Eli voisitko seurustella lihavan, esim. 100 kiloisen, naisen kanssa? Perustele.
Voisitko seurustella lihavan kanssa?
69
1303
Vastaukset
- slkdjf
Voisin seurustella. Mielestäni luonne on paljon tärkeämpi kuin ulkonäkö.
- 10+16
Voisin, jos on tarpeeksi pitkä yli 180cm
- lokfjfi
En. Liika ylipaino ei sytytä.
- 15+13
En. Löllyvä läski tuntuu inhottavalle koskettaa, enkä voisi kunnioittaa ihmistä jolla ei ole halua tai itsekuria syödä terveellisemmin.
- muitakin seikkoja
Pelkkä paino ei kerro vielä mitään. Paino voi olla myös kokonaan tai osittain lihasta ja lihas painaa enemmän kuin läski. Paino on myös suhteellista sikäli, että se on ihan eri asia onko ihminen 150cm vai 185 cm. Lisäksi on paljon muita asioita, ihmisen tyyli kokonaisuudessaan, tapa elää, käyttäytyä jne.
- LLL40+
Uusiseelantilainen kuulantyöntäjä Valerie Adams on 193cm pitkä ja painaa 120kg.
Enemmän hänellä lihakset painaa kuin läski.- lokfjfi
Mut kysyttiin voisko seurustella LIHAVAN naisen kans. Lihava ja lihaksikas on eri asia.
- LLL40+
lokfjfi kirjoitti:
Mut kysyttiin voisko seurustella LIHAVAN naisen kans. Lihava ja lihaksikas on eri asia.
Alkuperäinen kysymys oli huonosti aseteltu, koska 100kg ei välttämättä tarkoita lihavaa. Voisin seurustella ylipainoisen kanssa, mutta liikalihavan kanssa se riippuu syistä, miksi hän on lihava.
Jos on liian lihava siksi, että on antanut itsekurin puutteesta itsensä lihoa, ei herätä kiinnostusta. Jos liikalihavuus johtuu esim. sairaudesta niin se on eri asia ja silloin voisin jos luonne mielyttää. - ^_^
Lihakset painaa muutenkin enemmän kuin läski.
- Niitä näitä
Voisin, jokaisen ulkokuoren sisältä löytyy tunteva ihminen.
- LesbianW.
Läski ei tod. ihailua herätä. Vaikk olisikin läskien alla hyvä sydän ja muuta kaikkee ihanaa.. Niin ei niin ei.
- prinsessa satumaan
ihmisen sisäinen kauneus ei katso kiloja luonne on tärkeämpi
monet laihat on niin pinnalisia
kaikki on ihmisestä itsesään kii
ja millaisen vuorovaikutuksen itsesään antaa - fitnessss
Valitettavasti en voisi, enkä sille mitään mahda. En usko että olisimme elämänarvoiltamme ja elintavoiltamme kovinkaan lähekkäin toisiamme. Olen itse erittäin liikunnallinen ja sekä liikunnan että ravinnon kanssa tulee hiottua niin suuri osa aikaa. En koe olevani sen huonompi ihminen asian johdosta en vaan yksinkertaisesti voisi enkä haluaisi.
- NewZee
Mä voisin mainiosti seurustella Valerie Adamsin kanssa, aahhh...
- NewZee
Mutta en siis lihavan. Syitä on tuossa ketjussa jo lueteltukin. Näyttäis kuitenkin jokaiselle olevan ottajia. Varmaankaan kaikki ei vois seurustella tällaisen raejuuston mussuttajankaan kanssa. Mennään kaikki ihan oman maun mukaan.
- liikunnan ilo
NewZee kirjoitti:
Mutta en siis lihavan. Syitä on tuossa ketjussa jo lueteltukin. Näyttäis kuitenkin jokaiselle olevan ottajia. Varmaankaan kaikki ei vois seurustella tällaisen raejuuston mussuttajankaan kanssa. Mennään kaikki ihan oman maun mukaan.
En haluaisi seurustella syömishäiriöisen kanssa, olkoon se sitten bulimiaa tai anoreksiaa. Yhtä kamalaa katsottavaa kun luut törröttää ja päivässä syö yhden herneen ja pitää itseään kamalan lihavana. Silloin korvien välissä on jotakin pahasti pielessä. Ennustettu elinikä tuolla ruokavaliolla ei myöskään ole kovin, kovin pitkä. Sama tietysti jos ahmii valtavia määriä eikä liiku lainkaan. Silloinkaan ei ole kaikki ihan kondiksessa. Terve sielu terveessä ruumiissa. Suhteellisen erve ruokavalio, liikunta ja liikunnan ilo on paljon parempi, mutta ei kuitenkaan mikään pakonomainen liikkuminen.
- Tsimbalei
ja mie Beth Ditton
- 122
Ei kiinnosta millään tasolla.
- apina2345
Nyt hämmennyin, miksi f4ack ei kommentoi... Hänellä olis varmasti jotain unohtumatonta sanottavaa...
Ellei sitten... hmm...- where3
Niin missä f4ack on, hän on missannut pahan kerran tämän keskustelun.
- 452398
Kyllä mä rakastun ihmiseen, en käytä rakastani ensin puntarilla...
- 567588
En vois seurustella lihavan kanssa. Vaikak ihminen olis kuinka kultaa sisältä, se sopii kyllä ystävyyteen. ystävyydessä en katso kiloja. MUTTA kun se vaan nyt on niin, että seurusteluun liittyy se fyysinenkin puoli, fyysinen läheisyys. Silloin siinä kumppanissa pitää olla jotain, mikä saa sen fyysisen läheisyyden kaipuun syttymään. Ja liikakilot ei mua vaan sytytä sillä tavoin yhtään.
En siis vain koe lihavia ihmisiä fyysisesti kiinnostavina, joten sikis en voisi seurustella. Sama pätee liian laihoihin, joilla on vaan luuta ja nahkaa. Ei olis kiva halailla luurankoa, tai rakastellessa pelätä, että luut katkee. :D Teit aika oudon kysymyksen, kuka rakastuu kiloihin...
Ihmiseen rakastutaan kiloineen tai ilman...
Jokaiselle meistä on jossakin joku, se oikea, oli kiloja tai ei, rakastutaan siihen meille kullekin oikeaan ihmiseen..
Hei, kiloja tulee ja menee... rakkaus, toivotaan niin, kestää elämän loppuun ...- Emppu:)
Olen itse "muodokas" nainen ja olen seurustellut niin hoikkien kuin isompienkin naisten kanssa. Mielestäni koolla ei ole mitään väliä.
Itseäni vain ällöttää tupakoiva nainen...- yöh
Samoin, ällöttää tupakoiva nainen. Samoin nainen, joka käyttää esim. huumeita tai on sekakäyttäjä. Vaikka kuinka olisi miten laiha tahansa, mutta jos se laihuus on hankittu siten, että vetää pelkää röökiä ja huumeita/nappeja naamaan eikä syö ruokaa laisinkaan, hyi olkoon. Liian laiha nainenkin on yök, mielummin nainen jolla on rinnat, en ihannoi mitenkään mitään luurangon laihaa tai poikamaisen rinnatonta kroppaa. Mikä sen seksikkäämpää kuin sopivat lihakset, kiinteät pakarat ja ihanat rinnat sekä suht koht terveellien ruokavalio.
- 10+21
Kyllä, tupakka on paljon ällöttävämpää,, kuin liikakilot.
Pitäähän naisessa olla, mistä ottaa kiinni. - Merilevä
Oon seurustellut. Mun painoindeksi oli sillon 19,5.
Yks oli maanmainio kokki. Mä en syö valmisruokia ja lihoistakin vaan nautaa.
Ja sit heiluteltiin peittoo siihenmalliin, että hää laihtu semmosen kolme kiloo kuukaudessa. Syötiin edelleen kerma ja voiruokia.
Alko oleen melkosen timmissä kunnossa vuoden seukkaamisen jälkeen, kun tuli ero ;P - luulisin voivani,
jos hän pystyisi liikkumaan normaalivauhtia puuskuttamatta ja hikoilematta. Hänellä ei saisi myöskään olla hautuneita rinnanalus- tai mahapoimuja. Näiden asioiden suhteen en pystyisi joustamaan missään olosuhteissa.
- timmiB-poimuinen
"hautuneita rinnanalus- tai mahapoimuja!
Aika monella lapsen saaneella, vähintään B-kupin omaavalla, naisella on näitä molempia, vaikka eivät olisi edes ylipainoisia. - tuskin sentään
timmiB-poimuinen kirjoitti:
"hautuneita rinnanalus- tai mahapoimuja!
Aika monella lapsen saaneella, vähintään B-kupin omaavalla, naisella on näitä molempia, vaikka eivät olisi edes ylipainoisia.ei kai tuon kokoiset rinnat vielä hautumia aiheuta. Myös roikkuva vatsa, jonka alle jää poimu, on minulle kauhistus. Sinne kerääntyy likaa ja kun siellä ei ilma kierrä, niin iho hautuu ja pahimmassa tapauksessa rikkoontuu. Minua ei voisi kukaan pakottaa nukkumaan tällaisen henkilön vieressä.
- On sulla
tuskin sentään kirjoitti:
ei kai tuon kokoiset rinnat vielä hautumia aiheuta. Myös roikkuva vatsa, jonka alle jää poimu, on minulle kauhistus. Sinne kerääntyy likaa ja kun siellä ei ilma kierrä, niin iho hautuu ja pahimmassa tapauksessa rikkoontuu. Minua ei voisi kukaan pakottaa nukkumaan tällaisen henkilön vieressä.
ongelmat :), suihkut on keksitty aikoja sitten...
- EhkäEn
Olen harrastanut liikuntaa pitkään ja toivoisin mahdollisen kumppanini harrastavan liikuntaa kanssani. Syömisemmekin taitaisi olla ihan eri sfääreistä.
- l-tyttönen
Kyllä,jos toisen henkinen puoli on kondiksessa, eli ylipaino ei johdu esim.tunnesyömisestä. Itsevarma,muodokas nainen on seksikäs. Itse olen hoikka.
- normipaino
sori en,liika on liikaa.
- toisinpäin,
Tai voisitko seurustella normaali 60-70kg naisen kanssa? Vai täytyykö olla alipainoinen tai tonnikeiju?
- 4646545
Suurin osa suomalaisista naisista painaa 60-70 kg.
- hepskukkuu333
En löllyvän läskin kanssa mutta pieni ylipaino on ihan ok.
Itsekin bodaan ja olen ylipainoinen, tosin liha ei roiku vaan olen kiinteä.
Ylipainoon vaikuttaa niin monet asiat, exäni laihtui samalla ruokavaliolla 8 kg ja minä lihoin 5 kg.
Hän ei harrasta liikuntaa. - 2+16
Seurustelin lihavan kanssa yli vuoden, sitten aloimme yhdessä elämäntaparemppaan ja nykyään olemme timmejä, urheilullisia, terveitä ja upeita naisia :) Yhdessä jo neljä vuotta siis. Hänellä putosi painoa 27 kiloa, itsellä 18kg. Mielestäni hän on silti aina ollut seksikäs ja kaunis nainen minkä painoisena tahansa. Nyt on vain energiaa vaikka muille jakaa :)
noooh, voisin hieman pullean kanssa, mutta en hirmuisen ylipainoisen kanssa ^^
- teltta nro: 86185B08
Aikas turhaa kehuskella itseään kuitenkaan näyttämättä sitä... Sitä voisi verrata vaikkapa kirjaan, jossa olisi vain tyhjiä sivuja..!
- telttis täällä 0/
Älkää vaan erehtykö luulemaan, että teltta numero se ja se olisi jättikokoinen. Laitoin tuon teltan huumorilla... Joku voisi tietysti sanoa, että tules ulos sieltä teltasta, niin nähdään? Tai miten olisi tulin teltasta ulos, mutta sitä ei huomattu... Tuohon numerosarjaan sisältyy kokonumeroja, mutta laitoin ne vähän vaikeammin luettavaksi. On toki myös ollut ihastuksia, jotka ovat olleet vähän isompikokoisempia.
- etsinlihavaanaista
Kyllä voisin mielelläni, jos nainen on siisti, fiksu ja hyvällä itsetunnolla varustettu niin namnam :P sellainen vielä hakusessa.
- Lihominen?
Ei se lihavuus aina johdu syömisistä, hormoonit ja muut aineenvaihdunnalliset ongelmat voivat itsessään aiheuttaa ylipainoa vaikka söisi alle kulutuksen, niin ihmeelliseltä kuin se kuulostaakin. Olen itse normaalipainoinen, mutta en ota tähän enempää kantaa.
- Puhu paskaa
Lihavuus johtuu nimenomaan siitä että syö enemmän kuin kuluttaa!
tää siis niminerkille "Lihominen?" - coloured
Puhu paskaa kirjoitti:
tää siis niminerkille "Lihominen?"Tällä palstalla on paljon mustavalkoisesti ajattelevia ihmisiä.
- Lihavuus voi...
Puhu paskaa kirjoitti:
tää siis niminerkille "Lihominen?"johtua muustakin kuin ravinnosta.
http://www.tohtori.fi/?page=7236802&id=8381035
- Näinonnähtävä
Joo nimenomaan rasvan kertymiseen. Mainitunlaisia häiriöitä on kuitenkin vain todella pienellä osalla lihavista ihmisistä. Häiriön ollessa ruokavalioon kuuluu muutenkin kiinnittää huomiota ja välttää äkillisiä suuria määriä haitallisia rasvoja. Liikunnalla ja oikealla ruokavaliolla nainen ei tule satakiloiseksi.
T. Lääketieteen opiskelija- my 5 cents
Ruoan lisäaineet, erityisesti natriumglutamaatti, lihottavat odotettua enemmän. Valitettavasti näitä lisäaineita on yhä kasvavassa määrin erilaisissa elintarvikkeissa.
Kyllä nainen voi tulla satakiloiseksi jos on erittäin pitkä ja lihaksikas. Esimerkkinä on tässä ketjussa mainittu Valerie Adams. Jos tuo Valerie olisi vähintään 15 vuotta vanhempi, niin kyllä hän minulle kelpaisi. Ensimmäistä kertaa olisin se lyhyempi osapuoli ;) - Näinonnähtävä
my 5 cents kirjoitti:
Ruoan lisäaineet, erityisesti natriumglutamaatti, lihottavat odotettua enemmän. Valitettavasti näitä lisäaineita on yhä kasvavassa määrin erilaisissa elintarvikkeissa.
Kyllä nainen voi tulla satakiloiseksi jos on erittäin pitkä ja lihaksikas. Esimerkkinä on tässä ketjussa mainittu Valerie Adams. Jos tuo Valerie olisi vähintään 15 vuotta vanhempi, niin kyllä hän minulle kelpaisi. Ensimmäistä kertaa olisin se lyhyempi osapuoli ;)Joo kyllä kun on erittäin pitkä ja lihaksikas. Kuten voit huomata, vastaukseni koski keskustelua lihavuuden aikaansaamiisesta ja lihavia, satakiloisia naisia. Huoh
- my 5 cents
Näinonnähtävä kirjoitti:
Joo kyllä kun on erittäin pitkä ja lihaksikas. Kuten voit huomata, vastaukseni koski keskustelua lihavuuden aikaansaamiisesta ja lihavia, satakiloisia naisia. Huoh
Vastauksesi et edes huomioinut esim. ruoan lisäaineiden vaikutusta lihavuuden syntymiseen, vaikka siitä on viimeisen 10 vuoden aikana tehty paljon lääketieteellistä tutkimusta. Tutkimusta siitä miten nämä lisäaineet vaikuttavat ravinnon imeytymiseen, aivojen toimintaan ja sen kautta muun muassa aineenvaihduntaan ja hormonitoimintaan -->painoon ja painonhallintaan.
Sitten tämä lause ihmetytti; "välttää äkillisiä suuria määriä haitallisia rasvoja"
Harvoin tapahtuva (esim. kerran viikossa) äkillinen suuren määrän haitallisten rasvojen käyttö aiheuttaa vähemmän rasvan kertymistä elimistöön kuin jos sama suuri määrä haitallisia rasvoja jaetaan yhden viikon jokaiselle päivälle. - Väännetäänrautalang
my 5 cents kirjoitti:
Vastauksesi et edes huomioinut esim. ruoan lisäaineiden vaikutusta lihavuuden syntymiseen, vaikka siitä on viimeisen 10 vuoden aikana tehty paljon lääketieteellistä tutkimusta. Tutkimusta siitä miten nämä lisäaineet vaikuttavat ravinnon imeytymiseen, aivojen toimintaan ja sen kautta muun muassa aineenvaihduntaan ja hormonitoimintaan -->painoon ja painonhallintaan.
Sitten tämä lause ihmetytti; "välttää äkillisiä suuria määriä haitallisia rasvoja"
Harvoin tapahtuva (esim. kerran viikossa) äkillinen suuren määrän haitallisten rasvojen käyttö aiheuttaa vähemmän rasvan kertymistä elimistöön kuin jos sama suuri määrä haitallisia rasvoja jaetaan yhden viikon jokaiselle päivälle.En ollutkaan kirjoittamassa mitään esseetä. Puhut ohi aiheen. Edelleen ihmisellä on vapaus valita minkälaisia tuotteita suustaan laittaa alas. Lihottavia, vai sellaisia joilla oman kulutuksen ym mukaan pysyy normaalipainoisena. :)
- ketjua lukenut
Väännetäänrautalang kirjoitti:
En ollutkaan kirjoittamassa mitään esseetä. Puhut ohi aiheen. Edelleen ihmisellä on vapaus valita minkälaisia tuotteita suustaan laittaa alas. Lihottavia, vai sellaisia joilla oman kulutuksen ym mukaan pysyy normaalipainoisena. :)
Aika heppoisilla eväillä lähti lääketieteen opiskelija kirjoittelemaan ja kun omat eväät loppuu, niin sitten sanotaan toisen kirjoittavan aiheen vierestä.
Joo tuskin täällä kukaan mitään esseetä sulta tai keltään muulta odottaa, mutta mäkin odotin enemmän inputtia, kun itseäsi lääketieteen opiskelijaksi mainostit. - Väännetäänrautalang
ketjua lukenut kirjoitti:
Aika heppoisilla eväillä lähti lääketieteen opiskelija kirjoittelemaan ja kun omat eväät loppuu, niin sitten sanotaan toisen kirjoittavan aiheen vierestä.
Joo tuskin täällä kukaan mitään esseetä sulta tai keltään muulta odottaa, mutta mäkin odotin enemmän inputtia, kun itseäsi lääketieteen opiskelijaksi mainostit.Öh, niin tuossa taisi käydä, että toinen vastasi viestiini kirjoittaen eri asiasta. "Vastauksesi et edes huomioinut esim. ruoan lisäaineiden vaikutusta lihavuuden syntymiseen"
Ensinnäkin viestini oli vastaus toiselle, eikä mikään aloitus, että mitkä kaikki tekijät vaikuttavat lihavuuteen. Äh, kai se on sama mitä sanoo, kun toiselta lukutaito loppuu. - Luku-ymmärrystaito
Väännetäänrautalang kirjoitti:
Öh, niin tuossa taisi käydä, että toinen vastasi viestiini kirjoittaen eri asiasta. "Vastauksesi et edes huomioinut esim. ruoan lisäaineiden vaikutusta lihavuuden syntymiseen"
Ensinnäkin viestini oli vastaus toiselle, eikä mikään aloitus, että mitkä kaikki tekijät vaikuttavat lihavuuteen. Äh, kai se on sama mitä sanoo, kun toiselta lukutaito loppuu.Homma keskustelupalstalla voi mennä niin, että sä vastaat jonkun viestiin ja joku toinen sitten kommentoi sulle sun viestiin. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?
Kirjoitit myös itse asian vierestä, sillä aihe on voisitko seurustella lihavan kanssa.
Taitaa olla sulla se luku- ja ymmärrystaito hakusessa.
Vastaukseni ketjun kysymykseen: riippuu mistä syystä joku on ylipainoinen. - väännetäänrautalang
Luku-ymmärrystaito kirjoitti:
Homma keskustelupalstalla voi mennä niin, että sä vastaat jonkun viestiin ja joku toinen sitten kommentoi sulle sun viestiin. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?
Kirjoitit myös itse asian vierestä, sillä aihe on voisitko seurustella lihavan kanssa.
Taitaa olla sulla se luku- ja ymmärrystaito hakusessa.
Vastaukseni ketjun kysymykseen: riippuu mistä syystä joku on ylipainoinen.kirjoitustyylistäsi huokuu minkälainen ihminen on kyseessä. Et huomioi ollenkaan mitä toinen kirjoittaa, vaan muutat sen omassa tekstissäsi ja mitä ihmeellisimmillä argumenteilla sitä poljet. Kova ja yksinkertainen. Kaltaisiasi toivon aina välttäväni tosielämässä.
- rautalankasolmussa
väännetäänrautalang kirjoitti:
kirjoitustyylistäsi huokuu minkälainen ihminen on kyseessä. Et huomioi ollenkaan mitä toinen kirjoittaa, vaan muutat sen omassa tekstissäsi ja mitä ihmeellisimmillä argumenteilla sitä poljet. Kova ja yksinkertainen. Kaltaisiasi toivon aina välttäväni tosielämässä.
Kelle tämä viesti oli suunnattu?
- provo mikä provo
http://olotila.yle.fi/minä/terveys/kilpirauhanen-voi-oireilla-oudosti
Lisää kilpirauhassairauksista voi lukea netistä. Kilpirauhassairaudet ovat yleistymään päin, eikä kaikkia sairauksia edes tunnisteta tai hoideta. Joitakin on hoidettu masennukseen liittyen, vaikka itse asiassa taustalla ovat ihan muut asiat. On muitakin sairauksia mihin liittyy aineenvaihdunnan häiriöitä. Paino voi nousta, vaikka söisi vähemmän ja liikkuisi.
(Alkuperäiseen kysymykseen vastaus, riippuu monesta eri tekijästä. Pelkkä hoikkuus ei takaa kauneutta eikä onnellisuutta. Hoikka voi olla luotaantyöntävä ja ruma, ilkeä ja yksinkertainen. Tuskin kukaan haluaa pidemmän päälle olla hoikan, mutta sisäisesti julman, tyhmän, ilkeän jne. kanssa. Pelkkä hoikkuus ei tee myöskään kasvoista välttämättä kauniita tai henkilöstä puoleensavetävää ja seksikästä. Hoikka voi olla myös kylmä ja seksuaalisesti haluton. Kysymykseen ei ole kaiken kattavaa yksisanaista vastausta ja fiksut ihmiset varmasti ymmärtävät tämän. Riippuu tilanteista, ihmisistä, luonteesta jne. )
Ps. En muuten usko, että olet Lääkkiksen opiskelija tai jos olet, olet harvinaisen huonosti perehtynyt aineenvaihdunnan häiriöihin. Mitä taas tule äkillisiin haitallisiin rasvoihin, niin voi ne rasvat kertyä pidemmälläkin aikavälillä sinne kehoon ja useimmiten kertyykin.
- reddari
Kultainen keskitie on paras. Ei mikään luuranko, muttei mikään sairaanoloisen ylipainoinenkaan. Eli "normaali painoinen" on minusta paras vaihtoehto.. Ei tartte mitään sixbackeja tai täydellisiä rintoja olla... ei mulla itsellänikään ole nii ei ole ees varaa toisilta vaatia sellasia.. :D
Kunhan olis terve ja mukava ihminen nii se on tärkeintä. No pakkohan se on tunnustaa, että pitäähän hänen silmääkin miellyttää ulkoisestikin. Se vain on niin. Ihmiset ihastuvat eka ulkokuoreen, sitten luonteenseen. Ainakin näin yleisesti ottaen. - Minnamaarit91
En pidä. Normaalipainoinen on todennäköisemmin myös muuten henkisesti vahvempi ja vakaampi :). Pian palstan läskit varmaan sanovat että äänet päässä käskee ahmimaan, ei voi mitään. Toiset syöttää väkisin, ei voi mitään, olen niin vajaa että en osaa valita tuotteita oikein, ei voi mitään.
- Se palstan läski =D
Ei käske äänet päässä ahmimaan, ei. Asun yksin, joten ei syötä kukaan väkisin, ei. Ja olen käynyt kaupassa ja tehnyt ruokani itse jo kauemmin, kun sä oot eläny. Että ei voi tosiaankaan mitään. Sitä sun läskiä, kun nyt vaan on kertynyt itsestä riippumattomista syistä, ei voi mitään. Mieti, mitä se vois olla!
- Etsinomaarkast
Minä taas haluaisin lihavan naisen jolla itsetunto ja sydän paikoillaan. Miksi en törmää teihin missään! :)
- setärouva
Kyllä voisin, olen tehnytkin niin. Mieluummin katselenkin pyöreänpuoleisia naisia. Luisevuus ei sytytä ekä kuiva lihaksikkuus, pehmeä nainen miellyttää enemmän.
Tuo sata kiloa nyt ei ole mikään järkevä raja, sehän riippuu pituudesta ja lihasmassan määrästä, onko sata kiloa liikaa vai ei. Ja jonkinmoisesta reippaudesta, ryhdikyydestä, eloisuudesta.- 14+13
Älykkyys ja empatia, siinä täydellinen kombinaatio.
- 6556
Voisin seurustella 100-kiloisen naisen kanssa. Tutustuisin häneen kunnolla ja selvittäisin, miksi hän painaa 100 kiloa. Jos hän itse haluaisi oikeasti laihtua, auttaisin ja tukisin häntä. Tiedän aika paljon ravitsemuksesta, joten voisin auttaa siinäkin. Olisi aika hienoa nähdä toisen muuttuvan terveemmäksi (ja ehkä itsevarmemmaksi) minun avullani, vaikkei suhteesta mitään vuosisadan rakkaustarinaa tulisikaan.
En kuitenkaan usko, että 100-kiloinen nainen kiinnostuisi minusta.- xkiloinennainen
Apropoo, miksei satakiloinen nainen kiinnostuisi sinusta? Täällä esim yksi ja minusta kuulosta kivalta :) pidän ajatuksesta ja tavastasi kirjoittaa.
- 6556
xkiloinennainen kirjoitti:
Apropoo, miksei satakiloinen nainen kiinnostuisi sinusta? Täällä esim yksi ja minusta kuulosta kivalta :) pidän ajatuksesta ja tavastasi kirjoittaa.
Ajattelin vaan, kun itse olen niin pienikokoinen.
- joo!
Joo mut se ei halua seurustella mun kanssa. :(
- Etsinlihavaanaista
Te palstan lihavat naiset, onko kenelläkään esim
Tätä keskustelua seuraavalla haku päällä? :) laittaisitte Deitti-ilmoituksia johonkin että pääsen vastaamaan! - Ehkäpä joo
Voisin jos lihavalla/ylipainoisella olis halua ruveta syömään terveellisemmin ja kevyemmin ja halua ruveta liikkumaan. eli pudottamaan painoa. siis yhdessä miun kanssa ja seksin harrastaminen kuluttaa kaloreita....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812