pehmolelu

98poika

olen 15 vuotias poika. voiko pehmolelusta saada mitään tauteja jos sillä itsetyydyttää tai ns.panee

11

3880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plus hie?

Ihottumaa ja ihovaurioita. Plushie - faneilla lienee omat tapansa hoitaa luisto eli lelun sisään laitetaan tekopimpsa joka sitten liukastetaan. Googlaa...

Jos lelua on käyttänyt samaan joku muukin kuin sinä niin sitten kaikki tavanomaiset seksitaudit voivat lelusta tarttua.

Näissä ei ole liukkautta.

http://www.dailydot.com/society/my-little-pony-brony-sex-toy/

http://yesyesyall.org/blog/longoland/

Nämä ovat ehkä enemmän fetissipalstan juttuja eli sieltä voisi tulla paremmin vastauksia.

• 98poika

mutta mitään hengenhätää ei ole ?

• Pehmofani

Ei voi saada mitään tauteja ja eikä mitään leluja tai liukkareita tarvita pehmojen kanssa. Omasta mielestäni ihan hyvä tapa masturboida eikä siitä ole mitään haittaa.

Penikseen voi kyllä aktin jälkeen jäädä nukkaa/karvaa mitkä kannattaa pestä pois.

Elikkäs ei huolia. Pidä hauskaa!

• 98poika

kiitos vastauksesta (: minulla on kyllä ollut kutinaa mutta se voi johtua tuosta karvasta/nukasta ?

• joku!

On tullu kokeiltua myös pehmolelua "runkkauskaverina"ja hyvin on toiminut! Ei siintä mitään tauteja saa. Ite nykysin käytän pehmeää karvaista rukkasta runkkauksessa, ja tekee helvetin hyvää!!!! Muistaa vaan ottaa rukkasen pois ennenku spermat lentää....

• Anonyymi
        joku! kirjoitti:

On tullu kokeiltua myös pehmolelua "runkkauskaverina"ja hyvin on toiminut! Ei siintä mitään tauteja saa. Ite nykysin käytän pehmeää karvaista rukkasta runkkauksessa, ja tekee helvetin hyvää!!!! Muistaa vaan ottaa rukkasen pois ennenku spermat lentää....

Minkä lainen pehmolelu oli kyseessä

• Anonyymi
        joku! kirjoitti:

... Okie...

• trollers anonymous

ei voi saada. pane myös olohuoneen soffaa, se nimittäin sano mullekin ettei sil oo mitää tauteja

• Anonyymi

U­u­­­s­­­i s­­ek­­sitea­­tteri ava­­utu­u Su­­­ome­­en! Kutsumme kai­­kk­­i­­. Il­­­moit­­tau­­­tum­­­ine­n ry­­hmä­ämm­­e tä­­­äl­­­l­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/M9g5G7

• Anonyymi

Miten pehmolelun kanssa voi runkata?

• Anonyymi

No siis jos oot tyttö niin ota pehmo mis on joku möykky ja sit ala vaa hieroo ittees siihen😏ite ainakin

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      7282
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      6006
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      153
      5327
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4747
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4078
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      73
      3302
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      62
      3270
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      3092
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2487
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2399
    Aihe