Hei,
ajateltiin ottaa Finnmatkojen äkkilähtö Kreetalle, viikon parin sisällä olis tarkoitus lähteä.
Oliko kokemuksia, voiko halvimmalla hinnalla tuurilla saada ihan mukavan hotellin?
Äkkilähtö?
4
261
Vastaukset
- Huono valinta
Hyvällä lykyllä voit saada ihan mukavan hotellin, mutta varo FM:n Ekavi-hotellia.
Suomalaiset sijoitetaan hotellin vanhaan, rapistuneeseen osaan.
Ruotsalaisia on aika paljon ja he saavat uuden osan paremmat huoneet.
Paikan pirttihirmu emäntä vahtii ihan kaikkea tekemistä. EN SUOSITTELE.- tietoalisää
Kun ostaa määrittelemättömön, ei voi saada mitään määrättyä hotellia. Ymmärsin että ap oli sellaista tilaamassa.
Ne jotka maksavat vähän, saavat tietysti huonoimman huoneen, ei siinä ruotsalaisilla ole mitään tekemistä vaan hinnalla minkä maksat.
Olen lähdössä Kosille Tjareborg 27.09-4.10 katsot itse:)
- laatuaei
Yleissääntö on aina että jos onni on myöntäinen, saattaa saada kelvollisenkin majapaikan. Mutta halvalla ei saa hyvää, käyttävät myös muita majapaikkoja kuin kenenkään listoilla olevia.
Jos ei ole mitään vaatimuksia, voi riskeerata ostamalla sikahalvan reissun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709817Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513199Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja452965- 622718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012115- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251943Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä601526Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261