näin vahingos äiti ja isän...

karunäky hyi vittu

Joo ... lähin kaverille tunniks ulos 7aikaa ulos vaik sanoi et tuun 10 aikaa takas, porukat sano et laitetaa sauna päälleTunnipääst ajatteli tul kotii ku ei jaksanukkaa ol kaveril nii sitte vein, isän mielestä "kalliin" pyörän puuliiterii takapiha kautta, ettei sitä pöllittäs. Noo siin just puuliiteri ovi o lähel iha vieres sitä saunan ikkunaa jonku 185-190cm korkuudel nii aatteli kurkata siit et onko joku saunas nousemal päkiöille, ite oon joku 184 cm...Ei helvetti xDSiellä äiti ja iskä sellases "y" asennos vittu panemas... xDD näky vaa äiti jalka ja isän selkä...--- oli karu näky ku näi äiti ja isä hässimäsen oo ikin kuullu ees et ne harrastas seksiä joskus yöl sängys...

23

6542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...! XD

    • joppe..

      Jospa ne hässiikin vain saunassa?

      • aqwszxderfgtredsw

        Jaa-a en tiiä xdd jos ne sit hässii vain ja ainoastaan saunas xd


    • ymmärrän sinua

      Ei kyllä ole mukavaa olla yleisön puolella katselemassa vanhempien seksipuuhia. Luonnollistahan ja tervettähän se heillä on ja varmaan satuit ihan vahingossa näytökseen.
      Elämässä sattuu. Sitä en ymmärrä, jos vanhemmat ihan tietoisesti touhuavat jälkikasvun nähden.

      • Anonyymi

        😀😀


    • Kiimaiset vanhemmat

      No hyi vittu täällä mun iskän luona aina kuule sellaisia kiiman ääniä että huhhuh iskä siis hässii mun äitipuolen kaa ja kovalla äänellä hyi vittu . Ja aina ku ollaan ulkomailla niin sielläki yli inhottavaa ku ne ihan varmana tietää että mä ja mun veljet kuullaan niitten puuhat . Ja sitte aamias pöydäs jos iskä kysyy siltä mun äitipuolelta et mitä se haluu aamiaiseks niin se sanoo että "sut". O.o ja kaikkee tälläistä vitun normaalia käytöstä nuorten edessä . Oon15v ja puolveljet on 16v (kaksoset)

      • Anonyymi

        😬😬semosta


    • ymärrän teitä nuoret

      Pitäisi kyllä vanhempien hoitoo intiimipuuhat niin että lapset ja nuoret eivät siitä menetä kodintuntua ja voivat elää vapaassa ilmapiirissä.

      • Tyttö 14 oon

        Mun äiti on eronnu ja se tuo usein poikaystävänsä viikonlopulla meille yöksi.
        Mä näyttelen aina nukkuvaa, kun ne tulee baarista, sillä tiedän, että ne rupee kohta paneen.
        Äiti pitää melkpista yninää, kun sitä pannaan ja se kuiskii, et kovempaa, kovempaa ja sit se alkaa uliseen, kun saa varmaan orkun. Ulinasta päätellen se saa 2 tai 4 orkkua joka kerta kun sitä pannaan.
        Kaikki äänet kuuluu tosi selvästi näitten "paperiseinien" läpi.
        Joskus kiihotun kuunnellessani ja tyydytän itseäni hyväilemällä klitorista ja pimppiä ja oon saanu välillä useita orgasmeja.
        En oo kehdannu sanoo äidille mitään, kun se on aina niin hyvällä tuulella näitten sessioidensa jälkeen.


      • HeKeKee
        Tyttö 14 oon kirjoitti:

        Mun äiti on eronnu ja se tuo usein poikaystävänsä viikonlopulla meille yöksi.
        Mä näyttelen aina nukkuvaa, kun ne tulee baarista, sillä tiedän, että ne rupee kohta paneen.
        Äiti pitää melkpista yninää, kun sitä pannaan ja se kuiskii, et kovempaa, kovempaa ja sit se alkaa uliseen, kun saa varmaan orkun. Ulinasta päätellen se saa 2 tai 4 orkkua joka kerta kun sitä pannaan.
        Kaikki äänet kuuluu tosi selvästi näitten "paperiseinien" läpi.
        Joskus kiihotun kuunnellessani ja tyydytän itseäni hyväilemällä klitorista ja pimppiä ja oon saanu välillä useita orgasmeja.
        En oo kehdannu sanoo äidille mitään, kun se on aina niin hyvällä tuulella näitten sessioidensa jälkeen.

        Mikäköhän siinä on että omia vanhempia ei melkeen ikinä hoksaa kun ne panee mut aina kun on äitipuolet paikalla niin kuuluu koko talossa...


      • Anonyymi
        Tyttö 14 oon kirjoitti:

        Mun äiti on eronnu ja se tuo usein poikaystävänsä viikonlopulla meille yöksi.
        Mä näyttelen aina nukkuvaa, kun ne tulee baarista, sillä tiedän, että ne rupee kohta paneen.
        Äiti pitää melkpista yninää, kun sitä pannaan ja se kuiskii, et kovempaa, kovempaa ja sit se alkaa uliseen, kun saa varmaan orkun. Ulinasta päätellen se saa 2 tai 4 orkkua joka kerta kun sitä pannaan.
        Kaikki äänet kuuluu tosi selvästi näitten "paperiseinien" läpi.
        Joskus kiihotun kuunnellessani ja tyydytän itseäni hyväilemällä klitorista ja pimppiä ja oon saanu välillä useita orgasmeja.
        En oo kehdannu sanoo äidille mitään, kun se on aina niin hyvällä tuulella näitten sessioidensa jälkeen.

        Nauretavaa


      • Anonyymi
        Tyttö 14 oon kirjoitti:

        Mun äiti on eronnu ja se tuo usein poikaystävänsä viikonlopulla meille yöksi.
        Mä näyttelen aina nukkuvaa, kun ne tulee baarista, sillä tiedän, että ne rupee kohta paneen.
        Äiti pitää melkpista yninää, kun sitä pannaan ja se kuiskii, et kovempaa, kovempaa ja sit se alkaa uliseen, kun saa varmaan orkun. Ulinasta päätellen se saa 2 tai 4 orkkua joka kerta kun sitä pannaan.
        Kaikki äänet kuuluu tosi selvästi näitten "paperiseinien" läpi.
        Joskus kiihotun kuunnellessani ja tyydytän itseäni hyväilemällä klitorista ja pimppiä ja oon saanu välillä useita orgasmeja.
        En oo kehdannu sanoo äidille mitään, kun se on aina niin hyvällä tuulella näitten sessioidensa jälkeen.

        Kiva olisit tömistellyt kovempaa😡😡


    • OMG:O

      ........ Hyi:-0.....XD mä en ainakaan en haluis nähä sitä.....hyi ja vielä kerran hyi

    • silalis on mun salis

      Ihmettelen miten pikkuveli on saanut alkunsa kun ne ei sillon ollu pois kotoa ja sillon nukuin vielä samas huonees niitte kans, tosin kun kaivoin ittelleni sukkia laatikosta ni löysin kondomi rasian :D

    • tuiluiytre

      mitä siinä on ihmeellistä olet kehityksessä vasta siinä vaiheessa että yökkäät tuollaislle asioille mutta klitoristasi osaat jo näpelöidä että saat orkut huomaatko itse kuinka hyvälle tuulelle tulet ja äitikin tulee niin se vaan menee

    • väliin vaan

    • Nakupoika

      Meillä ei salata tollasia asijoita, Kun heitä panettaa niin vaikka keittiön pöydälla ne homman hoitavat.
      Eikä siinnä minun mielipidettäni kysellä. Kerrankin isäni piiskasi mut kun olin kärynnyt pahan teosta.
      Onpas pojalla siitin minä luulin että ne tarkoittaa minua kun seisoin alaste nurkassa.Mutta kun en huomannut omassani mitään vaan se oli levossa koipieni välissä. Pane pane Pekka kunnolla mulla tekee mieli nyt naida mun äitini sanoi isälleni. Äitini pöydällä kintut levällään ja isälläni housut nilkoissa panemassa sitä. Eikä ollut eka kerta heillä kun ne panee ihan missä vain eikä siinä pojan mieli
      pidettä tarvita.

    • Anonyymi

      Kotona vielä asuessani Äiti kuunteli joka viikonloppu kun nussittiin nyk.vaimoni kans tunti tolokulla. Kerran sitte kysyi että ostetaanko uus sänky teille? 😄 Enpä hoksannu kysyä että häirihteekö?

    • Anonyymi

      Öö, onko se teistä outoa, jos vanhemmat paneskelee? Eikö se olisi outoa, jos ne ei tekis sitä?

      • Anonyymi

        En mielelläni katsoisi omien vanhempien panemista.ja sitten
        Olen alkoholisti perheen lapsi.
        Suvun miehet oli alkoholisoituneita ryyppäsivät ja tappelivat ja jos ei niin panivat toistensa vaimoja.
        Olin aiemmin nähnyt jotain tajuamatta mitä.
        Olin noin 10v ja menin päivällä vanhempieni makuuhuoneeseen niin näin kun setäni pani äitiäni.
        Jatkossa näimme/huomasimme useammin panemistia.
        Olin lapsista vanhin toiset 8v 6v 6v ja 4v oma siskoni oli 6v katsottiin kun toisten isä setämné pani äitiämme.
        Tajusin mitä he teki ja seurasin tarkemmin touhuja.
        Miehet ja naiset kävi alasti vessassa lasten katsellessa.
        Meillä saunottiin kaikki yhdessä.
        Meillä kävi ryyppy porukkaa ja kun tulivat känniin niin äitini rintoja kourittiin ja jos seiso niin pantiin eikä välitetty vaikka lapset näki.
        Äitini oli synnyttänyt minut ollessaan 16v.
        En tiedä onko tällä vaikutusta mutta haluan omaa vaimoani panna kimpassa.


    • Anonyymi

      Joo kiva joskus iteki pitää kattoo

    • Anonyymi

      Voi sua olisit huutanut nussiteko siellä saunassa jos näit🤨🤨

    • Anonyymi

      sun äitis märkä oli hyvää

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe