Clash of Clans

androidille

Kuka pelaa?Onko vaikee?

119

5218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jungle Heat

      Androille parempi versio on Jungle Heat, itse olen levelillä 49.

      • KLAANI HAKU!

        Kaikki jotka aloitti pelin/ on aloittanut ja hakee hyvää klaania jossa pelataan lähes joka päivä Kaani taisteluista ja jossa Town hall vaatimuksia ei ole eikä pokaali vaatimuksia lainkaan! Niin liittykää UNITY NOVA ei level vaatimusia Tulkaa Jooko "3" Nyt on 13.8.14 että klaani on voimassa!!! TERVETULOA!♡♥♡♥☆★☆★★


    • Joinatkaaa

      Kaikki suomalaiset joinatkaa team 69 clash of clansis

    • Hanne 20

      Paras peli ikinä! :)

      • Ojis_75

        Miten aloitetaan alusta


      • Näin

        Poistat, odotat noin 5-10min lataat uudestaan


      • Kiihoittunutmies32

        olen itse tosi kiihoittunut kyseisestä pelistä pelin grafiikat kiihoittavat minua iltaisin


    • ClashOfClans

      Hei!

      Onko täällä ketään joka tietää asiasta enemmän?
      Eli minulla oli iphone ja se meni rikki. Nyt minulla on android puhelin. Onko minulla mahdollisuutta saada tähän puhelimeen minun edellistä kylää(joka oli applen laitteessa). Pitääkö minun esim mennä toisella applen laitteella ja kirjautua minun tunnuksilla sisään ja laittaa sitä kautta se koodi et voi pelata toisella llaitteella?

      Kiitos auttakaa! :)

      • miksu

        jos haluaa säilyttää peli prosessin, niin täytyy kirjautua Google tilille. mikäli et ole kirjautunut google tilille, niin joudut aloittaan uudestaan... :(


      • Anonyymi

        Sulla pitää olla suoercell id


    • 19-9

      Tietääksen Link A Devicellä pitäisi onnistua, löytyy hammasrattaan takaa.

    • hedu2

      Osaaks kukaan auttaa?? Mä poistin pelin, koska en tienny mitään pelistä ja säädin niin paljon, et kylä meni ihan perseelleen, Yritin ladata sitä uudellen, mut se antaa vaan mun vanhan kylän. mitä teen????????????????? AUTTAKAA JOKU, PLEASE

      • OpKajaani

        Jos entisessä pelissäsi olet kirjautun sisään Google-tunnuksilla ja kirjaudut nyt uudestaan tunnuksillesi niin vanha kyläsi pitäisi tulla takaisin.

        btw liittykää full suomalaiseen OpKajaani klaaniin ;)


      • LIITTYKÄÄÄ!
        OpKajaani kirjoitti:

        Jos entisessä pelissäsi olet kirjautun sisään Google-tunnuksilla ja kirjaudut nyt uudestaan tunnuksillesi niin vanha kyläsi pitäisi tulla takaisin.

        btw liittykää full suomalaiseen OpKajaani klaaniin ;)

        Liittykää suomalaiswen klaaniin nimeltä: FINNISH GUN


      • LIITTYKÄÄPLS
        OpKajaani kirjoitti:

        Jos entisessä pelissäsi olet kirjautun sisään Google-tunnuksilla ja kirjaudut nyt uudestaan tunnuksillesi niin vanha kyläsi pitäisi tulla takaisin.

        btw liittykää full suomalaiseen OpKajaani klaaniin ;)

        LITTYKÄÄ XNOVAX Klaaniin!! ★Ei level vaatimuksia★ Ei Pokaali vaatimuksia★ FREE ELDER★ JOINATKAA!!


      • HARHAVALO
        OpKajaani kirjoitti:

        Jos entisessä pelissäsi olet kirjautun sisään Google-tunnuksilla ja kirjaudut nyt uudestaan tunnuksillesi niin vanha kyläsi pitäisi tulla takaisin.

        btw liittykää full suomalaiseen OpKajaani klaaniin ;)

        Liittykää HARHAVALO nimiseen klaaniin ni päästään sotii. Joskus ku on aikaa ja elixiirii voin donaa velhoi healereit ja dragoneit


      • DiaddFIN

        KUKA TIETÄÄ MITEN TEHDÄÄN TOINEN KÄYTTÄJÄ Clash Of laannssiin.


    • Liittykää!

      Liittykää claaniin: kaupparit

    • Bena

      Aika höpö peli. Pelissä ei tapahdu juuri mitään ja hyökkäyksissä vaan katot kuin tyhmästi sotilaat ryntäilee. Lisäksi hitaasti etenee, ellet ala työntään euroja tähän.

      • mr.mudkip

        Liittykää klaaniin Poliitikot aloittelia ystävällinen


      • nimimerkkimies

        Kannattaa hieman miettiä jos klaaninimessä on jo kaksi virhettä. Aloittelija on näin ja aloittelijaystävällinen taas on yhdyssana. Mutta näsäviisastelusta huolimatta on tärkeää olla pelissä reilu ja antaa uusille mahdollisimman hyvä klaani missä aloittaa


    • tyhmä

      auttakaa ny helevetti ku mul on toi peli ipodilla ja haluisin siirtää mun kylän iphonelle ni kertokaa tarkasti miten se onnistuu!!:D kiitos

    • xmizoo

      LIITTYKÄÄ Overpovered claaniin. Se o uusi claani ja itse olen vielä ainut jäsen. Kaikki on tervetulleita.

      • Supercell

        Pelin siirtäminen ipodi:lle toimii näin
        Kirjaudu ipjonellesi samoilla aple ID:LLÄ sitten lataa peli. Pelin alkuun tulee kysymys haluatko jatkaa vanhalla kylällä pelaamista sitten paina ok sen jälkeen peli käynnistyy uudelleen ja pääset vanhalle kylällesi.


    • orava1

      saako jotenkin ladattua nokia lumiaan??????

    • klaanisota

      Liittykkää klaaniin Klaanisota!

    • Hei ihmiset auttakaa mua. Saako nokialaisiin clash of claannssiä?!?!

      • noIifeorava

        ei sas


    • samdm

      Etsimme uusia aktiivisia pelaajia uuteen Suomi Eliitti klaaniin Ikäraja 17!! Meillä tulet viihtymään!! :)

    • A-S_PN

      Ei saa peliä Lumiaan

    • Aquila.

      Klaani aikuisille

      Särmä klaanit etsivät uusia aktiivisia jäseniä liittymään riveihinsä.
      Ole aktiivinen ja vähintään 18 vuotias niin voit hakea joukkoomme.

      Kaikki uudet jäsenet aloittavat Ala-Särmä nimisestä klaanista, sieltä sitten nousevat Särmä:än ja lopulta eliitin joukkoon YläSärmä:än

      Lue lisää:
      https://sites.google.com/site/sarmacoc/home

    • 2ndlife

      Terve ollaa muutama kk pelattu! Tarttetaa pelaajii meidän klaanii, löytyy nimellä : VARJOLIIGA liittykää!! Asiallist menoo, donataa toisillemme sotureit... Viel pitäis muutamat pelaajat saada ni päästää klaanimatsit pistettyy alkuu

      • Hjelp

        Saako clash of clansin puhelimeen Samsung Galaxy S 3 ???


      • clash of clans
        Hjelp kirjoitti:

        Saako clash of clansin puhelimeen Samsung Galaxy S 3 ???

        Hjelp. totta kai sen saa Androidille. Liity sit klaaniin: finland


    • clash of clans

      Liittykää klaaniin:finland

      • Tervetuloa klaaniin!!

        Moi loin clash of claanissa uuden klaanin suomalaisille. Trophy raja on 1000 ja th7 pitäis olla. Ollaan aktiivisia. Tulkaa kaikki te minun klaaniinii. Klaanin nimi on: T.E.R.V.A Klaanin logo on kelta-musta!! Tervetuloa hyvään ja kehittyvään klaaniin.


    • Darkcomet

      Moi, joinatkaa cocissa Finlandia claaniin. Trophy raja 1000 ja cw silloinkun jaksetaan :D Leaderina Darkcomet eli minä :P. Klaanin logo on valko musta.

    • FC BEST

      joinatkaa finnish claaniin Trophy raja 800 ja cw melkeen aina. Donaa 150 elderiks 350 co-leaderiks

      • clash gamer

        Joo niin mulla on näitä pokaaleja vähän yli 1000 ja th7 haluisin johonki hyvään suomalaiseen claaniin joka on actiivinen ja usein clan wars nyt oon aika pitkään ollu semmosessa claanissa ku kool kat krew


      • clash gamer

        Joo niin mulla on näitä pokaaleja vähän yli 1000 ja th7 haluisin johonki hyvään suomalaiseen claaniin joka on actiivinen ja usein clan wars nyt oon aika pitkään ollu semmosessa claanissa ku kool kat krew


    • Aktiiviset clasherit tervetuloa Varjoliiga-klaaniin. CW prep alkaa joka tiistai ja perjantai n. klo 14. Donaukset minimissään 1:2 ja kannurajana 1000. Klaani on nuori, joten tällä hetkellä 13/50 pelaajan joukkoon mahtuu hyvin. Donaukset ja sodat pyörii ja läpyskä lentää, vaikka suht try-hard meiningillä puidaankin strategioita ;)

    • FINNISH GUN!

      Kaikki suomalaiset Joinatkaa FINNISH GUN klaaniin! Kaikki pääsee ja Elderi ilmaseks

    • XNOVAX

      Littykää klaaniin kaikki jotka pelaa: XNOVAX clash of clans pelissä!!

    • tulkaa meiä klaanii

      kaikki! Liittykää meiän klaaniin lieksapojut ei ikärajaa clan wars kaks kertaa viikossa sun muuta

      • jee7

        kyllähän minä tulen


    • Tänne vaan

      Liittykään Nuuskaajat Klaaniin nyt on 3 jäsentä mukaa vaan!!

    • #erkkikekkone_

      Miten voit konmaa!?

      • kukkakauppias 5

        Tietääks kukaa jotai hyvää coc gem hackii?


    • FinnishClashers

      Kaikki FinnishClashers klaaniin!

    • Mika2leader

      Kaikki suomalaiset ovat tervetulleita claaniin FinlandiaProCw! Rakennetaan siitä rento, mukava ja sotiva claani! ei ole mitään vaatimuksia että tänne pääsee. Tarvittais muutama pelaaja lisää et saatais claani sodat käyntiin!

      • ykä

        Viidakon ykät claanista saa elderin ketään ei kikata ja kaikki pääsee tervetuloa


    • kbyv

      Kaikki suomalaiset ovat tervetulleita Finlandia pro claaniin! ei ole mitää vaatimuksia et sinne pääsee. Rakennetaan siitä rento,mukava ja sotiva claani. Pidetään clan wars aika usein. leaderinä toimii mika2. Olen tosi aktiivinen ja donaan paljo mitä pyydetään!

    • Apua tarvitseva

      NONI! Samsung Galaxy S3 meni rikki ja ostan ehkä iphonen nii ssanko mä mun vanhan kylän siihe iphonelle sitten google :ssan kautta

    • se paras

      Kaikkien suomenkielisten on iha pakko tulla klaani finlandia xp II

    • Anacondaz

      Liittykää kaikki Fin Pro Farmers klaaniin. Tällä hetkellä 5 hengen porukka, mutta lisää sais tulla.

      • fin pro farmer

        Liityin just ko. klaaniin. Vaikuttaa mainiolta!
        Liittykää nyt muutkin, niin saadaan sotaporukka kasaan..


    • Valkoinen Suomi

      ( Valkoinen Suomi ) claani etsii aktiivisia yli 50lvl pelaajia claaniin..

    • God Of Thunder

      Uusi klaani perustettu. Tarvitsemme lisää jäseniä!!!
      Donataan hyvin..

      God Of Thunder
      tagi: #9YLCVP2P

    • 1MMORTAL
    • heiskaaaa

      Oletko hyvä pelaamaan clash of clansia?
      Etsitkö Hyvää suomalaista claania?
      Omistatko pelissä minimissään Townhall 8 ja olet yli 70 tasoinen?
      Ja sinulla on 2000 kannua tai enemmän?

      Jos vastasit mielessäsi kyllä, niin liitythän claaniin nimeltä : FinnishLegends

      Tässä vain pari sääntöä jota on EHDOTTOMASTI noudatettava:

      1. Donaa roikkuvat pyynnöt pois ennen omaa pyyntöä, toiveita saa laittaa mutta perusdonauksena toimii archerit, vältä giantteja yms...

      2. Jos päätetään sotia niin käytät MOLEMMAT hyökkäykset ja hyökkäät aina niin että aikoisit saada 3 tähteä... Pelkän lootin tavoittelijoita katsotaan häveten ja saavat välittömästi kenkään "esimerkiksi hyökkää pelkillä archereilla saadakseen loot bonuksen"

      -------------------------------------------------------------------------------------------------------

      Omistamme myös facebook-ryhmän johon voi halutessaan liittyä, ei mikään pakko. Sinne tulee myös kaikki ajankohtaiset asiat, tottakai myös pelinsisällä inboxiin napsahtaa tärkeimmät asiat... !

      Ikärajaa ei ole mutta 18 olisi suotavaa, ja positiivisella asenteella pelaaminen
      Läpänheittäminen ei ole kiellettyä se on jopa suotavaa (:

      • heiskaaaa

        finnish legends -> korjaan


    • Finland K18

      Uusi klaani aikuiseen makuun: Finland K18
      Hyvä ja rento meininki. Soditaan kerran viikossa..

    • idiootteja

      hei oikeesti lol!!!! pyydettiin tietoja pelistä ja kaikki vaan huutaa et LIITTYKÄÄ MUN KLAANIIN oikeesti ei kukaan ees liity

      • mmoseland

        Mun klaanin nimi on StarBow Liitykää


      • mmoseland

        Mun klaanin nimi on StarBow Liitykää


      • aehlwlv

        If you wanna clash of clans advantage go to http://clashofclanshelper.com/ - you receive free Clash of Clans gems instantly! It really works! (xPyMkH125d


      • gjhftkkxfr

    • andadf

      Amazing! http://clashofclanshelper.com/ - I got free Clash of Clans gems here! Get yous too in less than two minutes!! Everybody is already using free gems from here.(9iPdieo7GN)

    • sadsa

      Check out http://clashofclanshelper.com/ - I got free Clash of Clans gems here! Get yous too in less than two minutes!! THE ONLY WORKING FREE GEMS GIVEAWAY!!(XqIWiSaOPp)

    • K18Armottomat

      Näköjään suurinosa foorumilla olijoista on 10-15 vuotiaita, jos nyt joku täysi-ikäinen sälli sattuu lukemaan niin kaivataan aktiivisia pelaajia klaaniin K18 Armottomat. Aktiivista ja kokenutta porukkaa.

    • gsk

      I FOUND A CLASH OF CLANS GEMS GIVEAWAY! http://clashofclanshelper.com/ - you receive free Clash of Clans gems instantly! Best players use this!! (9hSt25TpA9)

      • jooku

        Amazing! http://clanshelper.com/ - I got free CoC gems here! Get yous too in less than two minutes!! THE ONLY WORKING FREE GEMS GIVEAWAY FOR COC!!(iBIWuHfv8f)


    • Uusiklaani

      TEIN UUDEN KLAANIN. TULKAA TEKEE SIITÄ HYVÄ KLAANI TARVITAAN VIELÄ PALJON JÄSENIÄ. ÄLKÄÄKÄ HETI LÄHTEKÖ ETTÄ SAADAAN PELI PYSTYYN!!LIITTYKÄÄ KLAANIIN RISING SHADOW. VIELI SIIS UUSI MUTTA TEHDÄÄ SIITÄ PARAS!! RISING SHADOW

    • Miikku_

      APUA! Minulla on ollut clash of clans yli vuoden. Poistin sen,kun latasin sen uudestaan niin se ei avannut peliä vaan jäi siihen missä se lataa sitä peliä. Mitä voin tehdä?se ei voi johtua netistä olen kokeillut.

    • CocJuice

      Etsitään aktiivisia pelaajia, 2 -lvl klaani, mukana nuoria 11v > ja muutamia aikuisia.
      Klaanisodat 2-3 kertaa viikossa.
      Klaani: finnish beasts
      Tunnus: keltainen liekki mustalla pohjalla

    • TryingHard

      oletko aktiivinen?
      tykkäätkö sotia?
      haluatko saada kunnioitusta ja mainetta?

      Jos noi kaikki on sinulla kyllä olet juuri löytänyt oikean claanin TryingHard (suomalainen claani)
      Sodat 3x vko sodissa käytetään parhaimpia joukkoja mitä löytyy
      sota loottaajat lentää heti ulos
      TryingHardin leader on oscar
      claani on luotu 29.3.2015
      eli tarvitaan pelaajia
      jos liityt laita jotain suomeks ja kutsu kaverit mukaan
      Tarkemmat säännöt kuulet liittyessi
      jos haluut kysellä ennen kuin liityt nii laita sähköpostia [email protected]

      Ps. Mieluiten yli kymmenen vuotiaita jotta tajuvat pelistä jotain ja pyttyjä tarvii 1200

    • Poistin vähän aikaa sitten, kun ei enää kiinnostanut.

    • sam949

      Help me get more points for my Amazon gift card! Download this app http://bit.ly/androidnana on your Android and input my invitation code s9261711

    • täätoimiinais

      Check out http://clanshelper.com/ - I got free CoC gems here! Get yous too in less than two minutes!! THE ONLY WORKING FREE GEMS GIVEAWAY FOR COC!!(qjMcxtHXXD)

    • halojata

      Jos haluut saada gemei maksamatta niin lataa appbounty ja klikkaa mun linkkiä niin saat 50 pistettä lisää. Sit ku pisteit o tarpeeks ne voi vaihtaa itunesi tai play kaupan lahjakorttiin
      http://abo.io/btirpnca

    • sbjssjks

      I cant believe I found this for CoC clans game just now: http://clanshelper.com/ - you receive free C-o-C gems instantly! It really works! (zoyne6g0Kj)

    • jonne8864424

      I cant believe I found this for CoC clans game just now: http://clanshelper.com/ - you receive free C-o-C gems instantly! I just tried that with all my clan! (jebmNI7OS5)

    • Kyllästyy helposti

    • juu5555555555555

      Hey, try http://clanshelper.com/ - I got free CoC gems here! Get yous too in less than two minutes!! Couldnt believe at first but it really works for CoC!(6xTZgYRpjR)

    • kettjaa

      Moi! Jos joku aloittelija tai vaikkapa kovakin pelaaja etsii uutta klaania niin miksei liittyisi Suomi Cw klaaniin. Kirjoita tämä niin löytyy #pug92p2y Klaanissa soditaan aina kun mahdollista. Donauksia tulee paljon. Elder vain 100donauksesta ja co pitää ansaita :). LV vaatimuksia ei ole. Tervetuloa!

    • rsfin
    • Sakalakapuu

      Hey, try http://clanshelper.com/ - I got free CoC gems here! Get yous too in less than two minutes!! It rocks!!(7Y4LOC8ZjL)

    • AUTTAKAA

      Voiko joku kertoa miten saa tehtyä toisen tyypin cociin ensimmäinen on jo tallella ku olen kirjautunut googleen

    • CitroenC5

      Jos haluat hyvän klaanin niin liity johonkin näistä:
      Fi Eliitti K18.Vain aikuisille.
      Fi Eliitti JR. Kaiken ikäisille. Kannuja min.1600.Th 7 olis hyvä olla.
      Fi EliittiRento.cw kerran viikossa.Rentoa farmailua.Aktiivisuuta pitää kuitenkin löytyä.Th 7 olis hyvä olla. Kannuja min.1000. Tervetuloa Fi Eliitti perheeseen

    • Pena17777

      PELASTAJAT FIN hakee uusia aktiivisia jäseniä sotimaan. Tällä hetkellä jäseniä 17 joista suurin osa th8 ja ylöspäin.

    • Toopeta

      Hey, try http://clanshelper.com/ - I got free CoC gems here! Get yous too in less than two minutes!! Couldnt believe at first but it really works for CoC!(XRlXCl60oK)

    • Muukkis

      Fin War 2014. Haetaan aktiivisia aikuisia pelaajia farmaan ja sotimaan! Sodat pyörii nonstoppina. TH8 kylät tervetuloa! Klaani on 5lvl(kohta 6lvl)

      • Muukkis

        Tällä hetkellä 32 jäsentä.


    • CoLeaderETTAn

      Etsitään suomalaisia pelaajia!
      Klaanin nimi on TOMMY ja kotipaikka Suomi, noilla tiedoilla pitäis löytyä. Otamme todella mielellämme mukaan ihan kaikenikäisiä ja tasoisia suomalaisia pelaajia jotka tykkää sotia! Tähän mennessä on löytyny lähinnä filippiini kakaroita ja sen takia olis kiva saada teitä luotettavia ja saman aikavyöhykkeen ja kielen omaavia finskejä messiin
      ME SODITAAN AINA - jos kiinnostuit, laita hakemus jossa ilmaiset olevasi suomalainen. Oon itse co leader ja klaanin toimistorottana aika usein paikalla, päästän sut sisään yleensä puolen tunnin kuluessa. Leader on myös suomalainen, ollaan täysi-ikäisiä pääkaupunkiseudulta, meidän lisäksi klaanissa on tällä hetkellä kolme muuta suomalaista
      TERVETULOA!
      TOMMY
      Location: Finland
      Clan level: 2
      War:Always
      Invite only, min. req. trophies 600
      #YU8GP2VR

      Tänne vaan kaikki suomalaiset cläshääjät! Otetaan vastaan rakentavia ehdotuksia klaanin parantamiseksi ja suomalaisille mainostamiseen. Fiksun oloiset ja sodassa menestyvät joukkuepelaajat saa titteleitä!

