Niinköhän onnistuu......

Saas nähdä

italialaisen risteilijän, Costa Concordian, nostoyritys. YLE Areenassa on suora lähetys nostopaikalta. Ollut jo aamusta asti. Kyllä se vaan kyljellään pötköttää.

7

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pi-ne

      Niipä näyttää. Melkoinen titaani köllöllään kyljellään. Kuin muurahaiset kääntämässä karhua talviunillaan.
      Mitä siitä aiotaan, jos vedestä nosto, tai edes pystyyn nosto onnistuu?
      Voidaanko uusiokäyttää?
      Vai annetaanko lapsille harjoitusleluksi?

      • Romuttavat kuulema,kuhan ensin kattellaan vainajat pois,pari uhria kun on viel kateissa.


      • pi-ne
        piikkiö kirjoitti:

        Romuttavat kuulema,kuhan ensin kattellaan vainajat pois,pari uhria kun on viel kateissa.

        Eihän sieltä uutisten mukaan vielä ollut vainaita löydetty.
        Jollain lailla kun tuotakin laivajättiläistä ja sen loppua ajattelee, miettii ihmiskunnan suuruudenhulluutta. Aina kaikki isompaa ja komeampaa.
        Niin vain törmäsi Titanicin jäävuoreen surullisin seurauksin, vaikka uskoteltiin olevan uppoamaton.


      • pi-ne kirjoitti:

        Eihän sieltä uutisten mukaan vielä ollut vainaita löydetty.
        Jollain lailla kun tuotakin laivajättiläistä ja sen loppua ajattelee, miettii ihmiskunnan suuruudenhulluutta. Aina kaikki isompaa ja komeampaa.
        Niin vain törmäsi Titanicin jäävuoreen surullisin seurauksin, vaikka uskoteltiin olevan uppoamaton.

        Aina kun käsillään tekijä kattelee hylättyä rakennusta tai rakennelmaa niin määrätynlainen alakulo valtaa mielen.
        Toisinaan on helppoa kuvitella ihmiset askareisiinsa,mut asiaan.
        Meil on sellanen harhaluulo et aina on kasvunaika ja aina pitää isompaa väsätä.mä olen niit pieni on kaunista miehiä.


      • pi-ne
        piikkiö kirjoitti:

        Aina kun käsillään tekijä kattelee hylättyä rakennusta tai rakennelmaa niin määrätynlainen alakulo valtaa mielen.
        Toisinaan on helppoa kuvitella ihmiset askareisiinsa,mut asiaan.
        Meil on sellanen harhaluulo et aina on kasvunaika ja aina pitää isompaa väsätä.mä olen niit pieni on kaunista miehiä.

        Rauman telakka suljetaan, samaa surua, moni ahkera saa miettiä, mitä nyt.
        Aina kilpaillaan mihin maailmankulmaan rakennetaan entistä korkeampi pilvenpiirtäjä. Itse en ikinä uskaltaisi sellaisessa asua.
        Maajalassa, on meikämaatiaisen asuinpaikka, toivon mukaan hamaan loppuun saakka.


      • laivaton
        pi-ne kirjoitti:

        Rauman telakka suljetaan, samaa surua, moni ahkera saa miettiä, mitä nyt.
        Aina kilpaillaan mihin maailmankulmaan rakennetaan entistä korkeampi pilvenpiirtäjä. Itse en ikinä uskaltaisi sellaisessa asua.
        Maajalassa, on meikämaatiaisen asuinpaikka, toivon mukaan hamaan loppuun saakka.

        Olen samaa mieltä.En asuisi missään pilvenpiirtäjässä,eikä minua saisi noin hulppeisiin aluksiin astumaan.Siellä etelän suunnalla kun kaiken pitää olla mahdollisimman suurta.Tosipaikan tullen ei näytä hyvältä,kun kapteeni häippäsee ensimmäisten joukossa,eikös siinä niin käeynyt? Ihminen on suuruuden hullu,kaikkea ei voi hallita,kun vielä pitää esittää jotain tervehdyksiä.


      • pi-ne
        laivaton kirjoitti:

        Olen samaa mieltä.En asuisi missään pilvenpiirtäjässä,eikä minua saisi noin hulppeisiin aluksiin astumaan.Siellä etelän suunnalla kun kaiken pitää olla mahdollisimman suurta.Tosipaikan tullen ei näytä hyvältä,kun kapteeni häippäsee ensimmäisten joukossa,eikös siinä niin käeynyt? Ihminen on suuruuden hullu,kaikkea ei voi hallita,kun vielä pitää esittää jotain tervehdyksiä.

        Niin, meinaatko erästä lyhytviiksiniekkaa, joka kädellä kokeili tuleeko Volkkarista jo lämmintä ilmaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe