Hei! Olen 13v tyttö joka käy nyt seiskaluokkaa. Minua on aina kiusattu vähän mutta helposti sen kestää kunhan ei ajattele itsetuhoisesti. Pojat ovat aina minua haukkuneet ,mutta ei nyt siitä enempää. Meidän luokalle tuli 4:lla bangladeshilainen tyttö jonka serkku tuli myöhemmin perässä. Hän alkoi haukkua bestistäni ja besu tuli todella surulliseksi. Minähän en kostamatta jätä! Haukuin tytön maanrakoon ja syrjin koulun epähalutuimpien tyyppien listalle. Sitten meidän luokalla oli semmoinen jehovantodistaja, Liisa joka ei ikinä pitänyt minusta ikinä. Hän oli parhaan kaverini hyvä "ystävä" paitsi että Liisa vain komenteli ja pompotti. Minusta ja sanotaan besuksi vaikka Tara tuli hyviä ystäviä. Kun minä ja Tara lähenimme niin sitä narsistisempi ja itsekkäämpi liisasta tuli. Hänellä oli kotona tiukat rajat joten hän päätti että saa tehdä kavereilleen mitä vittua haluaa. Hän alkoi syrjiä minua jotta minusta ja tarasta ei tulisi ystäviä mutta tara ja minä olimme olleet ystäviä jo 3- vuotiaina. Liisa alkoi levittää juoruja ja tehdä mitä vaan että olisi "suosittu" . Hän antoi poikien puristella itseään rinnoista ja perseestä ja laittaa käden rintsikoiden sisään! Poikia myös pussaili milloin vaan missä vaan jotta saisi olla "suosittu". Siinä vaiheessa hänelle oli jo kehittynyt lempinimi "huora" ja semmoinen hän kyllä olikin mutta ei vaatinut mitään vastapalvelukseksi. Hän levitteli minusta juoruja ja kaikista kavereistaan. Sitten meille riitti. Me aloimme kiusaamaan liisaa ja jättämään hänet pois porukasta. Ennen kuin aloitimme hän oli ollut pitkän aikaa todella agressiivinen ja saattoi ilman dyytä työntää kaverini maahan ja alkaa potkia tätä. Minulle ei tehnyt paljoa fyysistä vahinkoa mutta henkistä senkin edestä. Kerroimme opettajille mutta meitä ei uskottu kaikki opettajat olivat "kiltin" liisan puolella. Jatkan tarinaa jos haluatte.
Koston suloisuus
51
562
Vastaukset
Jatka vaan. Kuulostaa mielenkiintoiselta.
- Koviakokenutkiusaaja
Ala-asteen aikana jouduin 6 kertaa kiva-kouluun puhutteluun koska syrjin ja kiusaan liisaa. Liisa sanoi minusta ja Tarasta monta kertaa kivakouluun ja jouduimme joka ikisestä pikku asiasta mutta jos me menimme sanomaan opettajalle että hän hakkaa meitä vataus oli: Koittakaa kestää tai Ei se nyt niin kamalaa voi olla. Kun taran mummu kuoli niin hän oli erittäin surullinen ja yritin lohduttaa häntä parhaani mukaan. Kävelimme liisan kanssa koulusta kotiin kun tara itki vieressä mummuaan kun liisa sai mahtavan idean työntää tämän maahan ja tehdä lumipesun. Liisa oli itkevän taran kimpussa kun revin hänet irti menetin malttini. - Etkö sä vitun huora ymmärrä ettei kukaan tykkää susta koska sä oot kokoajan tommonen paskapäinen huora! Sä voit painuu vittuun täältä pilaamasta muitten elämää! Kaikkien kannalta olis parasta jos sää hirttäisit ittes niihin pikkuhepeniis vitun huora! Liisa katsoi järkyttyneenä minua ja sanoi että se oli läppää ja kyllä tara ymmärtää. Sitten liisa sanoi että hän on taran paras kaveri! Minä: Luuletko oikeesti? Liisa katsoi taraa ja kysyi kuka on tämän paras kaveri, omahyväinen ilme kasvoillaan. -Iida. Tara sanoi itkuisesti minun nimeni ja tuskin sai henkeä kun hetkessä liisa lensi istumaan taran päälle ja piteli tämän kurkusta kiinni. Huusin tätä päästämään irti ja revin liisan taran kimpusta kun liisa käännähyi minuun päin löin nyrkillä niin lujaa kuin pystyin ja liisa juoksi itkien pois. En tuntenut katumusta koska olin varmaan pelastanut maassa kakovan kaverini hengen ja nostin hänet ylös ja vein meille. Kotona joimme kaakaota ja tara istui vain hiljaa shokissa.- Älä pelkää. En anna liisan satuttaa sua enään. Ikinä. Tara katsoi minuun halasi ja alkoi itkeä. Jatkuu.....
Milloin sitä jatkoa tulee?
- sennii43
jatkoaa?
Et voi jättää fanejasi nyt. (meitähän on jo peräti kaksi...)
- korppi™
faneja on jo KOLME(3)jatkoa
tirehtööri kuittaa:nintendo(3ds) on paras AQW(adventure quest worlds)myös
- zyijn
Tämä kertomus on täydellinen pyydän sinua jatkamaan.
- mikää e i onnneiskr
mikään kiusaamis tarina ei oo täydellinen ne on kauheita mutta on hyvä jos saa tai haluaa kertoo sen muillle
- sidra eghoornt
kaiki kuisaus tapakset tapahtua aina teinellä vaika olenkin erimasta nin minulakin on kokemusta ja miua kiusata edellen en väliä sitä ja sinä mikää e i onnneiskr ola aiva oikea
- HornedDevil
Missäspäin näitä "liisoja" on?
Tekis munki mieli puristella.- jeesus auta
haha omg MÄ HAJOON JA REPEEN JA PUHKEEN TÄLLE KETJULLE ;D Kiitos, pelastitte mun ankeen illan!
- liisa 3
just niin kivä keksitty tarina!
- Koviakokenutkiusaaja
Kun seuraavana päivänä menimme kouluun niin Liisa tuli luokkaan meidän jälkeemme 10min myöhässä ja sopersi opettajalle vain kiltisti anteeksipyynnöt. Välkällä se helvetti pääsi irti.
Liisa: Miks ette tullu samaa matkaa?!? Odotin teitä siellä tapaamispaikassa vaikka kuinka kauan!?! Minä: Miten sä kehtaat sä et oo meidän arvonen etkä saa enään tulla meidän kanssa samaa matkaa! Liisa hiljenee ja lähtee paikalta mutisten: Kyl ne viimeistään huomenna leppyy. Tara: Mun päätä särkee ihan sairaasti. ( itkua pidätellen) Koulun jälkeen Tara enään tuskin pysyi pystyssä kun kävelimme Taran luo. Kotona soitin hänen äidilleen ja hän pyysi viemään Taran tutulle lääkärille. Otin potkukelkan johon Tara istui kun potkin vauhtia kohti sairaalaa. Puhuimme mukavia mutta huomasin että Taralla oli vaikeuksia puhua ja teki puhuessaan sanavirheitä. Kun pääsimme lääkärille pääsin mukaan tutkimushuoneeseen kuvailemaan Taran oireita. Kun selitin niitä lääkäri näytti hetki hetkeltä huolestuneemmalta ja sitten tutki Taran ja käski hänet välittömästi röntgeniin...... - kiinnotunut
siis ihan hirveetä olisi kiva jos halusist kertoa enemmän! tuli kyllä itkusilmään kun luin tätä tapahtumaa teit kyllä aivan oikein kun puolustit parasta kaveriasi.
- kidding me
LUULEEKS JOKU OIKEESTI, ETTÄ TÄÄ ON TOTTA?
Viimeistään siinä vaiheessa kun tarinasta alkoi tulla "jatko-osaa himoavien fanejen tyydytystä", tajusin, että koko pötkö on tekaistu. Tai ainakin loppuosa siitä. Alku-osasta ei voi olla varma. Se saattaa olla totta.
- fanisi
jatkoa
- auttaja 6
miten jotkut voi olla niin kauheita :( onneks te ootte kunnossa :)
- Koviakokenutkiusaaja
Tara joutui röntgeniin ja hänen pään ja niskan alue kuvattiin. Taran vanhemmat tulivat sairaalaan ja kyselivät mitä on tapahtunut. Kerroin Liisasta ja kaikesta mitä hän teki. Taran vanhemmat olivat shokissa ja eivät meinanneet uskoa sanojani koska Liisa on Jehovantodistaja. Tara tuli kuvauksista ja sai niskatuen. Taralla oli aivotärähdys ja lievä niskavaurio. Juttelimme kotona hänen huoneessaan. Tara: Mitä!? Miks sä kerroit Liisasta?! Nyt se ainakin hakkaa mut kunnolla!! Rauhoittelin Taraa ja sanoin etten anna sen tyypin tulla ikinä enään hänen lähelleen.
Seuraavana päivänä koulussa Kaikki kyselivät mitä oli tapahtunut ja me vain käskimme kysymään Liisalta. Myöhemmin kaikki jotka olimme lähettäneet Liisan puheille tulivat kysymään meiltä uudestaan koska Liisa oli kieltänyt tietävänsä asiasta yhtään mitään. Kerroimme ja kaikki olivat pöyristyneitä. Meidät kutsuttiin rehtorin kansliaan puolilta päivin....- Fani
Jatkoa!
- Eräs trotskilainen
Nyt muakin alkoi kiinnostamaan...
- pååp
Eräs trotskilainen kirjoitti:
Nyt muakin alkoi kiinnostamaan...
kerro lisää muaki kiinnostaa
- fani (kiinostunut)
pååp kirjoitti:
kerro lisää muaki kiinnostaa
Tosi kiinostava tarina JATKAAAA!?!!!
- Pååp
fani (kiinostunut) kirjoitti:
Tosi kiinostava tarina JATKAAAA!?!!!
sinulla on 12 fania jatka pliis
- Koviakokenutkiusaaja
Päädyimme rehtorille ja siellä minua ja Taraa syytettiin Liisan syrjimisestä ja valheiden levittelystä. Rehtorimme oli ihminen joka rengastaa ihmiset kahteen tyyppiin. Hyviin ja Pahoihin. Minut ja Tara oli selvästi rengastettu pahoihin koska rehtori huusi meille kansliassa niin että kaikki kuului käytävälle. Liisa istui vieressämme vuodattamassa krokotiilin kyyneliä. En jaksanut enään. Nousin ylös ja kumarruin rehtorin pöytää kohti epäkunnioittavasti koska rehtori oli vuosia kieltänyt koskemasta pöytäänsä. Katsoin rehtoria hetken silmiin ja huomasin kuinka siellä alkoi salamoida. Rehtori nousi myös ylös kuin alistaakseen. Olihan hän melkein 2m pitkä. Avasin suuni ennen kuin hän ehti. - Miksi uskot tuota! Onko sinullakin jotain takaa-ajatuksia?! Rehtori katsoi Liisaan ja sitten minuun. Tara oli kuin poissa tästä keskustelusta. Rehtorin katse oli ihmettelevä ja hämmästynyt hieman jopa pelokas. Hän tuijotti minua ja kysyi mitä tarkoitan. Käskin kysyä Liisalta. Otin Taraa kädestä kiinni ja kävelimme yhdessä ulos rehtorilta. Olin tyytyväinen. Voitin tämän erän mutta tiesin että tämä ei tulisi olemaan tässä........
- Fani!
Lisää vaan!!! Ois mukavaa jos kirjoittaisit kerralla vähän enemmän :)
- Se yks...
Jatka! Ole kiltti! Jo 13 fania! Miks joka koulussa ei oo tollasta kaveria jokaselle? Niitä tarvittais ainaki täällä...
- Koviakokenutkiusaaja
Torstaina saatte lisää ja vähän pidemmän pätkän tarinaani :)
- dindindindindididi
Vautsi, sähän oot mahtava ihminen! Jos joku ikinä kehtais mun besulle tehä noin, tekisin juuri niin kuin sinä. Ihan sama mitä toiset ajattelee. Ilkee liisa ):<
... Jo 14 fania, hoplaa tarinaa jatkamaan :D- älpälpälä
Hei dindindindindididi toi tarina ei oo totta älä ota kaikkea todesta. Mutta hieno tarina sulla on nyt sul on 15 fania
- Koviakokenutkiusaaja
älpälpälä kirjoitti:
Hei dindindindindididi toi tarina ei oo totta älä ota kaikkea todesta. Mutta hieno tarina sulla on nyt sul on 15 fania
Tarina on totta ja olen saanut sen aiheuttamien traumojen takia nyt vuoden terapiaa liiasta stressistä.
- Voice of justice
Koviakokenutkiusaaja kirjoitti:
Tarina on totta ja olen saanut sen aiheuttamien traumojen takia nyt vuoden terapiaa liiasta stressistä.
