistä

      Ja vieläkun asun maalla niin ei täällä keksi mitään.

    • joooooooooooooopp

      Melkeenpä päivittäin koska perfektionismi, enkä pääse siitä eroon... lähinnä itken itseeni turhautumista kun en osaa esimerkiksi matikkaa pätkääkään. Kyyneleet silmissä istun luokissakin melkein joka tunti kun en vain ymmärrä, ennen olin niin hyvä ja nykyään en ymmärrä enää mitään...

    • Metalismygod

      Titanic, äsken katoin.

      • 6.31?!

        Sullahan on perus ajoitukset katsoa leffoja..


      • Aikahassujuttuu
        6.31?! kirjoitti:

        Sullahan on perus ajoitukset katsoa leffoja..

        Hahaha:D


    • hhiii

      En muista.

    • nenätukossa

      Itkin eilen koska mun nenä on iha tukossa :(

      • laizalove

        Itkin 2 päivää sitten, koska huomasin että minun Puheenymmärtämishäiriöni on pahentunut :'(


      • oinas2
        laizalove kirjoitti:

        Itkin 2 päivää sitten, koska huomasin että minun Puheenymmärtämishäiriöni on pahentunut :'(

        Minä taidan olla varsinainen itkuiikka kun itken jopa syödessäni
        kun ajattelen jotain ikävää asiaa .
        Kun katson televisiota ja koskettaa taas itku .
        Tuntuu ,että minussa on sellainen sairaus ,joku sanoo ettei muista
        koska on viimmeksi itkenyt ,minkälaistahan sellainen elämä olisi.
        Taitas olla parempaa mutta kun ei .
        Kuka tietää........


    • saranghae forevrr

      Hmm. Itkin edellisyönä ja itken nyt. Syinä tyhjyys, epätoivo :(

    • Kun katsoit minuun.

      Viimeyönä, tulee aina mietittyä yhtä ihmistä joka teki mulle paskasti ja nyt en enää voi kertoo sille kuinka tärkee se mulle oli.

      Kukkia haudalle, lepää rauhassa ystävä rakas.

      • :---(

        Otan osaa :(


    • MASISMAGE

      paskaa olooni mutta olin aika ilonen sillon ku pystyin taas itkeen...

    • Mä itkin tänään viimeeksi koska katsoin yhden elokuvan joka sai mut liikkuttumaan. Elokuva kerto nettikiusaamisesta ja se tyttö siin meinas tappaa itsensä.

      • Pari päivää sitte, ku mulla tuli mielee se ku mun ihana rakas ukkini oli kerranki selvinpäi ja kerto mulle et se oli rukkoillu mun puolesta ku mie olin pieni ja mun sairaus oli vielä aika tuntemato meän porukoile ja tiöanne huono. Mie meinaa nykki tässä ruveta itkee sitä. Mie liikutui niin paljon siitä


    • lonelyio

      en muista........... varmaan oikeesti puol vuotta sitten? enkä muista syytä, sillä siitä on helvetin kauan.. elämässä ei mee mitekää kauheen hyvin, mutta en vaan itke ikinä.

    • minä

      Viimeeks itkin joskus 10 vuotta sitten. Syytä en muista. Elämä on potkinut niin pahasti päähän ettei edes itkeä jaksa. En tiedä olenko surullinen vai onnellinen vai jotain siltä väliltä.

    • kyfkuf

      sillon kun hallitus päätti taas miten ja mistä säästetään...ja kun uusia tukipaketteja ulkomaille suunnitellaan

    • itkupilli2

      Mä itken niin paljon etten muista milloin viimeks itkin.

    • Topkek

      Nyt lukiessa kommenteja, jos siis vedet silmissä nauraminen lasketaan itkemiseksi.

