Julkkikset jäällä vai Tanssii tähtien kanssa.

Alkaa pian

Seuraatko molempia ?

25

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En kumpaakaan.

    • eli ehdoton ei

      E kyllä kiinnosta pätkääkään.

      • Hokkarit 1965

        Mutta katsot kuitenkin, muutaman jakson.


      • eli ehdoton ei
        Hokkarit 1965 kirjoitti:

        Mutta katsot kuitenkin, muutaman jakson.

        Enkä katso.


    • Ikinuori 3

      Salmelaisen takia/vuoksi katson kaikki jaksot.

    • Ikinuori4

      Taiveahon takia katson.

    • ystävällisesti hän

      Toista katson, toista en.
      Kanavia vaihtelen.

    • Tottakai molemmat tulee katsottua, jolleivat mene päällekkäin...

    • Voiskohan näiden ohjelmien katsojat alkaa vaatimaan, että köysillä pitää nousta torniin ja hypätä sieltä alas.
      Alas-tulon alkuun laitettaisiin jäätappi, ja jos joku sen missaa, niin kaadetaan narulla ja laitetaan leikki-hevonen kaatumaan päälle.
      Sen verran keppiä hevoseen että jalat menee solmuun, ja jos siitä selviytyy, pitää tanssia pari rytmiä ripaskaa Kengurun kanssa?
      Aira siinä sit kannustaisi.

      H.

    • Ei herrane aika. Mää inhoon noita korkeiden paikkojen touhuja...

      • "jytynmamma 9"

        No, minulle sinä ainakin olet kymppi-kerholainen.
        Minä inhoan tuon-tyyppisiä ohjelmia.
        Lukuun-ottamatta sinua, katson niiden katsojien olevan ihmisiä, joille Musta-Makkara ei ole tuonut elämän-sivistystä. :)

        H.


    • Harrik1

      Minusta Salmelaisen luistelutaito on hyvä . Ikää kuitenkin on jo pian 70 vuotta.

      • ei kinosta.

        Jos Kari Salmelaisesta puhut, hän on 64-vuotias. Eikä kiinnosta koko ohjelma. En ole koskaan edes vilkaissut.


      • kinokset talvella
        ei kinosta. kirjoitti:

        Jos Kari Salmelaisesta puhut, hän on 64-vuotias. Eikä kiinnosta koko ohjelma. En ole koskaan edes vilkaissut.

        ei sitä oo kukkaan muukaan voinut vilkasta, ku se eei ole viel alkanukkaan.


      • vapaavainonumpihanki
        kinokset talvella kirjoitti:

        ei sitä oo kukkaan muukaan voinut vilkasta, ku se eei ole viel alkanukkaan.

        Ei kinosta sittenkään. :)) On poskensa nukka....


    • bessie*

      Tanssiohjelmaa saatan katsoa ellei ole mitään kiinnostavampaa. Varta vasten en itseäni television eteen järjestä sen takia, mutta jos kohdalla ja joutilaana olen niin ilmeisesti katson. Julkkikset jäällä ei sano minulle mitään, tuskinpa tulee katsottua.

      • "Lorena*"

        Hyvin olet kansan-tarinat lukenut.
        Ja hyvin olet ottanut opiksesi, kuinka ne vuosien vieriessä kierivät.
        Tautofiniankin osaat.

        Olen osallinen vanhuudessa, kuten jokainen on osana aikanaan.
        Moni uskoo ei konsanaan, muutu mikään on aina taika-maa.
        Aina Narnian elää Leijona.

        H.


      • Lorena*
        hunksz kirjoitti:

        "Lorena*"

        Hyvin olet kansan-tarinat lukenut.
        Ja hyvin olet ottanut opiksesi, kuinka ne vuosien vieriessä kierivät.
        Tautofiniankin osaat.

        Olen osallinen vanhuudessa, kuten jokainen on osana aikanaan.
        Moni uskoo ei konsanaan, muutu mikään on aina taika-maa.
        Aina Narnian elää Leijona.

        H.

        Jeskamandeeraa! Onpa nopea toimintaa sefulta, kuka lieneekin. Voi itkut mun sorvaama ajankohtaiset ajatuksien haivenet on kätketty oikein sydänlippaaseen, kyllä sefu sen taidon osaa. Kiitti nyt vaan!


    • ei kiinnosta

      En kumpaakaan!

    • Napakymin ysyävä

      Pelkään,että Salmelainen kaatuu ja loukkaa jalkansa.
      Silloin ei mennä kameroitten eteen moneen viikkoon.

    • Neverhööd

      Onko Salmelainen mukamas vanhempi kuin "Aurinkokuningas" ?

      • ???

        On. Etkö osaa googlata?


      • Arvasin oikein
        ??? kirjoitti:

        On. Etkö osaa googlata?

        En. Kävin kirjastossa.

        *Salmelainen 1948 Kotka
        * Tamminen 1950 Turkkunen


    • Ihku mies se on

      Minkä pituinen on Timo Toropainen ?

    • O - O

      En seuraa kumpaakaan, mutta voin mielelläni katsoa ainakin jonkin aikaa, jos olen joutilaana television lähellä. - Uskomattoman taitavia suorituksia näin eilen, kun huomasin avata television järjestellessäni vanhoja papereita ja valokuvia.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe