Miten sopis toi MB-03.
airsoftiin, http://www.muovisotilas.fi/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1073&category_id=198&option=com_virtuemart&Itemid=107&lang=fi&vmcchk=1&Itemid=107
Oon ite vähänaikaa softannu ja ku kaverin MB-03 kokeilin niin totesin että ois varmaan ihan jees. Lähtönopeus on maksimissaan mukavat 165m/s, mutta kestääkö muut osat. HUOMIOIKAA: metallinen liipasinkoneisto
Minkälainen ois peleissä MB-03
14
120
Vastaukset
Rahaahan tuohon uppoaa jos tuosta pelikelpoisen haluaa.
Ei sillä metallilla ole väliä vaan sillä onko se sinkkivalua, alumiinivalua, CNC alumiinia tai jopa terästä.
- JIHAD!
No hei haloo tuossa on vakiona "metallinen" liipaisinkoneisto.
- AirsoftSnipe
Eli kelpaisko tuo...? Jos ei niin mikä ois sitte semmonen kunnollinen pitkänmatkan ase. Hinta mielellään alle 250, enintään 300€
- somebody
Ei mikään. Tohon vielä 200-300€ niin tulee ihan ok vehje jolla lentää se 60-80m.
- AirsoftSnipe
Eli toi tulis maksaa sen 400-500€ ja lentää just ja just 80m......
Mulla on tällä hetkellä vakio L96/L118A jolla lentää saman verran...- AirsoftSnipe
finsoft kirjoitti:
No kävelepä 80m päähän ja ammu siitä sinne mistä lähdit, en usko että lentää niin kauas,
No ei ehkä jos ampuu ihan 0kulmassa mutta jos tähtää jonku pari senttiä ylöspäin niin sitte
AirsoftSnipe kirjoitti:
No ei ehkä jos ampuu ihan 0kulmassa mutta jos tähtää jonku pari senttiä ylöspäin niin sitte
Jaahas, onko mittanauhaa käytössä? Onko aseelle tehty mitään sisäisesti, kuten piippua putsattua/sisäosia rasvattu? Noiden jälkeen ei ole ihme jos muutama laukaus parista kymmenstä osuu jonnekkin sinne päin.
- AirsoftSnipe
Minkälainen ois sitte VSR-11 tai VSR-10 JOUSIVIRITTEISENÄ.
Siihen sitte vaan viriosia niin paljo ku lompakko sietää- somebody
Ei mitään hyötyä vakiona. Siihenki päälle se 200-300€ niin ihan ok.
- AirsoftSnipe
No kertokaas hyvä snipukka mihin ei tarvi pistää osia ku jonku sadaneuron eestä
- wisusstaja
Kaikki ne tulee silti maksamaan 500e-- >
- somebody
wisusstaja kirjoitti:
Kaikki ne tulee silti maksamaan 500e-- >
100€? Sillä saa jo liipasinkoneiston.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372