    • janis petke

      Moi,
      Mä itkin viimeksi kun toisi kuuma silkkari varusteinen kisu otti multa poskeen
      2 kertaa peräkkäin

    • herkkäää on juu

      Joskus 2 viikkoa sitten ilosta itkin,kun katoin Hurjaa remonttia ja kuinka köyhä perhe sai hienon uuden talon :)

      aika tunteellista XD

    • Taisin viimeksi itkeä kunnolla kun kätilö läpsäisi takapuoltani. Sittemmin olen oppinut katsomaan asioista niiden parempia puolia.

      • vai on kätilö läpsiny siun takapuolta,heh :D,rupesin nauraan vaan.sori.


      • Pasa-arvo
        p1lvi kirjoitti:

        vai on kätilö läpsiny siun takapuolta,heh :D,rupesin nauraan vaan.sori.

        Tässä on loistava esimerkki siitä, kuinka naisten suorittamaan seksuaaliseen häirintään suhtaudutaan.


      • Pasi-arvo
        Pasa-arvo kirjoitti:

        Tässä on loistava esimerkki siitä, kuinka naisten suorittamaan seksuaaliseen häirintään suhtaudutaan.

        Ja loistava esimerkki stereotypioista, onko kätilö automaattisesti nainen? ;)


    • Huomannut2

      Kuuntelin suipoissa Kingston Wallin The Real Thingiä, ja manly tear vieri poskea pitkin siinä kohdassa jossa saksofoni feidautuu pois ja vaihtuu Petrin lauluun.

    • harrypotterfan4ever

      Itkin ku katoin harry potterii ja kuoleman varjeluksii. Se kalkaros on vaa Nii ohana

      • juuso15

        Tänään,eilen jne.kun on kaksi läheistä menettänyt:(


    • friiddu

      Alan yleensä itkeä, jos on paljon univelkaa. Itkettää vaan, eikä oikeastaan edes tiedä miksi. Julkisesti en itke. Viimeksi itkin viikko sitten, mutta en väsymystäni vaan vaikeaa perhetilannettani ja elämäntilannettani.

      Suosittelen teini-ikäisille nukkumista. Itse en nukkunut teininä tarpeeksi, enkä edes ymmärtänyt asiaa silloin. Tulee finnejä, kasvojen iho voi huonosti muutenkin ja jatkiuvasti on paha mieli. Oli muitakin syitä pahaan oloon, mutta miksi vielä lisätä sitä univelalla? Aamuisin on kamala herätä kun on väsynyt.

    • jaa,millo itkin viimeksi..muutama vuos sitten ku tuli avioero..ja oon itkeny senki jälkeen ku kissa kuoli vuosi sitten heinäkuussa..ja nyt en ole kuullu yhestä kaverista mitään..

    • I miss you my babe

      Itkin ikävästä ja elämän vaikeudesta, koska Kaukosuhde

      • I miss him badly

        Äläkää koskaan haksahtako kiellettyyn suhteeseen!!!
        Mies on varattu, ja mä en vain pääse hänestä eroon tunnetasolla. Itkua piisaa :((
        Sitä saa, mitä tilaa. Mut silti, miehet on sikoja!!!


    • Äiti, nähää taivaas

      Viimeks äsken kun sain alkuviikosta tietää että mulla on puol vuotta elinaikaa. :'( Miten tähän nyt pitäs ees reagoida?!?!

      • kimmend

        Keksitty juttu!


      • Äiti, nähää taivaas
        kimmend kirjoitti:

        Keksitty juttu!

        Niin on, kuhan trollaan! :D:D:D


    • Kundi 26-v

      Noin 20 vuotta sitten kun vanhempani ilmoittivat eroavansa. Faija oli pakkaamassa kamojaan eteisessä, kun tulin isovanhempieni kanssa mökkireissulta.

    • Veli 85

      Vuonna 2012 olikohan syksy tai alku talvi itkin joulun 2011 eroa se vuosi oli sen verta rankka et meni aikaa et pystyin jatkaa elämää

    • tunnevamma1992

      Itkin viimeksi 10 vuotta sitten 5 tai 6 luokalla kun joku hakkas mut oikein huolella koulussa, en tosin kipuun vaan sen jälkeen ku porukkaa tuli avittaan maasta niin siitä noloudesta ja avuttomuuden tunteesta. Sitä ennen 7 vuotiaana kun rikoin jonkun vaatelaatikon ja isä oli pettynyt...

