GTA V: PS3 vai X360 ?

GtaKuningas

Kummalle konsolille toi GTA V nyt kannattaa hankkia?

PS3
Yksi levy
ilmainen nettipeli
- 640p
- 0xAA
- 20-25 fps
- Low textures
- enemmän pop-uppeja

X360
720p
2xAA
25-30 fps
medium textures
vähemmän pop-uppeja
- 2 levya
- maksullinen nettipeli

33

609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16 Days to left

Itse asiassa GTA V tulee olemaan hiukan paremmin PS3:lla, grafiikat ovat parempia ja pyörii myös 720p, päätöshän on ihan sinusta itsestä kiinni, X-laatikolla peli tulee luultavasti kuitenkin pyörimään sulavammin. Tarkoitus ei nyt ole moittia X-laatikkoa, mutta peli tulee olemaan karsittu X-laatikolla koska DVD-levyjen kapasiteetti ei ole niin huikea. Pelistä tullaan leikkaamaan X-laatikolla mm. tekstuureja. Pleikkarilla taas on samat tutut FPS bugit kun aikasemmissakin R* peleissä. Itse ostaisin kuitenki X360 paremman party yhteisön myötä, Pleikkarin party chat kun nyt on mitä on mutta siihen on tyytyminen itsellä koska X-laatikkoa en omista.

• Melko naurettavaa...

Kuuleppa kun Xbox 360 on useampi dvd, eli se laatu ei ole sen huonompi, ei ole karsittu yhtään.
        Sitä paitsi Xbox 360 pelit saa asennettua kiintolevylle toisin kuin ps3 konsolissa.

Et tunnu tietävän mitään näistä asioista.

• Äläpäs nyt yritä...
        Melko naurettavaa... kirjoitti:

Kuuleppa kun Xbox 360 on useampi dvd, eli se laatu ei ole sen huonompi, ei ole karsittu yhtään.
        Sitä paitsi Xbox 360 pelit saa asennettua kiintolevylle toisin kuin ps3 konsolissa.

Et tunnu tietävän mitään näistä asioista.

Kuuleppa nyt itse, R* on itse ilmoittanut että peli tulee olemaan pienempi X360 ja pelistä tullaan karsimaan asioita :D Ja pelejä ei saa asennettua kiintolevylle PS3? Tosi moni peli vaatii jonkinlaisen asennuksen kiintolevylle toimiakseen :D Max Payne, GT5 jne. ja GTA V tulee olemaan myös yksi näistä :D

• Et sinä tiiä mitään
        Äläpäs nyt yritä... kirjoitti:

Kuuleppa nyt itse, R* on itse ilmoittanut että peli tulee olemaan pienempi X360 ja pelistä tullaan karsimaan asioita :D Ja pelejä ei saa asennettua kiintolevylle PS3? Tosi moni peli vaatii jonkinlaisen asennuksen kiintolevylle toimiakseen :D Max Payne, GT5 jne. ja GTA V tulee olemaan myös yksi näistä :D

Pelidatan asennuksen vaatii, tiedän kun omistan ps3 ja Xbox360 konsolin, mutta ps3 pelejä et silti saa asennettua konsolille täysin, Xbox 360 saat, levyä ei tarvita kuin pelin tunnistukseen että on aito.

• omaa näkökulmaa

Riippuu täysin siitä miten aiot pelata. Jos netissä tykkäät niin ottaisin PS3 ilmaisen nettipelin takia, mutta jos Live Gold jo löytyy niin ehdottomasti X360 ei niinkään mainitsemiesi ominaisuuksien takia vaan sen takia että X360:ssa on nykykonsoleista aivan täysin ylivoimaisen mukava ohjain. Nintendon Gamecube vetää lähinnä vertoja tuolle ohjaimelle mutta eipä näytä pelit sinne tulevan :) Lähinnä käyttömukavuuden takia suosittelen tuota X360 kun useampi tunti varmaan tulee pelattua, PS3 ohjain nyt vaan on tönkkö ja lelumainen..
      Tuo 2 levyäkään ei mikään suuri ongelma ole, todennäköisesti tehty samalla tavalla kuin BF3 eli multiplayer omalla levyllään ja yksinpeli omalla.

• Muuten kyllä

Paitsi että Xbox360 ohjaimia joutuu patterikotelosta korjailemaan itse että ne toimii.
        Laatu on melko alhaista.

• Miinusmiehille
        Muuten kyllä kirjoitti:

Paitsi että Xbox360 ohjaimia joutuu patterikotelosta korjailemaan itse että ne toimii.
        Laatu on melko alhaista.

Turhaa te miinusta annat jos kerron totuuden enkä valehtele, xbox360 patteri kotelot on viallisia jo uutena.
        Tässä kaverilla on esim. sama vika kuten hyvin hyvin usealla muullakin, myös minulla tuliterässä ohjaimessa, keksin korjata vian laittamalla paristokotelon väliin teipinpalan.
        http://www.youtube.com/watch?nomobile=1&v=qXzZjXegqrg

• pikkuvikoja2
        Miinusmiehille kirjoitti:

Turhaa te miinusta annat jos kerron totuuden enkä valehtele, xbox360 patteri kotelot on viallisia jo uutena.
        Tässä kaverilla on esim. sama vika kuten hyvin hyvin usealla muullakin, myös minulla tuliterässä ohjaimessa, keksin korjata vian laittamalla paristokotelon väliin teipinpalan.

Mulla on noi ohjaimet kyllä toiminut moitteetta, mutta tosiaan tuo patterikotelo on hieman löysän oloinen, antamastasi youtubelinkistä löytyy siihenkin korjaus:

"The problem is the battery holder, when you remove it you will see a small gap with a tiny metal plate by the words "AMPLES" just use something really small like the edge of a knife put it under the metal plate and pull it up, after you have bended it up just a little you will have restored the contac from the battery hodler to the controller, that will fix the problem, dont know why microsoft dont solve this once and for all,"

Eli väännä patterikotelon metalliosaa hieman ylöspäin, joka löytyyy AMPLES sanan vierestä jollain pienellä esineelle, esim. veitsen kärjellä. Ja patterikotelo istuu jälleen tukevammin kiinni.

• s s

"myös minulla tuliterässä ohjaimessa" Olisin vienyt takaisin kauppaa ja vaatinut uuden.

• ohohlholo
        pikkuvikoja2 kirjoitti:

Mulla on noi ohjaimet kyllä toiminut moitteetta, mutta tosiaan tuo patterikotelo on hieman löysän oloinen, antamastasi youtubelinkistä löytyy siihenkin korjaus:

"The problem is the battery holder, when you remove it you will see a small gap with a tiny metal plate by the words "AMPLES" just use something really small like the edge of a knife put it under the metal plate and pull it up, after you have bended it up just a little you will have restored the contac from the battery hodler to the controller, that will fix the problem, dont know why microsoft dont solve this once and for all,"

Eli väännä patterikotelon metalliosaa hieman ylöspäin, joka löytyyy AMPLES sanan vierestä jollain pienellä esineelle, esim. veitsen kärjellä. Ja patterikotelo istuu jälleen tukevammin kiinni.

Mitä helvettiä... pattereita? :DDD

• Voi viddu

oliskohan ollu tossa videossa patterit lopussa??

• hahahahhehehhhahaha

GTA IV, RDR, Midnight Club, LA Noire oli ainakin pleikalla paljon paskempia. Oliko noista mikää edes 720p? Max Payne 3 tais olla rokkipoikien ensimmäinen peli joka pyöri paremmin pleikalla kuin boxilla. Tosin syynä tais olla se, että matti kipu oli pelkkää putkijuoksua. Joten eiköhän tuttuun tapaan GTA V tulee olemaan ylivoimainen boxilla.

