Lesbian haircut

alternative lifestyl

Suomessa on vähän hankala tulla kaapista tai yrittää viestittää naisille mitään pelkän hiustyylin perusteella. Tuntuu että niin monella heteronaisella on nykyään lesbotukka, oonko väärässä vai onko joku muu huomannu saman ?

150

7145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lillukka

      Kyllä pitkät hiukset on kauniit. Leikelkööt ne heterot sitten itselleen lesbotukat niin pidetään me pitkät, hulmuavat kuontalot :D

      • Poikatukka

        http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/ulkonako.html
        viittaa välittömästi lesbouteen, jos hiukset on lyhyet monissa maissa. Yleisesti lyhyeksi hiuksensa leikanneita naisia kutsutaan "Tomboy" nimellä. Tämä johtuu ajoittain myös siitä, että kyseisissä lesbosuhteissa toisen osapuolen on otettava selkeä miehinen rooli. Miehet myös pitävät pitkistä kauniista hiuksista eikä poikatukasta. Vaihtoehtojen puutteen takia monet miehetkin tietysti tyytyvät poikatukkaiseen miehekkääseen naiseen.


      • ime munnoo vua
        Poikatukka kirjoitti:

        http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/ulkonako.html
        viittaa välittömästi lesbouteen, jos hiukset on lyhyet monissa maissa. Yleisesti lyhyeksi hiuksensa leikanneita naisia kutsutaan "Tomboy" nimellä. Tämä johtuu ajoittain myös siitä, että kyseisissä lesbosuhteissa toisen osapuolen on otettava selkeä miehinen rooli. Miehet myös pitävät pitkistä kauniista hiuksista eikä poikatukasta. Vaihtoehtojen puutteen takia monet miehetkin tietysti tyytyvät poikatukkaiseen miehekkääseen naiseen.

        Urpo :D, älä yleistä. Parempi lyhyt siisti tukka naisella jonka päänmuoto sen sallii (sama koskee meitä urpoja miehiä, joillakin on vaan niin typerän näköinen pääkallo, ettei lyhyt tukka sovi) on parempi kuin se blondattu hiirenhäntä.

        Mä pidän lyhyttukkaisista tai sitten todella pitkistä hiuksista, sellaisista jotka on perseen tasolla. Todella seksikästä molemmat. Välimuodot on sitten ihan naamasta ja päänmallista kiinni.


    • liukukalju

      kun nyky miehet pyörii tuol kaljuina ni naisil käy lyhytkii tukka.

      • manitou

        Käyhän se lyhyt tukka naisillekin,mutta helposti leimataan lesboksi ja todella harvalle se oikeasti sopii paremmin,kuin pitkät hiukset.

        Harva nainen kaljuuntuu 4-kympin kynnyksellä ja varmasti vielä harvempi mies haluaa näyttää Spedeltä,päälaki paljaana ja karvat korvilla,ku olis uimalakki päässä.

        Pitkät hiukset ovat osa naisellisuutta,eikä just tule mieleen missiä,tai muutakaan kauneuskilpailun voittajaa,jolla olisi ollut lyhyet hiukset.


      • heteronainen
        manitou kirjoitti:

        Käyhän se lyhyt tukka naisillekin,mutta helposti leimataan lesboksi ja todella harvalle se oikeasti sopii paremmin,kuin pitkät hiukset.

        Harva nainen kaljuuntuu 4-kympin kynnyksellä ja varmasti vielä harvempi mies haluaa näyttää Spedeltä,päälaki paljaana ja karvat korvilla,ku olis uimalakki päässä.

        Pitkät hiukset ovat osa naisellisuutta,eikä just tule mieleen missiä,tai muutakaan kauneuskilpailun voittajaa,jolla olisi ollut lyhyet hiukset.

        Ilmeisesti olen niitä harvoja kolmekymppisiä naisia, joille sopii paremmin lyhyt kuin pitkä tukka. On kiva kun korvakorujen ei tarvi olla isoja näkyäkseen tyylikkäästi, ja meikki korostaa ainakin minun kasvojeni mallia paremmin lyhyiden hiusten ansiosta.

        Voi olla että tämä johtuu myös siitä, että olen keskipituinen ja melko sopusuhtainen. Isokokoisemmalla (pituus tai pyöreys) naisella lyhyet hiukset saavat pään usein näyttämään hassun pieneltä, heille sopiikin siksi usein pitemmät hiukset.

        Lisäksi omat hiukseni olisivat pitkinä ja käsittelemättöminä tyypillisen suomalaiset tuulessa huojuvat ohuet hämähäkinseitit. Lyhyinä ne näyttävät terveiltä, kiiltäviltä ja paksummilta. Hiusteni malli on tyylikäs (kiitos hyvälle kampaajalleni), joten minun ei edes tarvitse värjätä niitä näyttääkseni siistiltä.

        (Hiusteni pituus pisimmältä kohdaltaan on n. 10cm.)


      • lasdlkndf
        heteronainen kirjoitti:

        Ilmeisesti olen niitä harvoja kolmekymppisiä naisia, joille sopii paremmin lyhyt kuin pitkä tukka. On kiva kun korvakorujen ei tarvi olla isoja näkyäkseen tyylikkäästi, ja meikki korostaa ainakin minun kasvojeni mallia paremmin lyhyiden hiusten ansiosta.

        Voi olla että tämä johtuu myös siitä, että olen keskipituinen ja melko sopusuhtainen. Isokokoisemmalla (pituus tai pyöreys) naisella lyhyet hiukset saavat pään usein näyttämään hassun pieneltä, heille sopiikin siksi usein pitemmät hiukset.

        Lisäksi omat hiukseni olisivat pitkinä ja käsittelemättöminä tyypillisen suomalaiset tuulessa huojuvat ohuet hämähäkinseitit. Lyhyinä ne näyttävät terveiltä, kiiltäviltä ja paksummilta. Hiusteni malli on tyylikäs (kiitos hyvälle kampaajalleni), joten minun ei edes tarvitse värjätä niitä näyttääkseni siistiltä.

        (Hiusteni pituus pisimmältä kohdaltaan on n. 10cm.)

        Naiset usein kuvittelevat näyttävänsä hyvältä lyhyessä tukassa ja perusteitakin löytyy vaikka millä mitalla. Itse en ole kuitenkaan koskaan (no ehkä 1-2 kertaa) nähnyt naista, joka olisi kaunis (kauniimpi kuin pitkässä) lyhyessä tukassa. En väitä olevani esteettisen kauneuden viimeinen totuus, mutta en myöskään suoralta kädeltä usko näitä juttuja hyvännäköisistä lyhyistä kampauksista. Todellisuus ei yksinkertaisesti sovi tuohon fantasiaan.


      • yksynnäykson3
        manitou kirjoitti:

        Käyhän se lyhyt tukka naisillekin,mutta helposti leimataan lesboksi ja todella harvalle se oikeasti sopii paremmin,kuin pitkät hiukset.

        Harva nainen kaljuuntuu 4-kympin kynnyksellä ja varmasti vielä harvempi mies haluaa näyttää Spedeltä,päälaki paljaana ja karvat korvilla,ku olis uimalakki päässä.

        Pitkät hiukset ovat osa naisellisuutta,eikä just tule mieleen missiä,tai muutakaan kauneuskilpailun voittajaa,jolla olisi ollut lyhyet hiukset.

        Heti tuli mieleen Nina Björkfelt vuonna 1990 Miss Suomen 2.perintöprinsessa ja seuraavanan vuonna Miss Skandinavia ja Ressu Redfordin aviovaimo (ilm siis hetero:), joten kyllä löytyy. Ja tuskin on ainoa, tuli vaan ekana mieleen. Edelleenkin todella kaunis nainen.

        Onks kaikki pitkätukkaset miehet sit hinttejä? Samaa logiikkaa käyttäen. Toisaalta, eipä ihan heti tuu mieleen kovinkaan komeeta pitkätukkasta miestä..kaljut on kivempia

        T: 20 v. lyhyt tukkaisena, hyvin kelvannut heteronainen


    • mul ei lyhyt sovi

      mulla on puolipitkä tukka, ja mulle on lesbot sanoneet etten näytä lesbolta tukkani takia, että olen liian femme... O_o
      Olen itsekin syyllistynyt tähän stereotyyppiseen arvailuun, kun tapasin töissä naisen, jolla oli värjätty lyhyt pörrötukka, poikamaiset vaatteet ja paljon koruja korvilla, niin arvuuttelin heti että onkohan lesbo, mutta hänelläpä onkin mies ja vauva...
      Ei kannata nykyään paljoa arvailla kenestäkään tämän suhteen. Ihanteita on niin paljon, luulenpa estetiikan ylittäneen arvostuksessa kantaaottavan ulkonäön.

    • Sashuli

      Itselläni (olen siis heteronainen) on ollut neljävuotiaasta asti kunnolla lyhyet hiukset. Että jos niitä nyt lesbotukaksi haluaa kutsua (ja on kutsuttukkin) niin mikäs siinä. Itselleni ei vain pitkät hiukset sovi.
      Ja minusta on kyllä vähän outoa tulla kaapista leikkaamalla hiukset....? Öö siis kyllä minun mielestäni kaikilla naisilla on oikeus olla tietyn laiset hiukset tulematta leimatuksi C:
      Eli ehkä me sitten ollaan viety teidän lesbohiuksenne, mutta loppujen lopuks, it's 2013! ;) maailma muuttuu!

      • ei enää lyhyitä

        "Itselleni ei vain pitkät hiukset sovi."

        Mistä voit tietää, jos olet 4-vuotiaasta asti leikannut lyhyiksi?


      • randuumi
        ei enää lyhyitä kirjoitti:

        "Itselleni ei vain pitkät hiukset sovi."

        Mistä voit tietää, jos olet 4-vuotiaasta asti leikannut lyhyiksi?

        haloo voihan pitkähiuksinenkin tietää ettei hänelle todellakaan sovi lyhyet...... -.-


      • Sashuli
        ei enää lyhyitä kirjoitti:

        "Itselleni ei vain pitkät hiukset sovi."

        Mistä voit tietää, jos olet 4-vuotiaasta asti leikannut lyhyiksi?

        M00N NER0!


    • monenlaista

      Tunnen erään täysin heteronaisen, 21 -vuotiaan, oltiin samalla luokalla ala-asteelta saakka, hänellä oli ennen pitkät vaaleat hiukset, mutta nyt on lyhyt tukka ja poikamaiset vaatteet, kun taas itsellä on ollut aina pitkät hiukset ja pukeudun naisellisesti. Ei kannata tosiaan luottaa mihinkään ulkoiseen seikkaan kun lähdette arvuuttelemaan suuntautumista.

    • Anna Ny

      Hei, voitko nyt sitten määritellä millainen on lesbotukka, kun
      kerran aloitit.

      • pitkät ne pitää olla

      • Mäen Anna Ny

        Ellen DeGeneresin hiukset eri hiusvärivariaatioilla.


      • Lyhythiuksinen

      • tuheron

    • 10+16

      No ei voi päätellä. Ei voi vaatteistakaan. Itellä ei sentään "lesbotukkaa" ole mutta lyhyt kuitenkin. En enää halua pitkiä. Ne menee takkuun, jää käsilaukun ja reppujen hihnojen väleihin ja kuumottaa niskaa kesällä.

      Esimerkikis Afrikassa on normaalia, että myös naiset on vetäneet päänsä siiliksi luonnollisesti kuumuuden takia.

      • gswg

        Muutenkin monilla tummaihoisilla on hiukset sellaiset kuivat käppyrät, joten helpompi olla ilman.


    • BIBIBIBIBIBIBI

      Erittäin usein lyhyt tukkaiset ovat lespoja. FAKTA!

      • hetskutin

        Vai olisko toisinpäin, lesbot ovat usein lyhythiuksisia ? ;)


      • rinaton

        Tai toipomassa esim rintasyövästä !
        - mikä oli faktaa ?

        kalju 3 lapsen äiti


      • peruukki päähän nyt heti
        rinaton kirjoitti:

        Tai toipomassa esim rintasyövästä !
        - mikä oli faktaa ?

        kalju 3 lapsen äiti

        Nyt heti ostamaan peruukki, muuten kaikki luulee sua lesboksi, voi kauhistus.


    • j0j´xb

      On se kumma, että meidän heteroiden pitäisi muka miettiä lesbojen aatoksia hiustyyliä valitessa. PROVO taas, jotta saatais muka keskustelua! Pyh!

      • j0j´xb 2

        On se kumma, että meidän heteroiden pitäisi muka miettiä lesbojen aatoksia hiustyyliä valitessa. PROVO taas, jotta saatais muka keskustelua! Pyh!


      • Ainakin minä...
        j0j´xb 2 kirjoitti:

        On se kumma, että meidän heteroiden pitäisi muka miettiä lesbojen aatoksia hiustyyliä valitessa. PROVO taas, jotta saatais muka keskustelua! Pyh!

        olen 100% hetero,vuosikymmeniä ollut lyhyt tukka, pukeutuminen tyylikäs,ulkonäköäkin näyttävä (miesten mielipite kuulemma) huolitettu ja ei kukaan, ei kertakaan ole mua luullut lesboksi joten täysin p***an jauhamista.En aio kyllä teidän takia laittaa v***n hiuspitennyksiä tms.!!!!


    • Trendi vai ei?

      Riippuu miten ne on leikattu: Jos on tyylikäs leikkaus ja pukeutuu hyvin niin ei. Mutta jos ne on vain "kynityt", niin kyllä.

      • nuorisieluinenvanhus

        No voi herranen aika! On lyhyet hiukset ollut melkein koko ikäni, kokeillut pitkiä, mutta on niin paksu ja taipumaton hiuslaatu että ei sellaista jaksa. Lesbo en ole eikä tule. enkä muutenkaan välitä mitä muut ajattelee, teen niinkuin itestä tuntuu hyvältä vaatteissa ja hiuksissa. Miehet kiinnostaa ja miehet on kiinnostuneet minusta ; )


    • mene hoitoon

      Idiootti olet. Minulla on ollut lyhyet hiukset jo silloin kun lesboja ei suomessa ollutkaan, n. vuodesta 1976 lähtien, olin silloin viisi vuotias.

      • Ei voi olla totta

        Heh heh heeh. Kuule lesboja (ja homoja) on Suomessa ollut huomattavasti kauemmink kuin vuodesta 1976!!!!!!


      • heheheheheeee
        Ei voi olla totta kirjoitti:

        Heh heh heeh. Kuule lesboja (ja homoja) on Suomessa ollut huomattavasti kauemmink kuin vuodesta 1976!!!!!!

        Kaapissa olivat....tuohon aikaan.


      • Pakilan Halko ja Hai
        heheheheheeee kirjoitti:

        Kaapissa olivat....tuohon aikaan.

        Ai sun kanssa kaapissa? Olihan mösjöö Mosse


    • hihi3

      Jos naisella on lyhyet hiukset ja näyttää silti hyvältä, täytyy olla todella kaunis. Kuka tahansa pystyy olemaan pitkillä hiuksilla kaunis.

      Onneksi ovat lisääntyneet nämä hiusmallit, teidän lesbojen ikäväski varmasti :)

    • haluaaheteroksi

      AARRGGHH mitä ärsyttävää paskaa taas. Miks helvetissä kaikkien pitäis olla samanlaisia LESBOHIUKSINEEN jne?? Hankikaa oikeesti elämä.

    • ikäptyj'

      Enpä ole ennen tullut törmänneeksi kyseiseen ajatelmaan että lyhyet hiukset kuuluvat lesboille.Jokainen nainen PITÄKÖÖN HIUKSENSA JUST SELLAISENA KUIN ITSE HALUAA. PERSOONALLISUUS ESIIN ROHKEASTI. OLEN KYLLÄSTYYT LESBO -HOMO JUTTUIHIN .MIKSI HE TUOVAT ESILLE NIIN NIIN NIIN PALJON ASIAANSA.Ei enää turhaa "vouhotusta " lesboudesta-homoudesta. Ihmisiä ihmisten joukossa.Ja me heterot joko lyhyt tai pitkätukkaisina. Kaunista syksyä kaikille henkilöön katsomatta!!!

      • täynnä olen

        Kerrotko vielä, miksi heteroiden pitää ängetä lesbo&homopalstoille jos eivät halua sanaakaan lukea lesbo&homojuttuja? Itse olen todella täynnä heteroäijiä, jotka väkisinkin änkeävät seuraan kuola valuen, vaikka ei heihin vilkaise kertaakaan! Tällöin on aivan sama missä jätesäkissä liikkuu, onko sormusta nimettömässä vai ei, riittää kun on naispuoleinen niin heti on kaikki kiimaiset hetskuraiskaajat ja häiriintyneet hetskuahdistelijat kimpussa mukaanlukien äärioikeistolaiset pillunkipeät peräkammarinpojat.


      • dkmrfgbrml
        täynnä olen kirjoitti:

        Kerrotko vielä, miksi heteroiden pitää ängetä lesbo&homopalstoille jos eivät halua sanaakaan lukea lesbo&homojuttuja? Itse olen todella täynnä heteroäijiä, jotka väkisinkin änkeävät seuraan kuola valuen, vaikka ei heihin vilkaise kertaakaan! Tällöin on aivan sama missä jätesäkissä liikkuu, onko sormusta nimettömässä vai ei, riittää kun on naispuoleinen niin heti on kaikki kiimaiset hetskuraiskaajat ja häiriintyneet hetskuahdistelijat kimpussa mukaanlukien äärioikeistolaiset pillunkipeät peräkammarinpojat.

        Kysymykseesi suora vastaus;tietämättömyys!!! Olet arvokas ihminen .yhtä arvokas kuin kuka tahansa.Mielestäni ei kannata pitää turhaa haloota seksuaalisuuteen katsoen.Ihmisiä kaikki!


      • varmaan siksi
        täynnä olen kirjoitti:

        Kerrotko vielä, miksi heteroiden pitää ängetä lesbo&homopalstoille jos eivät halua sanaakaan lukea lesbo&homojuttuja? Itse olen todella täynnä heteroäijiä, jotka väkisinkin änkeävät seuraan kuola valuen, vaikka ei heihin vilkaise kertaakaan! Tällöin on aivan sama missä jätesäkissä liikkuu, onko sormusta nimettömässä vai ei, riittää kun on naispuoleinen niin heti on kaikki kiimaiset hetskuraiskaajat ja häiriintyneet hetskuahdistelijat kimpussa mukaanlukien äärioikeistolaiset pillunkipeät peräkammarinpojat.

        "Kerrotko vielä, miksi heteroiden pitää ängetä lesbo&homopalstoille jos eivät halua sanaakaan lukea lesbo&homojuttuja? "

        Aloitus on etusivulle nostettuna, eikä mistään voi etukäteen tietää että on juurikin lesbopalstalla.


      • Anna888

        En yleensä vastaa tämmöisiin mutta tämä todella ärsyttää. Ketkä "he"?? Olen homo, mutta en tuo sitä mitenkään kummemmin esille arkielämässä. Minua häiritsee kun media pyörittää esillä näitä huomionkipeitä tasapainottomia homoja, joiden moni luulee jotenkin edustavan "meitä homoja". Osoitit juuri kommentillasi kategorisoivasi ihmiset kahteen eri laatikkoon, vaikka itse sanoit että "ihmisiä ihmisten joukossa" ja haluat pyrkiä tästä pois.

        PS. Ai vitsi mä olen kyllästynyt heterojuttuihin. Joka tuutista tullut sitä siirappista mies, vaimo ja kaksi lasta -normia koko elämän ajan. Onneksi on muuttumassa.


    • påp

      Jo on taas keskustelun aihe, voi helvetti!

    • 4+9

      Ylläpidon aloittama 'mielenkiintoinen' keskusteluketju, taas kerran.

    • Huuhaahahaaa

      Että mitä? Hauhistuksen kananhäkki sentään. Ai että hiusten pituus määrittelee seksuaalisen suuntautumisen. Kääkk. Äitini piti aikansa tummaa tuuheaa pyllyn päälle asti ulottuvaa kuontaloaan, mutta kun vanhemmiten niskat eivät enää kestäneet, hän leikkautti hiuksensa keveämmiksi ja poisti edes yhden taakan harteiltaan ja kuivuvathan ne kans nopeammin nyt.
      Entäs itse? Isältä periytyvän huonomman hiuslaadun vuoksi pidän hiukseni lyhyinä. Koska tyhmät hiirenhäntähapsuhiukseni eivät vaan kertakaikkiaan ole kauniit pitkinä. Piste. Juma, oonko mä lepakko:-D ja äitikinkö kans?
      Ette voi olla tosissanne, pöllöt

      • tavallinen tallaaja

        Mun on pakko pitää hiirenhäntäni, etten näyttäisi rekkalesbolta. Joku väitti, että pitkä tukka kaunistaa, mutta valitettavasti ei auta ainakaan minulla. Onneksi ukko on jo satimessa. ;)


    • Blondiini0000

      No tuo selittää paljon. Mulla on ollut viimeiset 20 vuotta lyhyet hiukset. Olen usein ihmetellyt jos baarissa on lesbopari, niin toinen alkaa mun aikana kiehnätä kumppanissaan kuin kiimainen kolli. Ikäänkuin merkatakseen tämän? Eli luullaanko mua lesboksi? No heh heh... Tunnustan, mulle ei ole niin noko nuukaa baarissa istunko miehen tai naisen sylissä vai kenen kanssa tanssin hitaita. Vaan eihän sitä tiedä vaikka suuntaus muuttuu jos joku oikein söpö nainen tulee mua iskemään :)

      Onko tuollaisia tunnusmerkeillä mitään merkitystä, jos vain harvat edes tietävät niistä?

      • joku vain

        Tuskin se hiuksista johtuu. Maailma vaan on pieni ja Suomi on pieni maa. Se mikä on täkäläisittäin suurkaupunki on juuri ja juuri kaupunki ollenkaan Euroopan mittakaavassa ja sen kaupungin lesbot muistaa hyvin jos sut on nähty tanssivan hitaita naisen kanssa.


    • jarjr55

      Hei!Itse olen bi mies.En ainakaan minä en oo huomannut mitään tämmöistä.Aivan yhtä kauniita,olipa lyhyt tai pitkä tukka
      T.Jukka
      Ps.Ollaanko Suomi24:n kautta yhteydessä??

    • Tuulix1

      Leikkautin hiukseni aika lyhyiksi, koska hiuksia tippui päästä melkoisesti. Jouduin siis pakosti leikkaamaan hiukseni, koska pidemmät näyttivät todella ohuilta. Silloinen miesystävä tiesi ongelmastani, mutta silti kommentoi minut nähdessään " ai olet leikannut lesbotukan. Luuleenko nyt kaikki, että liikun lesbon kanssa". Tuntui todella ikävältä, koska surin muutenkin kadonnutta hiuskuontaloani....

      • Niinpä...

        Siksipä se onkin "silloinen miesystävä".