    • Nauti toisen onnesta

      Minä katsoin TV:stä "Pomo piilossa". Työntekijä oli hyvin tunnollinen ja auttoi yritystä kaikin kykenevin tavoin. Pomo ilahtui tästä ja hän antoi työntekijälleen paljon rahaa, koulutusta lisää ja auton elämän helpottamiseksi. Olen empaattinen ja kyyneleet tulivat onnesta silmiin.

    • FuckYouRovaniemi.

      Itkin viimeks eilen sen takia ku muutettiin pari vuotta sitte lohjalta rovaniemelle, mun suurinpiirtein kaikki kamut asu siellä ja täällä ei oo oikeen ku vaan meiän luokkalaiset ja jotkut niistä haukkuu homoks vaikka oon kyl iha 100% hetero-.-

      • sdfds

        hakkaa ne


    • Panic!

      Minuutti sitten. Ahdistaa huominen ylioppilaskoe niin kauheesti.

      Siitä edellinen oli sitten terapiaistunnolla kun päästiin taas jännän äärelle.

      • Taavetti2.

        Taavetti nauraa ja nai!


    • moi.

      puol tuntiii sitte... iha sika ikävä mun rakasta ;_____; asuu tyylii 300 km täältä ja nähää seuraavan kerran vasta syyslomalla.. ja musa vaa tyylii pahentaa kaikkee ja muutenki iha vitu paska olo ja kaikkee ja vanhemmatki pahentaa kaikkee viel enemmä ja argh.

      • moisullekki cx

        voiei oot ihana ;__;


      • åäölu
        moisullekki cx kirjoitti:

        voiei oot ihana ;__;

        no nii oot säki cx mäki suuaa rks


    • somebody1

      nyt.. ikävä poikaystävää. kuuntelen musaa. piirrän ja sen sellasta.. ei voi olla itkemättä koska rakastan sitä ihmistä liikaa!

    • herkkis55

      toissapäivänä. Heräsin rakastamani ihmisen vierestä ja hän ensisanoikseen totesi olevansa surullinen, ja minä herkkänä ihmisenä pillahdin heti itkuun... :(

    • Viime tiistaina siksi koska ei ollut käteistä ku 20snt ja mulla oli nälkä, koska koulussa oli surkeeta safkaa (Maksa-Stroganoff muuta pee-aata) ja en syöny oikeen mitään muuta ku suklaata sinä päivänä. Melkein suunnitelin itsaria sinä päivänä ja en ole tervetullut minnekään sinä tiistaina.

      • aivantosiasia

        Itken viestillesi.


    • surullista

      nyt koska luen näit juttui tääl

      • Forever alone

        En ollu moneen vuoteen vuodattanu kyyneleen kyyneltä (oon 18-vuotias). Tossa pari yötä sitten mietin elämääni ja kuinka en koskaan tuu löytämään kumppania, koska en osaa ottaa rennosti vaan oon erittäin sulkeutunut ja hiljanen sellasten seurassa, jotka vois olla enemmän kuin ystäviä.

        Tässä tainnut just yks tilaisuus mennä kun en mitään oo tehnyt. Suomi24:n palstalle kirjottaminen tuntuu jo aika nololta mut ei voi mitään ku ajattelin johonkin elämääni tän verran vuodattaa.

        Ei mulla ulkonäössä mitään vikaa oo. Tuntuu olevan jotain psykologista.


    • . . . . .. .. . . . .:(

      itkin eilen illalla viimeksi koska muistelin menetettyä ystävääni ;'(

    • Pokerface.

      Jos rehellisestu pitää sanoa, niin en muista & en muista. Varmaan joskus ~6v jostain tuntemattomasta syystä.

