551 vs 552 vs 553 Mitä eroa?!?

Nukkapäks

Elikkäs mitä eroa on noilla 551,552,553 tähtäimillä?
ku oisin ostamassa m16 tähtäint----Kertokaa kannataaks ostaa.
Oisko jtn muuta hyvää tähtäintä??

24

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei noissa ole muuta kuin ulkomuodollisia eroja.....

    • wf3f3r4

      Ei kannata ostaa airsoft tähtäimiä jossa on punapiste. Rahan haaskausta.

      • airsoftkettu

        perustelu??


    • Nukkapääks

      Soveltuuko nuo tähtäimet metsään jos ei nii voitteko ehdotella jotain punapistetähtäimiä mitkä soveltuis mettää hinta vois olla semmoset80e??

      Ja tähtäimen pitäis sopii G&G:n CM16 Carbiiniin!

      • fabwbakgfbkawbgkibil

        Sitten sulla ei ole varaa kunnolliseen holotähtäimeen, ei siis hyvään replikaankaan


      • et 553
        fabwbakgfbkawbgkibil kirjoitti:

        Sitten sulla ei ole varaa kunnolliseen holotähtäimeen, ei siis hyvään replikaankaan

        No holotähtäin on varmaankin parhain vaihtoehto ja niitä saa melko halvalla. Sitten on vain tingittävä laadusta ja kestävyydestä.


      • Shg22561

        Asg 552 on yhteensopiva mallin kanssa ja maksaa noin 80e proairsoftissa mutta siihen kannattaa varmaan ostaa myös linssinsuojus


    • Nukkapääks

      no korkeintaan 150e? Saako sillä hyvän 553sen? mieluiten jostain suomalaisesta vkaupasta laittakaa linkkiä jos löytyy joku hyvä tähtäin metsään

      • Nukkapääks


      • finsoft kirjoitti:

        120e replikatähtäimestä vai halpa...? G&P vastaavan saa kait 80€.

        Onhan tuo @finsoft halpa omaani nähde.....


      • soviet.sniper kirjoitti:

        Onhan tuo @finsoft halpa omaani nähde.....

        Mikäs sulla sitten on?



    • Nukkapääks
    • Nukkapääks

      juu katoin milgearista muovisotilaasta yms..

      kiitos! tilasin tuolta tradesoftista 552sen :)

    • et 553

      King Arms TS-553 tähtäimen ostin kesällä ja en ole katunut hetkeäkään vaikka nyt 120€ tähtäin maksoikin. On vuosien varrella tullut huomattua että se n.40€ säästö voi tuoda mukanaan melkoisen harmin. erehdyin aikaisemmin ostamaan G&P:n 70€ punapistetähtäimen ja kun surkeaa tekoa olevan jalustan jollain tapaa saa jämäkästi kiinni aseeseen niin sitten alkaa murhe huonosti tehtyjen katkaisijoiden kanssa. Panostakaa ihmeessä laatuun.

      • Sen takia on keksitty palautus ja takuu.


    • et 553

      Tai sitten vaan maksaa vähän enemmän ja nauttii hyvästä tähtäimestä. Eikä takuu tai vaihtamiset auta jos vaan toleranssien valvonta on yhtä matalalla kuin hinnat.

      • En puhunutkaan vaihtamisesta vaan palautuksesta ja takuusta. Mistä tiedät ettei omasi ollut vain maanantaikappale.


    • et 553

      No ihan proairsoftin liikkeessä tuli jalustoja vaihdeltua ja kyllä se niin vain on että seosmetallivalu häviää kynnon cnc koneistetulle tähtäinjalalle.

      • proairsoftpaska

        No kyseessä onkin proairsoft. Silloin mikään ei voi mennä muuten kuin pieleen.


    • et 553

      No eipä se ole liikkeestä kiinni kun ne ei osia valmista vaan myy eteenpäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe