saa nauraa ja nauru jatkuu vielä kauan! On se hyvä että näitä vitsejä tulee näinä syksyisinä ruskan täyteisinä päivinä!
KYLLÄ Porvoossa tänään
8
287
Vastaukset
- unihiekkaa
Iltasatukin voi olla huvittava kun sen on tarpeeksi monta kertaa kuullut!
- Minä Ainakin
Olen purskahdellu aina välillä nauruun ,kun näen tämän tietokoneen.Mahtaako siinä olla joku viirus ,mikä aiheutaa moista . Toivottavasti ei ole tarttuvaa
- rokote löytyy
Porvoossa saa nauraa ihan vapaasti,eikä tietokoneessasi mitään viirusta ole ne on vaan vanhoja kopiota joilla joku parantaa huonoa omaatuntoa.Influenssa ei ole vielä saapunut Suomeen se vasta tarttuu!
Kyllä Porvooseeen naurua mahtuu. Pieniä hymynkareita suupieliin nouseen satuja lukiessa. Jos kerralla ei ymmärrä lukemaansa, niin vallan kivahan on lukea tuo satu uudestaan.
Mukavaa syksyistä päivää kaikille palstalaisille.- 7 veljestä
Tässä kuussa juhlitaan SUURIA kirjailijoita,tänään Aleksis Kivi,lippu salkoon ja kakun tekoon tulevia juhlia varten!
- dementiako?
Kuinka mones rikosilmoitus tänään seuraa ja mihinkän virastoon?Näitä kopiota seuratessa herää kysymys onko muistisairaus iskenyt kun ei muista että on jo kirjoittanut samat jutut vuodesta 2004 ja ilmoittanut ylipoliisipääliköstä-presidenttiin.?
Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188844- 61818