Myynnissä crossman airguns z77 malli
crossman airguns z77
10
124
Vastaukset
- samimoiasd
Ase on harvinainen. (valmistettu vain 1987 - 1989 luvuilla)
Jos vaikka laittaisit kuvan ja lisätietoa aseesta muuta kuin että se on harvinainen.
- samimoiasd
http://www.co2airguns.net/collection/Crosman Z-77/index.htm
Tuosta lisätietoa ja itselläni ei ole airsoft aseista tietoa ollenkaan. Löysin tämän aseen vanhasta varastosta. @samimoiasd
Tua ase on ilmuski. 177 on 4.5mm ilmakko.- samimoiasd
ahaa kiitos tiedosta :) Itselläni ei tosiaan ole mitään tietoa tuosta aseesta ja edes paljon siitä voisi pyytää.
4.5mm co2 Uzia muistuttava ilmuski on joka käyttää vain niitä pyöreitä ammuksia on uutena jonkun 100€.. Käytettynä voi saada max: 50€ jos on alkuperäis paketit ja ohjeet. Käytännössä kaikki muut paitsi pistoolit ja kiväärit on arvottomia co2 aseissa kun kyse on ilmakoista.
- crosman
soviet.sniper kirjoitti:
4.5mm co2 Uzia muistuttava ilmuski on joka käyttää vain niitä pyöreitä ammuksia on uutena jonkun 100€.. Käytettynä voi saada max: 50€ jos on alkuperäis paketit ja ohjeet. Käytännössä kaikki muut paitsi pistoolit ja kiväärit on arvottomia co2 aseissa kun kyse on ilmakoista.
Kyllä tuo crosmannin vanha malli maksaa 60-150e, jopa 200e riippuen kunnosta
crosman kirjoitti:
Kyllä tuo crosmannin vanha malli maksaa 60-150e, jopa 200e riippuen kunnosta
Valitettavasti ei maksa kun ei ole kivääri tai tarkkuuspisla. Jos tua ois pneumaattinen kivääri niin sitte olisi arvoo.........
- samimoiasd
soviet.sniper kirjoitti:
Valitettavasti ei maksa kun ei ole kivääri tai tarkkuuspisla. Jos tua ois pneumaattinen kivääri niin sitte olisi arvoo.........
Aseessa on "käsisijassa" pieni kaasupullo tai joku vastaava. Meinaako pneumaattinen kivääri tuota että siellä on se kaasu vai?
http://www.co2airguns.net/collection/Crosman Z-77/loading_co2.jpg samimoiasd kirjoitti:
Aseessa on "käsisijassa" pieni kaasupullo tai joku vastaava. Meinaako pneumaattinen kivääri tuota että siellä on se kaasu vai?
http://www.co2airguns.net/collection/Crosman Z-77/loading_co2.jpgTua on Co2 Eli ei ole pneumaattinen.
Pneumaattinen ilmakko on: http://www.ctico.com/AIRWOLF2.jpg tuollainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429