Ei vanhuus vie seksikkyyttä

partisaanin tytär

Olen päälle kuusikymppinen naispuolinen ja tykkään käyttää minihameita ja toppiksia kun menen kaupungille shoppailemaan ja olen aika varma, etä nuoret miehet pitävät siitä mitä näkevät.

137

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan.kysyn

      Ohhoh mitä minun punaiset silmäni näkevät, tait olla teräsmummo.

      • vaan.kysyn

        Meinasin okein pudota pallilta, mitäs neiti simasuulla on mielessä, alahan kertoa


    • monimielinen

      Toppatakki ja minihame on aika erikoinen yhdistelmä kaiken ikäisillä

      • vaan.kyllä

        Venakko tämä on, oleko alla bugatsoova Novosobirskistä kotoisin


      • tyylinsä kullakin

        Hän kirjoitti toppikset, eikä toppis. Meillä toppikset on toppahousut, toppis toppatakki.
        Mutta miten toppisten päällä minihame? Ei kovin sexylle kuulosta. Jos nyt nuoret miehet kuiteskin tykkää, niin mikäs siinä.


      • Koominen näky

        Hän tarkoitti varmaan toppeja. Niin tai näin, harvalle kuusikymppiselle suomalaiselle naiselle minihame sopii ja ennen kaikkea jos on niin perso tuossa iässä vielä miesten katseiden perään niin onkohan joku vaihe nuoruudessa jäänyt elämättä. Epätoivoista ikinuorekkuutta?


      • tyylilyylinen
        tyylinsä kullakin kirjoitti:

        Hän kirjoitti toppikset, eikä toppis. Meillä toppikset on toppahousut, toppis toppatakki.
        Mutta miten toppisten päällä minihame? Ei kovin sexylle kuulosta. Jos nyt nuoret miehet kuiteskin tykkää, niin mikäs siinä.

        mutta, mutta, nehän oli monikossa, eli monet toppatakit ja toppahousut päällekkäin, onkohan ne minihameet päällä vai alla, siis toppisten?


      • anteeksi annettakoon
        tyylilyylinen kirjoitti:

        mutta, mutta, nehän oli monikossa, eli monet toppatakit ja toppahousut päällekkäin, onkohan ne minihameet päällä vai alla, siis toppisten?

        Sitä vanhemmiten tulee viluisemmaksi.


      • Kerrospukeutuja
        tyylilyylinen kirjoitti:

        mutta, mutta, nehän oli monikossa, eli monet toppatakit ja toppahousut päällekkäin, onkohan ne minihameet päällä vai alla, siis toppisten?

        @tyylilyylinen

        Onpahan enemmän sekstailijalla riisuttavaa ennen kuin kaikki kolme karvaturrukkaa tulee esiin.


    • ylikessun nuorin

      Minun isäni oli sodassa mm. joukkueenjohtajana ja sai ylikessun jämät.
      Läpiammuttu mies, henki hiuskarvan varassa. Jäi henkiin, onneksi.

      Tyttärensä on järkevä. Jätän minihameet ja shoppailutkin vähemmälle. Nuorten miesten ihailevista katseista en piittaa, vähän vanhempien kyllä.

      Mikä heevetin puumaaloitus tämä taas on?

    • ilo pintaan

      Tottakai nuoret miehet pitävät kaikesta naurettavasta.

      • igorr...

        Selvästi maatuska


      • ------
        igorr... kirjoitti:

        Selvästi maatuska

        Igorhan sen tietää.


    • partasienivalssi

      Ihminen tollottaa ihastuksesta tai kauhistuksesta.

      Mikä siinä, vaikka pidät 100-vuotiaana minihametta. Pitkäsäärinen ja suonikohjuton varmaan oletkin. Minua saa ihailla vanhatkin herrat.
      Aika Varma. ;))

    • tiedän......

      Vanhat naiset ovat kuumia.


      Kuitenkin pitkä hame ja lisä voisi tuottaa paremmin...

      • ikää lisää

        Mikä lisä? Ikälisä?


    • miss vilukissa

      saattaapi pian tulla kylmä topissa ja minihameessa, kannattaa ehkä shoppaila jotain lämpöisempää vaatetta

    • ei ole minulta pois.

      Voi olla aloittaja "partisaanin tytär" , suon sen sinulle ihan sydämestäni

    • Ihan oikeasti... olen lähenpänä seitsemääkymmentä :(
      Miksi herran tähären mun pitääs panna minihame päälleni. Minä kavaharan sitä jo ittekin, saati sivulliset.

    • pnel

      Olit provo tai et.

      Minusta tämä palstan ikuinen kilpailutilanne on omituinen. Pitäisi vielä 60 ikäisenä kilpailla 2-kybäisten kanssa kauneudesta.
      Muutenkin kehutaan omaa kauneutta, komeutta, suulautta, kykyä lyödä luu muitten kurkkuun.
      Ajan hammas on meitä kaikkia jo puraissut, mutta antanut parhaimmillaan ymmärrystä ja sietokykyä.
      Antanut oikeuden muidenkin hyvyyteen, ei vain kynsin hampain minä.
      Toisaalta karsinut liikaa arkuutta ja vaatimattomuutta.

      • demeter1

        Hyvä sinä, pnel. Täysillä yhdyn mielipiteeseesi. Ymmärrystä, sietokykyä, toisten kunnioitusta - siinäpä olisi työmaata tälle elämänvaiheelle ihan riittävästi...


    • Yxi vanha akka

      No just, niitä säälittäviä vanhoja akkoja jotka luulevat olevansa erittäin viehättäviä pattipolvissaan kurttuisen kaulansa kanssa ja muka viehättävävnsä nuoria miehiä, hohhoijaa, raha on ainoa jolla niitä saat.

    • Hyväkuntoinen

      On ollut onni löytää nainen joka näyttää vielä tässä iässä kauniilta topissa ja minihameessa ja vaikka ilmankin niitä.

      • laila--kinnusen ihai

        Onhan se onni, mutta pitää myös muistaa, aika on armoton!
        Nauttikaa täysin rinnoin, huominen on lähenpänä kuin uskoisimme kukaan.


      • Hyväkuntoinen
        laila--kinnusen ihai kirjoitti:

        Onhan se onni, mutta pitää myös muistaa, aika on armoton!
        Nauttikaa täysin rinnoin, huominen on lähenpänä kuin uskoisimme kukaan.

        Kaikkihan me joskus kuolemme mutta on liian aikaista jäädä sitä odottelemaan jo kuusikymppisenä.


    • mimmimummi*

      Miksi vanhuksen pitäisi olla seksikäs...tyylikäs vanhus on moninkerroin parempi vaihtoeho...

    • 11+14

      Partisaani-sanalla on paha kaiku. Valitettavasti.
      Oma isäni oli sodassa mm. joukkueenjohtajana, tuli sodasta alikessun natsojen kanssa. Sitten joskus synnyin minä. Ja meitä oli paljon, saappaat jalassa tehtyjä...

      Järki kasvoi päähän. En noteeraa mahdollisia nuorten miesten katseita, vanhempien kylläkin, positiivisesti. Mutta pukeudunkin fiksusti - vaikka joskus hame saattaa olla lyhytkin ja topit istuu mallikkaasti.

      Ihmettelen tällaisia puumaaloituksia. Luotsiko niitä tänne työntää...? Jos/kun keskustelu muuten tyrehtyy tai muuten menee juttu jotenkin umpioon?

      PS toinen kommenttini tähän ketjuun. Poistattikohan joku edellisen, siinä oli vain yksi ruma sana, hee-vetti. Liianko ruma?

    • Korppis*

      En koskaan pukeudu nuoria miehiä varten, vaan tykkään kohautta vanhempaa kansaa.

      Ostin sievän syksynvärisävyisen tunikan, puin sen alle mustan puseron ja mustat villalegginsit, jalkoihini laitoin punaiset matalakantaiset nilkkurit, joissa on ruskeista puuhelmistä punottuu koristus.

      Testasin taiteitten yössä asuani. Eniten kääntyivät ikäisteni päät ; )

      • haisookin.

        Sanoistasi lehahtaa yleensä itserakkauden tunkka haju, niin nytkin.


      • korppis*
        haisookin. kirjoitti:

        Sanoistasi lehahtaa yleensä itserakkauden tunkka haju, niin nytkin.

        Käytän O^ De Lanco^mea, mille sinä "haiset"?


      • ...
        korppis* kirjoitti:

        Käytän O^ De Lanco^mea, mille sinä "haiset"?

        Hyvälle.


      • vaan.kysyn.

        Ohhoh kuvailusi mukaan multa saattaisi nyrjätää niskat, pysy kaukana


      • Korppis*
        vaan.kysyn. kirjoitti:

        Ohhoh kuvailusi mukaan multa saattaisi nyrjätää niskat, pysy kaukana

        Jos olet Hesasta voit bongata minut siellä ensiviikolla. Laita niskatuki reppuusi ; )


      • Korppis*
        ... kirjoitti:

        Hyvälle.

        Raatokärpäset pitävät myös "hyvälle haisevista".


      • <3<3
        Korppis* kirjoitti:

        Raatokärpäset pitävät myös "hyvälle haisevista".

        Onko sydämessäsi lainkaan sijaa hyvyydelle?

        Sanojesi sijainti vaikuttaa kovalta ja pahalta.


      • vaan.kysyn.
        Korppis* kirjoitti:

        Jos olet Hesasta voit bongata minut siellä ensiviikolla. Laita niskatuki reppuusi ; )

        Pitää hommata ja muutkin suojavarusteet, jos rupeat sateen varjolla mäiskimään


      • Korppis*
        <3<3 kirjoitti:

        Onko sydämessäsi lainkaan sijaa hyvyydelle?

        Sanojesi sijainti vaikuttaa kovalta ja pahalta.

        Olen lämmin ja rakastettava suorasuu, en ole kova, en ole paha, olen realisti.

        Eilen ajoin mökille ohitustietä näin tielle jätetyn kuolleen kisulin, teki pahaa, jonkun lemmikki oli röyhkeästi yliajettu.

        Jokainen joka tekee luonneanalyysejä kanssa kirjoittajista ovat säälittäviä ja ansaitsevat palautteen samalla sävyllä höystettynä.


      • Korppis*
        vaan.kysyn. kirjoitti:

        Pitää hommata ja muutkin suojavarusteet, jos rupeat sateen varjolla mäiskimään

        En toki läiski en ole sivistymätön. Sitä paitsi ensi viikolle ei ole luvattu sateita, en ota sontikkaa mukaan.


      • vaan.kysyn.
        Korppis* kirjoitti:

        En toki läiski en ole sivistymätön. Sitä paitsi ensi viikolle ei ole luvattu sateita, en ota sontikkaa mukaan.

        No hyvä, rupesi jo pelottammaan, sullako on teräväpää, oks sulla käyttöä sille,


      • Koettu on
        Korppis* kirjoitti:

        Olen lämmin ja rakastettava suorasuu, en ole kova, en ole paha, olen realisti.

        Eilen ajoin mökille ohitustietä näin tielle jätetyn kuolleen kisulin, teki pahaa, jonkun lemmikki oli röyhkeästi yliajettu.

        Jokainen joka tekee luonneanalyysejä kanssa kirjoittajista ovat säälittäviä ja ansaitsevat palautteen samalla sävyllä höystettynä.

        Niinpä Niin, lämmin, empaattinen ja rakastettava :))


      • 13+13

        Meitä kaikkia kovin kiinnostaa?
        Unohdajoskus tuo iän ikuinen ulkonäön ja vaatteiden esittely,ole niin kiltti.


      • Mie inhoon tuota

        itseäsä kehuvaa kovis-eukkoo! Se on nii kivikova narsisti kui olla vaa voi!


      • kissa.kuol.
        Korppis* kirjoitti:

        Olen lämmin ja rakastettava suorasuu, en ole kova, en ole paha, olen realisti.

        Eilen ajoin mökille ohitustietä näin tielle jätetyn kuolleen kisulin, teki pahaa, jonkun lemmikki oli röyhkeästi yliajettu.

        Jokainen joka tekee luonneanalyysejä kanssa kirjoittajista ovat säälittäviä ja ansaitsevat palautteen samalla sävyllä höystettynä.

        Olet itse.rakas idi.ootti. Senkus revit siitä.


      • tiinaex...

        olitkin muuten hyvän näköinen siinä asussas toiset osaa pukeutua oman tyylinsä mukaan kaikilla ei oo sitä taitoo


      • muu ei sovi
        tiinaex... kirjoitti:

        olitkin muuten hyvän näköinen siinä asussas toiset osaa pukeutua oman tyylinsä mukaan kaikilla ei oo sitä taitoo

        Läskit pukeutuu telttoihin.


      • jotain tolkkua
        Korppis* kirjoitti:

        Olen lämmin ja rakastettava suorasuu, en ole kova, en ole paha, olen realisti.

        Eilen ajoin mökille ohitustietä näin tielle jätetyn kuolleen kisulin, teki pahaa, jonkun lemmikki oli röyhkeästi yliajettu.

        Jokainen joka tekee luonneanalyysejä kanssa kirjoittajista ovat säälittäviä ja ansaitsevat palautteen samalla sävyllä höystettynä.

        se kissa aiheutti liikenteen vaaratilanteen, ei lemmikkien kuulu kuljeskella maanteillä.


    • .......

      Mitä siitä sait? Mitä hait?

      • Korppis*

        Eikös kannanottoni ole aloituksenn hyvin istuva ; )

        Mitäkökö sain ja mitäkö hain taiteitten yöstä.
        .
        Minä sain hyvän mielen. Kävimme kuuskytluvun taidetta esittävässä näyttelyssä. Vierailimme ortodoksisessa kirkossa, jota tuttavamme esitteli, pistäydyimme pubissa, kuuntelimme musiikkiesityksiä torilla, söimme paistettuja muikkuja puistossa.


    • eityrkyllä

      Varohan. helposti saa yleisen naisen leiman. ei se kaiken paljastus aina kerro totuutta. kauniisti peittävä voi olla parempi.

    • Miesnäkökulmaa

      Kylläpäs täällä riittää kadehtijoita jos joku sanoaa olevansa vielä kaunis.

      Kateus vie vielä sen sisäisenkin kauneuden, joten taitavat olla kadehtijat ytimeen asti rumia.

      • Korppis ite

        katsoop "Miesnäkökulmaa*-vinkkelist vällii.


      • Kaupunkilainen

        Höpö höpö. Netissä voi kuka tahansa väittää olevansa vaikka mitä, eikä kukaan voi toisin todistaa. Siksi tällaisia juttuja ei pitäisi ottaa kovin vakavasti.

        Vähän kyllä mietin, mikä tarve saa ihmisen vakuuttamaan kauneuttaan tuntemattomille, jotka eivät häntä pysty näkemään, että voisivat päättää itse. Miksi on niin tärkeää, että me pitäisimme jotakuta tuntematonta kirjoittajaa kauniina?

        Aniharvalle yli 60-vuotiaalle sopivat minihameet ja topit. Moni kuvittelee olevansa Aira Samulin, mutta vain yksi on. Hän pukeutuu tilanteen mukaan, aina tyylikkäästi oman tyylinsä mukaan.

        Liian paljastavat vaatteet eivät ole kauniita minkään ikäisillä, vaan saavat naisen näyttämään halvalta tyrkyltä. Olen aivan varma siitä, että nuoret miehet eivät katsele äitiensä tai isoäitiensä ikäisiä naisia "sillä silmällä", ainakaan useimmat.


      • Miesnäkökulmaa
        Kaupunkilainen kirjoitti:

        Höpö höpö. Netissä voi kuka tahansa väittää olevansa vaikka mitä, eikä kukaan voi toisin todistaa. Siksi tällaisia juttuja ei pitäisi ottaa kovin vakavasti.

        Vähän kyllä mietin, mikä tarve saa ihmisen vakuuttamaan kauneuttaan tuntemattomille, jotka eivät häntä pysty näkemään, että voisivat päättää itse. Miksi on niin tärkeää, että me pitäisimme jotakuta tuntematonta kirjoittajaa kauniina?

        Aniharvalle yli 60-vuotiaalle sopivat minihameet ja topit. Moni kuvittelee olevansa Aira Samulin, mutta vain yksi on. Hän pukeutuu tilanteen mukaan, aina tyylikkäästi oman tyylinsä mukaan.

        Liian paljastavat vaatteet eivät ole kauniita minkään ikäisillä, vaan saavat naisen näyttämään halvalta tyrkyltä. Olen aivan varma siitä, että nuoret miehet eivät katsele äitiensä tai isoäitiensä ikäisiä naisia "sillä silmällä", ainakaan useimmat.

        Joku ihmettelee sitä että joku muu sanoo olevansa kaunis, minä ihmettelin sitä mikä saa muut paheksumaan häntä ja annoin vastaukseksi kateuden.

        Tuo paheksunta osoittaa että väite kauneudesta otetaan vakavasti, jopa niin vakavasti että siitä pitää mielensä pahoittaa.

        Rumat naiset pakottaisivat kaikki mustaan säkkiin islamistien tapaan jos vain uskaltaisivat.


      • kaunis mieli
        Miesnäkökulmaa kirjoitti:

        Joku ihmettelee sitä että joku muu sanoo olevansa kaunis, minä ihmettelin sitä mikä saa muut paheksumaan häntä ja annoin vastaukseksi kateuden.

        Tuo paheksunta osoittaa että väite kauneudesta otetaan vakavasti, jopa niin vakavasti että siitä pitää mielensä pahoittaa.

        Rumat naiset pakottaisivat kaikki mustaan säkkiin islamistien tapaan jos vain uskaltaisivat.

        Yleensä kauniin ei tarvi itseään kehua.
        Täällä nyt saa kukin itseään kehua, mitä ehtii, viisaaksi ja kauniiksi, jopa komeaksi.


    • reppuriika

      Näin kesäisin kuljen aika vähissä ja voin käyttää jopa minihammetta. Minulla on motiivina vain että on kiva pukeutua joskus nätisti ja jopa tyttömäisesti (jolloin reppu saa roikkua eteisen narikassa). En halua pukeutua nimenomaan miehille ja olla seksikäs. Ja ei minulle ole kyllä annettu palutettakaan miehisiltä tahoilta, että "olen nyt liikeellä heitä varten". Kyllä kai olemuksessa pitää olla jotain muutakin kuin vain yskinomaan vaatetus (eleet, keimailu,...).
      Ja onhan se totuus että ei 60-kymppinen enää kovin seksikäs ole varsinkaan nuorten poikien mielestä.
      Kyllä se on keimailijan itsensä mielikuvissa se seksikkyys. Voi teitä.

      • vanhetaan arvokaasti

        Tulee mieleen, että mahtaa ne kyllä nuoret pojat pitää hauskaa tuollaisilla nuoruuteen hurahtaneilla täti-ihmisillä. Ihan piruuttaan vislaavat ja kujeilevat höppänän touhuille.
        On mautonta jos selvästi täti-iässä pukeutuu teinikuteisiin. Vaikka olis hyväroppanen ja siro, niin vanha nainen on kuitenkin korpunoloinen ja ikäänsä kun ei voi peittää. Se paistaa aina.
        Aira Samulin, Lenita Airisto ovat olleet aina pukeutumisessa nuorekkaita mutta aina he ovat oleet ikäisensä oloisia. Ikä vain näkyy.


      • Olet samoilla linjoilla kanssani. minullakin on reppu vakiovarusteena.

        Et kuten en minäkään pukeudu miehille en nuorille en vanhoille. Pukeudun mukavasti silleen, että vaatteet eivät purista eikä kiristä. En ikinä keimaile ei ole tarpeen. Eleeni ovat kylläkin normaali suomalaista elävämmät.. Niin ei nuoret pojat perääni vihellä ei todellakaan ei nuoret naiset minua juurikaan noteeraa. Omat poikani ja mieheni ovat parhaita arvostelijoita jos menisin liiallisuuksiin tulisi heti palautetta.

        Olet hyvänäköinen äiti riittää muusta en piittaa.


      • korppis kirjoitti:

        Olet samoilla linjoilla kanssani. minullakin on reppu vakiovarusteena.

        Et kuten en minäkään pukeudu miehille en nuorille en vanhoille. Pukeudun mukavasti silleen, että vaatteet eivät purista eikä kiristä. En ikinä keimaile ei ole tarpeen. Eleeni ovat kylläkin normaali suomalaista elävämmät.. Niin ei nuoret pojat perääni vihellä ei todellakaan ei nuoret naiset minua juurikaan noteeraa. Omat poikani ja mieheni ovat parhaita arvostelijoita jos menisin liiallisuuksiin tulisi heti palautetta.

        Olet hyvänäköinen äiti riittää muusta en piittaa.

        Tämä viestini on reppiriikalle.


      • Kummastelen aika
        korppis kirjoitti:

        Olet samoilla linjoilla kanssani. minullakin on reppu vakiovarusteena.

        Et kuten en minäkään pukeudu miehille en nuorille en vanhoille. Pukeudun mukavasti silleen, että vaatteet eivät purista eikä kiristä. En ikinä keimaile ei ole tarpeen. Eleeni ovat kylläkin normaali suomalaista elävämmät.. Niin ei nuoret pojat perääni vihellä ei todellakaan ei nuoret naiset minua juurikaan noteeraa. Omat poikani ja mieheni ovat parhaita arvostelijoita jos menisin liiallisuuksiin tulisi heti palautetta.

        Olet hyvänäköinen äiti riittää muusta en piittaa.

        outoa vanhalta ihmiseltä miksi jonkun on vakuutettava sinulle että olisit "hyvännäköinen"? ??


      • Itse on sinulle
        Kummastelen aika kirjoitti:

        outoa vanhalta ihmiseltä miksi jonkun on vakuutettava sinulle että olisit "hyvännäköinen"? ??

        jokin ainainen jonka ympäri maailmasi pyörii ?


    • ilman ikärajaa

      Teinikuteet? Mitä ne on? Kuteet on kuteet, eikä kaikille teineillekään sovi minihame. Vaatteet on valittava kropan ja tilanteen mukaan iästä huolimatta.

    • Miksi? - Ja miksi laitat nuo kaksi toistensa vastakohtaa
      samaan koriin? - Eri kategorioihin kuuluvat.

      Aira Samulinia ihailen rohkeutensa ja ystävällisyytensä tähden, olen tavannut hänet.

      Lenitankin olen tavannut livessä, hän on myös hyvä tyyppi! Hän on valtavan hauska ja älykäs, hän on päättänyt viedä roolinsa läpi, mutta hän sanoi: "Jos minulla olisi tytär, niin kauneusbisnekseen se tyttö ei lähtisi, vaan olisi komea aivan muulla tavoin!"

      Ihailen Lenitan voimaa ja tahtoa, hän on kirjoittanut hyviä kirjoja, ja puheissaan on sekä tunnetta että älyä.
      .......

      Pukeutuminen on yleisesti järkevöitynyt viime aikoina.

      Eikö nainen muka saisi ottaa kehityksen hyviä tuloksia omakseen? - Kuka kieltää?

      Ennen aikaan sanottiin Pariisista, milloin naisella saa olla rinnat, milloin ei, tai "nyt saa naisella olla vyötärö!" taikka että hameen helman on oltava 28 cm lattiasta". Enää naurettavampaa ei voi olla.

      Leveät kousunlahkeet on nyt poissa muodista, ja se on hyvä! Mitä ihmettä tehtiin sellaisilla purjeilla?

      Ja joustavat housut ovat tulleet!
      Sillä kovien, vetoketjullisten kangashousujen vyötärön on oltava juuri eikä melkein sopivan kokoinen.
      (Ja malli sisällä vaihtelee jopa eri vuorokauden sisällä! )
      - Jos vyötärö on housuissa liian iso, housut putoavat.
      - Jos vyötärö on liian tiukka, housut kiristävät.
      Mikä ihana helpotus onkaan joustavat housut, joilla voi istua ja seistä, syöneenä tai nälkäisenä ne sopivat aina just jetsulleen!

      Naiset, jotka haluat vanheta "arvokkaasti", saavat tehdä niin!


      .

      • "vanhetaan arvokkaasti"-nikille tarkoitin tuon, ja siksi oli tuo kysymys: "Miksi?"


      • 89+11

        Keitä muita olet tavannut liisa.sal. toivottavasti ei jää vain kahteen?


        Minäkin olen tavannut Airan ja Lenitan ja tuhansia muita.


      • Hei, sorry, minä
        89+11 kirjoitti:

        Keitä muita olet tavannut liisa.sal. toivottavasti ei jää vain kahteen?


        Minäkin olen tavannut Airan ja Lenitan ja tuhansia muita.

        nyt vasta luin tämän ketjun, en muistanut edes otsikkoa, luin vain tuon "vanhetaan arvokkaasti" ja se sai minut kirjoittamaan.
        Siis vain tuo nykyvaatteiden m u k a v u u s käytössä. En mistään muusta tässä puhunut. - Liisa S.


    • ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

      Eivät vaatteet tuo seksikkyyttä, vaatteet ovat palvelemassa ihmistä, joka niillä suojaa itseänsä kylmältä, liialta auringolta, sateelta...
      Kenkien kanssa sama juttu. Ne ovat vain kantajaansa varten.
      Kamalia ovat ne hirveät jalkojen giljotiinit, mitä kenkäkauppojen ikkunoissa on näytillä.
      Suojelkaa lastenlapsianne niiltä.

      • "¿¿¿¿¿¿¿¿"

        Onhan se hyvä että sinäkin olet kiinnostunut vanhusten vaatetuksesta.
        Mutta palstalla on nyt tärkeinpänä asiana vanhusten kohtelu nuorena.
        Aikana jolloin kenkä kalahti omaan nilkkaan.
        Pashat me lapsen-lapsista, oma nahka on nyt kyseessä tärkeinpänä.

        H.


      • lapsiani..,.
        hunksz kirjoitti:

        "¿¿¿¿¿¿¿¿"

        Onhan se hyvä että sinäkin olet kiinnostunut vanhusten vaatetuksesta.
        Mutta palstalla on nyt tärkeinpänä asiana vanhusten kohtelu nuorena.
        Aikana jolloin kenkä kalahti omaan nilkkaan.
        Pashat me lapsen-lapsista, oma nahka on nyt kyseessä tärkeinpänä.

        H.

        Et välitä lapsista, miten voisin elää ilman välittämistä lapsia tai lapsenlapsia, tökerö


      • hylkääen
        lapsiani..,. kirjoitti:

        Et välitä lapsista, miten voisin elää ilman välittämistä lapsia tai lapsenlapsia, tökerö

        mitä muuta tahansa lapsia ei hylätä


    • virta vie virta tuo

      Ei se tuokaan.

    • Minusta..

      Lancôme oli oudosti kirjoitettu tuolla Korppiksen viestissä.

      • Kirjoittmisella ja pukeutumisella on sama tehtävä, pitää erottua joukosta.


      • vaan.kysyn..
        korpikirjailija kirjoitti:

        Kirjoittmisella ja pukeutumisella on sama tehtävä, pitää erottua joukosta.

        sataako vettä


      • vaan.kysyn.. kirjoitti:

        sataako vettä

        Ei sada, ei ole satanut aikoihin. Korvessa oli upea hellepäivä, oletetusti niitä viimeisiä. Makasin iltapäivän laiturilla aurinkoa ottamassa. Koska tuuli oli heikkoa, mittarilukemat laiturilla nousivat hellerajoille. Nyt on hyvä väri iholla ja toivottavasti pysyy kauan.


      • ilman ihottumaa
        korpikirjailija kirjoitti:

        Ei sada, ei ole satanut aikoihin. Korvessa oli upea hellepäivä, oletetusti niitä viimeisiä. Makasin iltapäivän laiturilla aurinkoa ottamassa. Koska tuuli oli heikkoa, mittarilukemat laiturilla nousivat hellerajoille. Nyt on hyvä väri iholla ja toivottavasti pysyy kauan.

        Onko värillä väliä?


      • vaan.kysyn..
        korpikirjailija kirjoitti:

        Ei sada, ei ole satanut aikoihin. Korvessa oli upea hellepäivä, oletetusti niitä viimeisiä. Makasin iltapäivän laiturilla aurinkoa ottamassa. Koska tuuli oli heikkoa, mittarilukemat laiturilla nousivat hellerajoille. Nyt on hyvä väri iholla ja toivottavasti pysyy kauan.

        täällä on satanut,ollut kypärä päässä


      • ilman ihottumaa kirjoitti:

        Onko värillä väliä?

        Värillä on väliä. En halua olla kalkkilaivan kapeeni tai punottava pönäkkä.


      • vaan.kysyn.. kirjoitti:

        täällä on satanut,ollut kypärä päässä

        Varo kypärään hiljaa ropisevat pisarat voivat vaurioittaa henkisesti tai liekö jo myöhäistä varottaa..


      • vaan.kysyn..
        korpikirjailija kirjoitti:

        Varo kypärään hiljaa ropisevat pisarat voivat vaurioittaa henkisesti tai liekö jo myöhäistä varottaa..

        sateen varjon takia mulla kypärä


      • <3<3
        korpikirjailija kirjoitti:

        Värillä on väliä. En halua olla kalkkilaivan kapeeni tai punottava pönäkkä.

        Kuvitelma on oma huvitelma.


      • <3<3 kirjoitti:

        Kuvitelma on oma huvitelma.

        Minkalisen kuvan mielikuvituksesi piirsi aivoihisi. sanoista kalkkilaivan kapteeni tai punakka ja pönäkkä?


      • 13+16
        korpikirjailija kirjoitti:

        Minkalisen kuvan mielikuvituksesi piirsi aivoihisi. sanoista kalkkilaivan kapteeni tai punakka ja pönäkkä?

        Sain mielikuvan kalkkilaivan kapteenista, kuvan kalpeasta ihmisestä joka on laihahko, ei välttämättä laiha, mutta sairaalloisen näköinen

        Punakka ja pönäkästä lihava puhkuva,ähky eikä mahdu vaatteisiinsa kaikki kiristää. ;)


    • Nainen on nainen kaiken ikäisenä. Mikä saa naisen tuntemaan itsensä kauniiksi, ei voi olla muilta pois. Jos rohkeutta riittää pukeutua seksikkäästi, suotakoon se kaikille. Sillä nuoret vanhenevat vielä itsekin ja huomaavat mikä on totuus: hekin haluavat olla yhä kauniita - iässä kuin iässä.

      • Uusia palveluja, auttava puhelin ja xdeitti. Henkilökohtaisesti uskon, että tällä ikää tarpeettomia. Elämä on heitellyt, haavat nuoltu ja traumat lusittu.

        Muodista sen verran, että toiset pitäytyvät mummon mekkoissa kun taas toiset tykkäävät uudemmista tuulista.

        Yli kuuskymppisten ulkonäköä usein vähätellään ja ketkä vähättelevät he jotka itse ovat yli kuuskymppisiä.

        Eräs kommentoija kirjoitti minulle seuraavasti:

        "outoa vanhalta ihmiseltä miksi jonkun on vakuutettava sinulle että olisit "hyvännäköinen"? ??

        Yksinkertaisesti siksi, että olen vielä nainen.; )


      • TAI?
        korppis kirjoitti:

        Uusia palveluja, auttava puhelin ja xdeitti. Henkilökohtaisesti uskon, että tällä ikää tarpeettomia. Elämä on heitellyt, haavat nuoltu ja traumat lusittu.

        Muodista sen verran, että toiset pitäytyvät mummon mekkoissa kun taas toiset tykkäävät uudemmista tuulista.

        Yli kuuskymppisten ulkonäköä usein vähätellään ja ketkä vähättelevät he jotka itse ovat yli kuuskymppisiä.

        Eräs kommentoija kirjoitti minulle seuraavasti:

        "outoa vanhalta ihmiseltä miksi jonkun on vakuutettava sinulle että olisit "hyvännäköinen"? ??

        Yksinkertaisesti siksi, että olen vielä nainen.; )

        Yksinkertaisesti siksi, että olet narsisti.


      • TAI? kirjoitti:

        Yksinkertaisesti siksi, että olet narsisti.

        Minkalainen ihminen olet itse, olisi kiva keskustella asiasta.

        Tiedän, et osaa keskustella et osaa vastata osaat vai huudella nurkan takaa mitä sylki suuhusi tuo.

        Joten tiedän en saa vastausta.


      • :))
        korppis kirjoitti:

        Uusia palveluja, auttava puhelin ja xdeitti. Henkilökohtaisesti uskon, että tällä ikää tarpeettomia. Elämä on heitellyt, haavat nuoltu ja traumat lusittu.

        Muodista sen verran, että toiset pitäytyvät mummon mekkoissa kun taas toiset tykkäävät uudemmista tuulista.

        Yli kuuskymppisten ulkonäköä usein vähätellään ja ketkä vähättelevät he jotka itse ovat yli kuuskymppisiä.

        Eräs kommentoija kirjoitti minulle seuraavasti:

        "outoa vanhalta ihmiseltä miksi jonkun on vakuutettava sinulle että olisit "hyvännäköinen"? ??

        Yksinkertaisesti siksi, että olen vielä nainen.; )

        Vielä??

        Aiotko vaihtaa?


    • Miten pääsee eroon ällöttävästä yli-seksikkyydestä?
      Niin monet kaihoavat silmät seuraavat minua, vaan eivät uskalla lähestyä, koska olettavat olevansa ilman mahdollisuuksia ilman muuta.
      Virttyneet kesä-mökki pussikkaatkin saavat aikaan vimmaista vipinää, kun menen kamerani kanssa metsän ryteikköihin kuvaamaan luontoa.
      Hyvin pystyn erottamaan metsän rytinöiden eron.
      Ei ne ihan oikeita eläimiä kaikki ole. Kunhan vaan muuten huohottavat.
      Voiskos joku asian-tuntijakin poiketa vanhusten palstoilta kertomassa, jos on.

      H.

      • "eivät uskalla lähestyä,"
        Olisikohan kuitenkin syy siinä kun eivät tiedä oletkos trolli vai muuten vaan mulqvist.


      • papa-ratsi

        Älä peljästy.

        Ei täällä älyn omaavat kulje.


    • maajussin tytär

      Seksikkyys on laaja käsite. Totuus on miesten kohdalla, että tietyt toiminnat heikentyvät ja siitä tulee suuri ongelma, valtettavasti.

      • Maajussin tytär@

        Mies voi olla vanhana, harmaine ohimoineen hyvinkin seksikäs. Seksikkyyteen vanhenemisella ei ole vaikutuksia, vaan seksin harjoittamiseen.

        Kuulin eilen jutun, eräästä 83-vuotiaasta naisesta. Hän oli valittanut ystävälleen nuoren miehensä (57-vuotias) haluavan vielä silloin tällöin perinteistä seksiä jonka hän itse koki kivuliaana ei nautittavana.


      • VAIN yksi ...
        korppis kirjoitti:

        Maajussin tytär@

        Mies voi olla vanhana, harmaine ohimoineen hyvinkin seksikäs. Seksikkyyteen vanhenemisella ei ole vaikutuksia, vaan seksin harjoittamiseen.

        Kuulin eilen jutun, eräästä 83-vuotiaasta naisesta. Hän oli valittanut ystävälleen nuoren miehensä (57-vuotias) haluavan vielä silloin tällöin perinteistä seksiä jonka hän itse koki kivuliaana ei nautittavana.

        ... ja 83-vuotias ei todista yhtään mitään mistään.


      • kärsin ja kirsuin
        VAIN yksi ... kirjoitti:

        ... ja 83-vuotias ei todista yhtään mitään mistään.

        Joan Collinsin, 80v., mies on 48.

        Rouva on hehkeä ja kaunis, ei mitään oireita kärsimyksistä, päinvastoin.


    • ¿ ≠≠≠≠ ?

      Samoin, rytinä vaan käy kun nuoretkin kuolaavat ja ryntäilevät peräni !

      Melkein kuin Korppiksella. Ei tietenkään ihan sentään.

      • Missä vaiheessa olet saanut sellaisen käsityksen, että nuoret miehet perässäni rymistelevät?


      • ¿ ¢¢¢¢ ?

        ...likenne pysähtyy Helsingin kadulla, kun minä astelen nurkan takaa näkyviin!


      • :))
        ¿ ¢¢¢¢ ? kirjoitti:

        ...likenne pysähtyy Helsingin kadulla, kun minä astelen nurkan takaa näkyviin!

        :))) Näinhän se on, meillä mellevillä.


    • bessie*

      Aloitukseen

      Juuri noin en asiaa ilmaisisi, mutta kyllähän se nyt ilman muuta vie. Asia erikseen, että miksi edes pitäisi 'seksikkyyden' kannalta ajatella aina ja kaikkea.

      Harvan mielestä vanha nainen on seksikäs, mutta monenkin mielestä joku määrätty vanha nainen voi sitä olla.
      Jos jonkun mielestä kaikki vanhat naiset ovat seksikkäitä, niin hän taitaa olla todellinen harvinaisuus, gerontogiili vai mikä se nyt olikaan.

      Kuinkahan moni oikeasti ajattelee seksikkyyttä shoppailureissulle pukeutuessaan?
      Ainakin minä mietin käytännöllisesti, nauhattomat kengät, ei pään yli vedettävää puseroa jne.. Jos siis vaatteiden/kenkien sovittelua on odotettavissa.

      Minihameen voisin laittaa vaikka 100-vuotiaana jos olisi upeat sääret ja jos nauttisin huomion herättämisestä. Eli en tule koskaan minihametta hankkimaan ja käyttämään.

    • Kaupunkilaiset

      Mikä teistä muuten on minihame? Riittääkö, että polvet ovat näkyvissä? Jos riittää, silloin voin minäkin leuhkia käyttäväni sellaisia. Sen sijaan en käyttäisi "roiskeläppiä", sellaisia hameita, jotka hädin tuskin peittävät istumalihakset.

      Minusta sellaiset minipituiset, jopa osan peppua paljastavat shortsit, joissa tyttöset tänä kesänä ovat kulkeneet, eivät ole hyvännäköiset minkään ikäisillä, ne paljastavat liikaa. Rannalle ja urheilukentälle (tai -saliin) ne sopivat, eivät kaupungille ja työpaikoille.

      • *-*-*-

        Näyttäisi olevan muotia että minishortsien alle puetaan legginsit, usein jopa mustat vaaleiden shortsien kanssa.
        Legginsit varmaan tarpeen syksynviimoilla.


      • ,,,,,,
        *-*-*- kirjoitti:

        Näyttäisi olevan muotia että minishortsien alle puetaan legginsit, usein jopa mustat vaaleiden shortsien kanssa.
        Legginsit varmaan tarpeen syksynviimoilla.

        Peittäähän ne samalla mahdolliset suonikohjut.


      • Muuten o.k., mutta
        *-*-*- kirjoitti:

        Näyttäisi olevan muotia että minishortsien alle puetaan legginsit, usein jopa mustat vaaleiden shortsien kanssa.
        Legginsit varmaan tarpeen syksynviimoilla.

        mitä ne minisortsit siinä turhaan ovat?
        Legginsit ja siisti pusero ovat hyvä asu!
        Ne ovat mukavat, peittävät ja lämpimät. Sekä asialliset!
        Naisen ei tarvitse pienennellä eikä peitellä peffaansa, se on nykyisin hyväksytty!
        Nyt naisella saa olla peffa.

        Nuorella naisella saa nyt olla myös vauvamasu.

        Nainen on päästetty pannasta.

        ....................................................


      • Tietenkin turha
        Muuten o.k., mutta kirjoitti:

        mitä ne minisortsit siinä turhaan ovat?
        Legginsit ja siisti pusero ovat hyvä asu!
        Ne ovat mukavat, peittävät ja lämpimät. Sekä asialliset!
        Naisen ei tarvitse pienennellä eikä peitellä peffaansa, se on nykyisin hyväksytty!
        Nyt naisella saa olla peffa.

        Nuorella naisella saa nyt olla myös vauvamasu.

        Nainen on päästetty pannasta.

        ....................................................

        korostaminen on naurettavaa, esimerkiksi napa paljaana

        taikka tarkoituksellisesti rinnat puolimetriä näkyvissä,

        se ei ole asiallista. Se on naurettavaa.


      • Samaa mieltä, on
        Tietenkin turha kirjoitti:

        korostaminen on naurettavaa, esimerkiksi napa paljaana

        taikka tarkoituksellisesti rinnat puolimetriä näkyvissä,

        se ei ole asiallista. Se on naurettavaa.

        kiusallista istua vastapäätä metrossa, kun naisella on järjestetty tissit framille ikkään kuin tarjolle. Epäasiallista ja kiusallista.


      • bessie*
        Tietenkin turha kirjoitti:

        korostaminen on naurettavaa, esimerkiksi napa paljaana

        taikka tarkoituksellisesti rinnat puolimetriä näkyvissä,

        se ei ole asiallista. Se on naurettavaa.

        Tarvitseeko sitä nyt aina niin asiallinen olla, ei kai?

        Mitä naurettavaa on korostamisessa, sitä en ymmärrä? Tänään korostan silmiäni, laittamalla kaula- ja korvakorut joissa on silmieni väriset kivet. Farkkupusakkaan kiinnitän samaa sävyä olevan, lapsenlapsen vetoketjusta ja napista väsäämän 'kukan'. Jos oikein innostun, saatan laittaa napin väristä huulipunaa. T-paidassa on samoja vävyjä vaaleampana ja avara kaula-aukko.

        Rintojen laittaminen "puolimetriä" näkyviin on minustakin vähän naurettavaa, otti mitan sitten päälaelta tai leuasta.


      • Hih, niin,
        bessie* kirjoitti:

        Tarvitseeko sitä nyt aina niin asiallinen olla, ei kai?

        Mitä naurettavaa on korostamisessa, sitä en ymmärrä? Tänään korostan silmiäni, laittamalla kaula- ja korvakorut joissa on silmieni väriset kivet. Farkkupusakkaan kiinnitän samaa sävyä olevan, lapsenlapsen vetoketjusta ja napista väsäämän 'kukan'. Jos oikein innostun, saatan laittaa napin väristä huulipunaa. T-paidassa on samoja vävyjä vaaleampana ja avara kaula-aukko.

        Rintojen laittaminen "puolimetriä" näkyviin on minustakin vähän naurettavaa, otti mitan sitten päälaelta tai leuasta.

        ihan samoilla tavoilla korostelusta jai koristelusta pidän minäkin, mutta mieluummin sekä napa, rinnat ja muut genitaalit mieluummin kevyesti peitettyinä vaatteiden alla.

        [ Latojan huom.:
        sukupuolielimet, genitalia, genitaalit
        suvunjatkamisen palveluksessa olevat elimet ]


      • bessie*
        Hih, niin, kirjoitti:

        ihan samoilla tavoilla korostelusta jai koristelusta pidän minäkin, mutta mieluummin sekä napa, rinnat ja muut genitaalit mieluummin kevyesti peitettyinä vaatteiden alla.

        [ Latojan huom.:
        sukupuolielimet, genitalia, genitaalit
        suvunjatkamisen palveluksessa olevat elimet ]

        No jaa, minun takiani ei kenenkään tarvitse peitellä itseään, eikä minun tarvitse ainakaan kovin pitkään katsella mitään mitä en halua nähdä.
        Peittelen tai paljastelen oman tilannetajuni, ja seuraavaksi mielihaluni, mukaan. Voin läväyttää vaikka paljaan pimpsan näkyviin jos siltä tuntuu. Kovin ahdas kaula-aukko tuntuu minusta ahdistavalta, en pysty pitämään enkä pidä kivan näköisenäkään.


      • Hih, niin...
        Hih, niin, kirjoitti:

        ihan samoilla tavoilla korostelusta jai koristelusta pidän minäkin, mutta mieluummin sekä napa, rinnat ja muut genitaalit mieluummin kevyesti peitettyinä vaatteiden alla.

        [ Latojan huom.:
        sukupuolielimet, genitalia, genitaalit
        suvunjatkamisen palveluksessa olevat elimet ]

        Kaula-aukot ovat nykyvaatteissa isot, niihin on jo silmä tottunutkin kuten aina muotiin, oli se sitten millaista tahansa. Alkuun saattaa pöyristyttää, mutta pian on 'must'.

        - Onko kauka-aukko liian antelias?
        - Onko teillä rintakarvoja?
        - Ei ole.
        - Sitten se on liian.


      • Ja vauvamaha saa
        Muuten o.k., mutta kirjoitti:

        mitä ne minisortsit siinä turhaan ovat?
        Legginsit ja siisti pusero ovat hyvä asu!
        Ne ovat mukavat, peittävät ja lämpimät. Sekä asialliset!
        Naisen ei tarvitse pienennellä eikä peitellä peffaansa, se on nykyisin hyväksytty!
        Nyt naisella saa olla peffa.

        Nuorella naisella saa nyt olla myös vauvamasu.

        Nainen on päästetty pannasta.

        ....................................................

        nuorilla naisilla olla synnytyksen jälkeenkin, Kate on näyttänyt sitä avoimesti, ihailen häntä!


      • bessie* kirjoitti:

        No jaa, minun takiani ei kenenkään tarvitse peitellä itseään, eikä minun tarvitse ainakaan kovin pitkään katsella mitään mitä en halua nähdä.
        Peittelen tai paljastelen oman tilannetajuni, ja seuraavaksi mielihaluni, mukaan. Voin läväyttää vaikka paljaan pimpsan näkyviin jos siltä tuntuu. Kovin ahdas kaula-aukko tuntuu minusta ahdistavalta, en pysty pitämään enkä pidä kivan näköisenäkään.

        bessie*

        Minäkään en pidä ahtaista kaula-aukoista enkä koskaan pidä poolipuseroita. Tukahduttavia ovat.

        Mutta siitä olen hyvilläni, ettei ainakaan vielä ole koskaan eikä missään tullut mielihalua paljastella intiimejä paikkojani. Toivottavasti ei tulekaan halua paljastaa pimpsaa julkisella paikalla. Vai sitäkö sinä tarkoitit?
        Kotonaan nyt jokainen voi kuljeskella vaikka nahkasillaan, mutta tuotakaan en vieraiden aikana tekisi.

        Käytöstavat on hyvä omata näissäkin asioissa.


      • bessie*
        Anceli kirjoitti:

        bessie*

        Minäkään en pidä ahtaista kaula-aukoista enkä koskaan pidä poolipuseroita. Tukahduttavia ovat.

        Mutta siitä olen hyvilläni, ettei ainakaan vielä ole koskaan eikä missään tullut mielihalua paljastella intiimejä paikkojani. Toivottavasti ei tulekaan halua paljastaa pimpsaa julkisella paikalla. Vai sitäkö sinä tarkoitit?
        Kotonaan nyt jokainen voi kuljeskella vaikka nahkasillaan, mutta tuotakaan en vieraiden aikana tekisi.

        Käytöstavat on hyvä omata näissäkin asioissa.

        Huomasitko Anceli tämän: "Peittelen tai paljastelen oman TILANNETAJUNI, ja seuraavaksi oman mielihaluni, mukaan. Voin läväyttää vaikka paljaan pimpsan näkyviin jos siltä tuntuu." Siitä olen hyvilläni, että aina joskus on siltä tuntunut. Ja just silloin kun on ollut 'vieras' tai olen itse ollut vieraana.

        Täytyy tunnustaa, etten "omaa" käytöstapoja, joita voisin soveltaa 'näissäkin asioissa'.


      • Anceli
        bessie* kirjoitti:

        Huomasitko Anceli tämän: "Peittelen tai paljastelen oman TILANNETAJUNI, ja seuraavaksi oman mielihaluni, mukaan. Voin läväyttää vaikka paljaan pimpsan näkyviin jos siltä tuntuu." Siitä olen hyvilläni, että aina joskus on siltä tuntunut. Ja just silloin kun on ollut 'vieras' tai olen itse ollut vieraana.

        Täytyy tunnustaa, etten "omaa" käytöstapoja, joita voisin soveltaa 'näissäkin asioissa'.

        Huomasin kyllä tuon, ja jos sinusta tuolta tuntuu, niin mikäpä siinä.
        Kukin tavallaan.
        Kerron vain, ettei minulle ole koskaan edes tullut tuollaisia, omituisia mielihaluja paljastella itseäni.
        Muuten kyllä tuntuu ja useinkin, mutta aina yritän muistaa sivistyneet käytöstavat ja toivon, että tilannetajuni on kohillaan.. Lakikin sitä jo vaatii julkisilla paikoilla.


      • bessie*
        Anceli kirjoitti:

        Huomasin kyllä tuon, ja jos sinusta tuolta tuntuu, niin mikäpä siinä.
        Kukin tavallaan.
        Kerron vain, ettei minulle ole koskaan edes tullut tuollaisia, omituisia mielihaluja paljastella itseäni.
        Muuten kyllä tuntuu ja useinkin, mutta aina yritän muistaa sivistyneet käytöstavat ja toivon, että tilannetajuni on kohillaan.. Lakikin sitä jo vaatii julkisilla paikoilla.

        Herranjestas, vaatiiko laki sivistyneet käytöstavat ja kohillaan olevan tilannetajun julkisilla paikoilla olevilta! Oletko tuosta varma, minä vähän eppäilen...

        Juu, kukin tavallaan, minä en voi sanoa, että "aina yritän muistaa sivistyneet käytöstavat", minun ei tarvitse ajatella niitä ollenkaan. Joskus harvoin joutuu vähän 'yrittämään' huonosti käyttäytymistä, mutta siis vain harvoin.
        Miten niin muka "omituisia" mielihaluja?! Jos tekee mieli munakasta on rikottava munat.


      • bessie* kirjoitti:

        Herranjestas, vaatiiko laki sivistyneet käytöstavat ja kohillaan olevan tilannetajun julkisilla paikoilla olevilta! Oletko tuosta varma, minä vähän eppäilen...

        Juu, kukin tavallaan, minä en voi sanoa, että "aina yritän muistaa sivistyneet käytöstavat", minun ei tarvitse ajatella niitä ollenkaan. Joskus harvoin joutuu vähän 'yrittämään' huonosti käyttäytymistä, mutta siis vain harvoin.
        Miten niin muka "omituisia" mielihaluja?! Jos tekee mieli munakasta on rikottava munat.

        Itsensä paljasteleminen ja alapäänsä esittely lienee kiellettyä julkisilla paikoilla.
        Vaatii hieman tilannetajua ja käytöstapoja, ettei moista harrasta.
        Tämä tästä aihesta.


      • Kylläpäs nousi
        Anceli kirjoitti:

        Itsensä paljasteleminen ja alapäänsä esittely lienee kiellettyä julkisilla paikoilla.
        Vaatii hieman tilannetajua ja käytöstapoja, ettei moista harrasta.
        Tämä tästä aihesta.

        käsitykseni "bessien*:n huumorintajusta ja fiksuudesta!

        AIVAN mahtavaa!

        :D


      • laskusuunta
        Kylläpäs nousi kirjoitti:

        käsitykseni "bessien*:n huumorintajusta ja fiksuudesta!

        AIVAN mahtavaa!

        :D

        Puskakehut on mun mielestä aina olleet epäilyttäviä


    • Taka-puoli on kaikille ihmisille tarpeellinen.
      Siksi katson ihastuttavaksi että asiasta muistutetaan niin usein.
      Katson että palstallakin olisi paljon katseltavaa, vaan sanat eivät riitä kertomaan.
      Myönnetään, että pepun perinmäinen käyttö ei tule useinkaan mieleeni, katseeni saa ajatukseni harhailemaan.
      Jopa nuoruus-vuosiini saakka.
      Miksiköhän syntymä ja kuolema on laitettu niin lähekkäin?
      Olis kiva jos molemmilla olisi harhailevat lonkerot.

      Voi sun heevetti näitä pasha-aloituksia.

      Friidu, kaupunkilainen...

      H.

    • Pepe Puikkari

      Olen 6-kymppinen mieskomistus, 152cm ja 176kg, on mahtava ns. räystäsp***e ja uhkeat jenkkakahvat, joihin olen ottanut tatskoja ja läväreitä. Usein kaupungille shoppailemaan lähtiessäni puen päälleni vihreät verytelyhousut ja reisitaskunapapaidan. Nautin nuorten (miksei vanhempienkin) naisten viipyilevän himokkaista katseista ja kuolaamisesta perääni.
      Ei ole siis naisten yksinoikeus antaa silmänruokaa vastakkaiselle sukupuolelle!

      • Pupu Huikka

        Jos laihdut Pepe kutistuvatko tatskasi kuin aloittajat vaatteet, mutta aatteet ei tietenkään kutistu? (Eikös se semmoinen rättikasa kaulalla kuulu seksikkyyteen myös, sellanen jolla voi peittää satunnaiset rypyt ja kaksoisleuat eli toisin sanoen leikata ensin hameen helmasta reilu pala ja kaula-aukolta myös ja laittaa tämä rättikasa kaulalle seksikkäästi.

        Kysyy


      • Pepe Puikkari
        Pupu Huikka kirjoitti:

        Jos laihdut Pepe kutistuvatko tatskasi kuin aloittajat vaatteet, mutta aatteet ei tietenkään kutistu? (Eikös se semmoinen rättikasa kaulalla kuulu seksikkyyteen myös, sellanen jolla voi peittää satunnaiset rypyt ja kaksoisleuat eli toisin sanoen leikata ensin hameen helmasta reilu pala ja kaula-aukolta myös ja laittaa tämä rättikasa kaulalle seksikkäästi.

        Kysyy

        kysymys laihtumisestani on tietysti lähinnä hypoteettinen. Mihinkään "Suurin pudottaja"- sorttiseen meininkiinhän minulla ei ole tarvetta, mutta kilon tai parin sulattaminen saattaisi viimeistellä habitukseni. Tämän tavoitteen saavuttamiseksi olenkin jo kuukausia sitten ryhtynyt varovasti osa-aikaiseksi karppaajaksi: käyn säännöllisesti viikonloppu-iltaisin paikallisen yökerhon lihatiskillä. Tuloksiakin on alkanut jo näkyä: 300grammaa vajaassa puolessa vuodessa. Tatskojen käyttäytyminen luonnollisesti erityistarkkailussa näinkin rankan kuurin aikana.

        Tuo rättikasa kaulalla on sitten ongelmallisempi kysymys. Tässäkin ketjussa on tullut selväksi, että naiset käyttävät vain minihameita ja sellaisen kietaiseminen kaulalleni näyttäisi kireältä kaulapannalta buldogilla. Ei ilmeisesti näyttäisi kovin seksikkäältä - vai mitä missukat sanoisitte?


      • kiss-ukka
        Pepe Puikkari kirjoitti:

        kysymys laihtumisestani on tietysti lähinnä hypoteettinen. Mihinkään "Suurin pudottaja"- sorttiseen meininkiinhän minulla ei ole tarvetta, mutta kilon tai parin sulattaminen saattaisi viimeistellä habitukseni. Tämän tavoitteen saavuttamiseksi olenkin jo kuukausia sitten ryhtynyt varovasti osa-aikaiseksi karppaajaksi: käyn säännöllisesti viikonloppu-iltaisin paikallisen yökerhon lihatiskillä. Tuloksiakin on alkanut jo näkyä: 300grammaa vajaassa puolessa vuodessa. Tatskojen käyttäytyminen luonnollisesti erityistarkkailussa näinkin rankan kuurin aikana.

        Tuo rättikasa kaulalla on sitten ongelmallisempi kysymys. Tässäkin ketjussa on tullut selväksi, että naiset käyttävät vain minihameita ja sellaisen kietaiseminen kaulalleni näyttäisi kireältä kaulapannalta buldogilla. Ei ilmeisesti näyttäisi kovin seksikkäältä - vai mitä missukat sanoisitte?

        Varmaan kuitenkin sexympi, kuin pussilakanat, joita yhteen aikaan kaikilla oli kaulassaan. Päälaki hieman keskellä vilahti lyhytkaulaisilla.


      • komea@varmaan
        Pepe Puikkari kirjoitti:

        kysymys laihtumisestani on tietysti lähinnä hypoteettinen. Mihinkään "Suurin pudottaja"- sorttiseen meininkiinhän minulla ei ole tarvetta, mutta kilon tai parin sulattaminen saattaisi viimeistellä habitukseni. Tämän tavoitteen saavuttamiseksi olenkin jo kuukausia sitten ryhtynyt varovasti osa-aikaiseksi karppaajaksi: käyn säännöllisesti viikonloppu-iltaisin paikallisen yökerhon lihatiskillä. Tuloksiakin on alkanut jo näkyä: 300grammaa vajaassa puolessa vuodessa. Tatskojen käyttäytyminen luonnollisesti erityistarkkailussa näinkin rankan kuurin aikana.

        Tuo rättikasa kaulalla on sitten ongelmallisempi kysymys. Tässäkin ketjussa on tullut selväksi, että naiset käyttävät vain minihameita ja sellaisen kietaiseminen kaulalleni näyttäisi kireältä kaulapannalta buldogilla. Ei ilmeisesti näyttäisi kovin seksikkäältä - vai mitä missukat sanoisitte?

        olet! D


    • Näillä mennään

      Seksikkyys on mennyt ja tyylikkyys tullut eivätkä nuoret miehet katsele perääni ja jos katselevat säikähtävät naamani nähtyään.

      • Eräs 3-kymppinen työ

        kaverini [ ruustinna muuten toiselta titteliltään, miehensä oli jättänyt kotiin ], oli kävelyllä taiteiden yössä, ja heidän perässään kulkeneet pojat olivat vislailleet
        heille, - mutta ohittaessaan heidät ja katsottuaan pojat olivat sanoneet: "Voi, anteeksi!"


      • lisäys edelliseen:
        Eräs 3-kymppinen työ kirjoitti:

        kaverini [ ruustinna muuten toiselta titteliltään, miehensä oli jättänyt kotiin ], oli kävelyllä taiteiden yössä, ja heidän perässään kulkeneet pojat olivat vislailleet
        heille, - mutta ohittaessaan heidät ja katsottuaan pojat olivat sanoneet: "Voi, anteeksi!"

        jäi pois ed. viestistä, että sisarensa kaa kävelivät kahdestaan...

        Tositarina muuten.


    • Olisikohan...

      suutelumielenosoitus vanhoillakin tarpeen?

    • Muodin pääkaupunki

      Älkää liikaa iloitko naiset, jos Pariisi ilmoittaakin ensi vuonna ettei naisilla nyt saa olla pyllyä?Mites sitten suu pannaan?

      • ∑∑∑

        Muodin kaikkivaltius on naurettavaa! Mihin voi perustua?

        Olisiko syynä naisten huono palkkataso, pärjäämättömyys omillaan?

        Naisten eurohan on vain 80 centtiä.

        Se tekee välttämättömäksi hankkia 'omilla avuillaan' elättäjä.


      • ᚙᚙᚙᚙᚙ
        ∑∑∑ kirjoitti:

        Muodin kaikkivaltius on naurettavaa! Mihin voi perustua?

        Olisiko syynä naisten huono palkkataso, pärjäämättömyys omillaan?

        Naisten eurohan on vain 80 centtiä.

        Se tekee välttämättömäksi hankkia 'omilla avuillaan' elättäjä.

        Oletpas vanhakantainen.


    • ei haittaa

      en ole homo

      • Miten tuo viesti

        liittyy aiheeseen tai edes edelliseen viestiin?


    • ♫ ♫ ❤ ♫ ♫

      Aloittaja ei anna periksi.
      Hyvä jos nuorukaiset katselevat. Itse en pukeudu provosoivasti, enkä vahdi silmäkulmastani huomataanko seksikkyyteni. En usko että sitä asiaa ensimmäisenä pannaan merkille 60 naisessa.
      Yrittämästä ei kukaan kiellä, kunhan ei ylilyönti johda myötähäpeän tunteeseen.

      • ☕ ☽ ♬ ⚛

        Viis veisaan.


    • nainen on nainen

      naisilla ei sais olla leveää perää, miksi sitten ei vaadita miehille sitä, silloin olis tasa-arvo...miks muuten miehet pitää kapeasta lantiosta??, en jaksa ymmärtää..

    • asiallinenkrisse

      Olisi ihanaa tutustua sinuun. Olen aina ihaillut naisia, jotka uskaltavat kulkea minihameessa.

    • Partisaanivalssi...*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe