Eli mikä on etunimenne? Ehdotan kaikille anonyymiä nikkiä tätä täyttäessä, erityisesti tunnetuimmat vakkarit!
Etunimenne? (suosittelen anonyymiä kertomista, huom vakkarit!)
23
108
Vastaukset
- Matilda Wormwood
Matilda.
- Va Va Voom
Nimeni loppuu i-hin. Vai jospa olisinkin vain Va Va Voom?
- ocean---
Titta
kirjautumaton ocean--- Number one
Karpo
- Gggthhghgjj
Tuo muuten oli aito ocean. Ennnnpä usko että ketää kiinnostaa...mutta kiitos tiedosta
- kärpästen rouva
Gggthhghgjj kirjoitti:
Tuo muuten oli aito ocean. Ennnnpä usko että ketää kiinnostaa...mutta kiitos tiedosta
Hei kaikille!!!
Väitän vastaan. Tääl on jo aiemmin ollut tälläinen keskustelu jossa silloin ocean (silloinen ilkeää naurua) sanoi jotain tämän suuntaista : miks mie kertosin teille nimeni? En muista tarkkaa sanamuotoa. Ja tiedän oceanin oikean nimen eikä se ole Titta.
Terveisin kärpästen rouva - rasberrygirl98
jokutyyppi19 kirjoitti:
Yleensä ocean-- käyttää kirjautumattomana nimierkkiä ocean-, ei ocean---.
Nimeni on vitun nolo ja VIHAAN sitä... Ette ikinä usko!!!!
Se on VADELMA. VADELMA. VITTU VADELMA!!!!!!!!!!! rasberrygirl98 kirjoitti:
Nimeni on vitun nolo ja VIHAAN sitä... Ette ikinä usko!!!!
Se on VADELMA. VADELMA. VITTU VADELMA!!!!!!!!!!!Vadelma on kaunis nimi... Mutta kieltämättä aika helvetin nolo... Yritä kestää. :)
- nimeni on S******
jokutyyppi19 kirjoitti:
Vadelma on kaunis nimi... Mutta kieltämättä aika helvetin nolo... Yritä kestää. :)
Onpa sulla jokutyyppi Vadelmalle lohduttavia sanoja... :D Mutta jos sua Vadelma yhtään lohduttaa, niin mun siskon nimi on Tutteli... Ja tunnen yhen jonka nimi on Omena!!!!
- bss
nimeni on S****** kirjoitti:
Onpa sulla jokutyyppi Vadelmalle lohduttavia sanoja... :D Mutta jos sua Vadelma yhtään lohduttaa, niin mun siskon nimi on Tutteli... Ja tunnen yhen jonka nimi on Omena!!!!
Tutteli en usko kyl
- jokurandomvaan:P
Henna
- assaaaaka
matti
- et koskaan saa tietä
en kerro.....
- Eräs trotskilainen
Emmanuel, mua voi kutsua Empuksi :)
Miksi kysyt? Etunimiä! Anonyymit! Kokoontukaa ja kertokaa etunimenne! Mitä sinä tästä luulet hyötyväsi?
- HeKeKee
Kun lukee teidän nimiä niin Henrik kuulostaa tosi tavalliselta ja mukavalta
- Eräs trotskilainen
HeKeKee kirjoitti:
Kun lukee teidän nimiä niin Henrik kuulostaa tosi tavalliselta ja mukavalta
Tuo ylempi en sitten ollut mie, joten älkää helvetissä alkako kutsua minua Empuksi. Mie en muutenkaan ymmärrä noita trolleja. Entä jos miun nimi olisikin Emmanuel? Entä sitten?
- hoiii veliii
Eräs trotskilainen kirjoitti:
Tuo ylempi en sitten ollut mie, joten älkää helvetissä alkako kutsua minua Empuksi. Mie en muutenkaan ymmärrä noita trolleja. Entä jos miun nimi olisikin Emmanuel? Entä sitten?
Mie oon raineriii ja mie anna teille morraa kylkkee jos työ alkkaa huuttellee
- ilkeää naurua
hoiii veliii kirjoitti:
Mie oon raineriii ja mie anna teille morraa kylkkee jos työ alkkaa huuttellee
Omena
- 93tyttö
Jena
- adolf hitler
adolf hitler
- Simbelkulmio
Se on yksityinen asia, jota en kerro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001