      Ja ei, en ole ollut itkemättä siksi, että elämäni olisi jotenkin "ihanaa ja kaikki on hyvin", lähinnä päinvastoin.
      > Pari vuotta masennusta, syrjäytynyt, ahdistaa moni asia (esim opiskelut) ja paljon stressiä.

      Ihme etten ole itkenyt pitkään aikaan, johtuneen kai siitä että olen mies.

    • ecc__

      En muista. Itkeminen ei auta mitään.

    • Itkupilli

      Mä itkin viimeks tänään siks että mun bestis oli lähteny lomalle mun toisen kaverin kans(taas ne menee aina kahdestaan) ja itku on tulossa nytkin ku on huono omatunto... Ei varmaan teillä ongelmana!

    • tämmönen

      Itkin tänään iltapäivällä vaikka aurinko paisto. Koska teen niin lähes joka päivä, kesäl yritin itsaria ja joo ehkä se on hyvä etten sitte onnistunu et kerroin siitä kaverille ja pääsin sairaalaa. mutku en tiiä pääsenkö koskaa siitä yli ja koska kaikki on vielki nii hemmetin vaikeeta mutku haluun elää haluun yrittää välil nii kovasti kaikkien muittenki takii, mun sen kaverin takii se on paras ihminen mitä tunnen ja mun siskot on mahtavii mut on tää vaikeeta tää elämä ihan paskaa välillä. Ja ku on masentunu vuoden ollu sitä vaa ajattelee nii erilailla ku ehkä "normaalit" ihmiset. Pääsee yleensä aina siitä hetken itkukohtauksesta ja ahistuksesta ohi mutku en haluu et se aina toistuu, pelkään et se toistuu.

      • tämmönen

        nii joo ja äiti kyllä juo aika kivasti viikonloppusin ja iltasin ja valittaa työstää muuten ku on selvänä ihan mukava äiti ja kiva tehä senkaa kaikkee. Isä välillä kohtelee sitä ku prinsessaa vaikka pieni syrjähyppyki äitin osalta ollu ja välillä sitte hirveetä riitelyä ja mykkäkoulua. Että kiva aina puhuu siskojen kaa tämmössistäki ongelmista et niitte pitäs erota ja ei se oo kiva ku isä puhuu mulle aina sitte sillee et taas piti ostaa viinaa äitille ja kauheet valitukset oon siis 15 ja mietin etsitku ite muutan puhuuks se sitte äitistä mun pikkuveljelle joka nyt on 10. Väärin.


    • eeeee1

      Masentaa niin hemmetisti joka päivä )=

      • InsertHekeHere

        Mun jutut saattaa vaikuttaa tosi sutkeilta näitten muitten ongelmien kanssa, mut itkin tänään koska mun vanhemmat saattaa olla välillä tosi rasittavia .__.


    • :(((((((((((((((((

      emt...... :(

    • Kipsiläinen

      Viimeksi itkin, kun olin metsässä lenkillä ja oli satanut. Kiven tai juuren päällä oli märkiä puiden lehtiä ja kaaduin. Käsi meni kahdesta kohti poikki, silloin itkin viimeksi, kun sattui niin helv'etisti..

    • Manly Tears

      perseestä rypsähti pökäle taas niin saatanan kovaa että sukat pyöri jalassa, ei pystynyt muuta kuin pistää pari kyyneltä alas. HUHHUH!!!

    • kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

      Itkin viimeksi eilen koska elämä potkii päähän.

    • NLI

      En muista ku viimeks itkin mut kolmsel juoksin kotiin kyyneleet silmissä

    • poika14

      viimeks itkin tänään, masentaa tää elämä..

    • I miss you

      Eilen rupesi taas surettaa kun rakkaani hävisi elämästäni toisen ihmisen takia.

    • Masentunut tyttö 14v:(

      Itken melkein koko ajan ihan vain sen takia, että olen minä--> ruma
      Haluaisin tappaa itseni, mutta en pysty siihen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3418
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2098
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1662
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1517
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1376
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1111
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1097
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      150
      933
    Aihe