Paras MP5

jgfjjh

Minkä valmistajan MP5 on yksinkertaisesti paras. (Paras:Kestävin, Luotettavin, Tarkkin ilman viriä)

11

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cyma ja perushuolto.

    • JIHAD!

      Systema.

      • hahahahrher

        Systema? ptw Hahah tuskin. Systemat eivät ole niin hyviä kun yleisesti jotkut luulee. En suosittele


      • hahahahrher kirjoitti:

        Systema? ptw Hahah tuskin. Systemat eivät ole niin hyviä kun yleisesti jotkut luulee. En suosittele

        Systema on kestävin, luotettavin ja tarkin ilman laittoa, mutta se hinta....

        G&G Mp5 A4 metalli versio on varmaankin noista hiukan halvimmista se "parhain".

        ja tuan Cyman rimpulan arvostelut ja foorumi juttujen perusteella se ei ole kauhean hyvä ilman sisuksien vaihtoa....


      • soviet.sniper kirjoitti:

        Systema on kestävin, luotettavin ja tarkin ilman laittoa, mutta se hinta....

        G&G Mp5 A4 metalli versio on varmaankin noista hiukan halvimmista se "parhain".

        ja tuan Cyman rimpulan arvostelut ja foorumi juttujen perusteella se ei ole kauhean hyvä ilman sisuksien vaihtoa....

        Ainakin softaaja foorumien mukaan todella jämäkkä ja tarkka ja sisukset IMO erinomaista Cyman laatua. Perushuolto tosin voi olla tarpeessa. Ulkoisesti on varmaan se PTW.


      • ämpärit päähän
        finsoft kirjoitti:

        Ainakin softaaja foorumien mukaan todella jämäkkä ja tarkka ja sisukset IMO erinomaista Cyman laatua. Perushuolto tosin voi olla tarpeessa. Ulkoisesti on varmaan se PTW.

        En tiedä parhaimmasta. Mulla ainakin pistoolikahvan pohjassa lukee made china. Ikää aseella jäljistä päätellen ehkä yli viisivuotta. Mutta mattamustaa mulla jo purkki jolla ehostan hivenen.
        Tehoja aseessa mukavasti, tarkkuuspiippu löytyy jotain muuta. Sulake mäni perhana, sitten ase hyytyi taas sulakkeen vaihdon jälkeen, niin olin kiristänyt aseen moottorin liian kireälle?? Ihme juttu, nyt ase toimi taas.


    • @finsoft

      Mä en ymmärä mitä ihmeellistä aina näät siinä Cymassa... Saksalaiset haukkunu ton MP5 pystyn ja paljon muitakin Cyman aseita huonon kestävyyden takia. Samaa jenkit ja puolalaisetkin sanonu.

      Systemaa nua jenkit ja vanhemmat immeiset kehuvatten mutta suurin miinus on se hinta....

      Euroopassa aikas paljon kehutaan ICS ja G&G MP5 .

      Jos on varaa vaan niin Japanilaista laatua mielummin kuin kiinalaista paskaa. Toki toi Cyma ny jollain aloittelijalla paras vaihtoehto. Mieluiten aina G&G.

      • wisusstaja

        Itse en näe cymassa mitään erikoisen huonoa. Varsinkin ak-sarjalaiset hyviä ja parempia kuin esim kalash. IMO näen asian niin että jos haluaa halvemmalla päästä, niin ostaa cyman, siihen perushuolto ja ehkä joku osa, niin toimii entistäkin paremmin ja siltikin huomattavasti esmes. Systemaa halvempi.

        Tottakai systema on parempi vakiona, mutta siitä saa maksaakkin ihan mukavasti...


      • wisusstaja
        wisusstaja kirjoitti:

        Itse en näe cymassa mitään erikoisen huonoa. Varsinkin ak-sarjalaiset hyviä ja parempia kuin esim kalash. IMO näen asian niin että jos haluaa halvemmalla päästä, niin ostaa cyman, siihen perushuolto ja ehkä joku osa, niin toimii entistäkin paremmin ja siltikin huomattavasti esmes. Systemaa halvempi.

        Tottakai systema on parempi vakiona, mutta siitä saa maksaakkin ihan mukavasti...

        Sekin vielä että kiina-aseet ovat kehittyneet huimasti viime vuosien aikana. Tottakai viime vuosikymmenellä nää japani aseet oli sitä parhautta, mutta nykyään niiden hinta/laatu nyt on mitä on.

        Kaikki kiinalaiset oli silloin joskus paskoja mutta ei enää.


    • Saksalaiset... Eikös siellä ole 1J tehoraja ja puhuvatkohan metallirunkoisesta mallista vai jostain LPEGistä. Linkkaapa jenkkifoorumeilta joku viesti tai ketju jossa dissataan Cymaa. Ite olen huomannut kehuja hyvistä sisäosista ja jopa neodyymimoottoreista. Voisit itsekin kokeilla pelata jollain uudella Cymalla niin ehkä ymmärrät miksi pidän niitä hyvinä hintaisikseen, varsinkin perushuollon jälkeen. Avaatko muuten aseita yleensä?

      Professional Training Weapon ≠ Airsoft Electric Gun, Systema on ok kunhan tuo ero on selvä. PTW:t eivät ole kyllä teknisesti kovin kehuttuja järjestelmiä verrattuna Maruin koneistoon.

      • paras mp

        Sori pojat, mutta minun MP5 on paras.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe