maistuuko kaikki pillut samalle??

uTeLiAsSsSOlEn

Maistuuko kaikki pillut tosiaan samalle vai on kaikissa pilluissa eri maku??

12

1257

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nam nam

Mahdotonta vastata, koska en ole KAIKKIA pilluja maistanut.

• hahaha

Hyvä nam nam. Vitun hyvin sanottu !!! =D=D=D ai en ollukkaa ainoo joka ei oo ? =D=D

• kyllä joo

kyllä

• JEP jep

No sehän riippuu ihan kastikkeesta :D

• Pimpin maistelija

Kuten jokaisella on oma ominaistuoksu, niin maistuu joka kukkakin erilaiselta.

PS. Legendaarinen sillin maku tulee siitä, ettei naisen alapäässä ole kaikki ihan kunnossa esim. bakteeritasapaino häiriö tai hiivasienitulehdus jne.

• Maistellut

Ei maistu samalle. Jokaisessa pillussa on oma makunsa, joka vaihtelee kuukautiskierron vaiheen mukaan.

• Suuseksiä

Eräällä X:lläni pillu maistui ja haisi aivan käsittämättömän voimakkaalle mädälle sillille ja suuseksin aikana saattoi mennä valkovuotoa suuhun...hyi helvetti sitä suhdetta.

No ei se suhde kaatunutkaan pelkästään tuohon suuseksiin vaan yleensäkin OIKEASTI HUONOON seksiin tytön takia. Hyi hitto kun vieläkin tulee vilun väreet siitä sillin mausta.

• 17+14

eksäni pillu maistui aina ennen kuukautisia ihan kebabille, siitä tiesi että huomenna alkaa puolukkapäivät.

• mister vagina

pillun ominaishajuja on kusi,hiki,hiivasieni,valkovuoto,kiimalima,moonisveri,sperma,jopa paska jos on ensin lykitty kakkoseen,visvasyylääkin voi esiintyä.ynm. eritettä. enään en koskaan anna kenellekkään naiselle suuhoitoa

• kalastaja uskomaton

vaginat haisee todella pahalta välillä. erektio laskee tosi nopeesti kun ämmältä riisuu housut ja nenään tuoksuu pesemätön tai hoitamaton värkki

• suuseksin ystäv

Mun avovaimon pillu tuoksuu ja maistuu mielettömäm hyvälle.jaksasin imeä sitä vaikka kuinka kauan. Suuseksin ystävä

• samalle??

No ei kun kaikki maistuu ihan erilaiselle. Ja sama nainenkin maistuu usein erilaiselle. Minusta saunapuhdas ovuloiva on maukkain.

Kysymys on enempi hajusta kuin mausta. Jos nenä on tukossa niin makua ei juuri huomaa. Ja hyvänmakuisen haistaa maistamatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22