No oot Sä nyt ainaki vähän liiotellu Jehovan todistaja antaa puristella itseään tisseistä ja pahoinpitelee ihmistä ja kaiken kukkuraks teini-ikäinen
- Koviakokenutkiusaaja
Voice of justice kirjoitti:
No oot Sä nyt ainaki vähän liiotellu Jehovan todistaja antaa puristella itseään tisseistä ja pahoinpitelee ihmistä ja kaiken kukkuraks teini-ikäinen
Miettikääpä asiaa. Jos en olisi maininnut että Liisa on jehovantodistaja ja kertonut tuon tarinan olisitko uskonut? Juuri samanlaisia olivat kaikki aikuiset meitä kohtaan. Ei hän voi olla niin hirveä koska hän on Jehovantodistaja! Liisa oli erittäin Narsistinen ja hänellä oli kotona kova kuri ja hän purki sitä meihin! Mutta en kyseenalaista mielipidettäsi. :) Ps: Tarina on täysin todenmukainen, tosin tuo "käsi rintaliivien sisään" juttu tapahtui leirikoulussa.
- Se yks...
Haistakaa paska! Uskon ainaki, teillä menee vaa niin hyvin että ette tiiä mitä muualla voi tapahtuu
- Voice of justice
No Joo haista sinä paska mua on kiusattu kolme vuotta aika pahasti mutta viime vuonna hakkasin kiusaajien "johtajan" ja kiusaaminen loppu ja kiusaajat rupes pelkäämään mua
- kurpizza
Jatkoa? Torstai on mennyt jo
- Voice of justice
No tuleeko jatkoa? Anteeks kyseenalaistamisesta.
- 100%fani
Jatkoa jatkoa jatkoa jatkoa ennen me fanit tulevat sinun ovelle ja huutaman ja riehumaan että jatkoa jatkoa jatkoa.
- Koviakokenutkiusaaja
Tara ja minä lähdimme kotiin vaikka koulupäivä ei ollut edes puolessa välissä mutta emme välittäneet koska mitä pahempaa meille muka voisi tapahtua? Menimme kalliolle katselemaan maisemia ja juttelemaan. Olimme onnellisia. Kallio oli koulumatkamme varrella ja olimme siellä varmaan 3 tuntia ja huomasimme että koulu oli loppunut muilla. Ystävämme Oskari ja Samu kävelivät ohi ja huikkasimme heidät luoksemme. Kerroimme kaiken mitä olimme kokeneet Liisan kanssa ja päätimme kostaa. Lähdimme juoksemaan koululle koska tiesimme että Liisa oli aina iltapäivisin koululla. Näimme kulman takaa Liisan koulun pihalla ja teimme paljon lumipalloja sillä välin kun pojat sulkivat portit (koulussamme on rauta-aitaukset). Sitten lähdimme kävelemään Liisaa kohti....
Torstaina tuli, vaikka eri torstaina, kuin oletettiin. :) Mutta eikös sitä tarinaa pitänyt tulla pidempi pätkä tällä kertaa?
En toki painosta jatkamaan nopeammin, sillä mistäs minä voin tietää, kuinka rankkaa asian muisteleminen sinulle on. (vaikka en olekaan ihan varma, onko tarina totta...)
- olettosiystävä
siis omg tää on niin ihanaa luettavaa tulee nii hyvä mieli ku pystyy puolustaa kaveriaan en itte pystyny tekee sitä sillä emme vielä tunteneet silloin sä oot tosi ystävä!
Oli totta tai ei. Jatkoa kiitos.
- basta°
Olet sankari!
Liisa on fuck'in asshole! - Fani <3
Hyvä tarina! Jatkoa!
- sä oot sankari
LISÄÄ sun tarina on uskomaton
- HeKeKee
Toi Liisa on ihan hullu. Tekis mieli kuristaa se. Ai niin, yks fani lisää.
- Se yks...
Lisää!
- Koviakokenutkiusaaja
vitun idiootit uskottekste tota mun keksimää tarinaa!! :P
- haistapaaaaaskaa
Koviakokenutkiusaaja kirjoitti:
vitun idiootit uskottekste tota mun keksimää tarinaa!! :P
oot aik säälittävä paska ku tuut jakaa sun sankaritarinoit tänne vaik tääl on oikeitaki ihmisiä oikeineongelminee ! ite oit narsistinen kusipää
- Koviakokenutkiusaaja
Aattelinki et millon tulee ensimmäinen wannabe trolli kommentoimaan :D
- Ebinjuddu
Oli trolli tai, mutta toi on kiinnostavaa luettavaa, susta tulee varmasti kuuluisa kirjailija joskus :3
- HeKeKee
Ihan sama, lisää kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663085
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262153Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681739Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251597Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101137Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041