Oon niin happyyyy
PUHUIN MUN IHASTUKSELLE!!!
13
294
Vastaukset
- Jkalabsbsvs
?????
- IHQQQQQQQQQQQ
ONNEE HEI ! IHQUUU
- jakaks
no et tosiaan tykkää kaikista kuvista pidä pari päivää taukkoo ja laita sit uudestaa viestii ni et oo liian innokas
- Yritän auttaa
Toi face juttu on hyvä :) ja ens kerral voi yrittää tyyliin: Sul on makeet lenkkarit tai jotain ;) Onnee! :D
- Skownsbsbs
Hei kiitos tähä asti vastanneille
Onko teillä mitään yhteistä esim. harrastuksia, kiinnostuksen kohteita tai musiikkimakua? Voisit puhua jostakin sellaisesta.
Kaikista facebook-kuvista ei kannata mennä tykkäämään, mutta ensi kerralla, kun hän laittaa jonkin kuvan, voit tykätä siitä ja/tai kommentoida siihen jotain positiivista.- lifemocker
jatka vaan hyvä siitä tulee.
voit jutella ihan normaaleista asioista, mitä kavereillesikin puhut. ei tarvitse olla mitn erikoista- Abbebzhebeuneunu
Ok ,olipa kiva saada sulta positiivista kommenttia :)
- lifemocker
Abbebzhebeuneunu kirjoitti:
Ok ,olipa kiva saada sulta positiivista kommenttia :)
ei, se on aina positiivista, että joku kerrankin tekee ihastuksensa eteen jotain!
- Frienzoned
lifemocker kirjoitti:
ei, se on aina positiivista, että joku kerrankin tekee ihastuksensa eteen jotain!
Omg onko tää totta lifemocker on jollekkin kiltti
- lifemocker
Frienzoned kirjoitti:
Omg onko tää totta lifemocker on jollekkin kiltti
katsos kun kaikki ei kirjoittele TYPERYYKSIÄ palstalle, vaan tekevät itse ongelmilleen jotain ;)
- Jakansksksk alottaja
lifemocker kirjoitti:
katsos kun kaikki ei kirjoittele TYPERYYKSIÄ palstalle, vaan tekevät itse ongelmilleen jotain ;)
Nojoo toi kyllä pitää paikkaansa... Hohoo oon ylpee itestäni :)
- lifemocker
Jakansksksk alottaja kirjoitti:
Nojoo toi kyllä pitää paikkaansa... Hohoo oon ylpee itestäni :)
kannusta säkin vaan muitakin ratkaisemaan ITSE ongelmansa mieluummin kuin valittamaan vain niistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396875
- 323878
- 453260
- 342834
- 162652
- 372218
- 162176
- 342040
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 341910