Kumpi mielummin suzuki rm 80cc-125cc vai samurai 110cc-125cc

aloittelevacrossaaj

12v pojalle joka on ostamassa ekaa crossiaan mutta on ajanut jonkin verran kavereillaan.Pituutta noin 156

17

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

      Tämähän riippuu siitä, että haluatko hyvin kulkevan ja kaikinpuolin laadukkaan pyörän joka kestää mahdollisesti nipussakin, vai erittäin laiskan ja kaikipuolin p*skalaatuisen pyörän, joka ei taatusti kestä crossin ajamista hetkeäkään. Satapiikki on tuon pituiselle vielä hieman liian iso, suosittelisin 80-kuutioista.

      • agldj

        Samurai on kuule hyvä. Jos et anna kokoajan isin korjata sitä. Opetelkaa jotain edes!!!!!!


        Samurai 110 omistaja &aymp


      • ..........
        agldj kirjoitti:

        Samurai on kuule hyvä. Jos et anna kokoajan isin korjata sitä. Opetelkaa jotain edes!!!!!!


        Samurai 110 omistaja &aymp

        Pihamopoksi varmaan ihan ok, mutta tässä kyseltiin crossipyörää. Siinä käytössä ei Samurailla tee yhtään mitään, korjasi sitä sitten vaikka itse Dalai Lama.


      • $$$$$$
        agldj kirjoitti:

        Samurai on kuule hyvä. Jos et anna kokoajan isin korjata sitä. Opetelkaa jotain edes!!!!!!


        Samurai 110 omistaja &aymp

        Mulle se oli kyllä pettymys. :/


    • jerry69

      Kuunnelkaa mua. Olen harrastanut motocrossia 9,5.vuotta.

      Aloitin italjet 50cc
      Samurai 110cc (Mielestäni virhe ostos)
      Kawasaki 60cc
      Kawasaki 80cc
      TM 125cc

      Aloittaisin 50cc tai 60cc ja sitten 80cc tai 85cc ja sitten 125cc :)

      • Fäktiivipoju

        Samurai ei oo temppupyörä. Bse on siihen. Tiellä taas sampan rungon pehmuuden tuntee.. Kun taas bses menee luut paskaks tiel..


    • suzuki 85cc

    • unohda samurait

      Onhan niitä laadukkaitakin 125 4t crosseja olemassa. Maksamalla enemmän säästät korjaamisessa ym.
      Nämä käytetyt vanhat (oikeat) crossitkin, saattavat tulla kalliiksi.

      Osta sellainen 2000€ maksava nelari crossi ja vaihda öljyt 6-8h välein!!!!

    • jontsuhuh

      Aloitin 12v itsekkin ajamaan crossia ja aloitus crossi oli honda cr 80.
      Suosittelen!

    • VaajaToukka

      Kyllä tuon mittainen kykenee 125cc crossillakin kurvaamaan, aloittaa maltilla. 80cc ja 85cc on sinulle jo ensikesänä auttamattomasti pieniä ja vaihto olisi nopeasti edessä. Vaikeita myytäviäkin ovat pikkupyörät ja siitä aiheutuu turhaa ajotaukoa kun vanha ei mene kaupaksi ja seuraavaan pitäisi saada rahaa.

    • udsixgkrldxi

      rm. halvat osat,luotettavin ja kulkee niin maan perkeleesti

    • lhhgkgu

      Tietysti suzuki ei samurailla tee mitään

    • Haiiiii!
      Älä osta kumpaistakaaaan!
      Kauhea peli on sukisuki ja saumurikaan ei kovin hyvä oleeee!
      Osta siee harrikkaaa, sillä kehtaap ajellaaaa

    • fjjrriole

      Suzuki rm tietysti ei oo järkee ostaa kiinalaisii samurai ei kestä mitään .

    • yttuio

      Samurait on iha hyvii pellollakin !!!!! Itselläni oli 125cc !

    • Soralentää

      Itselläni ei ole kokemusta, kuin 125cc-250cc japsivehkeistä vuosien takaa. Eikös nuo Samurait ole sellaisia kinuskileluja, joilla ei tosissaan voi harrastaa motocrossia.
      Ehdottomasti Suzuki. 80cc olisi aloittelijalle parempi, mutta voi tosiaan jäädä 12 vuotiaalle nopeasti pieneksi. Saakohan noita vielä isopyöräisenäkin?

    • exkuski

      Samurai lienee pihamopoksi ihan ok, kuten kaikki muutkin mopot. Motocrossiin tarvitaan oikea crossipyörä ja oikeat varusteet. Pihamopolla ei vain yksinkertaisesti pärjää crossiradalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1870
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1272
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      989
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      695
    Aihe