• Ihan v*tun sama kump

Hohhoijaa... Eiköhän se tule pyörimään suurin piirtein yhtä hyvin näillä konsoleilla, ellei sitten joku laita naamaa ruutuun kiinni ja katsoo että "Voi juma! boxilla näkyy yks npc enemmän kuin ps3:lla ja tää näyttää yhen pixelin enemmän! Joo tää on 10 kertaa parempi boxilla!" Sitä paitsi gameplay video tehtiin ps3:lla ja näytti pyörivän todella hyvin, joten sitä ei vielä edes tiedä kummalla toimii paremmin. Ja ohjaimet ovat kummalakin konsolilla yhtä hyvät (ehkä boxilla hieman paremmat) Ja jos joku väittää että ps3 ohjain on pieni ja ei voi pelata, niin pitää olla aikamoiset lapio kädet,että ei voi pelata, mulla on yks kaveri jolla on helvetin isot kädet ja eikä ole valittanut ps3 ohjaimesta yhtään.

• Hyvä siitä tulee!

Just näin! R* on itse vielä ilmoittanut että pelit tulevat olemaan lähes identtiset molemmilla konsoleilla! Ja omasta mielestä gameplayssakaan ei ole mitään moitittavaa, pyöri kyllä todella hyvin.

• GTA V toimii näillänäkymin paremmin PS3 kuin boxilla.

• tsottsot

PS3 x100000!
      Älä edes harkitse mitää Boxia! Boxi on paska! Boxi on hirvitys!

• Ai että.. :D

Mä ainakin suosittelen PS3, ihan kokemuksella... Mutta nyt kysyn yhden asian. Onko siis onko tää PC:llä vai PS3:lla parempi ? Ku siis onks molemmis yhtäpaljon juttui. Ku joissainhan peleissä on PC parempi ku konsolit, mutta en usko tässä pelissä. Tää peli tulee olee mahtava !!! Rannat, metsät, hotellit, iso maa, autoja, aseita, moóttoripyörijä, mönkiöitä, lentokoneita en ees muista kaikkee ......Siis vaikka mitä !!! :DDD

• Ai että.. :D

Eli meinaan että tottakai PS3 !!!! :D

• Markiis1

Pitääkö toi 8gt ladata pleikkarille ? Meinaa jos pitää niin vittu siinä menee kauan 2m netillä .....:/

• Jjjjjjhaskjk

Asennusta ei tehä netin kautta. Tyhmä.

• trevor5

8gt on GTAV asennus, vie sen verran kovalevyltä, nyt loppuu
      jonninjoutava kiistely! Peli on identtinen PS3 JA XBOX 360
      kanssa, ei eroja ole kuin ehkä "terävämpi kuva" Boksilla, joka peli
      on kuvanlaadultaan boxilla "terävämpi" ei yhtikäs mitään muuta
      eroa OLE =D PISTE JA HYS!

• trevor5

Itse olen PS3 kannalla, tulossa 500g kovalevy PS3 slim ja GTAV

• maxtor1

Paketin kyljen text! Onko todellista?

Olen livenä pelihyllyjä tutkaillessa ollut kun 15v. kakaralauma katselee pelejä ja niiden takana olevia lukemia ja suureen ääneen kertoo pelin olevan kannen tietojen perusteella todella huono kun ei ole HD....

Vain kakarat tietävät kannesta miten huono 18 peli voi olla...

Pelin hankinta sille mikä konsoli on ja jos molemmat kuten asiaan kuuluu, niin se kumpi tuntuu tilanteeseen "paremmalta" esim. kovalevyn tilansuhteen tai pelaamisen erinäisten "etujen" suhteen...

Itse valitsisin PS3 omalla valinnalla, koska Sonnyn-langattomat mikki-kuulokkeet on oma juttunsa, vaikkakin levytila lähes finaalissa...

Pelaaminen pelin tärkein asia ei niiden loputon vertailu!

• ei hyvä!

Pleikkarilla ihan paska.

