Kaapin päällä pitkään notkunut Arabian mittakannu herätti kiinnostukseni oudolla mittaluvullaan. En löytänyt Arabialta kuin noita tasalukuisia mittakannuja, mihin tarkoitukseen tällainen sitten tehty. Pohjassa Arabian kruunuleima, alla Made in Finland ja luku 12 sekä alempana luku joka näyttää 60 tai 09. Osaako joku kertoa tällaisesta enemmän? :)
Arabian mittakannu 1,75 lit.
6
743
Vastaukset
Kruunuleiman mukaan kannu on tehty 1950-60 luvulla. Pohjasta pitäisi löytyä vielä mallikirjaimet esim AR tai FA. Kannu on tehty ihan myyntiin, löytyy myös 0,25 ja 0,75 mittoja. Harvinaisempiahan nuo varttimitat on ja 1,75 on varmaan jo laitoskeittiötasoa
- klasu2
jos olet myymässä kannua,laita viestiä
[email protected] - Miia
Hei!
Olisin myös kiinnostunut tuosta kannusta, josko se on vielä vapaana :)
Mikäli on, vastaa tähän viestiin ja laita yht.tiedot - niin otan yhteyttä!
Kiitos,
Miia - Jurik
moi,jos tarvi 0,25 kannu, leima 1932-1949vv.
laita viesti [email protected] - Anonyymi
Moi,
minulla olisi myös vastaava ja ilmeisemmin erittäin harvinainen.
Missä hintaluokassa nuo nykyään liikkuu?- Anonyymi
hyväkuntoisena n 150e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693203
- 682868
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii1972592Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?422481Kyllä sut varmaan
Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun411699Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk191690Rakastan sua
Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️151526- 341418
Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p661354- 441350