Minkä valmistajan MP5 on yksinkertaisesti paras. (Paras:Kestävin, Luotettavin, Tarkkin ilman viriä)
Paras MP5
11
144
Vastaukset
Cyma ja perushuolto.
- JIHAD!
Systema.
- hahahahrher
Systema? ptw Hahah tuskin. Systemat eivät ole niin hyviä kun yleisesti jotkut luulee. En suosittele
hahahahrher kirjoitti:
Systema? ptw Hahah tuskin. Systemat eivät ole niin hyviä kun yleisesti jotkut luulee. En suosittele
Systema on kestävin, luotettavin ja tarkin ilman laittoa, mutta se hinta....
G&G Mp5 A4 metalli versio on varmaankin noista hiukan halvimmista se "parhain".
ja tuan Cyman rimpulan arvostelut ja foorumi juttujen perusteella se ei ole kauhean hyvä ilman sisuksien vaihtoa....soviet.sniper kirjoitti:
Systema on kestävin, luotettavin ja tarkin ilman laittoa, mutta se hinta....
G&G Mp5 A4 metalli versio on varmaankin noista hiukan halvimmista se "parhain".
ja tuan Cyman rimpulan arvostelut ja foorumi juttujen perusteella se ei ole kauhean hyvä ilman sisuksien vaihtoa....Ainakin softaaja foorumien mukaan todella jämäkkä ja tarkka ja sisukset IMO erinomaista Cyman laatua. Perushuolto tosin voi olla tarpeessa. Ulkoisesti on varmaan se PTW.
- ämpärit päähän
finsoft kirjoitti:
Ainakin softaaja foorumien mukaan todella jämäkkä ja tarkka ja sisukset IMO erinomaista Cyman laatua. Perushuolto tosin voi olla tarpeessa. Ulkoisesti on varmaan se PTW.
En tiedä parhaimmasta. Mulla ainakin pistoolikahvan pohjassa lukee made china. Ikää aseella jäljistä päätellen ehkä yli viisivuotta. Mutta mattamustaa mulla jo purkki jolla ehostan hivenen.
Tehoja aseessa mukavasti, tarkkuuspiippu löytyy jotain muuta. Sulake mäni perhana, sitten ase hyytyi taas sulakkeen vaihdon jälkeen, niin olin kiristänyt aseen moottorin liian kireälle?? Ihme juttu, nyt ase toimi taas.
@finsoft
Mä en ymmärä mitä ihmeellistä aina näät siinä Cymassa... Saksalaiset haukkunu ton MP5 pystyn ja paljon muitakin Cyman aseita huonon kestävyyden takia. Samaa jenkit ja puolalaisetkin sanonu.
Systemaa nua jenkit ja vanhemmat immeiset kehuvatten mutta suurin miinus on se hinta....
Euroopassa aikas paljon kehutaan ICS ja G&G MP5 .
Jos on varaa vaan niin Japanilaista laatua mielummin kuin kiinalaista paskaa. Toki toi Cyma ny jollain aloittelijalla paras vaihtoehto. Mieluiten aina G&G.- wisusstaja
Itse en näe cymassa mitään erikoisen huonoa. Varsinkin ak-sarjalaiset hyviä ja parempia kuin esim kalash. IMO näen asian niin että jos haluaa halvemmalla päästä, niin ostaa cyman, siihen perushuolto ja ehkä joku osa, niin toimii entistäkin paremmin ja siltikin huomattavasti esmes. Systemaa halvempi.
Tottakai systema on parempi vakiona, mutta siitä saa maksaakkin ihan mukavasti... - wisusstaja
wisusstaja kirjoitti:
Itse en näe cymassa mitään erikoisen huonoa. Varsinkin ak-sarjalaiset hyviä ja parempia kuin esim kalash. IMO näen asian niin että jos haluaa halvemmalla päästä, niin ostaa cyman, siihen perushuolto ja ehkä joku osa, niin toimii entistäkin paremmin ja siltikin huomattavasti esmes. Systemaa halvempi.
Tottakai systema on parempi vakiona, mutta siitä saa maksaakkin ihan mukavasti...Sekin vielä että kiina-aseet ovat kehittyneet huimasti viime vuosien aikana. Tottakai viime vuosikymmenellä nää japani aseet oli sitä parhautta, mutta nykyään niiden hinta/laatu nyt on mitä on.
Kaikki kiinalaiset oli silloin joskus paskoja mutta ei enää.
Saksalaiset... Eikös siellä ole 1J tehoraja ja puhuvatkohan metallirunkoisesta mallista vai jostain LPEGistä. Linkkaapa jenkkifoorumeilta joku viesti tai ketju jossa dissataan Cymaa. Ite olen huomannut kehuja hyvistä sisäosista ja jopa neodyymimoottoreista. Voisit itsekin kokeilla pelata jollain uudella Cymalla niin ehkä ymmärrät miksi pidän niitä hyvinä hintaisikseen, varsinkin perushuollon jälkeen. Avaatko muuten aseita yleensä?
Professional Training Weapon ≠ Airsoft Electric Gun, Systema on ok kunhan tuo ero on selvä. PTW:t eivät ole kyllä teknisesti kovin kehuttuja järjestelmiä verrattuna Maruin koneistoon.- paras mp
Sori pojat, mutta minun MP5 on paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.142063Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161861599Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1601486Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1001362Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381208Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas141969- 84958
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49952Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.141858Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13847