1.ns."suojautuminen" muuten hyvä mutta menee yleensä kulmassa väärälle seinälle (automaattisesti)

2. tähtäys.. ottaa kaikki muut (poliisit, siviilit) ennemmin kuin toisen pelaajan joka ampuu kohti.

3. Syntyminen. Onko mitää järkeä että syntyy useimmiten samassa kohdassa (tietyissä paikoissa jos kuolee) kaveri venailee vieressä auton kanssa ja ajaa päältä, tai rynkky valmiudessa ja ennenku ehdit tehdä mitää niin tappaa.

Nämä kokemukset muutaman tunnin online pelistä olen saanu. Yksin peli vielä menee mutta tuo online on toteutettu ihan päin persettä!

• hololo

Niin sehän nimenomaan johtuu pleikkarista.

1. Et osaa.

2. Xboxilla tähtää just sinne minne haluat tähtäävän koska xbox lukee ajatuksesi.

3. Eikä edes respawnaa samaan paikkaan vaan vähän matkan päähän ja ihan hyvin voi vaikka juosta menemään. Kiva jos peli pistää sut toiselle puolelle saarta kun olit menossa johonkin ja joku urpo tappaa sut. Tapa takasin.

• osittain oikein..

pleikkarilla ainaki tähtäys on (saa vissii iha manuaaliseksikin) automaattinen, joka ottaa lähimmän kohteen. Jos juokset suojaan polisien sekaa nii tähtää silloin yleensä ekana poliiseja.

Esim. ainakin yhdellä sillalla jos kuolet tietyssä kohdassa, synnyt ihan siihen vieree (3-4 kertaa peräkkäin maximi ollu) joten toisen ei tarvii kuin väijyä siinä samassa paikassa ja katella kartasta kummalle puolelle synnyt ja listiä.. (muualla syntyminen tapahtuu vähän matkan päässä)

suojautumienn on noh.. se arpoo kumman seinän vieree menee nojaamaan jos menet kulmaa ja painat että suojaudu seinää vasten...

• niiih

Voithan sä tatilla vääntää suuntaa minne päin haluat suojaan?

• tyhmiä-.-

täällähän kysyttiin et kummalle kannattaa ostaa ja periaattees olis vain 2 vastaus vaihtoehtoo eli ps3 vai xbox360 ei oo varmaan yhtään semmosta vastausta tullu

• Xbox360=)

Itse hankin GTA V:n boxille koska graafisesti ja teknisesti parempi boxilla kuin pleikalla.

Xbox360
      - Parempi AA
      - Tarkemmat textuurit, parempi väritys
      - Parempi piirtoetäisyys
      - vähemmän pop uppeja
      - FPS 30-33

• tietäjä

xbox360 on iha huono verratun ps3.360 maksaa netti se lagaa enemmä ja kun ollaa sanottu siin on on huonommat graffiikat kun ps3.se ollaa testattu amerikan game centerisä että siin on paremmat kraffiikat.hankit varmaa xboxin perseest.ja se on sieltä.:-@

• tietäjä
        tietäjä kirjoitti:

xbox360 on iha huono verratun ps3.360 maksaa netti se lagaa enemmä ja kun ollaa sanottu siin on on huonommat graffiikat kun ps3.se ollaa testattu amerikan game centerisä että siin on paremmat kraffiikat.hankit varmaa xboxin perseest.ja se on sieltä.:-@

ps4 maksaa vaa 500€ ja xbox one 600€.360 on yhtä p***a ku one.

• xbox

ps3 on ihan paska !!! itel on xbox 360 ja on helvetin hyvä saa joka viikko 1-2 ilmast pelii täl viikol sai sleeping dogsin ja muutenkin paljon parempi ps3 ja 4 on ku kattoisit perunalla kuvattua ohjelmaa. usko mua!

• joku6668

ps3lle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2176
    2. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      185
      1739
    3. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      206
      1722
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      101
      1399
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      42
      1264
    6. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      53
      1081
    7. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      164
      1081
    8. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      89
      1004
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      918
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      871
    Aihe