Moderaattorit

finsoft

Täällä on nykyään moderaattorina minä (ja ehkä myöhemmin @soviet.sniper ) joten turha enää spämmiä koska ne poistetaan yleensä saman päivän aikana. Tähän ketjuun voi myös laittaa ehdotuksia mitä voisi parantaa.

13

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin ja esimerkki poistetusta ketjusta:

      Otsikko: gta v airsoft
      joo oon niin innostut gta v haluisin tehä pelin siitä airsoftissa että joo ketkä tulee mukaan mä oon mikke ja se missioni on et pitää löytää dildot mutku ostin ne dildot nii joku tyyppi pebuzki lähti mun perään joten tiputin housuni runkkasin ja avasin tulen. juoksin takaisin kotiin pelaamaan new vegas ja latasin masturbating modin mutta sitten koko lucky kolmekasista tuli aivan valkoinen ja pebuzki taas juoksi minua kohti. menin kekoon syömään mutta huomasin että normaalissa valkoisessa kastikeessa oli jotain outoa. se haisi samalta kun joskus pippelini pää oli kun olin 5 vuotta sitten. sitten huomasin pepen kulmassa ja huusin täysiä HYI ***** TÄÄ ON SPERMAA ******* ja lähdin juoksemaan mutta jäin pepen masteri kaara 3000n alle ja hän sanoi pelata liikaa gta v ei pelata liikaa gta jonka jälkeen respawnasin ja menin kotiin dayzissä ja siellä oli lentsikka

      • somebody

        Just tätä tahtoinki. Inhottaa nää 9v jonnet jotka kirjottaa just tommosia. Tänne vois laittaa vaikka pienet kysymykset kuula-aseista yms. Inhottaa vaan ku heti kun jollakin on pienikin kysymys niin heti uusi aihe. Aiheiden otsikoita vois myös parantaa.


    • Hyvä vaan että ne saadaan pois. @finsoft laitas noi palstan säännöt tänne ja "niittaa" se tohon että se jää pysyvästi ylimmäksi.

      Mun on turha tänne modeksi enään yrittää kun työt viä ajan ja tää matkustelu....

      • gj:)

        Jes. Mulla meni jo hermot noihin "Naapurin ernolta pääsi sitten spermaa..." yms.


      • Jonnet mestattavaksi
        gj:) kirjoitti:

        Jes. Mulla meni jo hermot noihin "Naapurin ernolta pääsi sitten spermaa..." yms.

        Kiitos tästä. Pystyttekö laittamaan ip-osoite banneja? Se olis hyvä eikä jonnet osaa käyttää VPN:ää :)


      • Jonnet mestattavaksi kirjoitti:

        Kiitos tästä. Pystyttekö laittamaan ip-osoite banneja? Se olis hyvä eikä jonnet osaa käyttää VPN:ää :)

        En pysty, tosin rekisteröityneistä voi varmaan ilmoittaa ylläpidolle. Muita ei voi käsittääkseni bänniä.


      • Jonnet mestattavaksi kirjoitti:

        Kiitos tästä. Pystyttekö laittamaan ip-osoite banneja? Se olis hyvä eikä jonnet osaa käyttää VPN:ää :)

        Tänne on hiukan hankala IP banneja edes saada tarvis rekisteröitymis pakon.... Tälläinen palsta mikä toimii puhelimella, koneella, tabletilla ilman rekisteröitymistä niin ei ole mahdollista saada IP banneja... Se on ylläpidon homma antaa porttikieltoja rekisteröityneille.....


    • Poistettu "ohjeita aloittelijoille" tyylinen ketju joka vaikutti trollilta, mm. "akku vaikuttaa kantamaan ja lähtönopeuteen"

    • @finsoft Mä varmaankin teen jossain kohdin tänne jonkinlaisen aloittelia oppaan jos siitä ei haittaa ole.

      • Ei ole. Kunhan et suosittele Systemaa :P Jos on hyväkin ohje voin koittaa saada sen jäämään tuohon ylös.


      • finsoft kirjoitti:

        Ei ole. Kunhan et suosittele Systemaa :P Jos on hyväkin ohje voin koittaa saada sen jäämään tuohon ylös.

        Ei kuule kun Real swordia ajattelin suositella :D Ei vaan selaan tän s24 airsoft puolen läpi ja kerään noita vinkkejä aloittelijoille juttui mis on ees jtn järkee ja liitän vaan linkkejä yms.....


    • Poistan myös yli 6kk vanhat myynti-ilmoitukset johon ei ole tullut viime aikoina viestejä aloittajalta tyyliin "vielä myynnissä".

    • Molemmat "airsoft kielletään" ketjut poistettu, kiitos nimim. Hemapa joka nosti toisen ketjun ylös ja sain senkin poistettua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe