Mitä mieltä olette milgearin mosin-naganteista?
Mallihan voi olla muukin kun toi kuhan on jousitoiminen
Mosin-nagant m91/44
9
241
Vastaukset
- JIHAD!
Mikä niissä vempuissa nyt on niin hienoo?!
- WW2 airsoft team
Tässäpä pari syytä: Mosineita ei saa kuin kaasutoimisina ja vemppuina, kaasut ei toimi talvella, pelaan eniten talvella.
Vieläkö pitää jatkaa vai joko kusi laskeutui päästä. - WW2 airsoft team
Ne toimii hyvin talvella ja softaajalle paljon talvella
- JIHAD!
WW2 airsoft team kirjoitti:
Tässäpä pari syytä: Mosineita ei saa kuin kaasutoimisina ja vemppuina, kaasut ei toimi talvella, pelaan eniten talvella.
Vieläkö pitää jatkaa vai joko kusi laskeutui päästä.Pistät sitten vaikka Co2:sta sinne talvella.
- JIHAD!
WW2 airsoft team kirjoitti:
Tässäpä pari syytä: Mosineita ei saa kuin kaasutoimisina ja vemppuina, kaasut ei toimi talvella, pelaan eniten talvella.
Vieläkö pitää jatkaa vai joko kusi laskeutui päästä."Vieläkö pitää jatkaa vai joko kusi laskeutui päästä."
Ja jatkapa ihmeessä. Kiinnostais kuulla jotain oikeitakin perusteluita, Koska ihan yhtälailla ne vemputkin jäätyy talvella. - ahlamsahlam
WW2 airsoft team kirjoitti:
Tässäpä pari syytä: Mosineita ei saa kuin kaasutoimisina ja vemppuina, kaasut ei toimi talvella, pelaan eniten talvella.
Vieläkö pitää jatkaa vai joko kusi laskeutui päästä."Mosineita ei saa kuin kaasutoimisina ja vemppuina"
No ei kai! :D Sähkötoimisenko olisit halunnu! :D:D:D:D:D - kiva niittaa
parinkympin vempulla 450e sähköspede. se o taitolaji;)
JIHAD!
Ohan tua jousitoiminen talvelle paras vaihtoehto...
Kaasut on aikas epävarmoja ja Co2 pirun kallista puuhaa...
Eikä ne jäädy niin helpolla kuin kaasut/Co2.. Kaasuissa/Co2 on tiivisteet kovilla talvella. Sähköissä kuluu akut nopeempa... Mutta kaikissa on se ongelma et jos niissä on muovia niin ne hajoo helpolla.
Eikös noissa kaikissa WWII kivääreissä ollu se hylsy pakko....- WW2 airsoft team
Ei tässä mallissa on kiinteä lipas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439