    • Täysikäiset

      Tervehdys yli 18v pelaajat, jotka ovat uudestaan aloittaneet cocin tai kakkosaccona käyttää. Me rektytoidaan Fin #3 uusia jäseniä!

    • leadersuomiliiga

      Suomiliiga etsii aktiivisia jäseniä. Clan castle on lvl 6. Tervetuloa!

    • spirites

      SUOMI#1# liittykää hyvää porukkaa on ja suomeks pyynnöt

      • Ghjdhjfgvbhbcg

      • Jormailija

        Tulukkee minun klaaniin: Eräjormat


    • FINclashers

      FIN clashers (lvl 5-ķlaani) etsii uusia aktiivisia jäseniä. Sodat aloitetaan ti ja pe. Th7 ei rushattu kylä -> tervetuloa.

    • psycho

      Ihan vitun vaikee oon th 11 oon alfatestaaja siinä pelis ja mull on lv 4 witchei kuka haluaa

    • Juspe18

      Tulkaa kaikki suomalaiset klaanin jonkka nimi on ultimate cw fin

    • jungleheat

      Löytyykö jungle heatin pelaajia ? Mielestäni parempi kuin coc.

      • jobonaattori92

        k18 aktiiviset pelaajat tulkaa esdutamaan pohjois-karjalaa (#20jry9rr). rentoa meininkiä mutta soditaan täysillä.th8 hyvällä mallillaan ja sota taito yms perusteet pitää löytyä.52 voittoa takana jo ja klaani leveli voiton päässä 6lvl.tervetuloa humoristiseen porukkaamme!


    • Esko101

      Onko muilla ongelmia xcover 3 kanssa. En meinaa saada peliä käyntiin. Asennettu monesti uudelleen mut ei. Kokeiltu toisella simillä mut ei

      • Hermotmenee

        Joo sama vika täällä xcover 3sen kanssa...lataa tolkuttoman pitkään ennen ku taittaa..onko puhelin vaan niin Paska vai löytyykö joku niksi.


    • 123toppe

      Hyvä peli!

    • ClashofclansIsBestGame

      Pelaan clash of clansia pakko sanoa et hyvä peli! Tulkaa claanii nimeltä ninjat

      • Meijänklaani

        Tulkaa claniin best clan f Eva tarvitsemme aktiivisia pelaajia suomalainen claani


    • Jaksaa
    • Jaffamies

      KAIKKI CLAANIIN NIMELTÄ - SOTAKUNKUT

    • Whatswrong

      Mulla on 5.02 Android eikä pysty lataan. Puhelimena toimii Lg Spirit 4g.
      Miksi ei pysty lataan, auttakaa :(

    • Anonyymi

      Ei

    • Anonyymi

      on vaikee haluan itse kuolla positiivisesti joka peli session jälkeen en suosittele. myös sisältää monia seksuaalisia hahmoja kuten aq tissit ja valkyria myöskin pelissä hahmo noita kutsuu luurankoja maasta joka on mahdollinen refrenssi saatanaan ja nekrofiiliaan. myös hahmo hog rider on rasistisella tavalla kuvailtu. peli ei sovi lapsille missään kapasiteetissa. itse olen usean lapsen äiti jokainen heistä on yrittänyt pelata tätä saatanan tuottamaa peliä rikoin heidän puhelimensa ja vein eksorsistille. minun rkkaat riiviöni eivät liity saatanan armeijaan vain siksi että he pelasivat tätä peliä.
      POISTAKAA HETI TAIVAAN PORTIT AVAUTUKOON HEILLE JOTKA EIVÄT SYNNTIÄ TEE JOTEN KÄÄNTYKÄÄ JEESUKSEEN JA RAKASTAKAA JUMALAA
      kiitos kun luitte arvosteluni:)

      • Anonyymi

        mahtava arvio kiitos tästä referoin pappiini ja laitan lapseni exorsistille saman tien sen jälkeen haen pizzaa ja


    • Anonyymi

      Joinatkaa Mummoslayers klaaniin

    • Anonyymi

      Liity klaani SUOMIPROOT

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe