Haluan nuoren naisen

teräspappa

Sanokoot yhteiskunta vaikka mitä, niin minulla on oikeus seukata parikymppisen seksipommin kanssa.

NIIN!

92

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkavaasi

      Pitäisiköhän täältä tehdä invaasio 16 palstalle, kun tuntuu, että sieltä on tultu valloittamaan tämä palsta?

    • nuoresta.

      Olet oikeassa, täällä on vain yli kypsiä naisia, vanhakin nuortuu nuoresta naisesta

      • Yli Kypsä

        Näyttää tosiaan siltä, että joltain nuorisopalstalta on tultu tänne, kuten Kukkavaasi uumoili. Mistäkö näin päättelen? No, katsokaapa yhdyssanojen käyttöä.


    • Kaikenlaista pommitu

      Täysi-ikäisten kanssa saat tehdä kaikkea sellaista, mitä toinen sallii sinun tekevän. - Vai liittyykö aloituksesi teksti ehkä suunniteltuun seksin täydelliseen ostokieltoon?

      • nuoren.

        Nuoren naisen kassa sexsi kelaa paremmin


      • 5+5+5
        nuoren. kirjoitti:

        Nuoren naisen kassa sexsi kelaa paremmin

        Voi nuoria nais-parkoja. Rahastako ne --- ??


      • jäseen..
        nuoren. kirjoitti:

        Nuoren naisen kassa sexsi kelaa paremmin

        ei hönksillä


    • tietoa...

      Kuvia mulislimeista, kun kaivo on kuiva tavallaan on nainen kuiva siis uusi vaimo, näin sanoo allah,5-6 vaimoa on hyvä heille muslimeille koraanin mukaan.

    • ,.-

      Tunnut olevan omien ennakkoluulojesi vanki, jos muilta lupaa kyselet.

      Parikymppinen seksipommi. ;)) Varmaan asettaa papalle aikamoisia vaatimuksia ja paineita.
      No, painettahan olla pitääkin.

      • Kysyn vaan

        Ei kuuskymppisen miehen sydän enää kestä kaksikymppisen kyydissä puhumattakaan muista vehkeistä :)


      • nuorg.jouni
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Ei kuuskymppisen miehen sydän enää kestä kaksikymppisen kyydissä puhumattakaan muista vehkeistä :)

        Ahaa. Kysy vaan samalla sivulla, voi voi et ole kunnon kyytiä tuntenutkaan, vehkeistä puhumattakaan,


    • eikös juu

      Ainahan sitä haluta voi , vaikka tähtiä taivaalta. Eri asia toteutuuko ne halut.

    • RosaLiiin

      Siitä vain pappaparka,

      Miksi täällä täytyy moinen asia kuuluttaa,

      Kyseletkö aina seurustelusuhteittesi oikeutusta yhteiskunnalta,

      ja vielä huutamalla,

      Olisipa mielenkiintoista olla kärpäsenä katossa kun tämä sinun seksipommisi kertoilee tästä suhteestaan papparaisen kanssa ikäisilleen,
      ihan vain uteliaisuutta...

    • ,.--.,

      Kuka sinua kieltää haluamasta??

    • +++++

      Nytkyllä alkoi jo säälittämään nämä kommentit sinulle.

      Hyvin sait juttua aikaan. Teräsmummolle terkkuja!!

    • ---- ----

      Harrasta nyt kuiteski sitä seksiäs pimiässä, ettei se sun teini likka säikähdä su rupsahtanutta kroppaas...Lycka till.....................

    • kaikin mokomin

      Niinhän tuo Maokin lämmitteli nuorten naisten vartaloista. Mikäs siinä, kautta aikojen on ylimystö rikkaudellaan ja vallallaan hankkineet nuoruuden kuviteltua lähdettä! Vapaasti vaan nauti kun saat. Viimeisiä kun vetelee.

    • kysympä vaan?????

      Saathan sinä halutakin mutta haluaako hän sitten sinua?

    • Kuutin Rellu

      Jos mä en tietäis että Reetu on BB-talossa niin luulisin että olet Reetu-pappa:)

    • Kunhan muistat että hänelläkin on oikeus olla ihan itsekseen jos ei satu seurastasi välittämään.

