Meille tuli sunnuntaina saksanpaimenkoiran koiranpentu ja meillä oli ennenstään 1v kissa. Nyt kissa ja koira alusta asti ovat tulleet toimeen vähän liiankin hyvin, en tiedä mitä niiden kanssa pitäisi tehdä. Antaa riehua vai torua?
Niiden leikki näyttää todella rajulta välillä, koiranpentu on hampaat kinni kissassa, sen päällä yms ja kissa vaan makaa selälleen ja läppii sitä ilman kynsiä. Onko tämä nyt joku leikki vai sattuuko kissaa, siltä se ainakin näyttää vaikkei ääntä kuulu.
Olen kuullut tästä monia eri mielipiteitä, jotkut sanoo että ovat kavereita ja jotkut taas että kissa alistuu.. Mitä pitäisi tehdä?
Monet on sanonut että kissa kyllä osaa näyttää milloin raja on ylitetty ja rupeaa sähisemään ja ottaa kynnet esiin, mutta ei sekään mielestäni hyvä ole ettei vaan osu esim. pennun silmään.
Koiranpentu ja kissa
3
100
Vastaukset
- Peten koiratarvike<3
Hanki portti jos tuntuu että leikit menee liian rajuksi eli ''jäähyalue''. Muuten en puuttuisi koska kyllä kissa näyttää heti jos ei leikki ole mieleen ja koira useimmiten myös. Seuraile tosiaan. Päiväksi jos arveluttaa yksin jättö niin rajaa alue portilla.
Olen samaa mieltä. Jos koira satuttaa kissaa, se saa kyllä käpälän täydeltä kynsiä nokalleen. Niin kauan kuin kissa ei käytä kynsiä, kaikki on hyvin. Mutta jos muuten hermostut riehumiseen, voit kaikin mokomin puuttua siihen ja rauhoittaa tilanteen. Meillä siihen riittää määrätietoinen "nyt loppuu!"-komento. Portti on hyvä keino kuten Peten koiratarvike sanoi.
- sefe2305
meilläkin seefferi leikkii 2 v kollikatin kanssa aina ja katti kyllä alistuu ja sähisee jos käy olo tukalaksi, kyllä ne osaa pitää puolensa :) meidän naaraskissa ei uskalla vieläkään tulla pennun viereen ennen ku pentu rauhottunut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?691329Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11920Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79852Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.89749Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt50661- 53654
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46584Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot132569Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv40559Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.45537