Kadonnut keskustelu...

Täällä oli korppi™:n aloittama keskustelu, jonka nimi oli: lifemocker on legenda. Nyt keskustelu on kadonnut.
Keskustelu ei ollut erityisen tärkeä, eikä minulla ole mitään sen poistamista vastaan, mutta haluaisin silti tietää, miksi se poistettiin.
Kiitos vastauksista jo etukäteen.

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

eikö teillä ole oikeesti parempaa tekemistä kun jauhaa pa$kaa musta? :S

• Nuortenpalstalla pyörivä aikuinen herättää huomiota. Sille ei voi mitään.

• lifemocker
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Nuortenpalstalla pyörivä aikuinen herättää huomiota. Sille ei voi mitään.

eihän sitä tiedä minkä ikäisiä tyyppejä näitten anonyymien viestien takaa löytyy ;)

• ocean-
        lifemocker kirjoitti:

eihän sitä tiedä minkä ikäisiä tyyppejä näitten anonyymien viestien takaa löytyy ;)

Antakaa lifemockerin olla, kukkaa jaksa tämmöstä

• Va Va Voom
        ocean- kirjoitti:

Ketään ei kinosta.

• ocean- kirjoitti:

Enpä minä hänestä juurikaan ole puhunut... Ja voisiko joku ystävällisesti vastata alkuperäiseen kysymykseen. Haluan tietää!

• rauhanmiess

Ylläpito poistaa kaikki lifemockeria koskevat viestiketjut (luultavasti tämänkin). Antakaa lifemockerin olla. Jokainen ymmärtää millainen elämäntilanne on tuon ikäisellä henkilöllä, joka pyörii päivittäin sotkemassa nuorten keskusteluja.

Joten älkää heittäkö enempää vettä hänen myllyyn. Ei tuo haukkuminen varmaankaan tunnu kivalta. Antaa lifemockerin kirjoitella tänne, jos hän todella itse kokee sen moraalisesti oikeaksi. Ei siitä oikeasti haittaa kenellekkään ole. Ja on hyvä että hänelläkin on jotain sisältöä elämässään.

Kiitos. Maailmassa on muitakin ongelmia.

• "Maailmassa on muitakin ongelmia." Onko lifemocker mielestäsi jonkinlainen ongelma?

• lifemocker

minkäköhänlainen elämäntilanne sinulla on, kun sinulla ei ole muuta tekemistä kuin murehtia ja arvuutella sinulle täysin tuntemattoman ihmisen tekemisiä...? ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3825
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3340
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      71
      3247
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2800
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      51
      2404
    6. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      50
      2101
    7. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      67
      1943
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      42
      1921
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1739
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1718
    Aihe