    • Tase pappa

      Tuota - tuota. Oletkos ajatellut lainkaan, kauanko tuollaiset nuoret seksipommit ehtisivät ja viitsisivät vieressä katsella, kun värkkäät omaa "ratsuasi" ajokuntoon.
      Muistavat pojanpoikasi mahtisauvaa ja lähtevät sinne päin.
      Siinähän sitä sitten yksin olet tunkion kukkona, kiekuen " Tuuli toi tuuli vei".
      Näin se meillä jo pakkaa menemään.

      • Hyva Tase plussaa pukkaan ; )


    • seukkaa vaan

      Tottakai aloittajalla on oikeus olla naurunalaisena, jos itse tahtoo, niiin.

    • Tämä tutti-aloitus laittoi ihan huvituttamaan.
      Yli kuus-kymppinen mies ei oikeen enää innostu sillee, vaan ihan toisella tavalla.
      Ajatellaas kaukaa, että minä saisin jotenkin kaks-kymppisen...
      Eka-kerralla ei ujostuttaisi, tulisi tunne että ai jaa, taas tätä, annas nyt kun pappa kertoo miten se tehdään, eks sä tosiaan oo? Säähän olet jo kaks-kymppinen kuitenkin, yritä nyt, ei se satu, Ja niin edespäin.
      Missä olisi uutuuden-viehätys, mahdollisuudet kokeilla jotain uutta, taas sama ja vanha puhtaat-veriset-lakanat-juttu.

      Ei heevetti, kyllä minä mieluummin tällee.
      Mieluummin hyvät tällit, kun määrättömät mällit.

      H.

      • x....

        Tiedän missä olet milloinkin, tiedän kuka tällä hetkellä on missäkin


      • bessie*

        Mitä tarkoittaa "tutti-aloitus", Hunksz?


      • bessie* kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa "tutti-aloitus", Hunksz?

        "bessie*"

        Jospa hän raottaa hieman puseroansa.
        Siellä on jotain lapsillekin tarkoitettua.
        Saattaa olla jo tarpeetonta sillee, mutta ainahan ne lapsia kiinnostavat.
        Ihan aloitukseksi asti.

        H.


      • x....
        hunksz kirjoitti:

        "bessie*"

        Jospa hän raottaa hieman puseroansa.
        Siellä on jotain lapsillekin tarkoitettua.
        Saattaa olla jo tarpeetonta sillee, mutta ainahan ne lapsia kiinnostavat.
        Ihan aloitukseksi asti.

        H.

        Ja täällä


      • bessie*
        hunksz kirjoitti:

        "bessie*"

        Jospa hän raottaa hieman puseroansa.
        Siellä on jotain lapsillekin tarkoitettua.
        Saattaa olla jo tarpeetonta sillee, mutta ainahan ne lapsia kiinnostavat.
        Ihan aloitukseksi asti.

        H.

        Älä jaksa.

        Ymmärtäähän sen jokainen, ettei yksikään "lapsi" tai nuori tule 60 palstalle tällaisia aloituksia tekemään. Mieleltään terve ja tasapainoinen ainakaan.

        Täällä oudon usein väitetään tai arvellaan joitakin viestejä nuoren ihmisen kirjoittamaksi...
        Eikö ole kanttia ottaa kirjoituksiaan omalle kontolleen?

        Aloitus on ikäisemme provoilu. Luultavasti sinun. Vai ihanko oikeasti olisit kirjoittanut
        nuorena ihmisenä pitämäsi kirjoittajan aloitukseen tuollaista sairasta, oksettavan ällöttävää lööperiä kuin tuo 10:48 kirjoittamasi kuvottava hengentuotteesi?


      • oksettaa :((
        bessie* kirjoitti:

        Älä jaksa.

        Ymmärtäähän sen jokainen, ettei yksikään "lapsi" tai nuori tule 60 palstalle tällaisia aloituksia tekemään. Mieleltään terve ja tasapainoinen ainakaan.

        Täällä oudon usein väitetään tai arvellaan joitakin viestejä nuoren ihmisen kirjoittamaksi...
        Eikö ole kanttia ottaa kirjoituksiaan omalle kontolleen?

        Aloitus on ikäisemme provoilu. Luultavasti sinun. Vai ihanko oikeasti olisit kirjoittanut
        nuorena ihmisenä pitämäsi kirjoittajan aloitukseen tuollaista sairasta, oksettavan ällöttävää lööperiä kuin tuo 10:48 kirjoittamasi kuvottava hengentuotteesi?

        Älä itse jaksa,vanha vänkääjä, olet rasittava.


      • bessie*
        oksettaa :(( kirjoitti:

        Älä itse jaksa,vanha vänkääjä, olet rasittava.

        Olenko? Hyvä, niin on tarkoituksenikin! Paljon rasittavampikin pystyisin olemaan, mutta kun en viitsi kuin tällä yhdellä nikillä, enkä silläkään ihan 24/7...

        Ja jos kuvittelit, että joillakin on täällä yksinoikeus olla rasittava niin erehdyit. Tämä täti ei kusipäiltä ja palstaterroristeilta lupia kysele!


      • känkkäränkkä???
        bessie* kirjoitti:

        Olenko? Hyvä, niin on tarkoituksenikin! Paljon rasittavampikin pystyisin olemaan, mutta kun en viitsi kuin tällä yhdellä nikillä, enkä silläkään ihan 24/7...

        Ja jos kuvittelit, että joillakin on täällä yksinoikeus olla rasittava niin erehdyit. Tämä täti ei kusipäiltä ja palstaterroristeilta lupia kysele!

        No huh huh.


    • tiinaex...

      on se sitten ihanaa vanha veltto vaari ja parikymppinen silikoonitissi voihan se olla jonkun papparaisen päiväuni mutta pikkusen rajaa tuskin täällä kukaan sellainen kirjoittelee jolla siihen on varaa uskon kumminkin että tää on sellasten ns taviksien palsta pelkästä ajatuksesta mulla ainakin meni viimeisetkin halut tälle päivälle jos niitä niin paljon olikaan yhtä kuvottavaa jos miettisin itseäni jonkun parikymppisen hanksin kanssa :((((((((

      • Uuuhh, mieti nyt mitä parikymppinen hanksi ajattelisi, kun meittii kattelisi sellasessa tilanteessa. :) Jotain tyyliin, onpahan käytetyn näkönen mummeli..


      • :////
        Anceli kirjoitti:

        Uuuhh, mieti nyt mitä parikymppinen hanksi ajattelisi, kun meittii kattelisi sellasessa tilanteessa. :) Jotain tyyliin, onpahan käytetyn näkönen mummeli..

        Hanksi ja hunksi, eikö muu miellytä, kuin oletettu?
        Piirroshahmo?


      • ://// kirjoitti:

        Hanksi ja hunksi, eikö muu miellytä, kuin oletettu?
        Piirroshahmo?

        Tiinan kirjoittaman yleisnimike nuorelle miehelle, näin olettaisin.
        Jatkoin samaa linjaa.
        Onhan ne tanssijat hunkseja, eikä hassumman näköisiä olekaan.
        Mutta ei minun makuuni, vetoan ikääni.


      • "Antisex..."

        Kyllä minä vielä pystyisin maksamaan lasi-kuitu-veneen.
        Se on sit toinen juttu, soutaisinko sillä, vaikka kuka olisi seljällään.

        Luulisin katselevani käsi-varsia että onkohan tuo hyvä työ-ihminen :)

        Hellin tuntein A ja T

        YH.


      • tiinaex...
        ://// kirjoitti:

        Hanksi ja hunksi, eikö muu miellytä, kuin oletettu?
        Piirroshahmo?

        joo mää tarkoitin lähinnä näitä skandinavian hankseja =))))))


      • hunksz kirjoitti:

        "Antisex..."

        Kyllä minä vielä pystyisin maksamaan lasi-kuitu-veneen.
        Se on sit toinen juttu, soutaisinko sillä, vaikka kuka olisi seljällään.

        Luulisin katselevani käsi-varsia että onkohan tuo hyvä työ-ihminen :)

        Hellin tuntein A ja T

        YH.

        H.

        Kiitän itseni ja ystäväni puolesta meille osoitetuista hellistä tunteista. Samanlaisia tunteita tunnemme sinua kohtaan..

        Osta mieluummin läppäri kuin lasikuituvene, sillä on enemmän käyttöä. Eikä kenenkään tarvitse käydä seljälleen... :)

        YP ja YT


    • Kukapa teräspappaa estelee, antaa palaa vain :) Epäilen että aloittaja on pappa-iässä viidenkymmenen vuoden kuluttua.

      • "pertta-j"

        Ja niin syntyvät turhat mietteet, kuin äksä olisi siellä ja täällä...
        Ei aatosta palavaa, vain turhaa mieltä.

        H.


      • x....
        hunksz kirjoitti:

        "pertta-j"

        Ja niin syntyvät turhat mietteet, kuin äksä olisi siellä ja täällä...
        Ei aatosta palavaa, vain turhaa mieltä.

        H.

        täällä,minun ei tarvitse lukea kommettiasi,pystyn ohittamaan,luen mitä haluan ,
        täällä et minua eksytä


    • Kysyn vaan

      Kyllä se parilymppinen sinut ottaa jos sinulla on riittävän paksu lompakko.

      • vaan kysyn

        on,eikö sinulla ole


      • Kysyn vaan
        vaan kysyn kirjoitti:

        on,eikö sinulla ole

        Ei minulla ole, ihan vaan pitänyt muilla avuin ...:)


      • nuorg.jouni
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Ei minulla ole, ihan vaan pitänyt muilla avuin ...:)

        mulla taas,ei meinaa paskalle taipua


      • nuorg.jouni
        nuorg.jouni kirjoitti:

        mulla taas,ei meinaa paskalle taipua

        meillä päin naisilla on se väärinpäin,jalkoja kun levittää,niin rako pienenee.
        jos on kuiva sylkäsee räkämällin.jo homma pelaa


      • keskelle kehoa
        nuorg.jouni kirjoitti:

        meillä päin naisilla on se väärinpäin,jalkoja kun levittää,niin rako pienenee.
        jos on kuiva sylkäsee räkämällin.jo homma pelaa

        Kirjoittaisit hyysin seinälle, ei tänne.


      • nuorg.jouni
        keskelle kehoa kirjoitti:

        Kirjoittaisit hyysin seinälle, ei tänne.

        älä suutu, tämähän on jokaisten käytettävissä,Hangosta Nuorgamiin,kaikilla on vapaa käyttö oikeus,ei ei saa olla ahdas mielinen,


      • niineisilläpelaamikä
        nuorg.jouni kirjoitti:

        älä suutu, tämähän on jokaisten käytettävissä,Hangosta Nuorgamiin,kaikilla on vapaa käyttö oikeus,ei ei saa olla ahdas mielinen,

        Jo vain, totta kai.
        Sanoillaanhan ihminen osoittaa henkisen tasonsa, tai tasottomuutensa, puhumalla naisesta räkämällimäisesti.


      • nuorg.jouni
        niineisilläpelaamikä kirjoitti:

        Jo vain, totta kai.
        Sanoillaanhan ihminen osoittaa henkisen tasonsa, tai tasottomuutensa, puhumalla naisesta räkämällimäisesti.

        henkinen taso,uskovainen kun olen,minussa se hengellisyys tulee esiin,ja naiset eivät ole räkämälliä,tarkoitin toista.


      • tehtyonlapsia
        nuorg.jouni kirjoitti:

        henkinen taso,uskovainen kun olen,minussa se hengellisyys tulee esiin,ja naiset eivät ole räkämälliä,tarkoitin toista.

        Minäkin uskon, että nälkä siirtyy syömällä.

        Kerropa, kun kukaan toinen ei ole osannut, mitä tarkoittaa 'uskovainen'.


      • Kysyn vaan
        nuorg.jouni kirjoitti:

        meillä päin naisilla on se väärinpäin,jalkoja kun levittää,niin rako pienenee.
        jos on kuiva sylkäsee räkämällin.jo homma pelaa

        Noilla hengentuotteilla et tule nästa saamaan, vain kirkkivenettä joltain yhtä räävittömältä, hyi.Jos et Satu tietämään nästa lähestytään ylä- EI alapäästä. Räkämällilläkö saat naisen kiinnostumaan?


      • Kysyn vaan
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Noilla hengentuotteilla et tule nästa saamaan, vain kirkkivenettä joltain yhtä räävittömältä, hyi.Jos et Satu tietämään nästa lähestytään ylä- EI alapäästä. Räkämällilläkö saat naisen kiinnostumaan?

        Siis naista


      • vaan.kysyn
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Siis naista

        Taidat olla nulkki, nulkilla on ikävä loppu


      • Kysyn vaan
        vaan.kysyn kirjoitti:

        Taidat olla nulkki, nulkilla on ikävä loppu

        En osaa tuohon sanoa kun en tiedä mikä on nulkki? Joten voin ollakin tao sitten en.


      • vaan.kysyn
        Kysyn vaan kirjoitti:

        En osaa tuohon sanoa kun en tiedä mikä on nulkki? Joten voin ollakin tao sitten en.

        Vähäpätöiden rääpäle, saman näköinen kuin sinä


      • Kysyn vaan
        vaan.kysyn kirjoitti:

        Vähäpätöiden rääpäle, saman näköinen kuin sinä

        Noo, koon puolesta minua ei voi sanoa ainakaan rääpäleeksi :) Iso amazoni :)).
        Ootkos moiut nähnyt ;)?


      • vaan.kysyn
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Noo, koon puolesta minua ei voi sanoa ainakaan rääpäleeksi :) Iso amazoni :)).
        Ootkos moiut nähnyt ;)?

        luulin mieksi,anteeksi


      • helppo nakki
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Noo, koon puolesta minua ei voi sanoa ainakaan rääpäleeksi :) Iso amazoni :)).
        Ootkos moiut nähnyt ;)?

        Juu sä oot lussiina.


      • vaan.kysyn
        helppo nakki kirjoitti:

        Juu sä oot lussiina.

        Lussiina, tuo ei sano mitään, en tiedä onko se mies vai nainen


      • vaan.kysyn
        vaan.kysyn kirjoitti:

        Lussiina, tuo ei sano mitään, en tiedä onko se mies vai nainen

        Oletko ollut tuolla nimimerkillä linjoilla ennenkin,


      • Kysyn vaan
        vaan.kysyn kirjoitti:

        Oletko ollut tuolla nimimerkillä linjoilla ennenkin,

        Kuka?


      • Kysyn vaan
        helppo nakki kirjoitti:

        Juu sä oot lussiina.

        Ja sä olet helppo kakki :)


      • vaan.kysyn
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Ja sä olet helppo kakki :)

        et voi tietää minusta,,,kun en tunne täällä olevia,,olen uusi, tai olen joskus,vilkaissut tänne


      • Kysyn vaan
        vaan.kysyn kirjoitti:

        et voi tietää minusta,,,kun en tunne täällä olevia,,olen uusi, tai olen joskus,vilkaissut tänne

        No en voikkaan, ei kai täällä kukaan vi tietää toisesta jos ei muualla tunne kuin täällä.


      • vaan.kysyn
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Ja sä olet helppo kakki :)

        Taidat olla itse kakki , kun rupet arvuuttelemaan


      • Kyllä vaan
        vaan.kysyn kirjoitti:

        Taidat olla itse kakki , kun rupet arvuuttelemaan

        No varmaan väliin sekin, myönnettäköön


      • ????
        Kyllä vaan kirjoitti:

        No varmaan väliin sekin, myönnettäköön

        lusiinana sekoilee


      • Kysyn vaan
        ???? kirjoitti:

        lusiinana sekoilee

        No saattaa sekin sekoilla mut ei taida olla ainoa täällä :)


      • vaan, kysyn
        ???? kirjoitti:

        lusiinana sekoilee

        En tiedä lusiaanasta, usko viimein,,, usko mitä haluat.mitä se mulle kuuluu


      • Kysyn vaan
        vaan, kysyn kirjoitti:

        En tiedä lusiaanasta, usko viimein,,, usko mitä haluat.mitä se mulle kuuluu

        Plussat sinulle :)


      • ootko stadista?
        vaan, kysyn kirjoitti:

        En tiedä lusiaanasta, usko viimein,,, usko mitä haluat.mitä se mulle kuuluu

        Voisit jo rauhoittua.


      • vaan.kysyt
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Plussat sinulle :)

        Ole hyvä senkin epäluuloinen kakki, ruusut kyllä antasin kun uskoit, muuten olisit risuja saanut


    • nuorg.jouni

      lue raamattu,jos uskot siihen,olet uskossa,hallelujaa

      • lailalöileilaa

        Toivossa olen ennemminkin.


    • nuorg,jouni

      teräspapalta olisin kysynyt,taitaa olla nukkumassa

      • nuorg.jouni

        täytyy vissiin siirtyä nuorten naisten linjoille,täällä on niin hiljasta


      • nuorg.jouni
        nuorg.jouni kirjoitti:

        täytyy vissiin siirtyä nuorten naisten linjoille,täällä on niin hiljasta

        haloo haloo onko teräspappaa näkynyt


    • mammmamm

      Mikä helpotus! En kaipaa ikäistäni papparaista yhtään mihinkään, jollei nyt perunoita kaivamaan pellosta ./

      • Rehellisyyttä esiin

        Älä viitsi, vaikutat pihlajanmarjoja katselevalta ketulta.


    • näinsennään

      Onhan tietysti oikeus, mutta paljon enemmän saat kuusikympisen naisen kanssa, oppia ikä kaikki.

      • nuorg.jouni

        Miehenä ja yksin jääneenä on luovuttanut sellaiset asiat nuoremmille, ikäistäänkään olisi vaikea hahmotella vierelleen, vaikka onhan niiiä kummempiakin sattunut


    • suomieukko

      Naisena jaksoin vain ihmetellä viime viikonlopun baarikierroksella humaltuneiden nuorten miesten intoa halailla ja pussata poskelle. Olisko se uutta eurooppalaisuutta? Muistelen takavuosien tanssikeikoilta keski-ikäisten keskittyneen muuhun ruumiinosaan taputteluun.

      • enpuhuenkäpussaa

        Onnittelen nikin valinnasta. Osoittaa huumorin kukan omistajaa.

        Oksettaa "eurooppalaisuuden" syövä vaikutus suomalaisuuteen.


    • da --vot kyllä?

      iranista---kun kaivo on ilman vettä--sama kuin vaino siis uusi vaimo.

      islamismi---sopiiko?

    • Pirre*

      Joo, siittä vaan pissis mummua valitsemaan.

    • Mummeli 7

      Toki sinulla on oikeus seukata kenen kanssa haluat. Niin on tietysti meillä mummeleillakin. Sinä haluat nuoren naisen. Selvä. Mutta haluaako se nainen sinut? Toivottavasti sinulla on reippaasti omaisuutta, sillä ei niitä seksipommeja taida kiinnostaa köyhät papparaiset.

      Vakavasti puhuen, katsele vähän ympärillesi, niin huomaat, että elämässä on paljon muutakin kuin seksi. Teräspapan elämänkokemus saattaa mennä hukkaan tyttösten kanssa pelehtimällä. Jonkun mukavan, ikäisensä mummelin kanssa elämä saattaisi olla täydellistä monella tavalla. Meitä mummeleitakin on monenlaisia.

    • KALLE KELLO

      Paljonkos sillä teräspapalla on ikää? Onko 15 vuotta tullut jo täyteen? Vait jos kuitenkin olisikin totta (tosin kirjoituksen asu viittaa teini-ikään) niin paljonkos papalla on saldoluku?

    • terarmummo,

      teräspappa
      Sinäkö se oot joka tuolla eräällä seuranhaku palstalla, joka hakee 18-20 naista , naimisiin ja lapsentekoon. Entisiä lapsia teräspapalla ei ole. Tuli mieleen että kovin myöhään on lapsenteko tullut pieneen mieleen

    • senkin lurppa

      mitä sitten,lurppa yrittää vinoilla

    • Fantasioita pitää aina olla.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe