Bangkok on kummallinen paikka.

28x...

Ensimmäisestä 3:n päivän matkastani en muista oikein mitään koska olin niin kännissä. Se oli jonkinlainen Thaimaa- Intia kiertomatka jossa opas piti meistä huolta. Temppeleissä ja jokiajeluilla käytiin päiväsellä, ne jäivät mieleeni.
Jotkut nyt osaavat arvostaa näitäkin; minä en.

Toisella kerralla oli mukana thaimaan oppi- isäni aussi- Make joka vei minut viikossa jo hieman pintaa syvemmälle. Asuimme Narai- hotellissa, joka on nähdäkseni aika hyvällä paikalla oli menossa minne tahansa. Yleisistä kulkuneuvoista en tiedä koska en ole niitä koskaan käyttänyt enkä niitä suosittele.
Ainakin niissä näyttää tulevan hiki...

Sittemmin olen Pattaya- reissuillani joskus aina pari- kolme päivää siellä elostellut. Sen ajan siellä kestää, hirveä kuumuus, melu ja haju ja tappava liikenne. Sen jälkeen tekee jo mieli meren rannalle.

Toki se on paikka joka jokaisen tulee kokea. Ostos- yms:lle matkaajalle se on paratiisi. Sieltä saa kaikkea mitä vain keksii kysyä ja mieli tekee.

Silmään minua ei siellä ole kustu kertaakaan. Toki huonoja uutiakin olen kuullut.
Nähdäkseni se on kuitenkin aika turvallinen paikka, eihän sitä tietenkään pidä joka paikkaan nokkaansa pistää!
Menkää ihmeessä Te jotka ette ole käyneet; kyllä se on metropoleista mahtavimpia!

5

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thaimaan tallaaja

      Lukuisia kertoja olen Bangkokissa käynyt ja parilla kerralla alkuaikoina olin myös Naraissa ja en sitä kylläkään pitänyt minään hyvänä sijainniltaan, vaikka muuten ok paikkana. Kaukana vähän kaikesta, ostoskeskuksista, yöelämästä jne. Mitenkään tuo Silomin alue ei kyllä houkuttele.

      • jeppis jee

        Bangkok on suhteellisen suuri kaupunki joten siellä yleensä aina joutuu vähän matkaa tekemään päästäkseen jonnekin...
        Naraista ei nytpitkä kävely Chong Nonsin sky train asemalle tai jos kunto heikko voi aina taximeterin ottaa ja pyytää vaikka Sala Daengiin joka siinä aivan lähellä- varsinkin illalla vilkas ,katuruokaa, irkkupubia ,tavarataloa ynnä muuta ja patpongikin siinä ohessa jos haluaa olla turisti.Silom road sinällään mukava vaikka vilkas niin katu suhteellisen helppo ylittää mikä Bangkokissa lainkaan itsestäänselvää. Oma 'suosikkini' on ehdottomasti Hindutemppeli narain pääovelta kivenhoiton päässä.Sen ohikulkiessa saatta kuvitella todellakin olevansa siellä Intiassa ;-)
        Katuruokaa kujalta saa ja jos tuliaisia niin krääsä kauppiaita illan edetessä kadut täyttää. Eikä Chao Praya kovin kaukana jos veneilemään tahtoo...


      • makustusasja
        jeppis jee kirjoitti:

        Bangkok on suhteellisen suuri kaupunki joten siellä yleensä aina joutuu vähän matkaa tekemään päästäkseen jonnekin...
        Naraista ei nytpitkä kävely Chong Nonsin sky train asemalle tai jos kunto heikko voi aina taximeterin ottaa ja pyytää vaikka Sala Daengiin joka siinä aivan lähellä- varsinkin illalla vilkas ,katuruokaa, irkkupubia ,tavarataloa ynnä muuta ja patpongikin siinä ohessa jos haluaa olla turisti.Silom road sinällään mukava vaikka vilkas niin katu suhteellisen helppo ylittää mikä Bangkokissa lainkaan itsestäänselvää. Oma 'suosikkini' on ehdottomasti Hindutemppeli narain pääovelta kivenhoiton päässä.Sen ohikulkiessa saatta kuvitella todellakin olevansa siellä Intiassa ;-)
        Katuruokaa kujalta saa ja jos tuliaisia niin krääsä kauppiaita illan edetessä kadut täyttää. Eikä Chao Praya kovin kaukana jos veneilemään tahtoo...

        Eikä joellekkaan ole pitkä matka. Vaan tuoppi kalijaa heti oven vieressä trendipaarissa maksaa liki saman kuin Euroopassa, ei kuitenkaan sentään täällä Suomessa tai Norjassa.


    • 28x...

      Hotellin sijainti on makuasia. En tiedä mitä Sinä hyvä nimim. Thaimaan tallaaja olet sieltä hekenut? Omat matkani ovat olleet ns. riemu-lomia; niihin ovat kuuluneet yleinen hauskanpito stimulanttien ja oppaiden saattelemina.
      Silom Roadin alue on maailmankuulu juuri tämäntyyppisten palvelujen ylenpalttisesta tarjonnasta. Narai- hotellia vastapäätä on "ostari" josta riemulomailija saa tarvitessaan kaiken haluamansa.
      Jos haluaa vierasta niin sitä saa sitten Pat Pongilta joka on tasan 1 km:n päässä hotellista... Olet varmaankin edes kuullut paikasta. Sinne joskus ajeltiin tuk- tukilla, kävellen aivan mahdoton matka toki. Onko kilometrin matka Sinusta nyt liian pitkä kun kuitenkin puhutaan aika isosta kylästä ?
      Ostareita on pilvin pimein kävelymatkan säteellä.
      Niinkuin huomaat niin puolustaudun verissä hampain Narai- hotellin sijainnin puolesta.
      Missäpäin olet muutoin itse asustellut? Olisi mukavaa kuulla vähän muistakin paikoista.

      • Sukhumvit oli ennen minun suosikki alueeni.Mutta nykyään muija on aina matkassa,joten asustelen nykyisin National Station-Siam-Chit Lom akselilla.Kun siellä on ne ostos paratiisit nais väelle.Tosin välillä on mentävä Baariinkin kun sitä shoppailua ei kestä pirukaan selvin päin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1944
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      252
      1640
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1557
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1494
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1378
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1209
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1177
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      33
      921
    Aihe