    • Reino Gikman

      Älä pelkää. Kyllä lyhyt hiukset pitävät minut loitolla. Olen pitkä, komea, rikas ja kolmekymppinen kaveri, joten voin aina valkata parhaat discossa.

      • heteronainen

        Ikävä kyllä olen kaunis lyhythiuksinen nainen, jolla on korkeat standardit miesten suhteen. Näin ollen et tuskin edes kelpaisi minulle siellä discolattialla. Harmi homma, tiedostan kyllä ongelmani. Ehkä joskus vielä opin ihastumaan muutenkin kuin ulkonäön perusteella, siihen asti joudun kuitenkin antamaan pakit.


      • vikela1

        No huh, sinunlaisia on 13 tusinassa, säälittävä tapaus!


    • kyllä kansa tietää!

      Näin se on vääjäämättä ja pitkät hiukset leimaavat miehen epäheteroksi.

    • et silleen

      No onkos kaikki kaljutkin naiset lesboja ? Kun se on aika miesmäinen tyyli ? Siis jos syöpähoidot vie hiukset oletkin lesbo

      ps. äitini on aina ollut lyhythiuksinen, samoin minä täys hetero ja neljä lasta.

    • Mamma22v

      Itse olen hetero, ja omistan lyhyen tukan! Vain siksi koska pitkät hiukset ei passaa minun kasvoille.. :) Eli ei kannata lyhyen tukan perusteella lähteä leimaamaan ihmisiä.

      • Totta maar

        Eihän se tarkoita taas sitä, että kaikilla heteronaisilla olisi pitkät hiukset.
        Mutta usein lesboilla on lyhyet hiukset.


      • ei kannata ei

        Juu, ei kannata pitkähiuksisia lesboja leimata heteroiksi.. Tiedän muuten todella paljon pitkähiuksisia, naisellisia ja kauniita lesboja..Miten näitä heteroita muuten kiinnostaa ihan sairaalloisesti homo&lesboasiat? Kummallista, luulisi kiinnostavan ihan muut asiat..


      • jees jees
        ei kannata ei kirjoitti:

        Juu, ei kannata pitkähiuksisia lesboja leimata heteroiksi.. Tiedän muuten todella paljon pitkähiuksisia, naisellisia ja kauniita lesboja..Miten näitä heteroita muuten kiinnostaa ihan sairaalloisesti homo&lesboasiat? Kummallista, luulisi kiinnostavan ihan muut asiat..

        Kyllä lesbot kiinnostavat ainakin jossakin vaiheessa useimpia seksuaalisesti aktiivisia miehiä. Hyvä ettei kukaan voi määrätä mistä saa olla kiinnostunut. Se olisi nimittän todella kummallista.


      • hetero ja ok
        ei kannata ei kirjoitti:

        Juu, ei kannata pitkähiuksisia lesboja leimata heteroiksi.. Tiedän muuten todella paljon pitkähiuksisia, naisellisia ja kauniita lesboja..Miten näitä heteroita muuten kiinnostaa ihan sairaalloisesti homo&lesboasiat? Kummallista, luulisi kiinnostavan ihan muut asiat..

        Minua kiinnosti keskustelu, johon oli linkki tuolla suomi24:n etusivulla. Eikös täällä ole kaikilla oikeus keskustella? Sanonko, mikä on sairasta?


      • kukaan ei pakota
        jees jees kirjoitti:

        Kyllä lesbot kiinnostavat ainakin jossakin vaiheessa useimpia seksuaalisesti aktiivisia miehiä. Hyvä ettei kukaan voi määrätä mistä saa olla kiinnostunut. Se olisi nimittän todella kummallista.

        Kumma juttu kun noita homovihaajaheteroita kiinnostaa kamalasti noi homoasiat ja heteronaisia lesboasiat. Kenenkään muuten ei ole pakko lukea lesbopalstaa. En minäkään lue Hommafoorumia, kukaan siihen ei pakota. Jos ei halua kuulla sanaakaan homoista ja lesboista, niin sulkekoot tv:n ja radion ja lopettakoot netistä lesbopalstan lukemisen. Sulkeutukoot ihan vaan rauhassa sinne omaan kammioon.


      • elämä on
        kukaan ei pakota kirjoitti:

        Kumma juttu kun noita homovihaajaheteroita kiinnostaa kamalasti noi homoasiat ja heteronaisia lesboasiat. Kenenkään muuten ei ole pakko lukea lesbopalstaa. En minäkään lue Hommafoorumia, kukaan siihen ei pakota. Jos ei halua kuulla sanaakaan homoista ja lesboista, niin sulkekoot tv:n ja radion ja lopettakoot netistä lesbopalstan lukemisen. Sulkeutukoot ihan vaan rauhassa sinne omaan kammioon.

        Outoahan se on, että ihmisiä kiinnostavat erilaiset jutut, mutta minkäs teet?
        Tuskin he uskovat määräyksiäsi.


    • ei tyhjästä temmattu

      Kyllä se kumma kyllä osoittautuu melkein aina todeksi.
      Lesboilla on usein n. miestukka.
      Miksiköhän, en tiedä.

      • pyhä yksinkertaisuus

        Siihen löytyy syy jos et vielä sitä tiennyt. Nimittäin niitä pitkähiuksisia, kauniita lesboja et tunnista lesboiksi, luulet niitä automaattisesti heteroiksi.

        Sen sijaan kaikki lyhythiuksiset naiset ovat sinulle automaattisesti lesboja, vaikka todellisuudessa olisivatkin rumia hetsku&bissenaisia. Keski-ikäisillä hetskunaisilla on usein myös lyhyet hiukset, johtunee siitä, että kuvitellaan pitkien hiusten liittyvän teinivaiheeseen ja lyhyiden hiusten äitiys&aikuisvaiheeseen. Monilla saattaa olla hento, perisuomalainen hiuslaatu eikä kaikille sovi sama hiusmalli, joillekin sopii vain lyhyet, joillekin pitkät. Kaikki eivät halua myöskään pitää pidennyksiä tai peruukkia päässä..


    • Hemppa45

      Olen mies ja käyttelen usein korkeakorkoisia nilkkureita, mut olen hetero! Hahaa mitäs siitä tämä ryhmä tuumaa?

      • nimikkeet löytyy

        Transu vissiin, vai?


      • onko huulipunaa?

        Onko miehillekkin korkeakorkoisia nilkkureita olemassa? Lyhyet
        miehet sai tuosta toivoa. Jos haluaa pituutta,nimittäin, vaikka pituuskin
        voi olla
        rasite.


    • hyieeee

      Keski-ikäiset naisetkin suosivat tätä mallia? Miksiköhän, kyllä naisilla katselee mielellään pitkiä hiuksia vaikka ohutta mallia olisivatkin.

      • hyi kauheeta

        Kyllä se nyt aika kamalan näköistä on jos se pitkä tukka on tyyliin sitä, että kaksi haiventa on vain päässä tai hiukset ovat toooodella huonokuntoiset tai muuten vanhanaikaiset (tyyliin 80-luvun pitkä tukka).


      • tavallinen tallaaja

        No, mulla on edellleen se hiirenhäntä, joten ilahdu siitä!


    • uudeltamaalta

      lesboista en tiedä,mutta näin mies näkökulmasta sanottuna lyhyt hiuksinen nainen ei kiinnosta. yksi tärkeä osa naisellisuutta ja seksikkyyttä on juuri pitkät hiukset. pitkä hiuksinen nainen saa katseeni kääntymään.ja siksi puolisonikin on pitkä hiuksinen neitonen.

    • Itselläni on ollut jo pitkään ajatuksena leikkauttaa lyhyet hiukset ( ei lesbotukkaa) koska minulla on aika ohut hiuslaatu . Mistä moinen puheenaihe- voitaisko ajatella ajattevamme ajankohtaisia asioita, kuten vaikkapa asunnottomuus ja etenkin nuorten asunnottomuus suomessa ja pääkaupunkiseudulla. Miten voisimme auttaa nuorta, jolla ei ole mitään paikkaa mihin mennä yöksi ja joka koiransa kanssa talsii yön hyisiä syksyn katuja. Oisko ajatusta? Otan mielelläni ideoita vastaan . Ulla Pyyvaara ( asumisohjaaja) Vailla vakinaista asuntoa ry

      • perusasiat ensin

        Tämä on muuten lesbopalsta, joten täällä keskustellaan lesboasioista. Jos olet sen verran sokea etkä hahmota, että keskustelut on jaoteltu aiheittain niin kuin lehdissäkin, tv:n ohjelmistossa tai vaikkapa kirjastossa. Vaikka tämä juttu on nostettu ylös, niin silti se on lesbopalstan alla. Jos haluat lukea tai kirjoittaa nuorten asioista, ne aiheet tottakai löytyvät nuorten osiosta. Jos katsot sivun vasenta laitaa,sieltä kyllä huomaat, että aiheilla on omat otsikot ja keskustelualueet.

        Kannattaisi ensin opetella perusasiat.


    • opa1978

      vmp

      • ei kai vaan

        Varamiespalvelu?


    • ei lepso

      Ohuet hiukset ovat lyhyenä kauniimmat, kuin hiirenhäntänä pitkinä. Siinä ei tarvitse lesbo olla.

    • ---

      Toivottavasti tää on vitsi! :D

    • Voitin

      Olen niin aikuinen, että, kun siitä ei puhuta ääneen niin siitä ei puhuta ääneen, luule / tiedä mitä luulet / tiedät. Se ei ole SYY mihinkään (y)

    • vaalea liinaharja

      En nyt tiedä voiko lyhyttä tukkaa sanoa ihan lesbotukaksi. Eletään kuitenkin jo 2000-lukua ja se on vain yksi hiustyyli muiden joukossa.

      Itseäni ihmetyttää oman ikäisissäni 30 naisissa se, että kaikki järjestäen leikkaa lyhyet hiukset. Mikä ihmeen trendi tää on. Omassa kaveripiirissäni tää on jo niin itsestään selvyys.

      Sitten saat näiden kavereiden miehiltä kuulla koko ajan ihastelua pitkistä hiuksista. Pari jopa tulee ihan suoraan hiplaan hiuksiani. Aika hömelö olo tuosta. Imartelevaa joo, mutta tuntuu joskus jopa vähän tungettelevalta.

      Lyhyttukkaiset kaverini ihmettelee kun seksielämä ei ole enää samanlaista. Niin... miksiköhän ei.

      • katu-uskottava myös

        Aikuisena pitää olla aikuismainen ja uskottava. Varsinkin hyvässä ammatissa olevan pitää myös näyttää uskottavalta, ammattimaiselta,siistiltä ja aikuiselta eikä murkkuikäiseltä 12-vuotiaalta, jolla on teinihippitukka, rikkirevityt farkut, huppari ja tennarit. Voi olla, että ikääntyessä ne hiuksetkin ohenee ja harvenee.


      • iiiiiiiiiiiiiii
        katu-uskottava myös kirjoitti:

        Aikuisena pitää olla aikuismainen ja uskottava. Varsinkin hyvässä ammatissa olevan pitää myös näyttää uskottavalta, ammattimaiselta,siistiltä ja aikuiselta eikä murkkuikäiseltä 12-vuotiaalta, jolla on teinihippitukka, rikkirevityt farkut, huppari ja tennarit. Voi olla, että ikääntyessä ne hiuksetkin ohenee ja harvenee.

        Pidän oman liinaharjani ihan nätisti nuorekkaalla nutturalla. Toisaalta en ole kyllä niin riutuneen näköinenkään, että minulle tuo kynitty kanan pyrstö kävisi.


      • Bi=polkka?

        Huhhuh. Täytyy aika yksinkertainen ihmisen olla, jos hiusten pituus korreloi seksielämän kanssa. Ei paljon toivoa ihmiskunnan älykkyydestä anna tämä ketju muutenkaan. Oli seksuaalinen suuntaus mikä hyvänsä. Kaikkilla on oikeus käydä tätä päätöntä keskustelua, ei maailmassa ole hetero- tai homoaiheita. Jos samanarvoisuuteen kuitenkin pyritään, ei kannata vahvistaa eriarvoistavia dikotomioita.


      • hiusfetissi?

        "Lyhyttukkaiset kaverini ihmettelee kun seksielämä ei ole enää samanlaista. Niin... miksiköhän ei"

        Ihan totta? Hiusten pituudestako se on kiinni? Vai oisko se ikä kuitenki...


    • lepson mies

      Sivukalju on lesbotukka eikä sovellu naiselle.

    • kikkon en

      Mikä ihme on lesbotukka? Mielestäni hiustyyleille ei ole seksuaalisen suuntautumisen merkkejä määritelty.

      Jos haluaa korostaa suuntautuneisuuttaan, niin helpointa varmaan on pitää yllä vaatetta, jossa lukee: olen lesbo/lebakko tai jotain vastaavaa.

    • terv heteroille

      Eikö jollakin rekkalesbolla ole pistämätön vainu noihin hiustyyliin.Tietäisi vermasti jo salin toiseen päähän asti, kuka on huora ja kuka on naisen puristuksen tarpeessa.Amatöörit täällä vain arvailee .Eikö se Pekka Haaviston mies osaisi kertoa aloittaja voisi kysyä siltä .Ei me muut olla asiaan pantu

    • evlkkk

      Naisella voi olla lyhyt tukka, mutta lesbolla ei koskaan pitkää tukkaa.

    • näin se menee...
      • Hah, sanon minä!

        Vittu te ihmiset ootte tyhmiä ku päättelette toisten seksuaalisen suuntautumisen ulkonäön ja tyylin perusteella!


    • mitaäsitten

      Kylläpä taas sivistyi tätä palstaa lukiessa....

    • Heterokki

      Mulla oli muutaman vuoden lyhyt tukka pitkien hiusten jälkeen.
      Huomasin että lesbon näköiset naiset lähestyivät mua enemmän, joten kyllästyin heteronaisena lesbojen lähestymisiin, ja kasvatin pitkät hiukset takaisin. Näyteikkunaa katsellessanikin kerran joku nainen tuli mulle sanomaan että tule joskus hänen luokseen, ja ravintolassa kun seisoskelin, niin lythiuksinen ja miesmäisesti pukeutunut nainen tuli lähelle seisoskelemaan ja katseli ihan kuin "sillä silmällä".

      • homo sapiens

        :) Luultavasti on niin että lyhythiuksisena itse kohtasit omia ennakkoluulojasi itsessäsi enemmän, mietit rooliasi naisena ja huomasit sen vuoksi helpommin ne katseet joita et ehkä pitkähiuksisena "näe" koska rooliodotuksesi suhteessa muihin on neutraalia. Tämä sama tapahtuu tiedostomattomasti kun olet esim. yksinäinen ja huomaat vain ne rakastuneet parit. Pareja on luultavasti satunnaisotannalta sama määrä mutta nyt ne kiinnittävät huomiosi.

        Mulla on ollut sekä lyhyttä että pitkää eikä kukaan oo silti uskaltautunut häiritsemään:(( Vaikka olen ihan kivan näköinen, tavallinen nätti.


    • voi iesus!

      Lyhyet hiukset voi olla miesmäiset tai naiselliset, ja kyllä se muukin olemus ja ulkonäkö vaikuttaa. Ei kyllä ole koskaan tullut mieleen että kaikki lyhythiuksiset olis lesboja. Todella hullu ajatuskin.

    • sakkeus tule alas

      Siihen minä en vieläkään ole kuullut pätevää selitystä että jos nainen haluaa naista niin miksi sen himojen kohteena olevan naisen tulee useimmiten muistuttaa miestä? Toinen on siis nainen ja toinen wannabe mies.

      Rakkaus on kaunista sukupuoleen katsomatta mutta tuo on erikoinen psykologinen seikka.

      • sakkeus laskeutui

        Kuule se on niin ,että toinen panee ja toinen antaa.Rekkalesbo panee ja se toinen antaa.Siinä sitä psykologiaa näin keittiö pöydän verran


    • hölmö alotus ,,

      alotuksen tekijä on varmaan tärähtäny ja vähä säikähtäny, EI lyhyt tukka ole lespon eikä minkään muunkaa poikeavan merkki,
      pikkusen naurattaa alotuksen tekejiän ajatus heh heh heeee,
      suosittelen psykiatrille menoa ja piiiiitkään terapiaan, että käsität asian oikean tarkotuksen,
      sillä tarkotus on helppohoitoisuus, siisti, jopa kaunis,,
      pitkä tukka on aivan hyvä juttu, mutta erittäin työläs pitää puhtaana, ja kauneudenkanssaki on niin ja näin,
      suuren työn ansiosta pitkästä tukasta saa kyllä kauniin ja hyvin hurmaavan kampauksen, mutta se vaatiin työtä ja työtä ja vaivaa,

    • Pretty bald

      Kalju ei kaikille sovi.

      Pään muoto ratkaisee, luiskakalloisen kannattaa ostaa peruukki tms.

    • miesnäkökulma

      Näin miesnäkökulmasta lyhythiuksinen nainen ei ole naisellisen viehättävä, vaan jotenkin poikamainen. NOT HOT. Kypsemmällä iällä lyhyt tukka myös vanhentaa 10-15 vuotta, esimerkiksi 30 vuotias näyttää jopa nelivitoselta, kun viehättävä pitkä tukka katkaistaan miestukaksi. Kai se on luonnon laki, että ainoastaan nuorille ja terveille (eli hedelmällisimmille) naisille kasvaa helposti pitkä tukka, kun taas vanhemmiten se on vaikeampaa, tai jos on sairauksia. Siksipä ehkä miehen aivoissa pitkähiuksinen nainen on aina se toivotuin kumppani, jonka kanssa tulee terveimmät lapset.

    • Ei se oo tukasta kii

      Eiks' lesbotukka oo sänki ja miesmäinen vaatetus?

    • nutipää

      Itse olen kokenut, että lyhyt tukkani ei ole juuri määritellyt sitä, miten ihmiset suhtautuvat. Yleensä oletus on, että olen miehen kanssa, jopa poikamaisesta vaatetuksesta huolimatta. Suhtautuminen siihen, että on miehen kanssa on ollut neutraalia. Toisaalta kun olen kertonut olevani biseksuaali, kommentit ovat usein tyyppiä "ei tule yllätyksenä". Toki joskus on myös karkeita yleistyksiäkin. Lääkärissä kun valitin seksuaalista haluttomuutta, sain käteeni Setan lapun. Ei se tukka kyllä valitettavasti enää kerro mitään. Tämmöinen stereotypiointi ärsyttää, mutta toisaalta jossain määrin yhdyn myös aloittajaan. On vaikea löytää lesboja, kun ei päälle päin näe. Heteroille flirttailu saattaa aiheuttaa ongelmia :P Kai se on vain etsiydyttävä paikkoihin, joissa tätä väkeä voi tavata.. dtm tai jotkut setan ryhmät.

    • blblblblbl

      Hiukset ei määritä seksuaalisuutta -_-

    • Lyhythiuksinen muigu

      Nyt taisin ymmärtää miksen millään meinaa saada miestä....D:

    • mies mies

      Kyllähän lyhythiuksiset on parhaimpia.

      • ukkeli5000

        heh tunnen muutaman lesbon ja kaikilla paitsi yhdellä on pitkät hiukset =)


    • mies-79..

      Lyhythiuksiset naiset eivät ole kauniita. Kyllä naisella pitää olla pitkä tukka.

      • mies mies

        pitkähiuksiset naiset ei ole niin kauniita kuin lyhythiuksiset.


    • Oma merkki

      Aloittajan kysymykset ovat todella tyhmiä! Lesbot ja homot perustakaa omat yhdistykset ja omat pelisäännöt. Oma "merkki" käsivarteen, joka erottaa teidät heteroista. Ei luulisi olevan kovin vaikeaa. Hiusten pituudesta ei voi päätellä mitään.

      • kaunis11

        lyhyet hiukset ei kenestäkän tee lesboa. Lyhyet hiukset pukee monia muutenkin kauniita naisia hyvin, ja saa heidän kasvonpiirteensä ihanteellisella tavalla esille. Aloittaja taitaa olla aika väärässä tässä asiassa, että lyhythiuksisuus olisi nykyään lebomaista. pikemminkin ne lyhyet hiukset on mielestäni nyt muodissa (vrt. Miley Curys, Pink) lyhythiuksisuss on rock!:) t. lyhyttukka p.s. en oo lesbo


      • tykkään
        kaunis11 kirjoitti:

        lyhyet hiukset ei kenestäkän tee lesboa. Lyhyet hiukset pukee monia muutenkin kauniita naisia hyvin, ja saa heidän kasvonpiirteensä ihanteellisella tavalla esille. Aloittaja taitaa olla aika väärässä tässä asiassa, että lyhythiuksisuus olisi nykyään lebomaista. pikemminkin ne lyhyet hiukset on mielestäni nyt muodissa (vrt. Miley Curys, Pink) lyhythiuksisuss on rock!:) t. lyhyttukka p.s. en oo lesbo

        Mileylle ne lyhyet hiukset sopiikin todella hyvin, tekee hänestä paljon persoonallisemman. Aikaisemmilla pitkillä hiuksilla sulautui massaan liiankin hyvin.


    • Punisher"72

      Kunnon LESBOT on KALJUJA!

    • "hetero?"

      Itse olen pitkähiuksinen, pukeudun vähän miten sattuu, enemmän kuitenkin naisellisesti. Olen ihan muutamaan kertaan kuullut (ai oot lesbo, en ois ikinä uskonut!) Jos vaikka pikku hiljaa ihmiset tajuaisivat että SE EI NÄY ULOSPÄIN!!

    • ville vilkastus

      nyt välillä vaikka reisenväliin tunteeko sieltä on lepsu,hih hih hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    • liian vaikeaa

      Tässähän tämä suomalainen viisaus loistaa. Miehillä on oltava lyhyt tukka ellei ole olet luopio, koska et voi suorittaa kansallisperinteistä armeijaa. Nainen samalla lailla pistetään kummaliseksi, koska hänellä on miehen tukka. Olisiko armeijan reagoitava pakottamaan naiset pitkätukkaisiksi ettei vaan heitä luultaisi lesboiksi. Vai kuuluisiko lyhyt tukkaisen naisen suorittaa armeija korvaamaan pitkätukkaisen miehen aiheuttavaa sotilaallista tyhjiötä.

      Mutta itsekin myönnän ettei lyhyt tukkainen nainen ole mieleeni, mutta eipä tarttekaan olla. Kaikki tavallaan.

    • fgdfgdfg

      Kyllä huomaa, että on provo, kun tulee stereotypioita esille.

    • Lepakkolandia

      Yks turisti kerran ihmetteli, miten Suomessa on niin paljon lesboja. Sittemmin hänelle selvisi että suomalaiset heteronaiset vaan suosivat melko äijämäistä tyyliä :D

      • totuus esiin

        Samaa ihmetteli minulle ja kysyi, miksi suomalaisilla naisilla on niin lyhyet hiukset ,kerroin, lesbokulttuuri suosii lyhyitä hiuksia. En osannut muuta sanoa. Ystäväpiiriini on kuulunut vain heteronaisia joilla on tyyliä ja pitkät hiukset


    • Yue

      En ole koskaan törmännyt ajatukseen, että lyhyet hiukset ovat naisella merkki homoudesta. Typerä ajatus. Itse olen nainen ja minulla on pitkät hiukset, mutta ihastelen aina lyhyitä kampauksia. Minusta "poikatukka" sopii todella hyvin siroille kasvoille. Sirokasvoisella naisella jopa ihan siilitukka näyttää aivan tajuttoman hyvältä. Lyhyt tukka naisella korostaa tosi kauniisti kasvoja, silmiä, kaulaa ja korvia. Lyhyt tukka on tyylikäs, raikas ja antaa itsevarman kuvan kantajasta.
      Itselläni ei ole lyhyttä tukkaa, koska se ei ikävä kyllä sovi piirteisiini. Tai sitten en vain uskalla leikata hiuksia lyhyeksi, kun olen tämmöinen pelkuri. ;)

    • bityttö

      Minullakin on lyhyet hiukset tyyli kuin miehellä itse en välitä kommenteista. Olen itse bi seksuaalinen minulla oli vuosia sitten pitkät hiukset mut en pitänyt niistä parempi näin. Mitä siitä jos, jotkut luulee lesboksi minua se ei häiritse lainkaan ja kyllä huomaan jos, on lesbo tai muu minusta kiinnostunut kokemusta on sano. Joten ole rohkea pidä lyhyet hiukset ei tarvii olla bi tai lesbo.

    • Kyllä

      kai se on itsetunnosta kiinni minkäpituiset hiukset haluaa, vai onko? Itselläni on pitkät nyt mutta jos leikkautan lyhyeksi niin antaa vaan ihmisten arvuutella mitä haluaa, minä pidän hiukseni sellaisina kuin itse haluan seksuallisesta suuntautumisesta huolimatta.
      Miksi aina täytyy ajatella muita kaikessa...on tämä maailma mennyt kummaksi. Nainen voi olla naisellinen myös lyhythiuksisena ja päinvastoin. Ja on myös paljon naisia joilla ei yksinkertaisesti ole täällä pohjolassa niin paljoa hiuksia siunaantunutkaan että pitkät olisivat kauniit.

      hetero nainen

    • 15+5

      Suomessa näkee tosiaan ehkä suhteessa eniten lyhythiuksisia naisia koko maailmassa. Suomi on myös maailman tasa-arvoisimpia valtioita.

      Mitä tämä kertoo? Suomessa nainen voi elää itseään varten ja pitää sellaista tyyliä kuin haluaa. Nuorilla naisilla on usein pitkät hiukset, mutta he eivät yleensä tiedäkään, mitä elämä on.

    • Antakee armoa

      Kyllä ainakin minulle lyhythiuksinenkin nainen kelpaa aivan mainiosti ja voi olla aivan yhtä seksikäskin kuin pitkät hiukset. Kyse on lähinnä tyylistä ja siitä, mikä sopii kasvonpiirteisiin.

    • äly lifestyle

      Voi ei. Minulla on joskus ollut lyhyt tukka. Olenko siis lesbo? Ota nyt pientä rajaa. Viestittämiseen suosittelen esim. keskustelua.

    • Itsetunnoton pelkää

      Ei leimata. 70% naisista on lyhyt tukka, eräillä heistä tosi lyhyt. Leimautumisen pelko kertoo vain pelkääjästä itsestään, ei muiden suhtautumisesta lyhyeen tukkaan.

    • ikinuori 69

      Hello kaikki. 0n monia syitä ajatella asiaa.= nykyään "Elovena" tytöt pelaa lätkää, fudista ym. kamppailulajeja. Hiustenhoito on tietenkin toinen syy. Hitsarilla jolla kypärä päässä koko pvän sen suojaaminen. Eiköhän tuo riitä jo ja soisi parempia keskustelunaiheita kuin nää kaikki alapäänjutut s.24.llä. Ja miehet joilla on hiukset olkapäille on homoja vai? Mennään takaisin 60-luvulle ja brylkleemiä lettiin. 0masta mielestäni pidän kyllä naisista joilla on rasta (ei välttämättä heinänpolttaja) tai pitkät hiukset. Sikäli kun ne ovat huolitellut ja sopivat kasvonpiirteisiin. Samoin voin sanoa lyhyistä. erän hyvin keskeisellä paikalla toimiva nainen, hiukset kuin lattiammoppi/tippuvat jääpuikot räystäällä. 0huen ohut tukka kaulalle. siis hei kts. peiliin. R-kioskin nainen otti hurlikurlia (tätimäinen) ja kun leikkasi nuorekkaat hiukset niin jo oli ukko kainalossa. Mielestäni nuortui 10 v.

    • konserva tiivi

      Leimaa tietenkin. Eletäänhän nyt jo vuotta 1953!

    • Aviopuoliso

      Vaimolla on ain ollut lyhyeksi leikatut hiukset eikä ole mikään lesbo vaan kahden lapsen äiti.Ei saa yleistää kaikkiin naisiin sanaa lesbo koska se ei pidä paikkaansa

    • HimoSimo69

      Siroihin kasvonpiirteisiin lyhyet hiukset naisella sopivat oikein hyvin.
      Audrey Hepburn -tyyliin.
      Panisin.

    • Miiru

      Eipä ole kukaan lepakkotyttö tullut tekemään itseään tykö vaikka leikkautinkin hiukseni ultralyhyiksi. Miksiköhän?
      Olisi ihan kivakin......

    • Lyhythiuksinen

      Mä ajatin itselleni muutama vuosi sitten 10mm konesiilin kun halusin eroon värjäyskierteestä. Yllätyin todella ihmisten reaktioista, sillä jos en ollut puheissa vakavasti sairas, olin muuttunut heterosta lesboksi yhdessä hetkessä. Kahdella keikalla rock-klubilla mua yritettiin iskeä tosi törkeästi - ja tekijöinä olivat naiset! Kukaan mies ei ole koskaan kesken keikan tarttunut rintoihini takaapäin, mutta naiset ovat. Ei auttanut vaikka miesystäväni seisoi vieressäni... Hiukseni saivat pian kasvaa normaaliin mittaansa noiden tapahtumien jälkeen, mutta olihan se mielenkiintoinen kokeilu :)

    • Hyvä itsetunto

      Naiset leikkaavat lyhyet hiukset usein vanhentuessaan, sillä pitkät sivuilla roikkuvat kutrit tosiaankin usein vain vanhentavat! Itse nuorruin todella monta vuotta leikatessani hiukseni lyhyiksi! Olen ollut hyvin tyytyväinen niihin ja saanut myös muilta hyvää palautetta. Ihan tiedoksi, että myös miehiltä.

      Kyllä minusta on niin, että eri ihmisille sopivat erilaiset hiusmallit. Ei se pitkä tukka tee automaatisesti kauniiksi tai seksikkääksi. Päinvastoinkin voi olla.

      Itselleni on aivan yksi lysti, mitä lyhyestä tukastani ajatellaan. Jos joku pitää minua lesbona, ihan sama se minulle on. Tiedän itse olevani hetero ja se riittää. Jos joku mies ei tykkää tukastani, on sekin yksi hailee, sillä löytyy niitäkin, jotka pitävät.

    • poikatyttö88

      Parempi kuin vain sanoo suoraan, jos haluaa muiden tietävän, tai kysyy, jos haluaa tietää onko joku lesbo. Ei sitä näe hiusten, vaatteiden tai käytöksen perusteella. Itselläni on aina ollut pitkä tukka, vaikka olen aina ollut myös poikatyttö ja varmaan moni on epäillyt suuntautumistani luonteeni perusteella. Lukiossa luokkakaveri kysyikin kerran, olenko hetero. Vaikutti melkein pettyneeltä kun sanoin, että olen. xD Mutta siis pidän pitkää tukkaa siksi, että se näyttää mielestäni minulla paremmalta, johtuu jotenkin pään muodosta kai, mutta tosi monet näyttää upealta lyhyen tukan kanssa. Minusta hiusten mallin saa valita kukin itse joutumatta miettimään, luuleeks kaikki ny mua lesboksi. Suoraan sanottuna vitunko väliä sillä on? Multa saa aina kysyä, jos miettii, olenko hetero vai lesbo. Ja se on ainoa varma tapa tietää. :) Minusta on hyvä, että raja-aidat kaatuu, eikä tatuoinnitkaan enää tarkoita sitä, että on linnakundi tai merimies. :)

    • Voihan.

      Lesbot ja homot kehitellä yhdessä jonkun yhteisen merkin esim. tatuointi kasvoihin tai käden selkään. Näin he erottuisivat jo kauempaa, eikä tarvitsisi miettiä hiusten pituudesta, onko toinen lesbo,vaiko homo?

    • Miiru

      Mulla on tosi huono homotutka, miten sitä voisi kehittää? En haluaisi millekään palstalle pelkästään sen vuoksi että haluaisin ehkä kokeilla seksiä naisen kanssa, olisi kiva jos sen sopivan vaan kohtaisi. Olen tunteilla elävä, pitäisi muutenkin tykätä tyypistä.
      Olen pari kertaa ihastunut vähän naiseen, mutta vastakaikua ei ole tullut :( . Huono tuuri vai olenko vaan naisten mielestä epäviehättävä?

    • Just joo..

      Niin, kyllähän teille lesboille pitäis toki olla kaikenlaisia erityisoikeuksia, jotta tunnistatte toisenne. Yksinoikeus lyhyisiin hiuksiin, poikamaiseen pukeutumistyyliin ja ties mitä muuta. Kyllä, myös heteroilla on lyhyitä hiuksia eikä hiustyylistä voi päätellä kaikkea! Taitaa harmittaa, kun lyhyitä hiuksia ei ole patentoitu vain lesboille?!

      • maalaistollot pois

        Just joo. Kyllä teille heteroille pitäisikin olla aina yksinoikeis joka asiaan. Taitaa vaan harmittaa kun teillä hetskuilla ei ole yksinoikeutta tähän maailmaan.


      • Just joo..
        maalaistollot pois kirjoitti:

        Just joo. Kyllä teille heteroille pitäisikin olla aina yksinoikeis joka asiaan. Taitaa vaan harmittaa kun teillä hetskuilla ei ole yksinoikeutta tähän maailmaan.

        Yksinoikeus mihin? Minulle on aivan sama, kuka käyttää minkäkinlaisia vaatteita ja kuka leikkauttaa minkäkinlaiset hiukset, on kyseessä sitten lesbo tai hetero. En tee suuntautumisesta päätelmiä hiusten perusteella ja kaikilla on oikeus pukeutua niinku haluaa.


      • ei kun matkaan
        Just joo.. kirjoitti:

        Yksinoikeus mihin? Minulle on aivan sama, kuka käyttää minkäkinlaisia vaatteita ja kuka leikkauttaa minkäkinlaiset hiukset, on kyseessä sitten lesbo tai hetero. En tee suuntautumisesta päätelmiä hiusten perusteella ja kaikilla on oikeus pukeutua niinku haluaa.

        Juu niin on .Kaiva nyt äkkiä flanellipaita, reisitaskuhousut ja pitkävartiset saappaat esiin ja oletko käynyt parturissa,että hiukset on klani .Sitten etsimään yön kuningatarta .Uskon asioitten kanssa kamppailevien luulisi oleva helppo tapaus epätoivo, kun pehmentää ihmistä


      • kateus perisynti
        ei kun matkaan kirjoitti:

        Juu niin on .Kaiva nyt äkkiä flanellipaita, reisitaskuhousut ja pitkävartiset saappaat esiin ja oletko käynyt parturissa,että hiukset on klani .Sitten etsimään yön kuningatarta .Uskon asioitten kanssa kamppailevien luulisi oleva helppo tapaus epätoivo, kun pehmentää ihmistä

        Taitaa hetskumiehet vaan kadehtia kun niillä ei oo niin komeaa klanipäätä ja reisitaskuhousuja. Ja ei kun vaan klani vetämään päähän ja reisitaskuhousut jalkaan.


    • höhöö

      Ihan sama millanen letti naisella mutta lyhyt siilitukka joka on vaalee nii ei tuu mitää muuta mieleen ku Scooterin laulaja(H.P. Baxxter) :D

    • kjsahdk

      Sinead o´connor, maailman kaunein nainen ja kalju sellainen!

    • kgb'<k'

      Mikä lesbotukka? Kait sitä saa leikkauttaa sellaset hiukset kuin haluaa. Mulla on lyhyet hiukset ja olen keski-ikäinen hetero.

    • 3:n lapsen äiti

      Siis mikä on "lesbotukka". Onko mielestäsi kaikki pitkähiuksiset miehet homoja.

    • kokovartalohoito

      Lyhyt tukka on käytännöllinen kumihuppujen ja naamareiden kanssa. Ja tässä tapauksessa kysymys on bi-naisesta! Asiaan on monta näkökulmaa! Näin miehen kannalta kaikki kohdallaan! Ei haittaa tukan pituus tai lyhyys.

    • La donna

      Kommentti tässä viestiketjussa aikaisemmin esitettyyn väitteeseen "Suomessa näkee tosiaan ehkä suhteessa eniten lyhythiuksisia naisia koko maailmassa." - Onko tästä muka olemassa joku tutkimus...? Taannoin Espanjassa vieraillessani havaitsin että enemmistöllä vastaantulevista naisista oli lyhyet hiukset eli se siitä Suomen ainutlaatuisuudesta...

      • naisen sana

        Jes. Ja suomalaisten hiustenlaatu jo itessään on niin onnettoman surkean ohut, että näyttää lyhyenä paremmalta kun sellanen liru valkastu liuhuletti. Hyh.. Onnellisia olkoon he, joita on siunattu tuuhealla leijonanharjalla, joka näyttää hyvältä pitkänä, mutta on karseita kattoa päivänvalon läpipäästäviä päätä nuolevia tiskirättejä. Mutta pakko on pitkää pitää, kun pojat niin tykkää...vaikka olis kuinka ruma letti. T: naispuolinen


      • kananpersekampaus

        Luin jostakin, että Suomessa alkaa olla enemmän "punatukkaisia" naisia kuin Irlannissa.


      • jepujeeee
        kananpersekampaus kirjoitti:

        Luin jostakin, että Suomessa alkaa olla enemmän "punatukkaisia" naisia kuin Irlannissa.

        Eivät vielä kuitenkaa pärjää venäläisille keski-ikäsille naisille, joilla joka toisella on lyhyt punainen tukka ja vihreet luomivärit :)


    • 10+14

      mitä. vitun. väliä.

    • Herkkulikka

      Pidän pitkistä hiuksista ja tummista naisista. Olen aina pitänyt. Itsellä aina ollut pitkät hiukset. Ongelmana vaan hiustenlähtö. Johtunee vaihdevuosien alkamisesta. Pitkiä hiuksia on ihanaa sormien lomassa kuljettaa. Ja ne sopivat Rakkaani päähän. Joka on kaunis nainen.Olen nähnyt hänet lyhyessäkin tukassa ja täytyy myöntää, että en pidä siitä. Mutta jos hän pitää niin leikkauttakoon vaan. Rakastan häntä silti.

    • up now

      ....

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2407
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      291
      2312
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      75
      1790
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1462
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1309
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1308
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1040
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1030
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe