Oon niin happyyyy
PUHUIN MUN IHASTUKSELLE!!!
13
292
Vastaukset
- Jkalabsbsvs
?????
- IHQQQQQQQQQQQ
ONNEE HEI ! IHQUUU
- jakaks
no et tosiaan tykkää kaikista kuvista pidä pari päivää taukkoo ja laita sit uudestaa viestii ni et oo liian innokas
- Yritän auttaa
Toi face juttu on hyvä :) ja ens kerral voi yrittää tyyliin: Sul on makeet lenkkarit tai jotain ;) Onnee! :D
- Skownsbsbs
Hei kiitos tähä asti vastanneille
Onko teillä mitään yhteistä esim. harrastuksia, kiinnostuksen kohteita tai musiikkimakua? Voisit puhua jostakin sellaisesta.
Kaikista facebook-kuvista ei kannata mennä tykkäämään, mutta ensi kerralla, kun hän laittaa jonkin kuvan, voit tykätä siitä ja/tai kommentoida siihen jotain positiivista.- lifemocker
jatka vaan hyvä siitä tulee.
voit jutella ihan normaaleista asioista, mitä kavereillesikin puhut. ei tarvitse olla mitn erikoista- Abbebzhebeuneunu
Ok ,olipa kiva saada sulta positiivista kommenttia :)
- lifemocker
Abbebzhebeuneunu kirjoitti:
Ok ,olipa kiva saada sulta positiivista kommenttia :)
ei, se on aina positiivista, että joku kerrankin tekee ihastuksensa eteen jotain!
- Frienzoned
lifemocker kirjoitti:
ei, se on aina positiivista, että joku kerrankin tekee ihastuksensa eteen jotain!
Omg onko tää totta lifemocker on jollekkin kiltti
- lifemocker
Frienzoned kirjoitti:
Omg onko tää totta lifemocker on jollekkin kiltti
katsos kun kaikki ei kirjoittele TYPERYYKSIÄ palstalle, vaan tekevät itse ongelmilleen jotain ;)
- Jakansksksk alottaja
lifemocker kirjoitti:
katsos kun kaikki ei kirjoittele TYPERYYKSIÄ palstalle, vaan tekevät itse ongelmilleen jotain ;)
Nojoo toi kyllä pitää paikkaansa... Hohoo oon ylpee itestäni :)
- lifemocker
Jakansksksk alottaja kirjoitti:
Nojoo toi kyllä pitää paikkaansa... Hohoo oon ylpee itestäni :)
kannusta säkin vaan muitakin ratkaisemaan ITSE ongelmansa mieluummin kuin valittamaan vain niistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619484Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492990Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412759- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982018- 1001916
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251863Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501409Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231